Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

sizce yamaha ybr125 honda cb125e'den daha fazla fiyatı hak ediyor mu?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Güzel kardeşim sen bana telefonunu ver ben sana anlatayım.Cb yi değil motosiklet aldığında neleri arayacağını.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamahaya vites göstergesi yok demişsin abi ama ona bakarsan hondada da devir göstergesi yok normal sürüşte şehiriçi dur-kalk sürüşte devir göstergesine harbiden gerek yok hatta km saatini sök at fark etmez ama motorun vites geçişlerini mükemmelleştirmek ve hızlanırken motoru çatlayana kadar bağırtmak ama çatlatmamak için devir göstergesi çok faydalı oluyo. Bide uzun yolda rampada motor bayılmadan downshift yapmak için devir göstergesi çok ama çok önemli, yokuşun eğimine ve motorun devrine bakarak yüzde 90 doğrulukla uygun viteste olup olmadığıma karar verebiliyorum. Motor sesi hep aynı çıkıyo orta devirlerde devir göstergesi olmadan motorun bayılıp bayılmayacağını bilemezsin.
    Acemi isen devirleri bilemezsin.Her hızın bir vitesi, bir deviri vardır.Emin ol devir saati olmayan bir motor seni bu konuda uzman yapar
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    bu sınıfın lideri ybr 125'tir emin olabilirsin. bu yüzden yamaha 150'lik üretmiyor. ybr 125 tek başına honda'nın tüm modelleriyle ( 125 - 150 cc) başa çıkabiliyor. honda ybr 125 kalitesinde ybr fiyatına motor üretemiyor maalesef. keşke olsa da biz de alsak honda.

  3. #43
    oralet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2011
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...09560442/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07727151/detay

    bunlarda ybr motoru var sizce alınabilir mi? ben ybrnin 2009 modelini beğeniyorum şimdikiler itici geliyor.

  4. #44
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    Ayni tereddütleri yazın motoru almadan ben de yaşadım,CBF ile YBR arasında kaldım,sonra CB 125 çıktı,iyice kafam karıştı.Sonuçta,devir saati nedeniyle
    YBR aldım,iyiki de almışım.Mengü arkadaşın dediği doğru,motoru zorlamaması açısından gerekli,125 cc neticede,narin makinalar.Tecrübe ile pek ilgisi
    yok bence,eskiden 650 cc kullanıyordum ve devir saati yoktu,ama onda önemli değildi,büyük makina,toleransı da büyük.Tam devrinde vites atman,benzin
    için de önemli.Şimdi 4400 kmdeyim,tüketim 100km/2.20-2.25 lt.Ha,bir de Honda gibi vites göstergesi de olsa çok daha iyi olurdu tabi.
    Hondalar hakkında artı,eksi bir şey demem daha önce kullanmadığım için doğru değil.Fiyat farkını bence hakkediyor.Bir tek yağ değiştiriyorum,basıp gidiyorum.
    Yalnız,iki motorun da lastikleri çok kötü.Yazın idare ettim ama çok kayıyordu.Metzeler'ler değiştirdim,rahat ettim.

  5. #45
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi isen devirleri bilemezsin.Her hızın bir vitesi, bir deviri vardır.Emin ol devir saati olmayan bir motor seni bu konuda uzman yapar
    Off güldüm sadece siz benim ne kadar sert motor kullandığımı bilmiyosunuz ben bir yokuşu çıkabileceğimden 5km yavaş çıkarsam çatlarım

  6. #46
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    __ Aynı duygular yıllardır CBF kullanıcıları için de geçerli değil mi Daha fazla para veriyorlar, 42 C' de 600 km yol yapıyorlar 2., 3., 4.... kez CBF alıyorlar üstelik YBR daha ucuzken ve doğru yoldan sapmadıklarını düşünüyorlar

    __ Gelelim konu başlığındaki soruya. Hak edip etmemesi bence kişisel bi karar. Her ikisininde memnun olan/olmayan kullanıcı "%"' desi aynı. 10 YBR kullanıcısının 9' u memnun / 10 CB kullanıcısının 9' u menun. Sonuçta bahsettiklerimiz Honda ve Yamaha.

