Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Suzuki Inazuma yı fransızlar test etti. Türkçeye çevirdim.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    Merhabalar.

    2013 Suzuki Inazuma yı merakla bekleyen arkadaşlarımız, bir Fransız motosiklet test sitesi bu motosikleti test etmiş ve kendi sitelerinde sonuçları paylaşmışlar, yorumlamışlar. Bende dilim döndüğünce türkçeye çevirdim. Hatalarımız varsa affola. Ayrıca sormak istedikleriniz olursa cevaplamaya çalışırım malum yabancı dil türkçe ye tam manasıyla çevrilmiyor yani anladıklarımı tam olarak yansıtamamış olabilirim.

    Saygılarımla...


    Suzuki Inazuma 2013


    Bu 250lik motosiklet fabrikasyon maliyetlerini düşürmek için Suzuki nin Çin deki fabrikasında üretiliyor ancak bu durum fiyatlara yansımamış…

    Bu küçük makine iyi donatılmış. Gösterge tablosu eksiksiz ve kolay okunabilir. 780mm yüksekliğindeki iki kişilik sele rahat, sürüş pozisyonu doğal ve kumandalar olmaları gereken yerde…

    Aynalarda ortalama bir görüş alanı ve ayarlanabilir ayaklıkların özlemi çekiliyor.

    Şaşırtıcı esneklik
    Çift silindirli, 4 subaplı, su soğutmalı 248 cm3 hacmindeki motor 25 beygir üretiyor ve şaşırtıcı derecedeki esnekliğe bir ağırbaşlılık eşlik ediyor. Motor 7000 devir civarında 90 km hız yapıyor ve otoyolda izin verilen yasal sınıra 10000 devirde ulaşıyor. Motor asıl gücünü 7000 devir/dakikadan sonra gösteriyor. 6 vitesli şanzıman harika ve sert kullanımlarda dahi pürüzsüz.

    İçgüdüsel

    Frenler bir nebze ölü fakat dozlaması kolay ve yeterli performansa sahipler.

    Uysal süspansiyonlar makineyi taşımakta zorlanmıyorlar. Motosiklet kendisiyle bir bütün olmanıza imkân veriyor ve motorun köşeli hatları çok hoş duruyor.

    IRC marka lastikler kuru zeminde memnun ediyorlar ve toprak zeminde de iyi iş çıkartıyorlar.


    ARTI EKSİ
    Ekononik. Biraz ağır.
    Donanımlı. Ticari kullanıma uygun değil.
    Kolay kullanılır. Motor 7000 devirin altında canlı değil.
    makseli, algilama, hassankar ve 2 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Safahat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2012
    Şehir
    Tokat
    Eline sağlık paylaşım için teşekkürler.

  3. #3

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    mondial 250 mr gibi güçsüz ise biraz zor

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bence bu 7000 devir altında cansız olma meselesi baya kötü, şehiriçinde kullanılacak bir motor için büyük sıkıntı. 250cc bile olsa hafifçe gazla motor 1. viteste yerinden fırlamalı. Torkunu yüksek devirlerde veriyosa yapamaz onu.

  5. #5
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Sitenin linkini alabilsek!!!
    Sanki daha çok sey anlayacagim gibime geliyor.
    Bir arastirdim söyle bir ama testi bulamadim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sitenin linkini alabilsek!!!
    Sanki daha çok sey anlayacagim gibime geliyor.
    Bir arastirdim söyle bir ama testi bulamadim.
    Aslında Fransızcaya Fransızım ama buldum sanıyorum http://www.motomag.com.ffmc-motomag-...0-Inazuma.html
    COQ bunu beğendi.

  7. #7
    celilcetiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    ALANYA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2012 & 2014
    Merci beaucoup
    Born to ride, Ride to born

  8. #8

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    daha önce Inazuma formundada yazdım, bu motor büyük hayal kırıklığı yaratacaktır diye...

  9. #9
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce Inazuma formundada yazdım, bu motor büyük hayal kırıklığı yaratacaktır diye...
    aynısını bizim buradaki suzuki ustasıda demişti. nasıl filan diye sormuştum motoru eger adam akıllı bişey olsaydı suzuki arkasında dururdu ve çok ucuz motor kesin sıkıntıları vardır gibi şeyler söyledi. ne olduğunu geldiğinde anlayacaz artık

  10. #10
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Çeviren arkadaş üstüne alınmasın ama bu ne dingil bir inceleme yazısıdır. Tamamen yuvarlama... Efendim motor bir bütün olmamıza izin veriyormuş, frenler biraz ölü ama yeterliymiş felan filan...

