Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorlu bisiklet segman arttirmak

    REKLAM ALANI
  1. #1
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Arkadaslar bu konularda daha acemiyim ama sizlerden bilgi almak istedim acaba şu skyhawk gt5 66cc motorun pistonun uzerinde 2 tane segman var bunu 3 tane yapabilirmiyiz tornada yani işe yararmi bir segman daha eklenirse yorumlarinizi bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Motorlu bisikletten kasıt ne çok annamadım ama fazla segman fazla sürtünme anlamına gelir ve piston üzerine segman yatağı açma gibi bi şans yoktur yapılsa bile orjinal gibi olmaz oda tat vermez ve işede yaramaz 2 segman yeteri kadar iş görür.

  3. #3

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    söylediğin motorun komple takımı sıfır 350 civarı...uğraşma boş ver...yada iki tane taktır..şaka bi yana o alet iki zamanlı benim bildiğim iki zamanlılar
    yağı kendinden bulunduğu için yağ dağıtma derdi olmaz...2 ise yapanın bi bildiği vardır...sağlıcakla kal..

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motorlu bisiklete fazladan sekman attırmak bi işe yaramaz, yarasaydı yamaha bws100'e 3 sekmanlı piston takarlardı yamahada bile 2 sekmanlı piston var, adamların bir bildiği var heralde Gerçekten performansı arttıracak bişey yapmak istiyosan motorunu vitesli hale getir, yabancı sitelerde birçok kişinin motorlu bisiklet kitini bisiklet pedallarını sökerek sol tarafa ikinci bir dişli takarak bisikletin shimano vites sistemi üzerinden motor tahrikini sağladıklarını görebilirsin. "Motorized bike kit jackshaft" diye geçiyor bu uygulamanın adı.

  5. #5
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    İçten yanmalı 4 zamanlı motorlarda 2 adet kompresyon segmanı ve 1 adet yağ segmanı olur.

    Bu yağ segmanının görevi ise,

    Karter içerisindeki yağın çalkalanması veya yağ pompasının gerekli yerlere bolca gönderdiği yağın bir kısmı o esnada üst ölü noktada olan pistonun eteklerinde toplanır.

    Bu yağ piston alt ölü noktaya dönerken segmanların arasına dolarak kompresyonu sağlar,

    Fazlası ise segman sıkışmasına veya yanma odasına yağ sızmasına neden olur, motor hararet yapar.

    İşte yağ segmanı dediğimiz piston eteğine yakın olan bu segman yağın fazlasının kompresyon segmanlarına kaçmasına mani olur.

    2 zamanlı motorlarda yağ segmanına ihtiyaç yoktur, çünkü yağ yakıtla beraber buhar olarak veya vakum etkisiyle dozaj pompasından pulverize olarak motor içerisine girer.

    Sağlıcakla kalınız.
    karşıyaka bunu beğendi.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)