    Aralarındaki bayi nakit fiyat farkı ~1000 TL ( CB fiyatının üstüne yaklaşık %30 kadar fazla ödemelisin ki YBR alabilesin )

    Bu arada bi tablo hazırlayabilirsin "kendi önceliklerine göre!!!" heriki markayı yazıp, senin için önemli olan noktaları yazıp kolaylıkla karşılaştırabilirsin ;

    .................................HONDA......................................YAMAHA

    .................................125cc .........................................125cc
    Yakıt Tk................... 2.2lt/100km................................2.4lt/100km
    1000k Servis Bk..... Ucretsiz......................................Servise Göre Değişiyor
    Maks. Güç.................7.6 kW/8.000.............................7.3 kW/7.800
    Maks. Tork................11 Nm /6.000.............................9.5 Nm /6.000
    Yağ Değişimi.............0.8lt..........................................1.0lt
    Vites göstergesi........Var............................................Yok
    Jant...........................18" TL uyumlu............................18" TL uyumlu

    Bi yolunu bulabilirsen her parçanın ederini öğrenipte karşılaştırabilirsin. Belki maddi anlamda 1000 TL edecek bi parça falan vardır ne biliyim

    Sonrasında da karar sana kalıyor tabi. Her ikisinide sokakta 50.000 km üstü hiç sorunsuz görmek mümkün

    madem cb güçlü neden daha yavaş hızlanıyo ve son sürati ybr gibi değil ben ybr de 130 u gördüm 2 kişiyle gram titreme zırıldama yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

    onu alacağına 2.el 2004 yada 2009 ybr al
    DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.

  7. #47
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem cb güçlü... ... ben ybr de 130 u gördüm 2 kişiyle
    Başlığı açan arkadaşımız gibi motosiklet seçimimde bende önceliğimi maddiyata ( fiyat - performans ) göre yaptığım için kaygılarını anlamaya çalışıp izlediğim yolu belirttim.

    Zamanında aynı soruyu kendi kendime sormuştum ve nekadar araştırdıysamda bulamadım o kadar büyük bi meblağ ödemem gereken farkı. Benim bulamadığımı belki arkadaşımız kendi önceliklerini incelerken bulur diye düşünüp izleyebileceği yolları yazdım.

    Ben düşük devir, düşük sürat kullanıcısıyım ( kötü bi huy ama keyif duyuyorum ) bu yüzden 130kmh falan 125cc deki motosikletimde zorlamama değmeyecek keyif almadığım bişey benim için ama CB başlığında bu süratleri gören arkadaşlar var, bana yanlış geliyor.

    Kagıt üzerindeki fark, heriki modelinde artçılı kullanımda, aynı rampa ve viteste tırmanırkenki tork kaybından dolayı ilk vites düşürme zorunluluğu hisseden, olarak test edilirse gayet açık gözlemlenebilir. Bunu benim için önemli olduğundan biliyorum, diğerlerini bilmiyorum malesef.

    Yani tabloda anlatmaya çalıştığım güçlü olduğu değildi ~%30 fazla ödediğin yetmezmiş gibi, ilk servis, her depodaki yakıt farkı, her yağ değişimindeki ufak farklar... sürekli daha fazla ödeyeceğini göstermekti. Aradaki fiyatı merak eden için önemlidir diye düşündüm.


    Alıntı mehmettayfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam devrinde vites atman, benzin için de önemli. Şimdi 4400 kmdeyim, tüketim 100km/2.20-2.25 lt. Ha,bir de Honda gibi vites göstergesi de olsa çok daha iyi olurdu tabi.
    Hondalar hakkında artı,eksi bir şey demem daha önce kullanmadığım için doğru değil. Fiyat farkını bence hakkediyor. Bir tek yağ değiştiriyorum,basıp gidiyorum.
    Yalnız,iki motorun da lastikleri çok kötü. Metzelerle değiştirdim, rahat ettim.
    Ben genel yakıt sarfiyatlarını yazdım zaten, şahsi yakıt tüketimim 1.7-1.9 lt gibi geziniyor. Dediğim gibi son sürat, aşırı yüksek devirler... pek işimin olmamasının etkisi vardır ama %80 artçılı kullanıyorum buda sürat/devir farkını kapatır heralde

    CB içinde bu durum geçerli, 55.000 deki lafladığım dayı da yağ değiştirip gazlıyorum tık yok demişti, ben henuz 6000 civarıyım durum aynı Metzeler alıp taktırabileceğim biyer bakınıyorum, yağışlarda frenleme ve virajlar hassaslaşıyor bu konuda haklısın.


    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamahaya vites göstergesi yok demişsin abi ama ona bakarsan hondada da devir göstergesi yok normal sürüşte şehiriçi dur-kalk sürüşte devir göstergesine harbiden gerek yok hatta km saatini sök at fark etmez.
    Ama hızlanırken motoru çatlayana kadar bağırtmak ama çatlatmamak için devir göstergesi çok faydalı oluyo. Bide uzun yolda rampada motor bayılmadan downshift yapmak için devir göstergesi çok ama çok önemli, yokuşun eğimine ve motorun devrine bakarak yüzde 90 doğrulukla uygun viteste olup olmadığıma karar verebiliyorum. Motor sesi hep aynı çıkıyo orta devirlerde devir göstergesi olmadan motorun bayılıp bayılmayacağını bilemezsin.
    Benim ilk motosikletim CB Mengu, süratle, devirle, limitlerde kullanmayla işim olmayacağının farkındaydım zaten, ama bateri çalar gibi her tarafımı kullanmam gerekecek olan motosiklet sevdasına kapıldım,

    bari konsantrem yolda olsun, parmak hesabı vites saymıyayım diye düşündüm seçim sürecimde, acemiliğimden yani Düşük devir hazzı bi başka, aracımada, motosikletimede yaşatıyorum zaten o bayılmayı, fıtı fıtı aksınlar işte (not:aracta her gösterge var )

