Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Honda'nın satış politikası

    REKLAM ALANI
  1. #61
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda neyi getirdide satmadı. son getirmiş olduğu ve dünya ülkelerinin hiç birine kakalayamadığı çin çakması 125-150 cc scooter ve commuter modellerini bile ülkemizin insanlarına satmayı başardılar. bir markayı büyük yapan üst düzey yapan ürettiği güzel modellerdir, sağlamlığıdır. satış rakamları değil. örneğin ferrari çok sattığındanmı yoksa güzel yaptığındanmı bu markaya saygı duyulur. güzel model getirirsen vatandaşımız onuda alır. pahalı her modelin piyasaya sürümü yavaş olacaktır bu her ülkede böyledir. avrupadada herkez ferrari, porsche arabalaramı biniyor. onlarda bizler gibi modellere biniyor, onlarla aramızdaki fark avrupalı ve amerikalı son modellere ülkemizde ise zorla kaktırma usulü ile aynı fiyatlara tipsiz motora biniyor. honda ülkemizde sattığı hangi modelinde ne gibi değişiklik yaptıda böyle devasa zamları yapıştırdı. aprillia scarabeo modelini getirdide satmadımı. honda şu anda tamamen satışlarında kurnazlık peşinde. 2013 yılındada büyük ihtimalle başka ülkelere satamadığı elinde kalan modelleri getirip ülkemiz vatandaşlarına çakmaya çalışacak. honda cb 125 ve tipsiz fizy gibi eski teknoloji ürünlere güzel diyebilenler bal gibide honda sempazitanıdır.
    Mesaj,çok net olmadığı için tam emin olamadım.Hiç Honda'm olmadığı için,Honda sempatizanı olamam zaten.CB 125 i güzel bulsaydım,onun rakibi motoru kullanmazdım.
    Güzel derken Honda'nın ürettiği,ama çoğunu Türkiye'ye getirmediği güzelleri kastettim.Güzel bir şey getirse,almayı düşünürüm,ama adı Honda diye değil,Yamaha'ya da bakarım bu arada,alternatifi var mı diye.Sanırım,ben galiba Yamaha sempatizanıyım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda neyi getirdide satmadı. son getirmiş olduğu ve dünya ülkelerinin hiç birine kakalayamadığı çin çakması 125-150 cc scooter ve commuter modellerini bile ülkemizin insanlarına satmayı başardılar.
    ?

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir markayı büyük yapan üst düzey yapan ürettiği güzel modellerdir, sağlamlığıdır. satış rakamları değil. örneğin ferrari çok sattığındanmı yoksa güzel yaptığındanmı bu markaya saygı duyulur.
    Bu markanın şu anki modellerini halihazırda pahalı bulmuyor musunuz?

    Artık, Ferrari fiyatlarına mı satsınlar motorları?

    Zaten Ferrari'nin 2 tekerleklisi Ducati adı altında fahiş fiyata, el yapımı satılmıyor mu?

    Bu arada belki bilinmiyordur hatırlatalım, dünyada seri üretimi yüksek rakamlarda yapıp, en büyük karşılığı hedefleyerek kurulmuş bir firmadır Honda.

    Ve her sene milyonlarca üretip satarak işe başladığı motorda malum C50 Cub'dır.

    Şimdi bütün kuruluş felsefesini, küçük, kolay sürülen, çok üretilip, çok satılan bir skuterle dünyaya ilan etmiş bir firmanın Ferrari olmasını beklemek...hatta istemek?

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel model getirirsen vatandaşımız onuda alır.
    Ben mi getireyim?

    Madem o kadar eminsiniz, siz bir ithalat yapın, satacağını bu kadar garanti gördüğünüz modellerden.

    Bol bol Hornet, Shadow, Transalp satın da Honda utansın.

    Geçen Mayıs'ta, Altın Elbiseli Adam projesine ilk başladığım silah arkadaşlarımdan yönetmen Kerem Hornet almak istedi.

    Var mı yok mu diye bayileri ararken öğrendik ki, artık Hornet gelmeyecekmiş.

    Araştırdık, soruşturduk, bayilerin çoğu geçen sene gelen 11 tane Hornet'i satana kadar akla karayı seçtiklerini, Bağdat caddesinde kilitsiz bırakılsa çalınmayan, bütün dünyada çok tutulmasına rağmen ülkemizde kimsenin yüzüne bakmadığı bir model olduğunu anlattılar.

    Şimdi haydi buyrun kalkın getirin.

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pahalı her modelin piyasaya sürümü yavaş olacaktır bu her ülkede böyledir. avrupadada herkez ferrari, porsche arabalaramı biniyor. onlarda bizler gibi modellere biniyor,
    Geçen Ağustos'ta gördüğüm kadarıyla, bizde lüks sayılan otolar/motolar oralarda zebil gibi.

    Ve evet oralarda hali vakti yerinde olan herkes bizde trilyonerin bindiği arabayla geziyor.

    Çünkü hepsi bizden çok daha ucuz.

    Çünkü bizden çok daha iyi kazanılıyor.

    Ve oradaki 250cc üzeri motosikletler bizden çok daha ucuz olduğu için bayide kalma, satılmama çok daha az oranda.

    Üstelik adamın bir bayisi senede satıyor 1000 motosiklet.

    Elbette o adama malı çeşit çeşit yığar üretici.

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onlarla aramızdaki fark avrupalı ve amerikalı son modellere ülkemizde ise zorla kaktırma usulü ile aynı fiyatlara tipsiz motora biniyor.honda ülkemizde sattığı hangi modelinde ne gibi değişiklik yaptıda böyle devasa zamları yapıştırdı. aprillia scarabeo modelini getirdide satmadımı. honda şu anda tamamen satışlarında kurnazlık peşinde. 2013 yılındada büyük ihtimalle başka ülkelere satamadığı elinde kalan modelleri getirip ülkemiz vatandaşlarına çakmaya çalışacak. honda cb 125 ve tipsiz fizy gibi eski teknoloji ürünlere güzel diyebilenler bal gibide honda sempazitanıdır.
    Yabancı kur, Japon Yeni, parite gibi mevhumların olmadığı bir dünya ne güzeldir?

