Alanın keyifle bineceği nefis bir motor yapmış gene KTM, fiyatı nedeniyle herkesin ulaşamayacağı doğru ancak kalitede ucuza olmuyor malesef.
Alanın keyifle bineceği nefis bir motor yapmış gene KTM, fiyatı nedeniyle herkesin ulaşamayacağı doğru ancak kalitede ucuza olmuyor malesef.
Kawasaki 300 lukten 7000 ısterken KTM nın 6750 olması bence gayet uygun. Ben 7500 lu bır seyler bekliyordum cunku. Bu arada fiyat gercekten 6750 mı ? Bilginin kaynagı neresı acaba ?
Konuyu hortlakmak gibi algılanacak fakat okuduğumda yapılan yorumları gerçekten kanım dondu. KTM motoru sadece uzaktan görmüş kişiler çeşitli safsatalar yazmışlar buraya onlara cevap vermek isterim. İlk olarak o motora o parayı verecek olan bazı şeylerden yoksundur demek akla ve mantığa aykırı bir söylemdir, herşeyi geçtim insanlar o kadar okusun iş güç sahibi olsun para kazansın sen o kazandıkları parayı nasıl harcamaları gerektiğini söyle akıl ver bu tam bir acizlik örneğidir.
İkinci olarak gittim F700GS, Honda NC700X, Z750 kullandım artık CC büyültme vaktim geldi bir bakıyım dedim ne yapmışlar uygunmudur bana diye hiçkimse kusura bakmasın çokta ağır konuşucam şuan kullandığım Duke 125'İmin gözünün yağını yiyeyim yan aynasını ver F700 vericez deseler alırım o motoru satar 690 Duke R alırım. ( Saydığım motorlar kesinlikle kötü değildir fakat bana uygun değil ) Motor zevk işidir arkadaşlar herkesin bir kişiliği vardır ve benim kşiliğime örtüşen motor KTM. Bununfiziksel olarakta diğer yanlardanda sebepleri var fiziksel sebepleride gayet basit 183 boyum 65 kilom var boyum her motora elverişli fakat inanılmaz kuvvetli bir adam değilim ben İstanbulun canım trafiğinde nasıl 210 kilo motor kullanayım hadi ben her türlü eğitimi gördüm kullanırım fakat artçı arkamda olduğu zaman işte ozaman azda olsa güç devreye giriyor bu sebepler alt alta sıralandığında tabiiki gidip Duke serisi alırım kimseyede hesap vermem. Distribitöre bu kadar söveceğinize devletin ilgili yerlerine benim gibi ÖTV konusunda mail atın kulaklarına karpuz kabuğu kaçsın.
Özellikle son zamanlarda KTM'in yapmış olduğu motorlara bir bakın yeni 1190 ADV'ye falan bütün test edenler övgü dolu sözler söylüyor. Çoğu 600'lük motorda yol bilgisayarı yok adamların en ufak motoru Duke 125'te var çelik fren hortumu brembo fren var kullanılan plastik BMW marka motorda yok gittim gördüm şahit oldum el insaf he fiyat pahalımı pahalı gerçekten alırken 3-4 kere düşünmek lazım ama bu KTM'in değil canım ülkemin ahmakça vergi sistemi yüzünden.
Dünyada tek Türkiye'de KTM bukadar el üstünde diyen arkadaşada söylenecek hiçbirşey yok komedi dizisi çeksin ailecek çekirdekleri alır izleriz gerçekten ekipmanları kamerası, boom, cavalier benden kuruguyuda yapacam valla.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Valla vergi dilimine girmese çok rahat değişime girilir. 135kg ve 44bg ile çok daha tatlı bir gidişi olacağı garanti.
17600 görüntü itibarayle beklenen rakam. ÖTV'nin kurbanı olan bir motor daha
Heil Spellcheck
iyi devlet vergide almasın hepbir ağızdan çok kazanandan çok az kazanandan az vergi alınsın demiyormuyuz?
şimdi aranızdan 200 cc ye alınan vergi normal olan bu anormal vergidir, diyen olacaktır ne yapalım yani?
hiç ağlamaya sızlanmaya gerek yok !
yoksa yok abi !
390 lık alamıyorsan 200 lukle takıl.
