Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Honda Cbr 500 R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla on numara motor olmuş, en baştan yazdık supersport değil, boşuna beklentiye girmiş SS'ciler. Bir sonraki motorum için önemli bir aday olarak çıktı. EICMA'da tanıtılsın, piyasaya çıksın da görelim artık sabırsızlanıyorum.
    Cbr 125 ss değil,250 ss değil,bari bundan ss tadı alabilseydik.viper17 nin dediği gibi daelim'in getirdiği roadwin 250 gibi yandan bakınca görüntü kötü..Honda sport touring limitini doldurdu bence zaten modelleriyle.Bide rakiplerine bakalım,kawasaki ninja 250,300 bu modele göre daha ss tarzında.Hyosung gt 250r da aynı şekilde.Yamaha nın da düşük cc de racing modeli var yzf 125.Honda cbr 125,cbr 250 cbr 500 hepsi sport touring..O zaman honda.com da supersport bölümünde yer almasın.Bence honda büyük yanlış yapıyo,biraz da şu cc lerde supersport tasarıma yönelmesi lazım.

    Tam anlamıyla 600rr kasası beklemedi kimse zaten ama daha iyi olabilirdi.Zira honda bu motoru sport touring diye üretmedi bence.hedef kitlesi tarz olarak ss ciler olacaktır çoğunlukla.
    seigen bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler Honda bu motoru avrupa da yeni motor kullanmaya başlayanların sınırının 35 beygirden 47 beygire yükseltilmesi sonucunda pazardaki boslugu doldurmak icin üretti Bazı arkadaslar Ninja 300 R a atıfta bulunmuslar kawaya kapak olsun falan demişler birincisi kawa bence bu motordan daha SS, üstelik 200 cc lik hacim küçüklüğüne rağmen 39 BG güç üretiyor ve bu makinadan sadece 6 beygir daha güçsüz.. Bence burda bir teknoloji farkı var ha ne dersiniz?

    Ayrıca yukarıda bir arkadaşımız demişki vergi sistemi düzenlenmeli tekrar.. Bende katılıyorum.. S1000RR ile Ninja 300 aynı vergi diliminde olmamalı.. Hatta bence vergi sistemi motor güçlerine göre düzenlenmeli.. Hatta suyunu çıkartıp doğaya saldığı sera gazına, egzoz emisyonuna, yaktığı yakıta göre hesaplanmalı.. Kısacası artık motora ekstra vergi alınmamalı.. %37 ne yahu?
    Burdaki kapak olma sözü kawasakiye değil Z-moto ya idi yalnız %37 den vergilendirlen motorun fiyatı aşırı yükselirken Z-moto hala yeni model/yeni kasa mantığında bide üste ellerini ovuşturup kendi zamını-karını koyuyor. Zaten ninja 250 nin arka süspansiyonu 2.000 tl olduktan sonra ve bu kafa değişmedikten sonra Kawasiki TR de adam olmaz...

    Diğer yandan Kawasakinin 300 cc ye göre sportif olmasına ve 13.000rpm çevirmesi hoş,iyi güzel ama yolda kazın ayağı öyle olmayacak. Özellikle uzun yolda ve açık yolda ara hızlanmalarında CBR500R ye göre üst viteslerde çok daha zor ivmelenecek ve 150+ akselerasyonu çok tatsız olacak.. Ve ikili karşılaştırmada tüm bu zayıflığına rağmen 120 km ile giderken en az 1500-2000 RPM fazla çevireceğinden yakıt anlamında bir artısı olmayacak belkide geriye düşecek(ara hızlanmalarda vites küçütüp yine yüksek devire çıkılacak buralarda devir farkı en az 4000 olur aynı viteste hızlanabilen ve birbuçuk katı torkunu daha erken sunan cbr500'e göre).

