motorsikletin hem motor hem dis aksamini yipratan seyler nelerdir? tecrubelerinizden yararlanacak bir cok arkadas var ilginizi bekliyorum. tekeriniz duz bassin ademogullari :-)
motorsikletin hem motor hem dis aksamini yipratan seyler nelerdir? tecrubelerinizden yararlanacak bir cok arkadas var ilginizi bekliyorum. tekeriniz duz bassin ademogullari :-)
Motoru tekere kaldırmaya çalışmak motoru gereksiz yere yoran fazlasıyla yıpratıcı bir harekettir mesela. Dış aksamını en çok eskiten şey ise kışın motoru sokağa park edip üzerine branda çekmek. Tamam branda olmasa motor ıslanacak yine kötü ama ıslak branda altında motor daha çok paslanıyo yıpranıyo bence.
GÜNEŞ güneşte kalan motorun rengi soluyor km saatin camı(plastik) far camı plastikse eğer bu gibi yerler sararıyor ve plastik güneş ışığı aldığında kırılganlığı artar en ufak darbede çatlar kırılır gölgede güneş görmeyen yerlerde bırakılmalı (15 yıllık plastik enjeksiyon ustalığı yaptım bilgim var)
Kısaca bakımsızlık , ilgisizlik.
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
çin malı scooter aldınmı bunun için yapman gereken bişey yok.. kendisi oluyor
Bende daha yeniyim ama , yüksek devirde kullanmak red-line a sokmak SAKINCALI Diye biliyorum.
[B][COLOR="#0000FF"]BadBoy (*_*)[/COLOR][/B]
düşük viteslerde yüksek devirde kullanmak motor kısmına zarar verir.
ornegin ben motorun yagini 1 bucuk sene once degstirdim ve 500 km yaptim, yagi degstrmelimiyim. yani yag bayatlar mi ?
Motor ısınmadan hareket edersen, devamlı yüksek vites düşük devirde kullanırsan, bakımlarını aksatırsan, motoru son devirlerde çok zorlarsan motorun ömrünü fazlasıyla yersin.
Yağını eğer kilometre sınırı aşmadıysan en geç her sene değiştirmelisin.Yağ bir süre sonra viskozite özelliğini kaybeder motosikletini kullanmasan bile.ornegin ben motorun yagini 1 bucuk sene once degstirdim ve 500 km yaptim, yagi degstrmelimiyim. yani yag bayatlar mi ?
ANGARAJ
motoru en çok dandik yağ ve eski yağ yıpratır bence görüntü olarak ise evet çok güneş ve yağmurda bırakmak eskitir ayrıca bi arkadaş söylemiş sabah motoru ısıtmadan yüksek devir yapmakta çok zarar verir
DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.
ani hızlanmalardan kaçın.
tekere kaldırmak, stopie yapmak, gereksiz yüksek devir ve uygun olmayan yağ öldürür. yağmur suyu süründür, asfalt tuzu sakat bırakır
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Lee describes herself Jennifer Nicole as having "no athletic backstage whatsoever," and says she has struggled with her weight her unrestricted life. She weighed 170 pounds when she got married, and continued to income authority during both of her pregnancies, eventually reaching 200 pounds after the birth of her backer child.
In Parade 2011, Lee opened the Appropriateness Model Works in Miami, Florida. The "plant" is a moulding studio containing photography and videography studios, hair and makeup styling, and coaching seeking aptness models.
She is known conducive to losing 70 pounds and launching a dash Forum Jennifer Nicole Lee as a adequacy guru after application two children.
Arora Zorro 150-70 kullanıyorum. Shell in tam sentetik yağın kullanıyorum 1000 kmde bir değiştiryorum. Vites geçişleri sertti. 1 miktar yağına Borpower karıştırdım Motorun seside azaldı Vites sorunuda çözüldü. Kastamonuda yaşıyorum kışları aşırı soğuk sabahları 1 dk rolantide ısıtıyorum ilk 2 km devir yükseltmiyorum. Ve ısındıktan sonra 12000 devir olan motosikletimi 9000 devirden aşağıya düşürmedim 11000 devire çıkarttığm zamanlarda oluyor :D . Sıfır aldım rodajına filan uymadım :D Arka dişlisini küçülttüm. 4190 kmde debrayıjını yedim tekere kaldırmaktan. Uzun lafın kısası Kalite bir motosiklet deil. Bakımlarını 4/4 lük yapıyorum. Motosikletimi sokabilceğm kapalı bir yerim bile yok. Ama bir gece havanın çok soğuk oldgnu düşündüm kendi yatağımdaki battaniyeyi motosikletimin üstne serdm. 5 ay oldu 4800 kmde Üzerinde Toz belki vardır ama bir çizik asla Bu aletlere duygusal bağlanmak lazım. serdar1547 kardeşimin iletisi çok hoşuma gitti. (UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.) Gerçektende böyledir onları sevin.
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
İşi bilmeyen usta
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
kötü kirli benzin.
ısınmadan gaz vermek.
motora gerekli gereksiz kompresyon fireni yaptırmak.
kalitesiz veya yanlış yağ kullanmak.
stoppie ve tek tekteker yapmak.
lastik yakmak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)