Arkadaslar bu konularda daha acemiyim ama sizlerden bilgi almak istedim acaba şu skyhawk gt5 66cc motorun pistonun uzerinde 2 tane segman var bunu 3 tane yapabilirmiyiz tornada yani işe yararmi bir segman daha eklenirse yorumlarinizi bekliyorum
Arkadaslar bu konularda daha acemiyim ama sizlerden bilgi almak istedim acaba şu skyhawk gt5 66cc motorun pistonun uzerinde 2 tane segman var bunu 3 tane yapabilirmiyiz tornada yani işe yararmi bir segman daha eklenirse yorumlarinizi bekliyorum
Motorlu bisikletten kasıt ne çok annamadım ama fazla segman fazla sürtünme anlamına gelir ve piston üzerine segman yatağı açma gibi bi şans yoktur yapılsa bile orjinal gibi olmaz oda tat vermez ve işede yaramaz 2 segman yeteri kadar iş görür.
söylediğin motorun komple takımı sıfır 350 civarı...uğraşma boş ver...yada iki tane taktır..şaka bi yana o alet iki zamanlı benim bildiğim iki zamanlılar
yağı kendinden bulunduğu için yağ dağıtma derdi olmaz...2 ise yapanın bi bildiği vardır...sağlıcakla kal..
Motorlu bisiklete fazladan sekman attırmak bi işe yaramaz, yarasaydı yamaha bws100'e 3 sekmanlı piston takarlardı yamahada bile 2 sekmanlı piston var, adamların bir bildiği var heralde Gerçekten performansı arttıracak bişey yapmak istiyosan motorunu vitesli hale getir, yabancı sitelerde birçok kişinin motorlu bisiklet kitini bisiklet pedallarını sökerek sol tarafa ikinci bir dişli takarak bisikletin shimano vites sistemi üzerinden motor tahrikini sağladıklarını görebilirsin. "Motorized bike kit jackshaft" diye geçiyor bu uygulamanın adı.
İçten yanmalı 4 zamanlı motorlarda 2 adet kompresyon segmanı ve 1 adet yağ segmanı olur.
Bu yağ segmanının görevi ise,
Karter içerisindeki yağın çalkalanması veya yağ pompasının gerekli yerlere bolca gönderdiği yağın bir kısmı o esnada üst ölü noktada olan pistonun eteklerinde toplanır.
Bu yağ piston alt ölü noktaya dönerken segmanların arasına dolarak kompresyonu sağlar,
Fazlası ise segman sıkışmasına veya yanma odasına yağ sızmasına neden olur, motor hararet yapar.
İşte yağ segmanı dediğimiz piston eteğine yakın olan bu segman yağın fazlasının kompresyon segmanlarına kaçmasına mani olur.
2 zamanlı motorlarda yağ segmanına ihtiyaç yoktur, çünkü yağ yakıtla beraber buhar olarak veya vakum etkisiyle dozaj pompasından pulverize olarak motor içerisine girer.
Sağlıcakla kalınız.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)