Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Honda Cbr 500 R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Kardeşim, para senin, verirsin ya da vermezsin senin bileceğin iş, ama gidip de uydurmaca "ilk çıkan modellerinin tamamına kronik problemler varken" de yazma değil mi?

    Benim de cbr250r yağ azalttığı için motor arızalandı, honda garantiden motoru değiştirdi, en azından sattığı ürünün arkasında duruyorlar. Kronik problem, parça değiştirsen de tekrar eden, bir türlü çözülemeyen sorunlara deniyor. Motor değişiminden sonra yağda hiç azalma yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    o arkadas genel olarak japonları yerıcı yorumlar yapıyor hyo cok cok kalıtelıymıs gıbı
    kotu mal demıyorum ama bır japon degıl nıhayetınde
    o bakımdan cok takılmamak gerekir yorumlara
    bknz : acun0'ı kımse sallamıyor artık

  3. #103
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıdaki açıklamalar mantıklı ama böyle bakarsak duke 125, yzf r125 neredeyse bir honda cbr250 fiyatıydı sadece ivmelenme tork hız gibi kriterlerle satılsa bu motorlarında hiç satılmaması gerekirdi ama öyle olmadı. Yukarıda söyledikleriniz ne kadar mantıklı olsada insanlar motosikletten görüntü, malzeme kalitesi, teknoloji farkı..vs şeylerde bekliyorlar ve hondanın bu 3 konuda kawasakinin yanına bile yaklaşamayacağını düşünmekteyim.(cbr500-ninja300 için). Şahsen bu 2 motordan birini tercih edecek olsam tercihim ninjadan yana olurdu sonuçta ben bir yarışçı değilim 150 km sora ivmelenmesi benim için çokta önemli değil görüntü ve kalite açısından ninja benim tercihim olurdu.
    Sizin konunuzla cbr500R-Nin300R arasındaki fark şöyle..

    Aslında iki motorda ara segmentte kalmış ve 4 silindirli 600'lük SS lerin çekiciliğine çok uzak. Müşteri profili gereği 125 cc ss te tecrube edinmiş veya comuter kullanmış illede grenajlı motor isteyen, 100 ve + beygir düşünmeyen ama üzerinde tecrubesini arttırırken yüksek performanslı ve kolay sıkılmayacağı bir motor isteyenler. Genel profilin %80-90 böyle(ikiside çok satan modeller olmayacaklar)

    Cbr250 tarzında bir motordan gelenler içinse iki motorda pek insanın içini açmaz bu yüzden aradaki fiyat farkını gözetmeyip veya denkleştirip cbr600F almak daha çok daha tatmin edici.

    YZF125/duke125/cbr250 ye gelirsek bu motorların müsterisi yukardakiler kadar aynı profilden gelmiyorlar.

    Duke 125 almak isteyen adam çok rahat kullanılan bir naked isteyen kişi. YZF125 le pek işi olmaz çok arada kalmaz

    YZF125 isteyen adamsa net grenajlı motor isteyen adam ve bu uğurda okadar rahatsızlığı göze alan adam. Duke yi net olarak eler.

    CBr250 de aslında net olarak 125cc istemiyorum diyen adamın motoru

    Bu yüzden sizin verdiğiniz örnekte çok daha keskin tercih sebepleri var.

    Aralarında çok fazla kalite farkı var sözüne bende hiç katılmıyorum zira ninja 300R nin işçilik ve malzeme kalitesi ninja250 ile kıyaslayanlarda hayal kırıklığı yaratmış yurt dışında ilk alanlar tarafindanforumda yazıldı. Bu kawasakinin Ninja300R nin fiyatını uygun tutma çabasının bir sonucu. Ayrıca boyutlarıda küçülmüş(aks mesafesi, yükseklik vb..) bu yüzden kawasakinin güzelligini yanında boyutları biraz daha büyük ve aks mesafesi daha uzun olan cbr500R çoğu kişi için yine öne geçiyor
    Terapist bunu beğendi.

  4. #104
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Buyrun size tanıtım filmi, iyi seyirler...

    http://www.gaskrank.tv/tv/hersteller...b500-promo.htm
    GP500-1st bunu beğendi.
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  5. #105
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin konunuzla cbr500R-Nin300R arasındaki fark şöyle..

    Aslında iki motorda ara segmentte kalmış ve 4 silindirli 600'lük SS lerin çekiciliğine çok uzak. Müşteri profili gereği 125 cc ss te tecrube edinmiş veya comuter kullanmış illede grenajlı motor isteyen, 100 ve + beygir düşünmeyen ama üzerinde tecrubesini arttırırken yüksek performanslı ve kolay sıkılmayacağı bir motor isteyenler. Genel profilin %80-90 böyle(ikiside çok satan modeller olmayacaklar)

    Cbr250 tarzında bir motordan gelenler içinse iki motorda pek insanın içini açmaz bu yüzden aradaki fiyat farkını gözetmeyip veya denkleştirip cbr600F almak daha çok daha tatmin edici.