Heil Spellcheck
KTM ile yaklaşık 10 sene önce tanıştım. Kemer' de bir abimde 50 cc krosu vardı ve hp gücünü duyduğumda kulaklarıma inanamamıştım ve sonrasında kullandım aşık oldum.
Almanya' dan getirtmeye falan niyetlendim ama yaş daha 19 / 20 olunca gücüm yetmedi. O zamanlar ithalatı yoktu, şimdiki gençler ne kadar şanslı ki artık ithalatı yapılıyor. Artık istesemde KTM kullanamam, fiziksel açıdan bana küçük gelir. Motosiklet bana saplanmış gibi duracağından pek yanına yaklaşmıyorum : ). Ayrıca KTM firması nedense artcı ile gezen, topcase taktıranları pek düşünmüyor olacak ki dizaynlar genelde gençlere yönelik.
50cc, 125cc, 200cc, 390cc, 690cc bütün KTM ler güzel, kaliteli ve sahipleride çok şanslı. Güzel günlerde kullanın ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Bu makina çok can yakar
http://www.izlesene.com/video/ktm-390-duke/6934455
Live to Ride, Ride to Live...
Acayip keyifli bir makine olacağı aşikar arkadaşlar aşağıda attığım linkte 0-100 hızlanması var 5 sn civarı. İnanamadım ya hafif olduğu için cbf500 den bile iyi 0-100 ü helal ktm
http://www.youtube.com/watch?v=lNulCfvpujo
Spormoto'da 6500 euro civarı olacağını söylediler, 125 duke alırken de o paraya 15 hp alınır mı dediler ama kalitesinden çok memnun kaldım. Tek sorun Honda gibi hemen parçasını bulamamak diye düşünüyorum.
I am the Lizard King, i can do anything
Yazık gerçekten
ÖTV'ye takılmasa ninja300 ve duke390'ın oldukça kalabalık kullanıcı ve hayran kitlesi olacaktı. Adamlar 600cc'lere çıkılmadan da oldukça eğlenceli ve tatminkar motorlar ürettiler yıllar sonra....
ÖTV zaten akıllara zarar bir uygulama tamamda, param var alıyorum desen bu + 50cc veya 125 cc den 4000 tl vergi yemekte insana kararınını sorgulatıyor. Oradanda potansiyel müsterilerin çoğunluğu uzaklaşıyor.
25 hp hatta 11-15 hp den 100 hp ye çıkıncada gelsin kazalar. Aslında bu kazlarda vergi oranlarını sadece haraç mantığı ile kasaya girecek paraya bakarak ayarlayan bakanlar büyük pay sahibiler.
Ara cc motor yassah yassah
Bence 6500 € güzel bir fiyat. 15000 TL civarı yapıyor ki bu paraya 400 cc hem de KTM almış oluyorsunuz. Dün sordum SYM'nin yeni 250 cc scooter motoruna (Joymax) 11400 TL dediler.
Aynen öyle hocam,KTM nin kaliteside 25 30a satılan motordanda aşşağı değil tamam ülkemize göre pahalı geliyor ancak daha aşşasına verdiklerinde de kendilerinden düşük kalite motorlarla aynı fiyata gelicek neredeyse çin malı 250likler bile artık neredeyse 8 9 bine dayandı dayanıcak.Çin iyidir kötüdür muhabbeti değil olay yanlış anlaşılmasın çindeki adam çalıştırma maliyeti ve ürün standartı ile avusturya menşeili bi malın adam çalıştırma ve avrupa birliğinin getirdiği kalite statüsü aynı değil haliyle avrupaya çinli motorlar giremiyor.
Ufak be hacı, bir kaplan sığmaz üstüne yani... Bir "kompak" tasarımdır tutturmuş KTM bu seride... +600 ler gibi değil.
Olabilir tabi ama onların çoğu 8 - 10 bin km'de ve ABS'sizler. Yakıt ekonomisi olarak da KTM 390'dan iyi değildirler. Bence KTM modelleri özellikle çok fazla artçılı ve uzun yol gezmeyen kişiler için mükemmel tercihler. Ayrıca herkesin kullanmadığı farklı bir motoru kullanmak çok güzel bir duygu olsa gerek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)