arkadaşlar fiyatı ortalama yazdım ama iyi bi yarış motoru 30000 tl ama bir arabada 30000 tl....
fakat arabada kullanılan parçalar motora göre daha fazla....yani maliyetine baktığınız zaman arada bi tuhaflık yok mu?
arkadaşlar fiyatı ortalama yazdım ama iyi bi yarış motoru 30000 tl ama bir arabada 30000 tl....
fakat arabada kullanılan parçalar motora göre daha fazla....yani maliyetine baktığınız zaman arada bi tuhaflık yok mu?
üstüne binip gazladığındaki adrenalin paha biçilemez ((-:
o 30000 tl lik araba 75 bg 30000 tllik motor 150 bg ortalama yazdım
işte buyüzden hergün 5000 tllik motorlarımızada o fiyata araba alırdın gerizekalı diyenlerle savaşıyoruz.
beğenmezsen almazsın arkadaşım. O fiyata döverekmi satıyorlar? Almayıver. Takma.
canerol emin değilim ama ikiside 200-250 kmhile gidiyor değil mi?
Simdi burda farkli bir olay mevcut, motorsikletin motoru okadar kucuk ve yaklasik 1000cc veya 1300 cc. veya daha fazla. Otomobilde ise boyle bir durum yok, sasesi gayet genis. Yani motorsiklette daha ince bir muhendislik gerektigini dusunuyorum. Motorlarda olabilcek en ufak grenaj hatasi bile motorun denge noktasini bozar. Otomobillerde muhakkak bole bir sistem vardir, fakat otomobillerinde diger parcalarinin hepsi kaportadan ibaret.
adem80 yok tam tersi fiyatları düşürsünler yarış motoru alayım....kawasaki
vergiler yüzünden o kadar pahalı. Ucuz olsa daha iyi tabiki.
1 hayabusa
kardeşim benim.........grenaj yere vurunca da yedek parça fiyat listeside paha biçilemez
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
şimdi yanlış anlaşılmasın araba alma taraftarı değilim.....sadece yaptığım bi kıyaslama ve motor fiyatlarının daha düşük olması gerektiği yönünde
motor fiyatları gerçekten pahalı atla deve değil bu makineler ama vergilendirmelerden dolayı sıkıntı var.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Bir fiat punto ile honda'nın yamaha'nın 1000'lik motorlarını bir mi tutuyosun, mercedes c160k ile bir yarış motorunu kıyaslamayı dene birde. c160k'nın en ucuzu 100 bin lira.
mengu16 olay sadece güçten ibaret değil....
Aslında bu fark argeden kaynaklanıyor. Araba motoru en fazla 7-8 bn çeviriyor. Fakat motosiklet motoru 18000 devire kadar çıkabiliyor. Burada motorda kullanılan parçaların bile arabadan farklı olduğunu düşünüyorum.
Arge ve ince işçilikte cabası. Son olarakta firmaların aç gözlülüğü var tabi. Sonuçta motoru seven adam alıyor. Arabayı herkes. Bu sebeple yapılan argeyi karşılamak için birim fiyatı araba ile bernzer seviyelere geliyor.
Bunlar benim görüşlerim tabi arada bilmediğimiz neler vardır kimbilir
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Otomobil ile motosikletin parça kaliteleri aynı değil de ondan. O fiyatta bir motosikletin motor parçaları otomabilinkilerden çok daha hassas işlenir ve çok daha dayanıklı ve hafif malzemelerden yapılır. Siz karşılaştırma yaparken, 30 bin tL'lik motor ile dakikada 15 bin çevirebilen otomobilin fiyatını kıyaslayacaksınız. Yoksa 30 bin TL olan otomobil anca YBR 125 kalitesindedir.
Tamam mesele güç değil de mesela en ucuz mercedes ile bir fiat arabanın işçiliği iç mekan malzemelerinin kalitesi aynı mı değil. 600cc üzeri neredeyse bütün motorlar lüks bir arabayla benzer kalite anlayışına göre üretiliyor o yüzden 1000'lik motoru 15 bin liraya satmalarını bekleyemezsin.
seko haklısın olayın o yönünü düşünemedim....ama bu sadece motor gücüyle alakalı olmamalı...
arabada 4 lastik ,4 jant, camlar, daha fazla far, koltuklar, kocaman bir şasi,bagaj,klima,kocaman kaporta,klima,tape (teyp yani)
motora göre bayağı fazla parça......
yarış motoru 30000 TL, ama 30000 TL olan araba yarış arabası mı düz mantıklı kardeşim
Ninja
sedici her araba yarışır
araba ve motosikletin senelik kacar adet uretildiğinide inceleyin isterseniz... ne kadar cok uretim o kadar dusuk maliyet ;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)