bence motor açısından sorun hiç bir zaman olmaz aslı sorun siz dayanabilecek misiniz o önemli misal ben alanyadan bodruam gittim adem80 in yanına motorlarımızıtakas edecektik notere yetişeyim diye aynı gün 600 km gittiğim yer aşya yukarı 8-8,5 saat yol sürdü gittiğim hız 80-90 durmadım desem yolda yeridir motor açısından sıkıntı olmadı ama ben baya bittim
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
rüzgara dikkat et eldivan vs tam giyin , ve rüzgar geçirmesin , 90-100 km hızlarla çok rahat gidersin 100km de bir mola ver ve sıvı takviyesi mutlaka yap en azından su iç, apache kötü bir motor değil ondan yana bir sıkıntın olmaz, hayırlı yolculuklar
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
100cc,125cc,150cc hepsiyle elbette uzun yol yapılabilir fakat konfor yönünde ve kaçmak gereken durumlarda kaçamamak gibi bir sorun yaşanabilir,tabi ki titreşimin getirdiği toto ağrısı da cabası = )
Bu eylül ayında cbf500 ile İstanbul-Bodrum-Antalya-Marmaris-Çanakkale-İstanbul turum oldu 2600kmlik,Bursa otobanı dışında 100km/h hızı aşmadım,geçen sene 2 gün ardarda radara girince fobi oldu çünkü bende = ) ve gayette 100km/h hızla stabil bir yolculuk yaptım.Eğer acele yoksa hem motosikleti hem de kendini dinlendirerek gayet zevkli bir yolculuk yapılabilir.İlk motorum olan titanla da Trakya Yarımadası'nı komple dolaştım,olmayacak şey değil yani,cc farkı yolculukları etkilememeli.
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum bu başlık gerçekten diğerlerinden daha iyi oldu net birşekilde anlaşılır birbiçimde hepiniz yazmışsıız çok teşekkür ederim vakit ayırıp bizlere yardımcı olduğunuz için.
Bianchi falcon 125 ile, İzmir-sarımsaklı 145 km gitttim geldim 6-7 kere belirli aralıklarla, bir kerede değil tabi Ancak dinlene dinlene, arkadaşlarında söylediği gibi konforlu değil; heryeriniz ağrıyor, hele soğukta ben 500 km.yi göze alamazdım: Tercih sizin, gidilmez değil tabi...
Ben ps150 imle eskişehire de gittim akçaya gittim ve cok memnun kaldım sadece benzin almak için durdum kasılma fln da pek fazla olmadı hiç yormadı beni 100-110 ara sıra 115 i gördügüm oldu.
istanbuldan eskisehir 4 akçay 6 saat sürdü. pek öle mola vermeye gerek kalmıo benzin sıkıntın yoksa :D
biz geçenlerde 3apache ist dan düzceye aynı günde gidip geldik dönüşte ist girişinde mehmetcik vakfında verdiğimiz son moloda üçümüzde motorları satmaya 250cc almaya karar verdik. ben değiştirdim diğer iki apache şuan değişimi bekliyor. ben senin yerinde olsam hiç gitmem o yola motorumdanda soğumam. yanlış anlasılmasın apache commuterlerin babasıdır o ayrı. ama o yol commuterle eziyete dönüşebilir.olay budur.
135 cc motorla aydın ızmır arası gıttım gecen hafta arada gıdıp gelıormda ruzgar wardı bıraz bazı yerlerde bayaga saglamdı motoru yordu ama 120 km molasız gıddıp motorda bı ses bı aksama hissetmedım hc bı skıntı yasatmadı sadece ruzgar yuzunden daha dıkatlı kulandm 90a sabıt gittim.. donus yıne 90 sabıt geldm hava bıraz soukdu bı mola verdm 2 kısı donuodk..
150 cc schooterım vardı zamanında hıc 50 kmden fazla yol yapamadım mutlaka yolda bırakıyodu daha sonra mondial 250 mct aldım cok aşırı rahat cok da seri bi motordu 250 ccnın hakkını verıyodu ıstanbul izmir arası 7-8 kere gittim hatta satmaya sakaryaya goturdum motoru 600 km yol ıkı kışi gıttık ben 90 kılo arkadasım en az 100 kılo banamısın demedı mecburen yolda molalar verdık benzıncılerde cunku benzını cok harcıyodu meret tamamen motora bakmanıza baglı bakımlarını yaptırmanıza baglı 15000 kmde verdım motoru motorda en ufak bı sorun bıle yoktu kı sattıgım cocukla gorusuyorum hala yok gelelim 150 lilik motora şu an sarı bi apachem var 4000 km oldu sakaryadan izmire geldim 600 km yol ıkı kere mola verdım hız sınırı 110 oldugu ıcın ve heryerde radar oldugu ıcın araclarda sızden cok hızlı gıdemıolar motorun gucude gayet tatmınkar oldugu ıcın sollamalarda felan sıkıntı olmuyo zaten 90-100 arası hızla gıttım hıcbır benzınlıge ugramadım cunku bı depoyla 600 km yolu yaptım fakat ışık yandı eve gelirken fakat arkadaslar asla ve asla gece yola cıkmayın cok tehlıkelı gorusunuz daralıyor yorgunlugunuz artıyo ve yaz gunu bıle olsa cok ruzgar oluyo ve en ufak bı kamyonun yanından gecerken ruzgar felaket etkılıyor
ben 180 cc motorum ile 16 günde 5000 km yol yaptım. yapılır ama genç ve deli olmanız lazım
Sezgin KALKAN
A RH+
0554 776 76 64
Uzun yolda sürücüyü yoran en büyük etkenlerden biri rüzgar ve motor sesidir. Aldığımız eğitimlerde kulak yıpacının önemi bu yüzden üstüne basa basa söylendi. 740 km lik uzun yol tecrübemde kullanarak çok iyi analadım bunu. Çoğu kişi bende dahil akla ilk gelen kornayı duyamazsam. Korna okadar net duyuluyorki... Bunu anlamanız için kullanmanızı tavsiye ederim.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-uzun-yol.html okumanı tavsiye ederim bende böyle bir konu açmışdım yardımcı olabilir.
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
yaw 500 km ne ki ben bu yaz ege turuna çıktığımda ilk mola yı 507km de verdim sakaryada marş a bastım izmirde mola verdim yeterki gitmek iste
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
500 km hiç durmadan motora binmek gerçekten gereksiz tehlikeye atmak dır kendinizi tabi canlarınız sizin.Ben 150 cc ile değil ama 50 cclik vespa ile finlandiyaya gittim.150 cc ilede herün 120 km yapıyorum.Ufak motorları seviyorum ccufaldıkça bence eylence artıyor.cc büyüdükçe çok fazla şeyi düşünür oluyor insan motoru nereye koysam şuraya girsem içizilirmi vs vs vs vs. ufak motor ve uzun yol bana kalırsa mxium keyiftir tabi tecrübe yoksa 150 ccile uzun yol önermem büyük motora göre daha zor çünkü.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)