    Hiç zam da olmaz, kurlar oynamaz, mal ve hizmetler el değiştirmez.

    Bu arada Scarabeo, 10 senede koca Türkiye'de 100 tane zor sattı.

    Bu mudur sizin çok satmak anlayışınız?

    Bence de Honda kurnazlık ve ketempere peşinde.

    Sırf Türk insanını kandırmak için bazı modelleri ürettirdiği söyleniyor .

    Sorumluluk alıp, gidip milletvekilinizle ÖTV'leri konuşmaktan, haydi onu da geçtim, en azından mail yoluyla bir dilekçe göndermekten kaçınıp, ancak, sürekli "Honda tüh, Yamaha kaka"yla geçen, "Bu Barkın da Honda'dan para yemiş, bu filanca da Honda sempatizanıdır, zaten bize hep kötü malları layık görüyorlar" hezeyanlarıyla bir ömrü klavye başında yemek de mümkün.

    Mesajınızdan Avrupa, ABD, motosiklet, otomotiv, pazar ekonomisi, dünya ve Türkiye siyaseti gibi konulara oldukça hakim olduğunuzu anlıyorum.

    Umarım yazdıklarımı bir kez daha okursunuz.

    Özellikle bu başlıktaki 2. mesajımı.

    Belki bir hareketlenme olur ya da...

    Boşveer, sallayalım gitsin, bu Japonlar hinlik peşinde ben sana diyeyim, bunlar var ya bunlaaar...

    Slmlr,
    Brkn

    Not: Hiçbir şey yapmayıp sadece şikayetle, hiç bir şey bilmeden her konuda fikir sahibi olunarak (eğri-doğru neyse) bir ömür nasıl geçer ben de öğreneceğim inşallah.

    Fakat, sizin gibi düşünen/davrananları dinleseydim Altın Elbiseli Adam hiç olmazdı.

    İşte bu yüzden diyorum, kendiniz için, çok sevdiğiniz motosiklet için, ülkeniz için ŞİKAYET ETMEYİ BIRAKIP BİR ŞEY YAPIN ARTIK!!!
    mert136, reverse ve rebirth bunu beğendiler.

  3. #63
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    honda biraz tüketiciyi düşünseydi 700 serisini getirmezdi...hacim yüzünden boşu boşuna fazladan ötv mtv veriliyor...21000 TL , 48 hp...
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  4. #64

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ?



    Bu markanın şu anki modellerini halihazırda pahalı bulmuyor musunuz?

    Artık, Ferrari fiyatlarına mı satsınlar motorları?

    Zaten Ferrari'nin 2 tekerleklisi Ducati adı altında fahiş fiyata, el yapımı satılmıyor mu?

    Bu arada belki bilinmiyordur hatırlatalım, dünyada seri üretimi yüksek rakamlarda yapıp, en büyük karşılığı hedefleyerek kurulmuş bir firmadır Honda.

    Ve her sene milyonlarca üretip satarak işe başladığı motorda malum C50 Cub'dır.

    Şimdi bütün kuruluş felsefesini, küçük, kolay sürülen, çok üretilip, çok satılan bir skuterle dünyaya ilan etmiş bir firmanın Ferrari olmasını beklemek...hatta istemek?



    Ben mi getireyim?

    Madem o kadar eminsiniz, siz bir ithalat yapın, satacağını bu kadar garanti gördüğünüz modellerden.

    Bol bol Hornet, Shadow, Transalp satın da Honda utansın.

    Geçen Mayıs'ta, Altın Elbiseli Adam projesine ilk başladığım silah arkadaşlarımdan yönetmen Kerem Hornet almak istedi.

    Var mı yok mu diye bayileri ararken öğrendik ki, artık Hornet gelmeyecekmiş.

    Araştırdık, soruşturduk, bayilerin çoğu geçen sene gelen 11 tane Hornet'i satana kadar akla karayı seçtiklerini, Bağdat caddesinde kilitsiz bırakılsa çalınmayan, bütün dünyada çok tutulmasına rağmen ülkemizde kimsenin yüzüne bakmadığı bir model olduğunu anlattılar.

    Şimdi haydi buyrun kalkın getirin.



    Geçen Ağustos'ta gördüğüm kadarıyla, bizde lüks sayılan otolar/motolar oralarda zebil gibi.

    Ve evet oralarda hali vakti yerinde olan herkes bizde trilyonerin bindiği arabayla geziyor.

    Çünkü hepsi bizden çok daha ucuz.

    Çünkü bizden çok daha iyi kazanılıyor.

    Ve oradaki 250cc üzeri motosikletler bizden çok daha ucuz olduğu için bayide kalma, satılmama çok daha az oranda.

    Üstelik adamın bir bayisi senede satıyor 1000 motosiklet.

    Elbette o adama malı çeşit çeşit yığar üretici.



    Yabancı kur, Japon Yeni, parite gibi mevhumların olmadığı bir dünya ne güzeldir?

    Hiç zam da olmaz, kurlar oynamaz, mal ve hizmetler el değiştirmez.

    Bu arada Scarabeo, 10 senede koca Türkiye'de 100 tane zor sattı.

    Bu mudur sizin çok satmak anlayışınız?

    Bence de Honda kurnazlık ve ketempere peşinde.

    Sırf Türk insanını kandırmak için bazı modelleri ürettirdiği söyleniyor .

    Sorumluluk alıp, gidip milletvekilinizle ÖTV'leri konuşmaktan, haydi onu da geçtim, en azından mail yoluyla bir dilekçe göndermekten kaçınıp, ancak, sürekli "Honda tüh, Yamaha kaka"yla geçen, "Bu Barkın da Honda'dan para yemiş, bu filanca da Honda sempatizanıdır, zaten bize hep kötü malları layık görüyorlar" hezeyanlarıyla bir ömrü klavye başında yemek de mümkün.

    Mesajınızdan Avrupa, ABD, motosiklet, otomotiv, pazar ekonomisi, dünya ve Türkiye siyaseti gibi konulara oldukça hakim olduğunuzu anlıyorum.