    Ninja300R 185 km/s hızda 13.000 rpm'de oluyor. CBR500R ise aynı hızda 10.000 Rpm de olacak. 100 ve 120 km/s teki devirler burdan belli oluyor. Ayrıca yine rakamsal olarak dökersek Kawa 29 nm torkunu 9.000 Rpm de veriken Hondanın 47 nm yi 7000 devirde verecek. Yani gerçek hayatta seleye oturup gaz kolunu çevirince kawasini yüksek teknolojisi ne performans nede yakıt ekonomisi sunabilecek

    Alırkende fiyatları arası fark yok gibi bişey olursa Kawa fanatiği olmak dışında reel de Ninja300R nin hiçbir artısı kalmıyor neredeyse(kaydırmalı debriyaj dışında... Ama yurt dışında durum farklı İki motorun fiyatı Türkiyedeki kadar birbirine yakın olmayacak CBR500R le biraz daha ayrılacaklar o bakımdan.

    Ninja 300R ÖSS'deki bos tercih gibi kaldı... Bu Yüzden Z-motoya kapak oldu CBR500R
    kanmix_x, Zippo's, sedici ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #83

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    ilk motorum cbr250r. 20000 kmyi gectim. yeni kasa 600f yada yamaha xj6 f gibi motorlar varken, neden cbr500 almak isteyim...
    APALA bunu beğendi.

  4. #84
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    http://powersports.honda.com/

    bişeyler geri sayımda ama 1 saat sonra kaldırıyorlarmış brandaları :p
    seigen ve Konuray bunu beğendiler.

  5. #85
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdaki kapak olma sözü kawasakiye değil Z-moto ya idi yalnız %37 den vergilendirlen motorun fiyatı aşırı yükselirken Z-moto hala yeni model/yeni kasa mantığında bide üste ellerini ovuşturup kendi zamını-karını koyuyor. Zaten ninja 250 nin arka süspansiyonu 2.000 tl olduktan sonra ve bu kafa değişmedikten sonra Kawasiki TR de adam olmaz...

    Diğer yandan Kawasakinin 300 cc ye göre sportif olmasına ve 13.000rpm çevirmesi hoş,iyi güzel ama yolda kazın ayağı öyle olmayacak. Özellikle uzun yolda ve açık yolda ara hızlanmalarında CBR500R ye göre üst viteslerde çok daha zor ivmelenecek ve 150+ akselerasyonu çok tatsız olacak.. Ve ikili karşılaştırmada tüm bu zayıflığına rağmen 120 km ile giderken en az 1500-2000 RPM fazla çevireceğinden yakıt anlamında bir artısı olmayacak belkide geriye düşecek(ara hızlanmalarda vites küçütüp yine yüksek devire çıkılacak buralarda devir farkı en az 4000 olur aynı viteste hızlanabilen ve birbuçuk katı torkunu daha erken sunan cbr500'e göre).

    Ninja300R 185 km/s hızda 13.000 rpm'de oluyor. CBR500R ise aynı hızda 10.000 Rpm de olacak. 100 ve 120 km/s teki devirler burdan belli oluyor. Ayrıca yine rakamsal olarak dökersek Kawa 29 nm torkunu 9.000 Rpm de veriken Hondanın 47 nm yi 7000 devirde verecek. Yani gerçek hayatta seleye oturup gaz kolunu çevirince kawasini yüksek teknolojisi ne performans nede yakıt ekonomisi sunabilecek

    Alırkende fiyatları arası fark yok gibi bişey olursa Kawa fanatiği olmak dışında reel de Ninja300R nin hiçbir artısı kalmıyor neredeyse(kaydırmalı debriyaj dışında... Ama yurt dışında durum farklı İki motorun fiyatı Türkiyedeki kadar birbirine yakın olmayacak CBR500R le biraz daha ayrılacaklar o bakımdan.

    Ninja 300R ÖSS'deki bos tercih gibi kaldı... Bu Yüzden Z-motoya kapak oldu CBR500R
    Yukarıdaki açıklamalar mantıklı ama böyle bakarsak duke 125, yzf r125 neredeyse bir honda cbr250 fiyatıydı sadece ivmelenme tork hız gibi kriterlerle satılsa bu motorlarında hiç satılmaması gerekirdi ama öyle olmadı. Yukarıda söyledikleriniz ne kadar mantıklı olsada insanlar motosikletten görüntü, malzeme kalitesi, teknoloji farkı..vs şeylerde bekliyorlar ve hondanın bu 3 konuda kawasakinin yanına bile yaklaşamayacağını düşünmekteyim.(cbr500-ninja300 için). Şahsen bu 2 motordan birini tercih edecek olsam tercihim ninjadan yana olurdu sonuçta ben bir yarışçı değilim 150 km sora ivmelenmesi benim için çokta önemli değil görüntü ve kalite açısından ninja benim tercihim olurdu.

