ktm isteyen spormoto ne fiyat bicerse koyun gibi gider oder. hehe
ktm isteyen spormoto ne fiyat bicerse koyun gibi gider oder. hehe
yerli montaj ktm http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03014742/detay
KTM kullanıcılarına kısaca koyun diyeceğiz öyle mi? Laflara dikkat etmekte fayda vardır, ağzından çıkanı kulağın duysun derler.!
diğer markalarda daha farklı durum varda bizim mi haberimiz yok her getiren firma kendi fiyatını belirliyor bayi satmak için 300 -500 tl kendi kazancından fedakarlık yapıp satmaya çalışıyor eğer yurtdışı fiyatını kıyaslayıp motora fiyatı belirliyorsan işin zor ben yazın euronun en düşük seviyesindeyken aldım elimde fatura ötv ödendi belgesine bakınca yaklaşık 2500 tl vergi olarak devlete gitmiş eğer ktm alanları koyun olarak düşünüyorsan sen hangi eylemleri yaptın ödediğin elektrik, su ,doğalgaz, benzin ,ekmek ve diğer bize yüksek vergilendirilmiş fiyata satılan ürünlere eğer öyle bir cabam olmadı diyorsan sende bizden farklı değilsin sürüdeki koyunlardan birisin.
KTM bu motoru çıkardıktan sonra duke200 ün fiyatını aşağıya çekmiş avrupada 390 ı daha makul bir fiyata satmak için.. Türkiye fiyatının 6000-6500 € olması bekleniyormuş.. Can gibi kız gibi
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Bekliyorum ne zaman geleceğini ve ne kadar olacağını?
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Yarası olan gocunur...Nası kakalıyorlar ama millete hacim hacim...
Aprilia RS 250 GP Nº1
ayni sasiye koymuslar 3 motor , ayni fren sistemi, ayni suspansiyon, ustune biraz turuncu sticker lar, ohh gelsin avrolar hehehhe.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
Orasi avrupa , burda aynisi olurmu bilinmez.
Bilinen bi gercek, honda , yamaha ve suzuki gibi devler varken turuncu karafatmalarin bu kadar kiymetlenmesi sadece Turkiyede olur heralde.
Sahsen ben fiyatin x yada y olmasini beklemiyorum, Turkiyede bekleyeninde elle sayilir oldugunu dusunuyorum.
yamahanin wr125x (8990tl)i varken neden bi duke 125 e avro bazinda bedel odenirki. sahibinden de her sey ortada...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------
hehehe, haklisin, hacim hacim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------
bir daha okunup anlasilmasinda fayda var.
hocam unutmayalımki tüm otör kişilerin enduro dediklerine Husky ile birincilik kürsüsüne koydukları bir markadan bahsediyoruz.. Hiç kullanmadım, hiçbir motoruna binmedim lakin insanların bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.. Japon olayına gelince aynı fikirdeyiz.. Japonlar "yol" işinde iyiler ama avrupalılar bu işi japonlardan öğrenip kulağı geçmeye başladıklar.. Artık SS deyince avrupalı üreticilerin amiral gemileri japonları dökmeye başladılar.. Bende japon fanıyım ama gerçekci olmakta ve değişen dünyanın gerçeklerini kabul etmekte de zarar görmüyorum..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
ktm duke 390 geliyor....
Gelmesin, istemiyorum.
o zaman gelirse ekime gelmezse neyime diye bitireyim konuyu
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
yok baba bırak gidecem.. eve gidip garaja inip motorumu sevecem, onunla konuşup hasret giderecem
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şimdi burada gereksiz bazı muhabbetler dönmüş. Bu muhabbetlere doğrudan cevap vermek adına değil de benzer bir durumu buraya aktarmak adına (yani genel olarak bilgilendirmek amacı ile) bişeyler yazayım.
KTM nin aynı şaseye 3 tane motor oturtuğu ve bunu insanlar kakaladığı ısrarla vurgulanmış. Bunda ısrar etmeye gerek yok zaten gözü olan herkes bunu anlıyor, görüyor, biliyor zaten. Bu durumda kendini kazıklanmış gibi hissedenlere bişey diyemiycem ama benim düşüncem biraz farklı.
Çalıştığım yerde bir arkdaşım var, arabalara aşırı derecede meraklı. Çok fazla bilir, okur eder, araştırır. Misal Opel markası hakkında bilmediği 1 tek şey yoktur! VW, pejo, ford ile de çok alakalıdır. Mercedes hastasıdır, vs, vs, vs.
Kendisi ile bir süredir öğle yemeklerinde konuşuyorduk. VW markasını neredeyse tüm arabalarında aynı alt yapıyı kullandığı için eleştiriyordu. "İskelet sistemini Golfte kullanıyor, biraz uzatıyor Jetta'ya takıyor, biraz daha uzatıyor Passat'a monte ediyor, böyle saçma şey mi olur." gibisinden eleştiriyordu. Markanın genel olarak kolaya kaçtığını söylüyordu. Ben de kendisine, "sonuçta eğer bir marka aynı alt yapıyı çok farklı modellerinde kullanabiliyorsa ve bu modellerin her biri ayrı ayrı segmentinde en başarılı araçlardan birisi olarak görülüyorsa bu tasarım dahice bir tasarımdır ve net bir başarıdır. Hem maliyeti azaltıyorsun hem de ihtiyaçları beklenen düzeyde hatta fazlasıyla karşılıyorsun. Bu herkesin yapabileceği bişey değildir." gibisinden konuşuyordum. Lakin bir türlü anlaşamıyorduk.
Taa ki arkadaş geçen ay Jetta alana kadar 2011 model Pejo'sunu ailesine verdi ve Jetta'yı sürmeye başladı, ondan sonra sus pus oldu Adam kabul etti, aracının çok iyi bir yol tutuşu olduğunu. Şimdi de bana, "yeni polo'larda golf iskeleti kullanılacakmış" felan diye anlatıyor.
Neyse anlayan anladı. KTM nin fiyat politikası evet çok acımasız... Ayrıca son yıllarda üretimini de büyük ölçüde hindistana kaydırdı lakin bunu fiyatlarına yansıtmadı . Ama mühendisliği konusunda hala piyasada tüm rakiplerinin takip ettiği bir marka...
#sürenadam
ktm hindistan, tvs den dokumculeri calmis.
Metal işinde hindistanın dünya egemenliğini göz önünde bulundurursak bence KTM in hindistanı seçmesi yanlış bir politika sayılmaz..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
olayı tüm açılardan kavrayamayanlar boş beleş konuşmuşlar biraz
adamlar o şasiyi çıkarırken muhtemelen ona ekleyecekleri tüm motor bloğu seçeneklerini de önceden belirlemiş, ona göre bir şase üretmişlerdir
ki çok akıllıcadır, ar-ge maliyetini düşürür
böylece her hacim aralığı için yeni bir şasi üretim bandına gerek kalmadan olayı kotaracaklar
araya aslında satış politikalarına paralel makul bir fiyat farkı koyuyorlar lakin 250 cc den sonra ödenen ötv aşırı bir fark doğuruyor ve bu hesap edilmiyor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)