    Umarım yazdıklarımı bir kez daha okursunuz.

    Özellikle bu başlıktaki 2. mesajımı.

    Belki bir hareketlenme olur ya da...

    Boşveer, sallayalım gitsin, bu Japonlar hinlik peşinde ben sana diyeyim, bunlar var ya bunlaaar...

    Slmlr,
    Brkn

    Not: Hiçbir şey yapmayıp sadece şikayetle, hiç bir şey bilmeden her konuda fikir sahibi olunarak (eğri-doğru neyse) bir ömür nasıl geçer ben de öğreneceğim inşallah.

    Fakat, sizin gibi düşünen/davrananları dinleseydim Altın Elbiseli Adam hiç olmazdı.

    İşte bu yüzden diyorum, kendiniz için, çok sevdiğiniz motosiklet için, ülkeniz için ŞİKAYET ETMEYİ BIRAKIP BİR ŞEY YAPIN ARTIK!!!
    en başta beni tanıyormusunuz barkın bey? bir insanı tanımadan bu hükümlere nereden vardınız, durduğum yerden şikayet eden biri olduğumu hiç tanımadığınız halde nereden çıkardınız. hondaya ne kadar mesaj attığımı biliyormusunuz ? hondaya atılan mesajları honda kaale almıyor (sitesinden honda motosiklet bilgilerimi girdiğim halde) diye biliyorum yoksa benmi yanlış biliyorum, hondaya yazan kişiler yalanmı söylüyor. şu anda honda motosiklet kullandığımı fakat ülkemizde hondanın uyguladığı satış politikasını ve küçük cc motosikletlerini (pcx hariç) hiç beğenmediğimi belirtmek istedim. ülkemiz insanlarının isteklerini resmen hiçe sayan bir honda var karşımızda. honda hiç bir bayisine sormuşmudur hangi modelleri talep ediyor müşteri portföyümüz diye. vergi politikası düşüncenize aynen katılıyorum, bunu başka konulardada dile getirdim bu konudada üst mesajlarda dile getirmiştim sizler basında daha fazla görünen yüzlersiniz, motosiklet kullanıcıları olarak dertlerimizi ve dileklerimizi en iyi şekilde sizler duyurabilirsiniz. millet vekili tanıdığım yok olsaydı başının etini yerdim beni tanıyanlar bilirlerki keçi gibi inatımdır şikayet ederim ve hakkımıda ararım ama oturduğum yerden değil. şunuda belirtmek istiyorum diyelimki ötv indirimi geldi 5000 TL satılan motosiklet 3000 TL civarlarına düştü, o esnada düşük fiyattan alanlar alır sonrasındada aradaki fiyat farkı çeşitli bahanelerle motosiklet firmaları tarafından kar olarak ilave edilir fiyatı aynı seviyeye getirilir. iddia ediyorum bunuda buradan. motosiklet piyasası çakalların en bol olduğu piyasadır. en basit örnek ebay gibi sitelerde scooter varyatör kayışı fiyatlarına bakın ve ülkemizdeki fiyatlarla karşılaştırın. en az 2 kat fark vardır. buda ülkemizdeki distribütör karlarının ne denli yüksek olduğunun göstergesi. servisteki yediğimiz kazıkları sanırım söylemeye gerek yok, gerçi hondanın servisleri diğer markalara göre çok daha iyi ve disiplinli. ben yinede bakımlarını ve tamirini elimden geldiğince kendim yapıyorum, bunun için kendime evde küçük bir atölye bile kurdum. honda ürünlerini siz getirtin demeniz biraz hayal ürünü olmuş çünkü bildiğim kadarıyla dünyanın hiç bir yerinde honda bu işi başkasına yaptırmıyor. bunu yaptırsaydı piyasayı bana bırakmazlardı, bıraktıklarını varsayalım piyasada çok güzel hondalarla geziyor olurdunuz paket servis motorlarıyla değil amerikan pazarını, avrupa pazarını yerinde görmeme gerek yok internetten girip fiyatları takip edebiliyorsunuz. arada parçada getirtiyorum motosikletim için.

  5. #65
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en başta beni tanıyormusunuz barkın bey? bir insanı tanımadan bu hükümlere nereden vardınız, durduğum yerden şikayet eden biri olduğumu hiç tanımadığınız halde nereden çıkardınız.
    Estağfurullah benim sizin hakkınızda bir hükmüm olması ne haddime?

    Her ne kadar, internet alemlerinde iç yüzünü tam bilmeden her konuda yargılama bol olsa da.

    Zaten yazdıklarımın çoğu yanlış anlaşılıyor ya neyse.

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondaya ne kadar mesaj attığımı biliyormusunuz ? hondaya atılan mesajları honda kaale almıyor (sitesinden honda motosiklet bilgilerimi girdiğim halde) diye biliyorum yoksa benmi yanlış biliyorum, hondaya yazan kişiler yalanmı söylüyor. şu anda honda motosiklet kullandığımı fakat ülkemizde hondanın uyguladığı satış politikasını ve küçük cc motosikletlerini (pcx hariç) hiç beğenmediğimi belirtmek istedim. ülkemiz insanlarının isteklerini resmen hiçe sayan bir honda var karşımızda. honda hiç bir bayisine sormuşmudur hangi modelleri talep ediyor müşteri portföyümüz diye. vergi politikası düşüncenize aynen katılıyorum, bunu başka konulardada dile getirdim bu konudada üst mesajlarda dile getirmiştim sizler basında daha fazla görünen yüzlersiniz, motosiklet kullanıcıları olarak dertlerimizi ve dileklerimizi en iyi şekilde sizler duyurabilirsiniz. millet vekili tanıdığım yok olsaydı başının etini yerdim
    Gene yanlış anlaşıldım.

    Ve evet topu basına atmışsınız.

    Yine başkasından bekleniyor dertlerin çözümleri.

    Ben de diyorum ki başkasından beklemeyin, artık harekete geçin.

    Basın adına bir ben mi uğraşacağım?

