bu duke 390 ı al kütük, yoksa döverim
açıkcası ben boyut ve ağırlık olarak biraz daha büyük bir model bekliyordum. sonuçta ktm mühendisleri iyi iş çıkarıyor ama duke200'le 130 140 arası seyirde motorun verdiği güven sınırlara yaklaşıyor aynı kasayla 180km gibi bir hız yapmak tehlikeli olabilir diye düşünüyorum ( 390 top speed nedir bilmiyorum). Sonuçta naked bir makine ve rüzgardan saklanabileceğiniz hiçbiyer yok. hafif rüzgarda yüksek hızlarda savrulcağı aşikar. keşke duke 690'la ortak platformda birşey yapsalardı dedim açıkcası.
Fiyat konusundaki fikrim ninja 300 ile aynı seviyede olacağı.Bu fiyatlara ikisini de almak çok mantıklı değil.
Eğer fotolar gerçekse kasa olarak Duke 125 -200 kasasının aynısı, çok ufak değişiklikler var sanırım ön diski büyütmüşler falan. Fiyat olarak bence en az 18-20 bin çekerler. O paralara alınır mı parası olan alır tabiki.
200 mÜ;?
140 dan sonra rüzgar adamı yumuklamaya başlar.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
(şaka yapiyorum satoyama )Sen hangi curetle ktm nin yarattigi ruzgar hakkinda boyle konusursun, bu bir ktm, technolojinin sayili besiklerinden olan hindistanda(zort), ayaginda terligi olmayan, yuksek teknoloji uzmanlari(zort) tarafindan uretilmis bir motor. Turuncu renkleri ile albeniside var(var). 18 bilemedin 20 bin i odettitiriz. 125 lik gibi duruyor ama olsun bu bir ktm. ( şşşşşşşşrakkkkkkk )
390 oh ooooh
400 oh o000h
410 oh ooooh yandan....yokmu arttıran...?
6 ayda bir hacim değiştiren motorlar sinemalarda...
125-200 diye kakaladılar 390 a geldi sıra...Eliniz kulağınızda olsun çıktı çıkacak duke 400...
Aprilia RS 250 GP Nº1
hehhe,
duke 390 , 390 cc bile degil zaten, 375 cc hacimli tek silindirli motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
" also making it a sporty alternative to pricey maxi scooters."
yukardaki parca , ucuncu paragrafin sonundan alintidir. Maxi scooter lara alternativ diyo. hhehehe.
http://www.motorcycledaily.com/2012/...duke-in-milan/
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Not only does the 390 share the same 53.8-in. wheelbase, 25-degree steering rake and 100mm front-wheel trail with its smaller brothers
, they all use the same 43mm WP fork and shock, as well as the braking system. A single 300mm rotor and four-piston Brembo caliper do the work up front, with a 230mm rotor and a single-piston floating Brembo caliper at the rear.
125, 200, 390 larin hepsi ayni fren systemini kullaniyormus. 9.5 bin tl lik duke 125 e 375 cc lik motor takip 18-19 bin tl ye saticaklar.
http://www.cycleworld.com/2012/11/19...ke-first-look/
KTM'ye poposu değmemiş adamların atıp tutmasını dinlemek muhteşem.
125'lik Duke şasisi 70HP'ye kadar güce uygun tasarlanmış bir şasi. Motoru kullanırken ne kadar derli toplu ve rijit bir şasi olduğunu anlamak çok kolay. Virajlarda bugüne dek kullandığım her motordan daha zevkliydi, inanılmaz çevik ve hafif. Duke serisi tamamen eğlence amaçlı bir motorlar, motosiklet kullanmaktan amacı "aga 300 bastım Ferrrari tokatladım piyasa yaptım" diyen apaçilerin uzak durması gereken aletler.
Ha, 18 bin TL çok para, o ayrı. 200'lük %8 vergiyle 12.000 lira, 390'ın sırf ekstra vergisi yüzünden fiyatı en az 15.000 liraya geliyor. Benim bildiğim Spormoto 17 civarı bir fiyat çekecektir.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)