    Asıl garip olan 7000 nin altında cansız bir motor olması... Suzuki bu motoru, ekonomik, şehir içi, kullanımı kolay ve torklu bir makine olarak belirtiyordu... Yani böyle CBR hatta SYM wolf mantığında olmayacağını söylüyordu. Eh şimdi nasıl oluyor da bu motor 7000 devir altında cansız oluyor? 7000 nin altında kullanımı zevk vermeyecek olması biraz çelişkili olmuş bence
    #sürenadam

  11. #11
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    7000 devirde 90 km olması herşeyi özetliyor işte...

  12. #12

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    7000 d/d de 90 vuran motor alsam muadili bir sürü çan var çin var çon var...

    yine diyorum ve iddaa ediyorum, bu motor tırt olacak, yurdum kullanıcıları tarafından tu-kaka ilan edilecek.bekleyelim görelim!

  13. #13
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 d/d de 90 vuran motor alsam muadili bir sürü çan var çin var çon var...

    yine diyorum ve iddaa ediyorum, bu motor tırt olacak, yurdum kullanıcıları tarafından tu-kaka ilan edilecek.bekleyelim görelim!
    bende beğenmedim açıkçası. cbf 150 de 5. vites 7000 de 90 yapıyor ama bunda 6. viteste varmış

  14. #14
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Lastikler bizim bildiğimiz İRC'mi

    Bu motosiklet çok parası olupta ne alacağını sapıtan tipler için anca, bizi aşar.Verdiğin paraya değmez.
    ANGARAJ

  15. #15

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Biz türk milleti kadar işkembeden atmayı seven başka millet varmıdır acaba? Daha motorun canlı sesini duyan bir allahın kulu yok eleştiri gırla gidiyor.CBf 250 sahibi arkadaş ciğere uzanamayan kedi misali her mesajında inazumaya öfke kusuyor.Ne demiş atalarımız; ''Çalış senin de olur'' biz mi dedik sana cbf 250 al diye?
    motoseyyah ve arca94 bunu beğendiler.

  16. #16
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Şöyle bakıyorumda inazumaya sallayan arkadaşlar altınızdaki motorun nesi sizi mest ettide aldınız..
    inazuma sizin aldığınız motorlardan daha mı kötüymüş..
    motoseyyah bunu beğendi.

  17. #17
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    bu nasıl çeviri yada nasıl bir test
    en sevdiğim yorum:
    eksileri: "ticari kullanıma uygun değil"
    benim yorumum: ford transit kadar olmasın ama fiat kango kadar yük alsaydı bari
    Mengu16 ve Syanur bunu beğendiler.

  18. #18
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    7000 devirde 90 yapan motorla ben otobanda 110-120 sabitleyerek bile uzun yol almak istemezdim motoru sıkmamak için. Tabi şuda var. Motor commuter motorlar gibi 9 binde redline a girmiyor sanırım. Geçmiş sayfalarda videoları var ama şimdi hatırlayamadım. Redline ı daha yüksekti diye hatırlıyorum. Buna göre motor karakter ve yapısı düşünüldüğünde 8-10 bin devir aralığı uzun yolda normal seyir halinde sabitlenebilecek bi devir aralığı ise hiç sorun yok. Her halde durum testte bahsedilen gibi ise, motor 7000 devirin altında verimli tork değerlerine ulaşamadığı için daha seri olması açısından şansıman oranlarını kısa tutumuşlar. Bu yüzden 6. viteste 7 bin devir 90 km/h ta kalmış. Fekat biz Türk milletiyiz. Bi dişli modifi ile biz onu 7000 devirde 100 km/h a çekeriz Ama böyle bi motorunda orjinalini bozmaya insan kıyamaz sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

    Bi video buldum 10 bin devirde 140 yapıyor ve redline değil. 11 binde kırmızı alan başlıyor. Belki biraz gürültü seviyesi seyir halinde yüksek olabilir ama motor rahat 120-130 km-h sabitler.
    motoseyyah bunu beğendi.

  19. #19
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...50-first-ride/

    bunlarda test etmiş.. ne diyorlar anlamadım.. google çeviride beni gülmekten öldürüyo
    motoseyyah bunu beğendi.

  20. #20
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Bizim yorumcular sinema eleştirmeni gibi diyeceğim ama hiç olmazsa sinema eleştirmenleri filmi seyredip öyle eleştiriyorlar.
    Internetten birkaç ülke kullanıcılarının Inazuma hakkındaki test ve yorumlarına baktım da kullananlar hiçbir şey bilmiyor da,bizim buradaki görmeden atar-tutarların ne de çok bilgileri varmış Inazuma hakkında fesubhanallah.
    nayken81 bunu beğendi.
    '' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)