    Zaten ülkemizdeki "basın" dediğimiz şey, ahali kadar bilgili (veya cahil - artık ne taraftan bakarsanız).

    Bu iş, bu şekilde, Nasreddin Hoca'nın, "Timur'un Filleri" hikayesine döner.

    Siz bu arada elin Japon'una yazın, gene yazın, hatta telefon edin, fakat önce kendi seçim bölgenizdeki sizi temsil eden milletvekiline bir mail atmadıktan ya da atamadıktan sonra neye yarar?

    Bildiğiniz üzere, Milletvekili, milletin vekili, yani temsilcisidir.

    Yani, seçim bölgenizden çıkan adam, sizi T.B.M.M.'de temsil etmektedir.

    Sizi temsil eden kişiye isteklerinizi (mesela Motosiklet ÖTV'sinin kaldırılması gibi) ulaştırmak için, akraba veya tanıdık olmanız gibi bir şart YOKTUR.

    Eğer bir gün yolunuz T.B.M.M.'ye düşerse, görürsünüz ki, çoğunlukla küçük illerin milletvekillerinin odaları, o illerden gelen vatandaşla doludur.

    Vatandaş kendisini temsil eden adamın çayını içerken, derdini anlatmaktadır.

    Hiçbiri de akraba veya tanıdık olmak zorunda değildir.

    O vekil, SİZİN VEKİLİNİZDİR.

    Ve onu, derdinizle ilgili bilgilendirmezseniz adamın da hiçbir zaman haberi olmaz.

    Çünkü, ben, BU MOTOSİKLET FORUMLARINA ÜYE MİLLETVEKİLİ PEK DUYMADIM.

    Siz burada ağlaşırken, onlar orada siz hariç, her vatandaşın derdini dinlemektedirler.

    Hayalim, bir gün Türk motosiklet sürücülerinin bir araya gelip, dalga dalga, il il, bölge bölge, parti gözetmeksizin tüm vekillere derdini anlatan bir dilekçe vermesidir.

    Belki Meclis'e motosikletlerle gidip derdimizi anlatırsak, buralarda babaanne gibi şikayet etmekten daha fazla ses getiririz.

    En basitinden motosikletlerin üzerindeki vergi yükünün kalkmasını istiyoruz.

    Bunu temsilcimize ifade etmek bizim en doğal hakkımızdır.

    Bu suç değildir.

    Bu bizim ayak işimizdir.

    Sürekli ailenin çocuğu gibi başkalarından beklemek yerine bir yetişkin gibi sorumluluk almaktır.

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beni tanıyanlar bilirlerki keçi gibi inatımdır şikayet ederim ve hakkımıda ararım ama oturduğum yerden değil. şunuda belirtmek istiyorum diyelimki ötv indirimi geldi 5000 TL satılan motosiklet 3000 TL civarlarına düştü, o esnada düşük fiyattan alanlar alır sonrasındada aradaki fiyat farkı çeşitli bahanelerle motosiklet firmaları tarafından kar olarak ilave edilir fiyatı aynı seviyeye getirilir. iddia ediyorum bunuda buradan. motosiklet piyasası çakalların en bol olduğu piyasadır. en basit örnek ebay gibi sitelerde scooter varyatör kayışı fiyatlarına bakın ve ülkemizdeki fiyatlarla karşılaştırın. en az 2 kat fark vardır. buda ülkemizdeki distribütör karlarının ne denli yüksek olduğunun göstergesi. servisteki yediğimiz kazıkları sanırım söylemeye gerek yok
    İnatçı olabilirsiniz.

    Kimse bir şey diyemez.

    Fakat ben de bu yaklaşımı gerçekten anlayamıyorum.

    Aklım kıt ondan olsa gerek.

    Bir hatırlatma yapayım: ülkemizde serbest ticaret uygulanmaktadır.

    Malın/hizmetin satış fiyatını bir çok alanda SATICI belirler.

    Bunların çıkmasına-inmesine müdahele mi istiyorsunuz? (ki bunun adı Planlı Ekonomi'dir).

    Japon motosiklet firmalarının tamamı hem ülkemizde, hem dünya çapında (Milyonlarca Dolar seviyesinde) zarardayken bu tür iddialar beni hep şaşırtıyor (BMW-KTM-Ducati-Triumph'u tenzih ederim onlar kar açıklıyor: Avrupalı'lar Euro-Yen paritesinden malı götürdü, daha önce de bahsetmiştim "kur farkı").

    Ya da diyelim ki bir motosiklet firması olsa, ismi de "A", bu ülkede hiç bir firmanın (Yerli dahil) yapmadığı, her sene Teknik Lise bursları verip 6 sınıf öğrenciyi giydirip, okutup, yetiştiriyor, sürüş okulu açıp, içini motosikletle ve ekipmanla doldurup, yemesi içmesi dahil 3 kuruşa motor eğitimi verdirip, hayat kurtarıyor, piyasanın istediği (kebaçısı-pidecisi-Hamburgercisinin istediği) ticari motosikletleri getiriyor. Hah bu arada halen zarar ediyor, fakaaaat bir türlü o ülkenin motosiklet sürücüsüne YARANAMIYOR.

    Hatta bunu ifade edenlere de hemen peşin hüküm geliyor: "Kesin para yemiştir".

    Doğrudur, o "A" firmasının bu memlekette ne yaptığını ben de anlamıyorum.

    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda ürünlerini siz getirtin demeniz biraz hayal ürünü olmuş çünkü bildiğim kadarıyla dünyanın hiç bir yerinde honda bu işi başkasına yaptırmıyor. bunu yaptırsaydı piyasayı bana bırakmazlardı, bıraktıklarını varsayalım piyasada çok güzel hondalarla geziyor olurdunuz paket servis motorlarıyla değil amerikan pazarını, avrupa pazarını yerinde görmeme gerek yok internetten girip fiyatları takip edebiliyorsunuz. arada parçada getirtiyorum motosikletim için.
    Yine yanlış bilgi.

