Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha ybr 125 esd 2011

    REKLAM ALANI
  1. #1
    spyarts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    2 gün önce yamaha ybr 125 esd aldım arkadaşlar. motorsikletim orjinal 8 bin kmde. ve 2011 model. motorsikletimi aldıktan sonra yağını castrol magnatec yağla yeniledim.
    2008 yılındada yuvarlak farlı modelini kullanmıştım. yamaha servisinde hava filitrelerine kadar değiştirdim motorun. hava ayarı ve senkron ayarlarıda yapıldı, subap ayarınıda yaptırdım. motorsikletimi ilk çalıştırdığımda 2008 modelinde alttan jikleyi kaldırıp tek marşta calıstırırdım. ve ısındıktan sonra yola devam ederdim bunda 2011 modelinde ise jikleyi açınca motorsiklet boğuluyor. ve hep istop ediyor ısındıktan sonrada tek marşta ancak hafif gazı verirsem eğer calısıyor. herkezde esd modeli böylemidir acaba.

    ---------- Post added 10-11-2012 at 00:04 ---------- Previous post was 09-11-2012 at 23:59 ----------

    bu arada rolantimde 1.5 devirde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Sorun karbüratöre fazla hava yada yakıt gelmesi olabilir hava kutusunda kırık çıkık bi yer varmı yokmu bakın Son zamanlarda yakışı artmışmıydı motorun ? Bİrde senkron ayarı yaptırdım demişsiniz ybr 125 de kaç tane klepe varda senkron gerektiriyor senkron bildiğin kadarı ile emme girişinde bulunan birden fazla klepenin aynı anda açması için yapılan ayar yanlışsam doğrusunu öğrenmek isterim.

  3. #3
    altayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    BAJAJ DOMİNAR 400
    sorun büyük ihtimal karbüratörde fazla benzin alıyor karbüratör ayarlarına bi baktır istersen

  4. #4
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Alıntı babaduru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun karbüratöre fazla hava yada yakıt gelmesi olabilir hava kutusunda kırık çıkık bi yer varmı yokmu bakın Son zamanlarda yakışı artmışmıydı motorun ? Bİrde senkron ayarı yaptırdım demişsiniz ybr 125 de kaç tane klepe varda senkron gerektiriyor senkron bildiğin kadarı ile emme girişinde bulunan birden fazla klepenin aynı anda açması için yapılan ayar yanlışsam doğrusunu öğrenmek isterim.
    Bu bilgileri motor aldıktan sonra bende öğrenirmiyim acaba..

  5. #5
    altayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    BAJAJ DOMİNAR 400
    Alıntı emrb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bilgileri motor aldıktan sonra bende öğrenirmiyim acaba..
    senin merakına bağlı kardeşim

  6. #6
    spyarts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    tüm ayarları yaptım.. ve 101 marka karbirator temizleyici yakıt katkısı kullandım motorsikletim. suan tıkır tkır calısmakta muhtemelen karbiratorde pislik vardı onu temizledi çok mutluyum )

    -- ayrıca motorsikletimin yağını komple bosaltıp. gaz yağı ile doldurdum 20 saniye öyle calıstı ve ardından gaz yağını döktüm..(kapkara yağı attı) yarım litre kadar harici bir motor yağı devir dayim ettirdim tekrar bosalttım ilk akışta karaydı sonra acılana kadar bekledim ardından ve sonra 10*40 castrolumu yeniledim motorsikletin içi tertemiz şekilde oldu. durmak yok artık tavsiye ederim motorsikletinize uygulayın. yanlız gaz yağı doluyken fazla calıstırmayın .... WD 40 ilede temizleyebilrsiniz ben gaz yağını tercih ettim. motor ilk günkü gibi oldu.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)