Farkındayım.Ne yapayım tutamıyorum kendimi
Amerika sitesinden bakmıştım aklımda kalanı teyit etmek için o sitede yoktu. Ama şimdi İngiltere, Almanya ve İtalya'dan tekrar baktım hepsinde satışta. Türkiye'ye gelen en son 2011 olmasa ellerinde kalanları satıyorlar diyecem ama hala kalmış olamaz herhalde. Belki yeterli sayıda satılamamıştır.
[IMG][/IMG]
http://www.mypulsar.com/pulsar-200ns/photo-gallery.html
Şundan bi gelse.
Yavaşş gelsin
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Hem gene Hintli.Honda kadar kasmaz kendini.Bajaj ın bi modelini kullandım (Bajaj Chetak)10 yıl.Servis mi?O ne ki?Gerek yok böyle şeylere.Benzin yağ koy git gidebildiğin kadar.Şişme,yağ yakma,parça sorunu hiç yaşatmadı.Kullanımı ve bakımı gayet basit.Kaporta sapasağlam.Bakalit yeri yoktu.Heyyy gidi günler.O zamanda honda vardı ama bu kadar kasıntı değildi.
Şu facebookta twitter da organize olup istediğimizi getirin desek ertesi gün istediğimiz gelir, sadece honda için demiyorum tüm firmalar için diyorum. İnsanlar twitterdan facebooktan birleşip devrim yapıyorlar!?!... Onlar bize muhtaç biz onlara değil!..
Bu ve benzeri markaların bir çok modellerinin gelmemesi hep gomanizler yüzündendir, ve hatta atayizlerin barnağı vardır bu miselede.
Azcık gayret ve yardımla tüm gomaniz ve atayizleri kesip sabun yapaydık, meydan rahatlayacak ve kapitalizmin getirdiği refah ve özgürlük herşeyin serbest pazarlarda bulunmasını sağlıyacaktı.
Ama olmadı serbest pazar ekonomisini inşaa edelim derken tekelci sistemin kucağında lap show yapar olduk kendi paramızla.
Hayırlı uğurlu olsun.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
honda malesef pahalı satıyor.
aprilia scarabeo 200 n aynısını honda yapsın (herşeyi aynı olacak) isteyeceği rakam 9500tl den aşşağı olmaz.. psi150 6000tl üzeri sattığına göre. ki arada bariz işçilik ve materyal kalite farkı var zaten scarabeo 200 peynir ekmek gibi sattı şu anda sıfır motor yok..
gönlüm ve tarzım sh300i de ama o para verilmez...
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Organize olmaya falan gerek yok, Honda zaten satabileceğini düşündüğü her modeli getirir, istisnai planlama hataları dışında. Adamlar neden daha fazla satıp daha fazla kazanmak istemesin. Herkes motor getirmiyorlar diye şikayet ediyor gelip de kimse almayınca ses yok. Mesela VFR250 Türkiye'ye gelmeseydi neden gelmedi diyen çok çıkardı ama gelince de pahalı dendi. En çok getirilmesi istenen modellerden birisi olan Varadero 125 (xl125v) getirilse muhtemelen 10 tane bile satamazlar. Çünkü bu pahalı bir model, motorun fiyatını belirleyen tek şey silindir hacmi değil ama gelse alırım diyenler 125cc motora o kadar para verilmez deyip almayacaklar. İngiltere'de Varadero 125 yaklaşık olarak SH300i ile aynı fiyata satılıyor, buradaki SH300i'nin satış fiyatı da 13.000 TL.
Kısacası istisnai planlama hataları dışında hiç bir firma keyfinden şu modeli Türkiye'de satmayalım demez, sonuçta ondan da para kazanacak.
Çünkü Türkiyede şöyle bi mantık olduğunu onlarda biliyor:Motora o kadar para verilirmi ben o paraya araba alırım.Bu düşünce olduğu sürece Türkiye diğer ülkelerden ikitekerli araclar konusunda hep geri kalacak.
Oda küçük CC değil mi?Marka önemli değil.Önemli olan bu cc motorlara haketmediği parayı verip yere göğe sığdırılamamasıdır.Para kolay kazanılmıyor.Yamaha tvs olmasaydı hala aynı kasayı yıllardır çakacaktı.Allah'tan tvs çıktıda biraz biraz eli yüzü düzgün bişeye benzedi.Ama bu cc motorlar 3000-3500 TL arası olması lazım.Bana göre öyle,parası çok olana lafımız yok.Allah versin daha çok olsun.
