SLM ARKADASLAR MOTORA YENİ BASLAYACAK BIRISI OLARAK COK DEGERLI TECRUBELERINIZDEN FAYDALANMAK ISTEDIM
İLK MOTORUMUN SUZUKİ BURGMAN AN 400 OLMASINI ISTIYORUM SIZCE UYGUNMUDUR YENI BASLAYACAK BİRİSİ OLARAK BOYUTLARI BANA BİRAZ BÜYÜK GELDİDE
SLM ARKADASLAR MOTORA YENİ BASLAYACAK BIRISI OLARAK COK DEGERLI TECRUBELERINIZDEN FAYDALANMAK ISTEDIM
İLK MOTORUMUN SUZUKİ BURGMAN AN 400 OLMASINI ISTIYORUM SIZCE UYGUNMUDUR YENI BASLAYACAK BİRİSİ OLARAK BOYUTLARI BANA BİRAZ BÜYÜK GELDİDE
düşmeden düzgün kullanabiliyorsan dururken problem olmuyorsa bence olur çünkü parçası pahalı çinlilere benzemez (parça fiyatı sebebiyle)
ama şimdi başlarlar ybr al cbr al onu alma bunu al
Trafik olmayan alanda alıştırmalar yaparak, uzun yolda yavas giderek tecrübe kazanabilirsin.
Burgman ağır bir motor oldugu icin dengesine alışman zaman alabilir.
1-2 hafta kadar düşük cc li scooter kullandıktan sonra tavsiye ederim.
Honda PCX kullanıyorum ben.. Almadan önce burgman icin anlasmıstım biri ile.
Geliş saatim geciktiğinden notere satıs icin yetişemediğimden pcx i aldım.
İyide almısım diyorum..
Burgman ın yakıtını iyi düşün.
Şehiriçinde kullancaksan sağa sola dalarken rahat hareket edemeyeceğini düşün..
Bugun satsam K7 kasa burgman alırım ama
Duyumlarima gore makinasi asiri yag yakiyormus acemi birinin elinde motor kitleyebilir
tesekkur ederım bılgılerınız ıcın
bırde ortalama nekadear yakıyo bu alet
yağ yakma sorunu yok o motorun ömrü bitmiştir ya da birşey vardır.
parçası pahalı ama
kmde 20 25 kuruş arası yakar kullanıma göre
Başlangıç için burgman 400 büyük gelebilir. Bin liraya çinli bir scooter alıp 1-2 ay bindikten sorna geçilebilir bence.
İlk başlayacak için fazla büyük.
K6 kasaları fazlasıyla yağ yakıyor. k7 kasa alırsanız daha sorunsuzdur.
Fakat ilk motor için önermem. Onun yerine joyride 200 gibi daha hafif yere daha yakın bir modelle yeterli bir süre acemilğinizi atmanız daha mantıklı olur.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
3,5 sene mondial 150 zat kullanıp, 37bin km yapıp geçen ay 2007 burgman 400 aldım.
hiçte öyle aceminin kullanacağı bir motor değil. ha boş yolda sürüceksindir yada uçak pistine çıkacaksındır o ayrı. motor giderken sıkıntı yok. sıkıntı yavaş iken.
1 - bir kere motor çok ağır, 208 kg kuru ağırlık, yağ+benzin etti 220, arkada çanta varsa ,sele altıda doluysa nerdeyse etti 250kg, artçı varken yaklaşık 325, sürücü ile yaklaşık 400kg.
şimdiye kadar bir kere motoru düşürdüm, o da ıslak demirde kaydı motor, yapacak birşey yoktu. 37bin kmde sadece 1 kere. ama bunu geçen gün sehpaya alırken ayağım kaydı, tutamadım düştü. acemi iken bile böyle birşey olmamıştı. ha motor düştü, bide onu kaldırması var, kalkmıyor miret. zatı elimde kaldırıyordum havaya.
2 - motor farkında bile olmadan 100km hıza çıkıyor, ş.içinde normal hızda gittiğini sanıyosun, kadranda 70-80 yazıyor ama.
3 - parçası müthiş pahalı. ön grenaj yaklaşık 1000tl imiş. torpidonun altındaki plastik parça 350tl. balata 410tl, debriyaj tası 475tl vsvsvs
4 - 2006 ve önceki kasalarında yağ yakma sorunu var, okuduğum kadarıyla öyle basit bir yağ yakmada değil. bildiğin içiyor. 2007 ve sonrasında yok.
5 - yakıt tüketimi ise çok iyi. 80-90km sabit hızda 3,0-3,2lt arası yakıyor. ş.içi ise 5,0a çıkabiliyor. benim genel ortalamam ise 4,0litre. zaten 150 zat ta 3,7lt yakıyordu. pek fark yok.
son olarak iddiam şudurki acemi bir adam bu motoru alıp 1 ay içinde yere yatırmazsa bende elini öperim.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
bılgılerınız ıcın cok tesekkur ederım burgmanı denedım ve ılk etapta kullanamıycagımı anladım o yuzden bır cınlıyle baslamayı tercıh ettım asya 150 t 19 a aldım bırtane
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)