  6. #86

    Üyelik
    26 Temmuz 2011
    Şehir
    ANKARA Batıkent
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2011
    Alıntı emresilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://powersports.honda.com/

    bişeyler geri sayımda ama 1 saat sonra kaldırıyorlarmış brandaları :p
    yenı motorlar olucaktır..umarım fıyatlarıda yazar :D

  7. #87
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    japonlar arasında (bence) en kalitelisi kawasaki ama türkiyede harcıyorlar bu canım motorları

  8. #88
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Yamaha xj6 sıfırı 18 bin lira iken hayata honda gibi bir markanın çift silindirine beş para vermem hele hele ilk çıkan modellerinin tamamına kronik problemler varken
    acayüp ve APALA bunu beğendiler.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  9. #89

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Crosstourer, crossrunner, nc700s, nc700x, integra, cbr250r, pcx, cb125e 'nin kronik sorunları nedir, biraz daha açar mısın?
    Zippo's bunu beğendi.

  10. #90
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    http://powersports.honda.com/

    işte yeni modeller ama tr ye geleceklerini düşünmüyorum bi de retro motor var aralarında CB1100

    cbr 500 ve cb500f ise ahanda burda

    http://powersports.honda.com/nextgen.aspx#/CBR500R-01

  11. #91
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    600rr'ı sırf değiştirmek için değiştirmişler... Eskisi çok daha yakışıklıydı sanki. Bu da ilginç olmuş gerçi. Ama görebildiğim kadarıyla kafa karenajından başka değişiklik yok...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  12. #92

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    C-ABS gelmiş, 600cc SS'lerde ilk c-abs'li motor olmuş. Süspansiyonlarda big piston fork'a geçmişler, arka suspansiyon ayarlanmış. Jantlar değişmiş. Enjeksiyon iyileştirilmiş, torku artmış.

    Sitede yazanlar bunlar. Teknik olarak güzel değişiklikler de, görüntü aynı kalaydı iyiydi .

  13. #93
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    cbr500r 6 bin dolarmış şimdi 7bin dolarlar nc 700x 21 milyar ise bu da 19 bin tl filan olur tahminimce devlet babanın %37 ötvsi ve arkasından gelen %18 kdv den sonra.. tabi bi de ötv nin artacağına dair dedikodular var yeniyılda %40 diyorlar ne kadar doğru bilmem ama allah devlet babayı başımızdan eksik etmesin..

  14. #94
    Egemen06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YBR125
    Cb500F türkiyeye gelirse ortalama fiyatı ne olur ?
    Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir

  15. #95
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 125 ss değil,250 ss değil,bari bundan ss tadı alabilseydik.viper17 nin dediği gibi daelim'in getirdiği roadwin 250 gibi yandan bakınca görüntü kötü..Honda sport touring limitini doldurdu bence zaten modelleriyle.Bide rakiplerine bakalım,kawasaki ninja 250,300 bu modele göre daha ss tarzında.Hyosung gt 250r da aynı şekilde.Yamaha nın da düşük cc de racing modeli var yzf 125.Honda cbr 125,cbr 250 cbr 500 hepsi sport touring..O zaman honda.com da supersport bölümünde yer almasın.Bence honda büyük yanlış yapıyo,biraz da şu cc lerde supersport tasarıma yönelmesi lazım.