    YZF125/duke125/cbr250 ye gelirsek bu motorların müsterisi yukardakiler kadar aynı profilden gelmiyorlar.

    Duke 125 almak isteyen adam çok rahat kullanılan bir naked isteyen kişi. YZF125 le pek işi olmaz çok arada kalmaz

    YZF125 isteyen adamsa net grenajlı motor isteyen adam ve bu uğurda okadar rahatsızlığı göze alan adam. Duke yi net olarak eler.

    CBr250 de aslında net olarak 125cc istemiyorum diyen adamın motoru

    Bu yüzden sizin verdiğiniz örnekte çok daha keskin tercih sebepleri var.

    Aralarında çok fazla kalite farkı var sözüne bende hiç katılmıyorum zira ninja 300R nin işçilik ve malzeme kalitesi ninja250 ile kıyaslayanlarda hayal kırıklığı yaratmış yurt dışında ilk alanlar tarafindanforumda yazıldı. Bu kawasakinin Ninja300R nin fiyatını uygun tutma çabasının bir sonucu. Ayrıca boyutlarıda küçülmüş(aks mesafesi, yükseklik vb..) bu yüzden kawasakinin güzelligini yanında boyutları biraz daha büyük ve aks mesafesi daha uzun olan cbr500R çoğu kişi için yine öne geçiyor
    Esasında daha uzatabılırız ama gerek yok demek ıstedığım her motorun bır alıcısı olduğu kendı tercıhımınde bu 2motosıklet arasında nınjadan yana olacağını söylemektı. Kalıte görünüş güç bunlar terch sebebı ben kawasakının sadece gözüme daha güzel gözükmesı sebebıyle bıle bunu tercıh edebılırım. Bu sebeblede honda kadar olmasada kawasakıde satılacaktır dıye düşünmekteyım.

    not: "İ" harfı klavyede çalışmadığı ıcın ı kullanmak zorunda kaldım

  6. #106
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esasında daha uzatabılırız ama gerek yok demek ıstedığım her motorun bır alıcısı olduğu kendı tercıhımınde bu 2motosıklet arasında nınjadan yana olacağını söylemektı. Kalıte görünüş güç bunlar terch sebebı ben kawasakının sadece gözüme daha güzel gözükmesı sebebıyle bıle bunu tercıh edebılırım. Bu sebeblede honda kadar olmasada kawasakıde satılacaktır dıye düşünmekteyım.

    not: "İ" harfı klavyede çalışmadığı ıcın ı kullanmak zorunda kaldım
    Çaktırmayın ama benzin 5 tl olmasa kawasakiyi devirli devirli kullanmak çok daha zevkli olur Bir sportbike için 9.500 maksimum devirde biraz ruhsuz kalıyor. Bu nasıl 470cc bile denebilir.. daha büyük pistonlara sahip SV650S bile 11.000 devir çeviriyor.

    Zaten kimse cbr 250 yi ninja 300 ile karşılaştırmıyor. Biz ninja300'ü 470 cc motorla kıyaslıyorsak bu kawasakinin hacmine göre ne kadar eteşli olduğunun ve dizaynının başarılı olduğunun göstergesi...
    dreamkiller bunu beğendi.

  7. #107
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdaki kapak olma sözü kawasakiye değil Z-moto ya idi yalnız %37 den vergilendirlen motorun fiyatı aşırı yükselirken Z-moto hala yeni model/yeni kasa mantığında bide üste ellerini ovuşturup kendi zamını-karını koyuyor. Zaten ninja 250 nin arka süspansiyonu 2.000 tl olduktan sonra ve bu kafa değişmedikten sonra Kawasiki TR de adam olmaz...

    Diğer yandan Kawasakinin 300 cc ye göre sportif olmasına ve 13.000rpm çevirmesi hoş,iyi güzel ama yolda kazın ayağı öyle olmayacak. Özellikle uzun yolda ve açık yolda ara hızlanmalarında CBR500R ye göre üst viteslerde çok daha zor ivmelenecek ve 150+ akselerasyonu çok tatsız olacak.. Ve ikili karşılaştırmada tüm bu zayıflığına rağmen 120 km ile giderken en az 1500-2000 RPM fazla çevireceğinden yakıt anlamında bir artısı olmayacak belkide geriye düşecek(ara hızlanmalarda vites küçütüp yine yüksek devire çıkılacak buralarda devir farkı en az 4000 olur aynı viteste hızlanabilen ve birbuçuk katı torkunu daha erken sunan cbr500'e göre).