    1990'larda ve 2000'lerin başında Kızıltoprak esnafı her marka motosikleti kendi başına ithal ederdi.

    O zamanlar Amerikan (US Spec) Honda'lar, Yamaha'lar kol gezerdi.

    "Honda yaptırtmıyor" nasıl oluyor?

    Honda'nın da gelip bu esnafın bacağına sıktığını ya da mahkemelerde süründürdüğünü görmedim/duymadım.

    Halen "Grey Import" (Gri İthalat: Resmi distribütör dışındaki kanallardan ithalat) tabir edilen ticaret distribütörleri korumak için kanunlarla zorlaştırılmıştır fakat, ülkemizde serbesttir (bkz: Lüks oto getiren galeri esnafı).

    İnanmıyorsanız uzun zamandır motor işindekilere sorunuz.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak, hiçbir şeyi beğenmemek, iyi hissettiriyorsa devam etmeli.

    Ancak, iyi hissettirmiyorsa belki yanlışı aynada aramalı.

    Ve doğru yerde, doğru zamanda harekete geçmeli.

    Umarım bu mesajlarım için bana kızmazsınız, kızarsanız da zaten olacak olan bellidir:

    Bir atasözü'nde dendiği gibi: "DOSTLAR GELİR, DOSTLAR GİDER, HEP DÜŞMANLAR ÇOĞALIR"

    Slmlr
    Brkn
    Alper Kaya, grognard, mert136 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #66

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    izmir/ urla
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu Varaderonun 250 cc liğini getirse ne güzel olur
    aynen hemen gider alırdım. 1000 liğini alamıyorum çünkü :D

  7. #67
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda biraz tüketiciyi düşünseydi 700 serisini getirmezdi...hacim yüzünden boşu boşuna fazladan ötv mtv veriliyor...21000 TL , 48 hp...
    Anlamak istemediğiniz daha başka şeyler var yakıt tüketimi gibi

    Getir bakalım fazer6 yı redline seviyesinde ne kadar yakıt tüketiyor ?

  8. #68
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi önce başlığı açan arkadaşa bir laf atmam lazım:

    Hacım geçen veya evvelki sene kaç tane Shadow ve Transalp satılmış rakam olarak bilgin var mıdır?

    Ya da ilk sayfada birisi "Artık Hornet'i de getirmiyormuş Honda" demiş.

    Hacı ağabey sen son parti gelen Hornet'lerin kaç ay vitrinde yattıktan sonra nasıl zor satıldığını ve toplamda kaç tane satıldığını biliyor musun?



    Honda, tıpkı Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW, Ducati, Ktm, vs gibi motosiklet üretimini Hilal-i Ahmer Cemiyeti (Kızılay) için yapmıyor.

    Tüm dünya ve tıpkı bizler gibi bu adamların da hedefi para kazanmak.

    Kar etmek.

    Ülkemizde satılan motosiklet sayısı ve çeşidi komik denecek kadar az ve kısıtlı.

    Neden acaba?

    Hımmm düşünelim bakalım...

    Sizce Türk müşterisi nasıldır?

    Yeniliklere açık,

    Kibirsiz,

    Alçak gönüllü,

    Motosiklet konusunda bilgili ve kabiliyetlerini iyileştirmek için çabalayan,

    Mümkün olduğunca güvenli ve iyi süren,

    Yeni çıkan modellerle ilgili DOĞRU BİLGİYİ paylaşır (bilmeden uydurmaz),

    Başkalarını çekiştirmek yerine kendi hayatına, ihtiyaçlarına ve hobilerine odaklanır,

    Çalışkandır,

    Alım gücü yüksektir, hedeflediklerine ulaşana kadar çalışmayı bırakmaz ve kendi hayatı ve tercihleri için başkalarını suçlamaz,

    Çok sevdiği motosikletler konusunda onu temsil eden hükümet ek vergiler koyunca, "kader utansın, vah vah, ah ah" demek yerine, gider kendi bölgesinden seçilmiş milletvekiliyle konuşur, derdini anlatır, hatta başka motosiklet sürücüsü seçmenleri organize edip milletvekilleriyle, bakanlarla görüşür, asla yılmaz,

    Asla sorumluluktan kaçıp sürekli başkalarını suçlayıp, babaanne gibi şikayet edip durmaz,

    Vs....

    Böyledir değil mi?

    Yani Türk müşterisine motosiklet satmak aslında çok kolaydır.

    Fakat ah şu motosiklet şirketleri yok mu?

    Ne fena adamlar...

    Not: forumları okuyunca herkesin yarın bayilere hücum edeceğini sanır insan. Malum bu işler satışla yürümektedir, vatandaş bazı modelleri almaz oluyorsa adamlar da getirmez. Her şeye ve herkese tepki vermeden evvel bir satış rakamlarına bakalım. Belki anlam veremediğimiz BÜYÜK TÜRK MOTOSİKLET PAZAR'ı hakkında bir fikir ediniriz (ön yargımız yok ya o cehetten dediydim). Moted'e sorun söylesinler (araştırmacı ve çalışkanız ya).

    Slmlr
    Brkn
    fevkalade analiz.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  9. #69
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamak istemediğiniz daha başka şeyler var yakıt tüketimi gibi

    Getir bakalım fazer6 yı redline seviyesinde ne kadar yakıt tüketiyor ?
    arkadaşım onu bende biliyorum...hesapla bakalım aynı motor 600lük olunca kaç paraya satılırdı?
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  10. #70

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estağfurullah benim sizin hakkınızda bir hükmüm olması ne haddime?

    Her ne kadar, internet alemlerinde iç yüzünü tam bilmeden her konuda yargılama bol olsa da.

    Zaten yazdıklarımın çoğu yanlış anlaşılıyor ya neyse.



    Gene yanlış anlaşıldım.

    Ve evet topu basına atmışsınız.

    Yine başkasından bekleniyor dertlerin çözümleri.

    Ben de diyorum ki başkasından beklemeyin, artık harekete geçin.

    Basın adına bir ben mi uğraşacağım?

    Zaten ülkemizdeki "basın" dediğimiz şey, ahali kadar bilgili (veya cahil - artık ne taraftan bakarsanız).

