250cc konusunda kararsızım tecrübeli arkadaşlara ihtiyacım var
Reklamlar
-
Konu nerelere gelmiş bayağı dağılmış ben 3 motoru da kullanmış birisi olarak konuşmak istiyorum hoda Cbr 250 r Kawasaki ninja 250 r ve şu an ki motorum hyosung gt250r fiyatı uygun diye hyosung U tercih ettim sonra dan da hiç pişman olmadım ss görüntüsü kalın tekerleri diğer 250 cc leri ezip geçiyor isteyen dış görünüş olarak kıyaslayabilir dış görünüş olarak hyosung un tek rakibi Yamaha yzf r125 dir BENCE malzeme kalitesi tabiki hyo en altta işçilik tabi hyo en altta ama iş motor bloğu olayına girince işler değişiyor 250 cc arasında motorlar arasında çok bi fark yok ama hyo bir adım önde DENEDİM TEST ETTİM bakın bir çok konu da hyo zayıf ama tek marşta alıyor yüzlerce km gidiyor hiç sesini çıkarmıyor ne yağ yakma nede başka birsey
Onun dışında krank çıkarma olayı genel anlamda 2008 öncesi devir kesici olmayan modeller de görülen birşey genel anlamda Oda %95 kullanıcı hatası
Ben 2012 model e250 cdi I'n bozulduğunu gördüm önümde hangi Japon malı motor kusursuz olabilir ki Yada hangi hyosung kusursuz olabilir
Onun dışında 1000 cc motor kullanan bi arkadaşım var ekip 1000 cc ve üstü ss o anlatta Bolu ya gidiyoruz dedi Honda cbr1000rr ı var 2004 model Hayabusa ların peşine ben Honda olarak gidemiyorum ama r1 gsxr1000 ler gidiyor dedi felan anlattı full red line gittim 299 devirdim dedi 6 da devir kesici ye girecem dedi ayna dan baktım motor yaklaşıyor dedi s1000rr rahat 340-350 vardı dedi
Sonra ayna da bi ışık daha gördüm dedi o s1000rr kadar hızlı değil bi baktım gsxr1000 dedi ama deli geliyor dedi önüme geçti krank kolu bi çıktı heryer yağ dedi sırılasıklam yağ oldum dedi kullanıcı da çok ustaymış düzgün bir şekilde durduk dedi
Herşeyi geçtim gsxr 1000 krank çıkarıyorsa geri kalan motorlar hikaye diye düşünüyorum aslında nasıl çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır diyorsak kötü motor yoktur motoruna kötü davranan bilinçsiz kullanıcı vardır ve bunlar da onların sonucu hocam
Bayağı uzun konuştum kusurum varsa affola tabi ki yoruma açıktır
Reklamlar
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
380kmlik çanakkale gezisinde çok değerli honda cbr250r daha 5000km deki yavrucak gözlerimizin önünde benzin kesmediği için yağı bitirdikten sonra saf benzine kızıp yatak sardı.
Motosikleti İstoçtaki servis aldı garantiden herşeyi değiştirdi. Neredeyse sıfırlandı motor bloğu.
Servis Müdürü ile geçen diyalog şu
-Neden yapmış olabilir. Neden yağ yakar.
-Oluyor işte..
Açıklama bu kadardı sadece
İşin garibi ise bütün motor bloğunun paçalarının takım olarak ellerinde 3-4 takım olması. Bir servis neden 1 motosikletin 3-4 takım motor bloğunu sürekli elinde bulundurur ?
Bu olaya bende şahidim bu olay olduktan sonra cbr250r lar hakkında araştırdığımızda cokta azımsanmıycak bir durum oldugunu fark ettik ama aynı motorla 2500 kmlik zorlu yollarda gittik hatta ben ona arkadan carptım :D yakıt olarak neredeyse benden %40 daha az yaktı performansı sahibinin kapanarak kullanmasının avantajı olabilir performans kayıbı olmadı. ne aldıgını bilirsen sorun yok eski Honda kullanıcısı yeni Hyo kullanıcısı olarak Honda garantide parca kalitesinde (motor bloğu dışında ) bence bir adım önde motor bloğunda kıyaslanmaz biri tek silindir biri v twin kıyas kabul etmez bence.
Cift kişi kullanım için gt250r bence direk elenmeli cbr250 dik oturma olarak biraz one cıkar sonrasında gt250 comet ama acık ara onde olan gv250 dir.
Tek kişi karma kullanım yol olarakta her konuma gelen motor derseniz heleki sıfır alıncaksa yada garantili olcaksa ben degim ki cbr250r alinmalı ama yağı sık sık kontrol edilmeli ne aldığını bilmeli insan.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
hyosung belki küçük bi kademe geri olmakla beraber her üçü de (gt250r-cbr250r-ninja) kullanıcısını memnun edecek kaliteye ve dayanıklılığa sahiptir.
her üçü de titiz bir kullanıcının elinde son derece sorunsuz ve uzun yıllar hizmet verecektir.
bir cbr250 kullanıcısı olarak ayırt edici faktörün yakıt tüketimi olduğunu düşünüyorum.
honda son sürat olarak geride kalsa da 5 TL ye dayanan benzin fiyatları yol yapacak sürücüleri zorlayan önemli bir Türkiye gerçeği.
alım sırasında fiyattan ve kullanım esnasında yakıttan doğan maliyeti önemsemeyen kullanıcılar için aralarında muhtemelen en yüksek performans sunan ninja tatmin edici olacaktır.
hyosung da buna yakın bir performans ile kullanıcısını memnun edecektir.
130-140 km üzeri hızlara merakı olmayan kişiler için daha dik oturuş pozisyonu ve yakıttan doğan maliyet avantajıyla cbr250r bence daha cazip.
tabii ki bu iş zevk-merak ve biraz da aşk meselesi. sadece görüntüsü nedeniyle bir motora aşık olan birine bile niye bu motora biniyorsun denilmez.
kısaca sözkonusu 3 motor arasında hangisini daha çok beğeniyorsanız onu alın birbirinden çok çok farklı makinalar değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)