Hocam öyle demeyin fanatik hondacılar burayı hemen basarlar o güzeller güzeli cbf ve fizylerini öve öve bitiremezler.Onların motorları yağ yakmaz,20 000 de motor yemez,fiyatları da bedavadan biraz pahalıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Güzeller güzeli cbf varken bu motoru Türkiye'ye sokmak kimin haddine
son yıllarda honda firması küçük cc motorlarda ülkemizde çok başarısız. rakiplerinin getirdiği modellere bakıyorum birde hondanın getirdiği modellere ne akla hizmet böyle birşey yapmış honda firması diyorum kendi kendime. işin şaşılacak tarafı sırf markası uğruna alanlar mevcut. 250 cc ve aşağısı motosikletlerde en başarılı model pcx modeli, diğer getirdiği modelleri beğenmedim. özellikle avrupa ülkelerinde son modeller mevcutken ülkemize dalga geçer gibi hala karbüratörlü modelleri çakmaya çalışıyorlar. amerika sitesine bakın çok güzel modeller var. bu ülkelere iyi motosiklet vermesinin sebebi oranın halkının daha bilinçli olması bence. bizim ülkemizdeki gibi her önüne gelen şeyi almıyor oranın insanları. almayıncada elinde patlıyor ve bir daha böyle modeller getirmeye cesaret edemiyorlar. fiyatların biraz yüksek olmasının sebebi ülkemizdeki fahiş oranlardaki vergiler. motosiklet trafik problemine en iyi çözümdür, bunu teşvik edecekleri yerde sağolsun siyasetçilerimiz bulmuşlar geçim kapısını baltaladıkça baltalıyorlar bu motosiklet sektörünü.
Honda büyük marka olabilir ama dörtdörtlük ve bulunmayan hint kumaşıda değil.Her markanın eksiği mutlaka var,yokmuş gibi lanse edilmemesi lazım.Çoğu arkadaşlar niye Mondial aldın diyor.Mondiali kötüleyenlerde çoğu kullanmayı bırak binmemiş bile.Zamanında ucuz diye her önüne gelen bu markayı alıp benzin haricinde bişey koymadığı için adı çıkmış.Bundan önceki motorumda mondialdi ve 6 yıl kullanıp sattım.Tercih sebebim tabiki fiyatı.Yoksa mondialle bi akrabalığım ya da ortaklığım yok.Başka marka için çok araştırma yaptım ama zam üstüne zam gelince assstroloji dedim ve gene mondial aldım.Sonuçta 125 cc motor.4000-5000 arası vermeye gönlüm elvermedi.Çünkü ne marka alırsam alayım hepsinin lastikleri dandik olduğu için 200-250 TL ek masraf garanti.Yani büyük marka diye iyi lastik takanını görmedim.Küçük cc motorlarda bu kadar fiyat şişirilmesi yanlış.Kullanıcı itinalı bir bakım yaparsa Çok nadir sorun yaşar.Benim motorum japon malı bozulmaz,bakım istemez diye bişey yoktur.Motorunu en iyi kullanıcı bilir servis değil.Servisi sen yönlendirirsin.Servisler para kazanmaya odaklanmıştır.Her aldığın malda bu böyledir.Bilmiyosan yandın.Servise inanmaya mahkumsun.O yüzden ben anlamam bilmem demek yerine biraz olsun kullandığın mal ile alakalı bilgi sahibi olmak şart.Sonuçta insanla muhattapsın.İyiside var kötüsü de.
Ya ben küçük cc'den bahsetmiyorum neden inatla konu ufak cc modellere dönüyor ki? Transalp ve shadow biri offroad, biri cruiser; sınıflarında önde gelen motorlardan. Etrafta gördüğüm kadarıyla da peynir ekmek gibi satmış olan modeller. Hadi ufak cc'de çinlilerin bariz üstünlüğü var o yüzden devir saati sökülmüş modelleri getirip satıyorlar diyelim de bu motorlar niye Türkiye'ye gelmez çok enteresan. Az sattığı için getirmediklerini cidden düşünmüyorum çünkü gelenlerin arasında internet sitesi harici görmediklerim var. 125-150 cc üstü kullanan ya da ilgi duyan yok mu bu forumda size sesleniyorum.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)