    Bu iş, bu şekilde, Nasreddin Hoca'nın, "Timur'un Filleri" hikayesine döner.

    Siz bu arada elin Japon'una yazın, gene yazın, hatta telefon edin, fakat önce kendi seçim bölgenizdeki sizi temsil eden milletvekiline bir mail atmadıktan ya da atamadıktan sonra neye yarar?

    Bildiğiniz üzere, Milletvekili, milletin vekili, yani temsilcisidir.

    Yani, seçim bölgenizden çıkan adam, sizi T.B.M.M.'de temsil etmektedir.

    Sizi temsil eden kişiye isteklerinizi (mesela Motosiklet ÖTV'sinin kaldırılması gibi) ulaştırmak için, akraba veya tanıdık olmanız gibi bir şart YOKTUR.

    Eğer bir gün yolunuz T.B.M.M.'ye düşerse, görürsünüz ki, çoğunlukla küçük illerin milletvekillerinin odaları, o illerden gelen vatandaşla doludur.

    Vatandaş kendisini temsil eden adamın çayını içerken, derdini anlatmaktadır.

    Hiçbiri de akraba veya tanıdık olmak zorunda değildir.

    O vekil, SİZİN VEKİLİNİZDİR.

    Ve onu, derdinizle ilgili bilgilendirmezseniz adamın da hiçbir zaman haberi olmaz.

    Çünkü, ben, BU MOTOSİKLET FORUMLARINA ÜYE MİLLETVEKİLİ PEK DUYMADIM.

    Siz burada ağlaşırken, onlar orada siz hariç, her vatandaşın derdini dinlemektedirler.

    Hayalim, bir gün Türk motosiklet sürücülerinin bir araya gelip, dalga dalga, il il, bölge bölge, parti gözetmeksizin tüm vekillere derdini anlatan bir dilekçe vermesidir.

    Belki Meclis'e motosikletlerle gidip derdimizi anlatırsak, buralarda babaanne gibi şikayet etmekten daha fazla ses getiririz.

    En basitinden motosikletlerin üzerindeki vergi yükünün kalkmasını istiyoruz.

    Bunu temsilcimize ifade etmek bizim en doğal hakkımızdır.

    Bu suç değildir.

    Bu bizim ayak işimizdir.

    Sürekli ailenin çocuğu gibi başkalarından beklemek yerine bir yetişkin gibi sorumluluk almaktır.



    İnatçı olabilirsiniz.

    Kimse bir şey diyemez.

    Fakat ben de bu yaklaşımı gerçekten anlayamıyorum.

    Aklım kıt ondan olsa gerek.

    Bir hatırlatma yapayım: ülkemizde serbest ticaret uygulanmaktadır.

    Malın/hizmetin satış fiyatını bir çok alanda SATICI belirler.

    Bunların çıkmasına-inmesine müdahele mi istiyorsunuz? (ki bunun adı Planlı Ekonomi'dir).

    Japon motosiklet firmalarının tamamı hem ülkemizde, hem dünya çapında (Milyonlarca Dolar seviyesinde) zarardayken bu tür iddialar beni hep şaşırtıyor (BMW-KTM-Ducati-Triumph'u tenzih ederim onlar kar açıklıyor: Avrupalı'lar Euro-Yen paritesinden malı götürdü, daha önce de bahsetmiştim "kur farkı").

    Ya da diyelim ki bir motosiklet firması olsa, ismi de "A", bu ülkede hiç bir firmanın (Yerli dahil) yapmadığı, her sene Teknik Lise bursları verip 6 sınıf öğrenciyi giydirip, okutup, yetiştiriyor, sürüş okulu açıp, içini motosikletle ve ekipmanla doldurup, yemesi içmesi dahil 3 kuruşa motor eğitimi verdirip, hayat kurtarıyor, piyasanın istediği (kebaçısı-pidecisi-Hamburgercisinin istediği) ticari motosikletleri getiriyor. Hah bu arada halen zarar ediyor, fakaaaat bir türlü o ülkenin motosiklet sürücüsüne YARANAMIYOR.

    Hatta bunu ifade edenlere de hemen peşin hüküm geliyor: "Kesin para yemiştir".

    Doğrudur, o "A" firmasının bu memlekette ne yaptığını ben de anlamıyorum.



    Yine yanlış bilgi.

    1990'larda ve 2000'lerin başında Kızıltoprak esnafı her marka motosikleti kendi başına ithal ederdi.

    O zamanlar Amerikan (US Spec) Honda'lar, Yamaha'lar kol gezerdi.

    "Honda yaptırtmıyor" nasıl oluyor?

    Honda'nın da gelip bu esnafın bacağına sıktığını ya da mahkemelerde süründürdüğünü görmedim/duymadım.

    Halen "Grey Import" (Gri İthalat: Resmi distribütör dışındaki kanallardan ithalat) tabir edilen ticaret distribütörleri korumak için kanunlarla zorlaştırılmıştır fakat, ülkemizde serbesttir (bkz: Lüks oto getiren galeri esnafı).

    İnanmıyorsanız uzun zamandır motor işindekilere sorunuz.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak, hiçbir şeyi beğenmemek, iyi hissettiriyorsa devam etmeli.

    Ancak, iyi hissettirmiyorsa belki yanlışı aynada aramalı.

    Ve doğru yerde, doğru zamanda harekete geçmeli.

    Umarım bu mesajlarım için bana kızmazsınız, kızarsanız da zaten olacak olan bellidir:

    Bir atasözü'nde dendiği gibi: "DOSTLAR GELİR, DOSTLAR GİDER, HEP DÜŞMANLAR ÇOĞALIR"

    Slmlr
    Brkn
    her zamanki gibi bir Türk klasiği "akıl veren çok, imkan veren yok"

  11. #71
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı cool113 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her zamanki gibi bir Türk klasiği "akıl veren çok, imkan veren yok"
    Hımmm gene başkalarından beklenti var yani.




    Anlıyorum.

