altarnatör elektirik akışının başladığı nokta . mecburen konjektöre bağlandığı noktadan ölçüm yapacaksınız. dolayısıyla bu noktadan sonra olan bileşenler ölçümü etkilemeyecektir.
altarnatör elektirik akışının başladığı nokta . mecburen konjektöre bağlandığı noktadan ölçüm yapacaksınız. dolayısıyla bu noktadan sonra olan bileşenler ölçümü etkilemeyecektir.
peki teşekkür ederim dostum. gelişmeleri yazacağım
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
Ufuk , "alternatör için de stop park vb. şeyleri devre dışı bırakmak gerekiyor mu yoksa normal çalışır vaziyette mi?" diye sormuştun, "altarnatör elektirik akışının başladığı nokta . mecburen konjektöre bağlandığı noktadan ölçüm yapacaksınız. dolayısıyla bu noktadan sonra olan bileşenler ölçümü etkilemeyecektir." diye cevaplamıştım. yanız sonradan düşündüğümde bundan emin olmadığımı fark ettim. kitapçıkta bu test /no-load magneto performans test/ diye geçiyor ve /disconnect the three lead wires from the magneto terminal/ ifadesi yer alıyor. yani alternatörün üç kablolu olan kısmını çıkartıp testi o şekilde yapmanız gerek. yani motor aküden beslenip start alacak ve alternatörden kablolar çıkartıldığı için sadece aküden çalışmaya başlayacak. bunun için ful dolu sağlam bir akü kullandığınızdan emin olup onun enerji seviyesini fazla düşürmeden kısa sürede 5000 devrde 60 volt ve üzeri akım alabiliyor musunuz görmeniz gerek.
kardesi karsıda eminnünde data bankta en üst katta kime sorsan österir fiyatıda ucuz ecu al götür çoçuk yazılımın atıo :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)