    Yoksa haklısın, üst limitlerde kullanım için faydalı bi yardımcı o gösterge, simulasyon oyunlarından biliyorum
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #48
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    ybr'nin malzeme kalitesi ortada. örneğin, kaza yapma haricinde hiç jantı yamulmuş ya da sağı solu dökülmüş ybr gördün mü? göremezsin. çünkü o jantlar kemik gibi. malzeme kallavi.
    üzerinde gelen lastikleri yaklaşık 8000 km sonra değiştirmen yararına olacaktır. (michelin/pirelli ile)

    devir saati önemli, uzun yolculuklarda anlayacaksın. ayrıca hızlanırken de devir saatine bakma ihtiyacı hissedebilirsin.
    cb gibi ucuz, daha titreşimli, hala şambrelli lastikli bir motor almanı önermem.

    ha ne var ki 125 cc.ye neredeyse 5000 lira vermek biraz düşündürücü. insan düdüklendiğini çok net hissediyor.
    önerim, eğer yeni başlıyorsan sıfır değil iyi kullanılmış 10.000-25.000 aralığında bir ybr almandır.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  9. #49
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Cbf 150 al ikisinide yer

  10. #50
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    ybr iyidir dostum, gerçi 2012 modeller fos çıktı ama 2010-2011 alabilirsin..
    fos mevzusuna açıklık getirecek olursak, karbüratör sıkıntılı gaz kesip duruyor ve boya kalitesi düşük..
    yamaha ybr de bize giydirmeye başladı. hadi hayırlısı bakalım..

  11. #51
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Al kardeşim her ikisini de kullanmış ve objektif test yazısı hazırlamış birisi:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...st-yazisi.html

  12. #52
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Al kardeşim her ikisini de kullanmış ve objektif test yazısı hazırlamış birisi:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...st-yazisi.html
    o yazı çok yanlı geldi bana.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  13. #53
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    1 ybr 2 cb eskitir..
    üstelik 75 den sonra halaya baglıyorsun ...
    honda sundiro firmasına yaptırıyor...
    ybr yi jianshe yapıyor...
    kalite farkı var...
    # motosikletle.blogspot

  14. #54
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 ybr 2 cb eskitir..
    üstelik 75 den sonra halaya baglıyorsun ...
    honda sundiro firmasına yaptırıyor...
    ybr yi jianshe yapıyor...
    kalite farkı var...
    Tamam abi bi daha almıyacaz cb 125 e

  15. #55
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam abi bi daha almıyacaz cb 125 e
    cıktıgı günden beri 1 milyon kez tartışıldı bu konu...
    adamlar ömrü hayatında ilk kez motosiklet almışlar o da cb 125 e
    diyor ki cok kral motor...
    ben 2000 de motosiklet aldık pejo 103 ilk motosikletim di
    ilk motorum oldugu için cok kraldı :D
    cünkü digerlerinin artısını eksisini bilmiyordum..
    cünkü bir tur bile atamamıştım :D
    şimdi iş geregi küçük cc de her türlü modele bindim diyebilirim..
    # motosikletle.blogspot

  16. #56
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konforu cb125te gördüm, yok abi öyle bi rahatlık, oturma tarzı
    Bu durumu yıllarca yamaha kullanmış olan bi arkadaşımda söylemişti CB mi test edip Sanırım sele tasarımı, depo diz ilişkisi, gidon açısı ve peg yerleşimlerinden kaynaklanıyor bu ergonomik hissiyat.


    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr'nin malzeme kalitesi ortada. örneğin, kaza yapma haricinde hiç jantı yamulmuş ya da sağı solu dökülmüş ybr gördün mü? göremezsin. çünkü o jantlar kemik gibi. malzeme kallavi.
    Mesela bu bi sebep olabilir, aradaki %30 lara varan fiyat farkını kapatabilecek Honda mühendisleri ne bilsin malzeme alaşım karışımları falan, daha çok fırın ekmek yemeleri, tecrubelenmeleri lazım Nebiliyim mantıklı geldi


    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 ybr 2 cb eskitir.. "Honda/ Honda Sundiro" fabrikasında üretiyor... "Yamaha/Jianshe" yaptırıyor... kalite farkı var...
    Ben böyle olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ki öyle bile olsa aradaki fiyat farkını 2-3 yıl sonra CB' mi satıp üstüne verir, tekrar "0"km bir Honda almış olurum Bana daha mantıklı geliyor halen. Bu durum göreceli tabi
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  17. #57
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o yazı çok yanlı geldi bana.

