Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Olduğum yerde vites boşa geçmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    Hareket ederken hiç bir sıkıntı yok kusursuz ama mesela 2. Vites de durdum boşa geçmiyor Yada 1. Vites de durdum boşa geçmiyor ya 1 den 2 ye Yada 2 den 1 e geçiyor olduğu yerde ama giderken hiç bir sorun yok

    Hyosung gt250r 2009 model acaba debriyaj balatam mı bitiyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    debriyaj ayarının iyi olduğundan emin ol.
    Eğer ayarı tamamsa, ayaklarınla motoru biraz ilerletip vites at.. sorun çözülecektir..

  3. #3
    erdemed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Motosikleti
    cx125 95 model' x9 500 piaggio
    motorla durdugunda bosa gececekken ayaklarınla ılerı dogru 1-2cm hareket ettır gerıye dogru degıl ılerı dogru ettır ettırıken bosa gecır...
    God is busy
    Can i help you..

  4. #4
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Boşa atarken biraz devir verirsen de kolayca geçecektir. Mesela 3500 devirde boşa atmayı dene kolayca atabileceğini göreceksin.
    ..::.. GO ..::..

  5. #5
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Bu hyosung motorlarında olan bir problemdir,kullandığın yağ ve debriyaj ayarı ile bu sorunu minimum seviyeye düşürebilirsin..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  6. #6
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hyosung motorlarında olan bir problemdir,kullandığın yağ ve debriyaj ayarı ile bu sorunu minimum seviyeye düşürebilirsin..
    Hocam yağ değişimi yaklaştı motul 10-40 mı yoksa 10-50 mi alayım motor için ?

  7. #7
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    10-40 kaliteli yağ kullan. (motosiklet yağı olmalı )
    Debriyaj telinin boşluğunu alt gergiden ayarla. Yukarıdan da kavrama noktasını ayarlarsan sorun kalmayacaktır.
    ZAmanla uzayan debriyaj teli buna sebep olabiliyor. Bu yüzden telin alt ucundan da gerip bolluğunu almak lazım.
    Yalnız fazla gerersen kaçırma sıyırma yapar. Gerektiği kadar germen lazım abartmadan. Ne kadar çok gerersen o kadar iyi diye düşünme.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  8. #8
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Castrol yada Mobil yağ ile bu problemleri çözen arkadaşlar olmuştu.. Benim gt650 de böyle bir problem yaşamadım ama acayüp ün dediği gibi kaliteli bir 10-40 yağ ve doğru debriyaj ayarı ile çözebilirsin.. Mevcut durumda hafif gaz vererek de geçirebiliyor olman gerekli.. Bir böyle dene ama bakımın geldiyse ve uygun materyali kullandığında çözebilirsin gibime geliyor.. Saygılar..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  9. #9
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Bunun tek sebebi debriyaj balata ve plakaların birbirinden yeterince ayrılmamasıdır.
    Orjinal parça kullandığınızı ve varsa ayarının doğru yapıldığını varsayıyorum.
    Motorda kullandığınız yağ bir numaralı etkendir, üreticinin tavsiye ettiği yağı kullanın.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  10. #10
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Phoenixs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yağ değişimi yaklaştı motul 10-40 mı yoksa 10-50 mi alayım motor için ?
    hocam nerde ve nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama eğer 7000 devir ve üstü kullanıyorsan trafiğe giriyorsan 10-50 kullanmanı tavsiye ederim. çünkü gt250 modellerde yüksek devirlerde yağlama performansı hiçte o kadar iyi değil. ve acil bir duruma girmedikçe motuldan da şaşma, elf,shell,castrol,mobil,ipone ve motul yağlarını kullandım ve en çok motuldan çok memnun kaldım.. yağ değişimine kadar özelliğini en iyi şekilde koruyabilen, tek yağ en azından bizim motorlar da motul.onun dışında saydıklarım da uzak durulması gereken yağ elf ve shell'dir.castrol iyidir ama 3000 km sonra özelliğini yitirmeye başlıyor, mobil de castrol arasında çok fark yoktur, ipone da iyi ama motul kadar değil.

    belirtmek isterim yağlarla ilgili yorumumu garip bulan karşı çıkan olabilir.ama aralarında ki farkı anlayacak kadar çok kullandım bu motoru..
    dreamkiller bunu beğendi.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  11. #11
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam nerde ve nasıl kullanıyorsun bilmiyorum ama eğer 7000 devir ve üstü kullanıyorsan trafiğe giriyorsan 10-50 kullanmanı tavsiye ederim. çünkü gt250 modellerde yüksek devirlerde yağlama performansı hiçte o kadar iyi değil. ve acil bir duruma girmedikçe motuldan da şaşma, elf,shell,castrol,mobil,ipone ve motul yağlarını kullandım ve en çok motuldan çok memnun kaldım.. yağ değişimine kadar özelliğini en iyi şekilde koruyabilen, tek yağ en azından bizim motorlar da motul.onun dışında saydıklarım da uzak durulması gereken yağ elf ve shell'dir.castrol iyidir ama 3000 km sonra özelliğini yitirmeye başlıyor, mobil de castrol arasında çok fark yoktur, ipone da iyi ama motul kadar değil.

    belirtmek isterim yağlarla ilgili yorumumu garip bulan karşı çıkan olabilir.ama aralarında ki farkı anlayacak kadar çok kullandım bu motoru..
    Bilakis tecrübelerine saygı duyarız..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  12. #12
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Bütün motorlarda var o alısırsın
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)