    Slmlr
    Brkn

  12. #72
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Brkn Bey'e Katılıyorum ve Neden Shadow konusu atışmaya gelmiş çözen varmı?
    Honda sonuçta babasının hayrına getirtip satacak değil.
    Ben Konya'lıyım. Düz memleketimde zibil gibi bisiklet (velespit) var fakat motor bile konya'da yavaş yavaş açılmaya başlandı. Düşük cc ve sukutur başlangıç için ve bir satıcı için iyi gideceği için milletin tercih sebebidir. Markaların da bir stratejisi vardır. Mesela hiç Ford Ka ya bindiniz mi 40 la 50 ile bile giderken harika yan verip toplama yapabiliyorsunuz bırakın el frenını bu hareketi sadece viraja biraz hızlı girip direksiyonu gitmek istediğiniz yere çevirip hemen düzeltip gazdan ayağınızı aniden çekip aniden gazlayarak yapıyorsunuz. ve Türkiye'ye eski kasasından sadece 1,3 motorlu olanı girdi. Diğer 2,0 lık motoru girmedi. Yenisine bakın pazardan kalktı. neden çünkü satılmadı....
    E Honda'da satamayacağı modeli getirmez.

    Cool'un dediği gibi dandik tipsiz bir motor getirir. neden ? çünkü bizim milletimiz alır.
    Cool bu arada sen ne kullanıyorsun profilinde hiç yazmıyor?

    Neyse. Belki fazla motor kullanmadım yaşımda genç fakat birçok motoru ve aracı test etme imkanım oldu. Eşim dostum editörlüğünü yaptığım web siteleri sağolsun. Neyseee.
    Fizy bile satar. çünkü bir mondial'den Hsun'dan veya aklıma gelmeyen birçok motordan kaliteli..
    bir mondial 150HS lerden 150bin km yapanı varmı aranızda? Peki ya Honda beat'la yada eski kinetic ile... yada dürümcü motoru activa ile.bunlarla mutlak yapan var. muğla'da gördüm ben honda istilasını. o sıcakta yazın hararet yapmayan yada sıcaktan conta patlatmayan kaç motor markası var. herşey kllanışa ve ihtiyaca bağlıdır.

    beat kaç bin sattı goldwing kaç yüz sattı Türkiye'de belki cool alır ha shadow gelince. Ama bi motora o kadar para verebilecek insan yoktur bence... İçindeki kin nedir bilmiyorum cool'un. ama başkalarınında düşüncelerine saygı göstermesini beklerim. Ben Ferrari kullanıp gösteriş yapana kızamam. Rabbim daha çok versni. param olsun bende yaparım ama Tükiye'de milyonlarca genç ilk motorum hevesiyle çirkinliğe bakmıyor. dandik tipsiz bir fizy alıp mutlu oluyor. çünkü ona parası yetiyor. o onun ihtiyacını karşılıyor.

    Veee bizim Türkiye'mizde bunu alacağına araba alaydın diyen çok kişi var. haklı. benzin pahalı motor fiyatları vergileri pahalı.

    Ben genelde 2.el aldım önceki motorlarımı ama son fizy mi dükkanımın üzerine aldığım için sıfır faturalı aldım. ve 4 bin tl ye yaklaşınca babam bile kızmıştı bana araba alaydın diye. Ama honda bu tipsiz motoruna konya-muğla yapmama garanti veriyor. Ben mondial'den göremedim bunu. Mondialim bi arızalanmıştıda konya'daki servisinde (Gönül motor) da yaptıracam diye ne çekmiştim ve o kadar paragöz insan görmedim ben hayatımda mondiali geç adamla muhatap olmak istemezsiniz motora benzin döküp o servisle beraber yakasım gelmişti. Ama Honda satış sonrasında cidden iyiler.

    Ve siz kendinizde arayın birde birde Honda'nın yerine koyun...
    Bir Dükkanınız var Ben kendimden rnek vereyim.
    Bilgisayar ve Telefon Satış ve Teknik Servisliğini ve yazılım web işi yapıyorum.

    bir iphone'den 2-3 adet alırım onuda 2-3 ayda bir bağlamam yani paramı onun yerine nokianın 1203 dür samsungun 1080 gibi ucuz modellerine yığarım 30-40 adet aylık alırım onlardan. çünkü en çok o dandik dediğimiz telefonlar gidiyor piyasaya ve gelişi 140 tl olan telefonu ben 180 e satıyorum garantili olarak e iphone bana 1200 e geliyor 1300 1400 e zor satıyorum. ben paramı neden vitrinde duracak telefona bilgisayara veya Honda'nın yerinde olsam motora bağlayım ki.

    Biraz vicdan yada hani karşındakinin yerine koyma yapın...

    evet gavurda Ford Mustang zibil gibi ebay motora bakın. Ucuz çünkü benzin ucuz vergi ucuz. paramız yok belki ama orta kalite bir fizy'de buluyorum mutluluğu. çünkü yolda koymuyor beni. ihtiyacımı karşılıyor. ve paramı şimdilik vergiye benzine vermek istemiyorum.

    Bunlarıda içimden geldiği için yazıyorum.
    Fizy kullanıcısıyım fakat motoruma 250 liralık kaskım. 600 liralık kıyafetim ve korumalığım ve 80-90 ı geçmeerek biniyorum. Bizim ülkemizde 2 ayaklı öküz çok dikkat edin. Veya sinyal kolu biyerine kaçmış öküz çok. Ve ilerde Allah nasip ederse fazla hızlıda gözüm yok 250 cc lik sport bir motor almak isterim. (Tabi hanım izin verirse)
    ama bir SS Kanuni 250 Gt yede binmem (cool hondayı kötülüyor ya) veya bir yamaha r125 ede o kadar parayı vermem. yine honda CBR250R alma taraftarıyım. Ve yine Honda yani. Maddimiz işe yetme kapasitemiz neyse onu alıyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------