    İddanızı sebebiyle birlikte desteklerseniz biz de bilgilenmiş olurduk.
    Neden yanlı geldi o yazı?

  18. #58
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Bence ybr 125 son kasası gayet şık cb 125 e ye göre daha diri duruyor,sırf hondaya tepki olsun diye ybr alınır ki her şartta ybr daha makul,sonuçta cbf 125 stunner gibi bir model yerine çiftçi safkan çinli motorunu layık gören Hondaya prim vermemek lazım alenen asya afrika pazarına sokuyor bizleri.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  19. #59
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    ''CB içinde bu durum geçerli, 55.000 deki lafladığım dayı da yağ değiştirip gazlıyorum tık yok demişti''

    Dediğim gibi,Honda kullanmadığım için sadece YBR nin benim gözümdeki artılarını yazabilirim.Ancak,çıkalı bir yılı dolmamış bir motora 55.000 km yaptıran dayıya da,
    motoruna da helal olsun demek gerekir.


    Benim ilk motosikletim CB Mengu, süratle, devirle, limitlerde kullanmayla işim olmayacağının farkındaydım zaten, ama bateri çalar gibi her tarafımı kullanmam gerekecek olan motosiklet sevdasına kapıldım,

    bari konsantrem yolda olsun, parmak hesabı vites saymıyayım diye düşündüm seçim sürecimde, acemiliğimden yani Düşük devir hazzı bi başka, aracımada, motosikletimede yaşatıyorum zaten o bayılmayı, fıtı fıtı aksınlar işte (not:aracta her gösterge var )

    Yoksa haklısın, üst limitlerde kullanım için faydalı bi yardımcı o gösterge, simulasyon oyunlarından biliyorum [/QUOTE]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    [QUOTE=ferdinandd;2895982]

    CB içinde bu durum geçerli, 55.000 deki lafladığım dayı da yağ değiştirip gazlıyorum tık yok demişti

    Dediğim gibi,Honda kullanmadığım için,bana göre YBR nin artılarını yazdım.Ama çıkalı bir daha bir yılı doldurmamış bir motora 55.000 km. yaptıran dayıya da,
    motoruna da helal olsun demek lazım.Dayı sağlam cidden sağlam basmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

    Mesajlar birbirine karışmış,kusura bakmayın.Bilirsiniz,Ekvator çizgisi 40.000 km.Yani dünyanın çevresi.Dayının,bir yıldan kısa sürede 1,5 dünya turu yaptığını duyunca afalladım.

  20. #60

    Üyelik
    01 Aralık 2012
    hafız cb dayankalıdır ybr nin mazihi var
    simdi arada 650 lira gibi bi fark var ybr kullanmadım arkasına bindim allah için adamlar yapmıs çok beğendim ben kusur bulamadım süren arkadaslardan alırsın biilini
    cb kullandım
    cb de devir saati yok ama hız gösteresinin üstünde kırmızı çizgiler vardır hızlandıkça ne zaman vites değistireceğini anlayabilirsin
    büfenin motorunu çok kullandım eski kuye motoru titanıda kullandım bence titan kadar değil ama bi onun kadar a sağlam sasi yamuk far patlak depo içine göçmüs v.s.
    bu motorla köprü yoluna girdim rahat beni 0 attı dahada gidiyodu anlatmak istediğim güven motor ybr e göre verilerde biraz daha güçlü
    ayrıca fren sistemi mükemmel ben daha çok motoru vites küçülterek yavaslatırım arka freni zorda kalmadıkca kullanmam ama frene koydun mu lak die durur
    sispansiyonları sert değil bence tam kıvamında ama arkana birin aldınmı arka frene asıldınmı kafası kaskına çarpar
    titresim bana göre ybr ile hemen hemen aynı ben arkadaydım ama sonra kiliti çok hosuma gitmisti daha fazlada artısı yok gibi
    ha sana suraya güzel bi dipnot düsiyim dedğim gibi ybr eski model yeni kasası geleblir repsol cbr lar gibi elinde patlar, titan bu senenin ürünü çin tarafından üretiliyor ve parçası yan saniyide çok ucuza bulabilirsin
    karar senin iki motor arasında fiyat dısında fazla bi fark yok, yok fiat beni bağlamaz diyosan tiplerine bak hangisi içine sinerse al ama bence fuara kadar bekle
    bi de direk bayi fiyatına kanma elinde mal fazlası olanlar 200 liraya kadar indiriyolar honda da öyle yamaha bilmem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)