Olduğum yerde vites boşa geçmiyor
Reklamlar
-
Hareket ederken hiç bir sıkıntı yok kusursuz ama mesela 2. Vites de durdum boşa geçmiyor Yada 1. Vites de durdum boşa geçmiyor ya 1 den 2 ye Yada 2 den 1 e geçiyor olduğu yerde ama giderken hiç bir sorun yok
Hyosung gt250r 2009 model acaba debriyaj balatam mı bitiyor
Reklamlar
-
debriyaj ayarının iyi olduğundan emin ol.
Eğer ayarı tamamsa, ayaklarınla motoru biraz ilerletip vites at.. sorun çözülecektir..
-
motorla durdugunda bosa gececekken ayaklarınla ılerı dogru 1-2cm hareket ettır gerıye dogru degıl ılerı dogru ettır ettırıken bosa gecır...
God is busy
Can i help you..
-
Boşa atarken biraz devir verirsen de kolayca geçecektir. Mesela 3500 devirde boşa atmayı dene kolayca atabileceğini göreceksin.
-
Bu hyosung motorlarında olan bir problemdir,kullandığın yağ ve debriyaj ayarı ile bu sorunu minimum seviyeye düşürebilirsin..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Chronix adlı üyeden alıntı
Bu hyosung motorlarında olan bir problemdir,kullandığın yağ ve debriyaj ayarı ile bu sorunu minimum seviyeye düşürebilirsin..
Hocam yağ değişimi yaklaştı motul 10-40 mı yoksa 10-50 mi alayım motor için ?
-
10-40 kaliteli yağ kullan. (motosiklet yağı olmalı )
Debriyaj telinin boşluğunu alt gergiden ayarla. Yukarıdan da kavrama noktasını ayarlarsan sorun kalmayacaktır.
ZAmanla uzayan debriyaj teli buna sebep olabiliyor. Bu yüzden telin alt ucundan da gerip bolluğunu almak lazım.
Yalnız fazla gerersen kaçırma sıyırma yapar. Gerektiği kadar germen lazım abartmadan. Ne kadar çok gerersen o kadar iyi diye düşünme.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
Castrol yada Mobil yağ ile bu problemleri çözen arkadaşlar olmuştu.. Benim gt650 de böyle bir problem yaşamadım ama acayüp ün dediği gibi kaliteli bir 10-40 yağ ve doğru debriyaj ayarı ile çözebilirsin.. Mevcut durumda hafif gaz vererek de geçirebiliyor olman gerekli.. Bir böyle dene ama bakımın geldiyse ve uygun materyali kullandığında çözebilirsin gibime geliyor.. Saygılar..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
Bunun tek sebebi debriyaj balata ve plakaların birbirinden yeterince ayrılmamasıdır.
Orjinal parça kullandığınızı ve varsa ayarının doğru yapıldığını varsayıyorum.
Motorda kullandığınız yağ bir numaralı etkendir, üreticinin tavsiye ettiği yağı kullanın.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Hocam yağ değişimi yaklaştı motul 10-40 mı yoksa 10-50 mi alayım motor için ?
hocam nerde ve nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama eğer 7000 devir ve üstü kullanıyorsan trafiğe giriyorsan 10-50 kullanmanı tavsiye ederim. çünkü gt250 modellerde yüksek devirlerde yağlama performansı hiçte o kadar iyi değil. ve acil bir duruma girmedikçe motuldan da şaşma, elf,shell,castrol,mobil,ipone ve motul yağlarını kullandım ve en çok motuldan çok memnun kaldım.. yağ değişimine kadar özelliğini en iyi şekilde koruyabilen, tek yağ en azından bizim motorlar da motul.onun dışında saydıklarım da uzak durulması gereken yağ elf ve shell'dir.castrol iyidir ama 3000 km sonra özelliğini yitirmeye başlıyor, mobil de castrol arasında çok fark yoktur, ipone da iyi ama motul kadar değil.
belirtmek isterim yağlarla ilgili yorumumu garip bulan karşı çıkan olabilir.ama aralarında ki farkı anlayacak kadar çok kullandım bu motoru..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Chronix adlı üyeden alıntı
hocam nerde ve nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama eğer 7000 devir ve üstü kullanıyorsan trafiğe giriyorsan 10-50 kullanmanı tavsiye ederim. çünkü gt250 modellerde yüksek devirlerde yağlama performansı hiçte o kadar iyi değil. ve acil bir duruma girmedikçe motuldan da şaşma, elf,shell,castrol,mobil,ipone ve motul yağlarını kullandım ve en çok motuldan çok memnun kaldım.. yağ değişimine kadar özelliğini en iyi şekilde koruyabilen, tek yağ en azından bizim motorlar da motul.onun dışında saydıklarım da uzak durulması gereken yağ elf ve shell'dir.castrol iyidir ama 3000 km sonra özelliğini yitirmeye başlıyor, mobil de castrol arasında çok fark yoktur, ipone da iyi ama motul kadar değil.
belirtmek isterim yağlarla ilgili yorumumu garip bulan karşı çıkan olabilir.ama aralarında ki farkı anlayacak kadar çok kullandım bu motoru..
Bilakis tecrübelerine saygı duyarız..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
Bütün motorlarda var o alısırsın
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)