    Veee Türkiye'de insanlar 20 sine gelince aileleri eşi dostu birşeyler bekliyor. elin gavuru 22-25 belki 30 una gelse babasının garajında yan gelip yatabiliyor ama bizde eve ekmek götürme kavgası var. yaş 22-23 e geldimi bide askerlik bittimi anne hemen gelin aramaya başlar. ve para kıymetlenir.
    Birçok müşterim var asgari ücretle çalışıp evini geçindiren kirası kibriti evi çocukları... Geçim zor yani.
    Bazı müşterilerimle konuşuruz para pul veya yeni motor alan müşterilerimle Mesela Çelik'in scooterini almış adam. Neden bu derim e param buna yetti der. haklı adam günde 20 km git gel 40 km işe gider gelir. otobüs 1 saatte 1 tane var. haklı adam ve gücü buna yetmiş. Bazı müşterilerimde şunun farkında "Dünyada hem kaliteli hem ucuz bir ürün yok"..
    Bende pazarlık yapıp malın fiyatını dibe vurmaya çalışan müşterilerime söylerim bunu.
    Honda veya Yamaha da kurtuluş çaremiz oluyor bu zamanda.
    Honda Fizy'i getirdi hesaplı ve kaliteli (activa kadar olmasada diğer markalara göre) yamahada glycanus 110 getirdi. Konya'da yamaha nın pek gideri yok bu sebeple bende honda aldım. Yani markayı kötülemek yerine biraz etrafımıza baksak . biz nasılız? neye gücümüz yeter desek olmazmı...
    Burada kendimi şu çirket kadına benzettim... (http://www.youtube.com/watch?v=SJDaSNSCVdE) ( videonun 2:15 indeki bana baksana sen )

    Araba alıp satanlar bilir. Broadway memur arabası az yakar ve çabuk satılır bu sebeple tercih sebebidir. bir Volvo kullanan memur yada o klasmanda toyota var. çabuk satılan ama kimse alfa 146 yı çabuk satamaz. mesela 98 146 ile 98 broadwayı karşılaştırın.
    E honda'da öyle. Kalıplaşmış ve yıllardır müşteri arkasında duran bir honda var. Müşteride ister istemez buna kayar. Ve çikinde gitirse en canavar gidide getirse müşteri alır.
    Bir Fizy fiyatı plaka vs 4000 e bir PCX (Aynı cc de) 7000 lirayı buluyor. tamam kabul PCX güzel daha teknolojik ama o aradaki 3bini cool arkadaşımız vermiyor.

    Herkesin cebinde parası yok. Borçlu ve az ile yetinmesini bilmek zorunda olan memleketiz.
    Honda'da eşşek değil ya zarar edeceği modeli getirsin Türkiye'ye...

    Kısacası sonuç bu.. tabi bence.
    rapcib bunu beğendi.

  13. #73
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Honda'nın satış politikasını türkiyenin dış politikasına tercih ederim doğrusu. Ayrıca cool113, beğenmiyorsan honda alma bu kadar basit burda sayfalarca yazı yazmana gerek yok. Başbakanımızın dediği gibi "Herkes işine baksın".

  14. #74
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    Bir motora,markaya dost ya da düşman olmak anlamsız.Alt tarafı motor,göbeğimiz birlikte kesilmedi ki ! Satar,istediğini alırsın.Cim Bom değil ya bu,yense de yenilse de ölene
    kadar kalbimizde kalsın(Ya da diğer takımların taraftarları;yazmazsam zıplarlar şimdi).Ama bazı modellere sempati duyabilirsin Ben de konyalı arkadaş gibi,CBR 250 den hoşlanıyorum (Yamaha beni affetsin,ya da güzel bir 250 cc getirsin ! )

  15. #75
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Honda Durdu Durdu Yeni CBR serilerinde güzel tip yaptı.

  16. #76
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Türkiyede cglere modifiye devam ettikçe, sevilen bir motosikletçinin safebet adı altındaki dışı kaska benzeyen hurdaya SAFFET ismiyle göndermede bulunmasına kimse aldırış etmeyip kalites standartı getirmedikçe, motosiklet gibi can taşıyan taşıtların TSE almadan ithal izni oldukça, honda yamaha gibi firmaların rekabet için bilmem ne vergisi koydurtması oldukça,
    yapılan zamma ve konulan vergiye, verginin vergisinin alınmasına, üstelik hem alırken yüksek vergi ödeyip hem fahiş fiyata benzini itirazsız alıp sonra da motor zengin işi denildikçe,
    fiyat performans ürünü olan markalara bakıp, kalıbına aldanıp bunun freni yok, amortisörü şöyle lastiği böyle dendikçe,
    karenajlı motosikleti tek motosiklet tipi sanıp abi bu kaç basıyo diye soran tipler oldukça,
    para yiyen ve bi halt yapmayan, bir iki isime sponsor bularak destek olmaktan başka herşeyden aciz bir tmf ile anca bu kadar olur. fazlası zaten yurdum insanına haramdır, hak etmiyor çünkü. müstahak.

    not: avrupa ile kendini bir tutan vatandaş önce tv lerdeki manüplasyonu ve var olan ekonomik düzeni bir sorgulasın. toplumumuz içten içe çürüdü gitti son 20 yılda.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  17. #77
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    Evet,yakışıklı motor.Bakalım,top Yamaha da,250 lik getirmezse,banko CBR 250 işi bitirir.Suzuki İnazuma da güzel ama,parça/servis biraz macera gibi.O nedenle şimdilik Honda.

  18. #78

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım onu bende biliyorum...hesapla bakalım aynı motor 600lük olunca kaç paraya satılırdı?
    xj6 naked artık yok ha olanında fiyatı yine 18750 civarlarında yani yani ötvsi bindirilmiş bir nc 700 s serisiyle aynı. NC 700S 19000 tl ve fiyata abs dahil. Yani Yamaha daha yüksek beygir gücü ve daha yüksek yakıt tüketimi ama daha az vergiyle daha düşük beygir gücü ve daha iktisatlı bir motosiklet olan ayrıca ABS si standart olan ancak daha fazla vergi verilen hondayla aynı fiyata satılabiliyor. o zaman hani bunun yamahanın fiyat politikası başlığı diye sormak ta gerekir bence


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)