    Tam anlamıyla 600rr kasası beklemedi kimse zaten ama daha iyi olabilirdi.Zira honda bu motoru sport touring diye üretmedi bence.hedef kitlesi tarz olarak ss ciler olacaktır çoğunlukla.
    zaten street/sport başlığı altına almışlar http://powersports.honda.com/street/sport.aspx

    keşke 4 silindir yapıp supersport başlığına alsalardı
    Ninja

  16. #96
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    Alıntı Egemen06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb500F türkiyeye gelirse ortalama fiyatı ne olur ?
    16 ila 18 bin arası olur diye tahmin ediyorum 5500 dolar denmiş yurt dışında

  17. #97
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crosstourer, crossrunner, nc700s, nc700x, integra, cbr250r, pcx, cb125e 'nin kronik sorunları nedir, biraz daha açar mısın?
    az sabret daha önce bi piasada 1 - 2 tane satılsın ondan sonra düşerler foruma zaten hiç sıkma canını
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  18. #98

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Pcx ve cbr250r çıkalı iki sene oldu, kronik sorun çıkaran olmadı. NC700 serisi de bir ton kullanan var, sorun yok. CB125E'yi ise bilemeyeceğim, commuter'ları araştırmadım hiç. Hyosung gibi değil yani karıştırma. Yorumun biraz kedi ciğer misali olmuş.

  19. #99
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pcx ve cbr250r çıkalı iki sene oldu, kronik sorun çıkaran olmadı. NC700 serisi de bir ton kullanan var, sorun yok. CB125E'yi ise bilemeyeceğim, commuter'ları araştırmadım hiç. Hyosung gibi değil yani karıştırma. Yorumun biraz kedi ciğer misali olmuş.
    cb125e sorun çıkartanlardan aslında sorunda sayılmaz. biraz vibrasyonlu ama bi tvs kadar değil. en azından bana öyle geldi. şimdi bu konuda da şunu düşünüyorum aynı sınıfın çinlisine 3000 civarı ödüyorsun. adı honda oluyor kalite nispeten daha iyi ve servis yedek parça vb. 3650 lira. şimdi bu şartlarda alınabilecek en iyilerden biri bence sonuçta verdiğin para ile beklentin aynı orantıda olursa mutlu olursun yok cb 125 alıp duke 125 perfonması beklemek çok yersiz olur sonuçta biri 3600 biri 10000 lira.
    gt250r hakkında çok bilgim yok ama ilk gördüğümde ön diskler çok dikkatimi çekmişti ama bi cbr250r gibi tutmadığını duyunca göstermelik olduğunu düşünmüştüm.

    ne kadar para o kadar köfte eğrisi bu.

  20. #100

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıdaki açıklamalar mantıklı ama böyle bakarsak duke 125, yzf r125 neredeyse bir honda cbr250 fiyatıydı sadece ivmelenme tork hız gibi kriterlerle satılsa bu motorlarında hiç satılmaması gerekirdi ama öyle olmadı. Yukarıda söyledikleriniz ne kadar mantıklı olsada insanlar motosikletten görüntü, malzeme kalitesi, teknoloji farkı..vs şeylerde bekliyorlar ve hondanın bu 3 konuda kawasakinin yanına bile yaklaşamayacağını düşünmekteyim.(cbr500-ninja300 için). Şahsen bu 2 motordan birini tercih edecek olsam tercihim ninjadan yana olurdu sonuçta ben bir yarışçı değilim 150 km sora ivmelenmesi benim için çokta önemli değil görüntü ve kalite açısından ninja benim tercihim olurdu.
    Teknoloji dediğiniz şeyin birinci göstergesi az benzin tüketmektir en çok güç üretmek değil. Kaldı ki CBR500R hiç de güçsüz değil. Yazdığınız üç konuda Honda Kawasaki'nin yanına yaklaşamaz demek, mesela Kawasaki'ye 10 veriyorsan Honda'ya 5 veriyoruz demektir değil mi ? Ben hiç de öyle olmadığını düşünüyorum. 47 Nm torka sahip bir motosiklet 29 Nm torku olan bir motosikleti, her koşulda rahat bir şekilde geçer. Öyle sadece 150 km/h ve üstünde değil. Ninja'nın sizin açınızdan tercih edilmesinin bence tek sebebi görüntüsünü daha fazla beğeniyor olmanız. Yoksa bu iki motoru karşılaştırmaya bile gerek yok, arada hacim açısından sınıf farkı var. Fiyat olarak da muhtemelen 1000 - 2000 TL gibi bir fark olacaktır.
    gursus ve durmazzz bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)