Hakikaten yapılabilecek fazlaca bi şey yok ybr motoruna ama bahsettiğin olay gibi bi olay gelirse bundan sonra başına fren yapıp hırbonun geçmesini sağla geçip gitsin sonrasındada sen sağa geç devam et ben öyle yapıyorum
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
gold wing motoru tak... V6 motor... 120 beygir.
yerinde olsam motorun orjinalligi ile oynamazdim. Masrafyapican ama ise yarayacagi mechul. Ybr 125 ikinci elde bile iyi fiyata okutabilecegin bir motor. Satip yapmayi dusundugun masrafi da ustune koyup taksitle filan mondial mh 125 drift alabilirsin. Hem motorun sifirlanir hem cc 135 olur hem de daha seri bir motor. Tork ve beygir ybr ye gore yanlis hatirlamiyorsamyuzde yirmi yirmibes daha fazla. Yakisda ayni. Macera yerine orjinalden denenmisten ayrilmamis olursun.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
2.el honda xl 200 bakabilirsin. Müthiş seri motor. 3000 lira civarı olması lazım.
ybr bence seri bi motordur. iyi açabilene .. oyun atmaya gerek yoktur ybr ye
vites aralarını iyi kavrayabiliyosan cbr 125e kafa bile tutarsın
cift silindirli birbirinden bagımsız ybr yapılır afyonda cift mezz 301 yaptık.
2010 model ve üstü ybrlere ayar cekilir 150 görmezse paranız iyade.
iletişim icin : ugur@turbotuning.gen.tr ekleyin bendede yamaha ybr 2012 esd var 125 cc ama honda cbr 250 gecemiyor
aman hacım ne yapıyorsun...adamın ölümüne sebep olacaksın
bakınız trafik soldan akıyor...soldan soldan gidiyoruz...
http://youtu.be/rNvUts0pBt0
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
burda da ölüsü 6000 civarıdır... 450 olanının haşatı 9000 tl ise...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
HACIM ADAŞIM
başlık açmadan önce KKTC de yaşadıgını
burda ki motosiklet kültürünün scooterdan ibaret oldugunu
ve fiyatların da türkiyeye göre en az %30-40 fazla olduğunu hatta ondan da fazla oldugunu yazsan daha iyi olur...
2010 model 14000 kmdeki cbf150 nin 5000 tl olduğunu...
2. el paslanmış 250 lik salcanonun 6000 tl oldugunu felanda yaz...
kardeşim aynı sorun benim bi arkadasımın basındada var 100 cc motorsikleti var allah izin verirse 3 hafta sonra sorunu kalmıyacak sana önerebilewceğim en iyi sey cc yükseltme olacaktır. motorun 125 cc ise yaklasık piston çapı 57.5 mm olaması lazım sen bunu yaklasık 200 liraya 63.5 yapabilirsin üst kafa sibobların olduğu bölüm değişmiyor sadece piston ve karbiratörün değişiyor ama ondan önce iyi bi usta bulman lazım. yok en iyisinden olsun diyosan bizim gibi komple değiştireceksin oda yaklasık 600 tl tutuyor
adaş keşke 50 cc bir gilera, honda yada suzuki scooter alsaydın...
o zaman onu 300-500 cc ye cok kolay cıkartabilirdik...hızlanmalarda, araç geçmelerde herkesin eline verirdin...
Valla adaş iyi güzel söylüyorsunda mesleğim icabı bütün gün scooter sürüyorum zaten ve pek keyif aldığım söylenemez benim ruhum endurocu 1 kere gt250r da denedik cbf 150 de denedik ama bu meredin verdiği zevki hiç 1 motor vermiyor az biraz daha performanslı olsa başka hiç birşey istemem zaten 125cc nin yetmeyeciğini bile bile aldım ama görüyorsun adanın durumunu 250 cc ve üzeri adam akıllı motor yok olanlar da 1 dünya para istiyor.Ayrıca tavsiye veren arkadaşlara teşekkürler.Sadece piston değişimiyle hacim artıyor mu acaba ?
s.a arkadaşlar ben cbr 125 r alacağım bu günlerde..ama sormak istediğim bi detay var..2012 model bi tane satılık var istanbulda ama deponun yan tarafında 125 r yazısı yok,acaba boya olabilirmi motorda..yoksa 125 r yazmayanlarıda varmı ?
benim de chooper-cruseir kulladığıma bakma...adam gibi bir motor bulamadığım için aldım bunu...
benimde kanımda endurocu ruhu var...
bayramın 3. günü lefke de benim motor ile arazide nasıl yardırıyordum...kendimi tutamadım napayım...
benden sana tavsiye hiç bir yeri ile oynama...
o şekilde kullan...
ferad, 10.000 km de bir piston-segman-silindir i göze alabiliyorsan 2 şey önerebilirim. ama değer mi değmez mi tartışılır...
rialli.com dan 150cc kit alıyorsun. bir de üst kapak taşlanıyor. ardından 15 ön dişli takıyorsun. farkı gör ancak... verimli değil.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Vazgectim arkadaslar acik hava filtresi bile takmiyacagim motora yorum yapan tum arkadaslara tesekkurler adasim videodan anlasiliyor zaten cruiser ruhuna sahip olmadigin :D
hacım sabah 9-10 arası sanayiden DAÜ ye doğru kasksız bir şekilde yardıran senmiydin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)