merhaba arkadaşlar,cbf 150 için suda kaymadan durabilecek ve dört mevsim içinde rahatlık verecek fiatta uygun hangi lastik önerirsiniz?
merhaba arkadaşlar,cbf 150 için suda kaymadan durabilecek ve dört mevsim içinde rahatlık verecek fiatta uygun hangi lastik önerirsiniz?
tartışmasız michelin pilot sporty
ön arka 220 tl civarında
Evet ben aldım.Fakat sadece arka aldım param yetmediğimden.Buün çok kötü yağmur vardı.Ben motorun kaymasını bekliyordum.O yüzden biraz korka korka gittim.Baktım kaymıyor.Asıldım.90-100 problemsiz.Kayıyorsa bir tek ön kayıyor o da duro olduğundan..Aslında o da kaymadı şaşırdım ama olsun güven olmuyor yine
Feyiz oğlunda arka ön kargo dahil 250 tl.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
buz motorda 220 tl montaj balans dahil 220 lira vericeksin lastiklere, bütceni belki zorlayabilir ama kullanacağın km böl benzinden ucuz
motoru değiştirdim yeni motora uygun michelin lastik sordum 580 tl fiyatı duyunca cbf in lastikleri bedava geldi bana
kesinlikle michelin den şaşma.
sadece arka falan alayım deme, önde arka kadar önemlidir. hatta daha önemlidir motoru ön fren durdurur. dolayısı ile ön lastikte kaliteli olmak zorunda.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Pirelli Dura Traction modeli tubless lastik kullanıyorum.Gayette memnunum.Şiddetle tavsiye ederim.Ön arka 159 lira.
michelin tartışmasız metzelerde var ama kafan rahat olsun michelin al
DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.
beyler bence pirelli f/p olarak 8.5 numara fazla abartmayalım yani ne o öyle 250 tl arabaya mı lastik alıyoruz
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
michelin olsun pirelli olsun, sonuçta 90/90 ölçüsü var. Yani dar, yatırınca hepsi kayar. En iyisi 100/90
herkese çok teşekkür ederim Mıchelın tamam aman bir arkadaşım asla 90 90 kaydırır demis bende şu an 90 100 Irc var kaymiyordu nedir peki bu durum
Daha bugün michelin taktırdım yağmurda denemedim hiç ama çok araştırdım metzeller ya da michelin bütçeme uymuyor diyorsan pirelli geliyor. Paran varsa michelin al bence ıslak zeminde daha sürmedim ama bugün michelin 2-3 saatte bile şaşırttı beni 2 tekerde hangi lastiği takarsam takayım bu kadar sağlam yol tutuşu beklemiyordum yapışıyo sanki yere lastikler. Yağmur yağıyo artık Denizlide yağmurdaki performansını da yakın zamanda belirtirim
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
bugün yağmurda da kullandım lastikler gerçekten on numara frenleme- yol tutuş süper sanki kuru zeminde gidiyo gibi oluyo insan
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
michelin yada pırelli dura tractıon al mutlaka pirellinin ebatları biraz daha iri ben dura tractıon kullanıyorum gayet güzel tavsiye ederim
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
Kaydırmaz ama sen orjinal ebatlardan şaşma, arka 90-90-18 en ideali, 100-90-18 in hiç bir ayrıcalığı yok, daha kalıplı görünmesi haricinde, daha kalıplı olması senin sürüşünde konfor veya güvenlik olarak bi ayrıcalık sağlamıyor. 100-90-18 arka lastik ile çekişin orjinal ebata nazaran düşecektir, daha çok yakarsın, ivmelenmen ve son hızın zayıflayacaktır. Çünki geniş tabanlı lastiktir ve bu yüzden sürtünme fazladır. Özellikle yolculu kullanımda bu olumsuzlukları daha çok yaşarsın, çünki lastik daha çok ezilerek sürtünen yüzey çoğalır. Bu olumsuzlukları kimi anlar kimi anlamaz ama ne yazık ki bu fiziksel bi gerçek. Bu arada hangi lastik derken sana en güzel ip ucu, hangisinin fiyatı en pahalı ise o en iyisidir. Cbf 150 için takım olarak lastik fiyatlarına bak. Bu ölçütle Michalen in zaten en iyi olduğunu göreceksin.
Aynen tamamına katılıyorum. Kardeşim kalın lastik ve ine lastik arasındaki farkı en iyi bilenlerden biriyim. Neden dersen kendi motorumda yaşadım. 130 taban duro lastik vardı bende arkada. Önde de 100 Taban duro vardı. Yok tutuşu 0. Güven vermiyordu insana. Motorum çok hantaldı yokuşta falan yığılıyodu. Lastiklerden olduğunu düşünüyoduk ama alt tarafı lastik bu kadar etkilemez diyoduk hep. Neyse en sonunda gittim michelin aldım. Ön 2,18- arka 90-90-18. Ve motor kendine geldi. Yokuşlarda 1 vites yükseldi ivmelenme arttı. Nerdeyse 1 senedir motoru serileştirmeye çalışıyordum ama 2 lastik olayı çözdü. Görüntü diceksin onuda söyliyim michelin li görüntü daha güzel. Çünkü michelinin desenlerini çok beğendim. Yani dicem o ki motorun 250 cc olsa kalın ve iyi lastik tak yol tutuşun artabilir. Ama 150 cc makinaya kesinlikle lastik kalınlaştırma. Gereksiz bir çaba olur ve herşeyi daha kötü yapar. Ben çok şükür bunu anladım. Motoru satmayı bile düşünüyordum alıcı çıkınca şu anda motora binmek istiyorum yine ilanı duruyor ama hiç satasım yok insan motor sürdüğünü anlıyor gerçekten.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Pirelli Dura Traction aldım 400 kmdir kullanıyorum gayet memnunum fakat michelin vazgeçilmez michelin alamazsan pirelli derim
Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)