    Ninja300R 185 km/s hızda 13.000 rpm'de oluyor. CBR500R ise aynı hızda 10.000 Rpm de olacak. 100 ve 120 km/s teki devirler burdan belli oluyor. Ayrıca yine rakamsal olarak dökersek Kawa 29 nm torkunu 9.000 Rpm de veriken Hondanın 47 nm yi 7000 devirde verecek. Yani gerçek hayatta seleye oturup gaz kolunu çevirince kawasini yüksek teknolojisi ne performans nede yakıt ekonomisi sunabilecek

    Alırkende fiyatları arası fark yok gibi bişey olursa Kawa fanatiği olmak dışında reel de Ninja300R nin hiçbir artısı kalmıyor neredeyse(kaydırmalı debriyaj dışında... Ama yurt dışında durum farklı İki motorun fiyatı Türkiyedeki kadar birbirine yakın olmayacak CBR500R le biraz daha ayrılacaklar o bakımdan.

    Ninja 300R ÖSS'deki bos tercih gibi kaldı... Bu Yüzden Z-motoya kapak oldu CBR500R
    teknik veriler çok güzel hiç bir söyleyecek laf bırakmamıssın.. Çok da iyi anlatmışsın ama!! Biri 300 cc biri 500 cc hocam Aralarında bu kadar fark olması gayet normal değilmi
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  8. #108

    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Shrieker nick'li arkadaşın çok güzel bi tespiti var
    yakıt tüketimi !
    örnek honda nc 700 s fabrika verisi ortalama 100 km'de ortalama 3,525 lt gibi bi tüketim vaad ediyor
    kaynak http://www.honda.com.tr/SeriesConten...age=Performans
    500 cc bi motosiklet ve yaklaşık 250 cc gibi tüketim kulağa bayaa hoş geliyo
    bunun yanında 4 silindire nazaran daha düşük bakım maliyetleri
    bence honda piyasaya süreceği bu 3 değişik model ile yerini dahada sağlamlaştıracağını düşünüyorum

  9. #109
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    cc büyütmek yerine küçülterek bence akıllıca birşey yapmışlar

    performansı muhtemelen tatmin edici olacaktır bende tercihimi bundan kullanabilirim 0 motor alacak olsam hoş ve ülke şartlarına göre bence ekonomik olacaktır

  10. #110

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    cbr500r turkiye satis fiyati 20.000tl

  11. #111
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr500r turkiye satis fiyati 20.000tl
    bence tam 19.200tl kafa yordum bu paraya gelicek tarih 13.11.2012 alper dediydi dersiniz:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  12. #112
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr500r turkiye satis fiyati 20.000tl
    Evet ötv'den dolayı büyük ihtimalle böyle abes bir fiyat göreceğiz malesef.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #113

    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    teknik özellikleri için
    http://powersports.honda.com/2013/cb...fications.aspx
    gerçi burda beygir gücü ile gili bişii göremdim ama ????

    2013 honda yenilikler için
    http://www.honda.com/newsandviews/ar...spx?id=6955-en

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    http://powersports.honda.com/2013/cbr250r.aspx
    ilgili sitede başlangıç fiyatı olarak 4199 dolar gibi rakam yazılmış
    4199 dolar x 1,807 tl = 7587,60 tl gibi bi rakam yapar (14/11/2012 tarihi ile dolar satış kuru esas alınmıştır)
    bı motosikletin türkiye satış fiyatı 10000 tl düz hesap % 25 daha pahalı

    http://powersports.honda.com/2013/cbr500r.aspx
    bununda başlangıç fiyatı 5999 dolar yazılmış
    şimdi
    5999 x 1,807 tl = 10840,20 tl gibi bi rakam yapar (14/11/2012 tarihi ile dolar satış kuru esas alınmıştır)
    koy üzerine % 25 =2710 + 10840 = 13550 tl yapar
    böyle bi mantık çıkardım kendimce ama + vergiler + gelen talepler ile bu rakam dahada yukarı çıkar !

  14. #114

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    http://powersports.honda.com adresinden nc700x fiyatına bak, türkiye satış fiyatına bak sonra.

    cbr500r abs ile nc700x http://powersports.honda.com üzerinde fiyatı aynı sayılır...

  15. #115

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    CBR500R için 18 bin, abs'lisi için 19 bin isterler bence . %8 yerine %37 vergiyi ekleyince böyle çıkıyor.

  16. #116
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    kdv ekledin mi peki?

  17. #117
    mhmtcbn06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara / Nallıhan
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25 2015 Mavi
    benim şuan cbr 125 r motorum var . büyütmek istiyorum ninja 250 yada cbr 250 arasında gidip geliodum. bu sıralar cbr 500 r . çıkacak eğer fiyati 20 ye yakın olmazsa 15 civarinda olursa. hiç düşünmeden alırım sonçta 0 motor. diğer türlü olursada 10 bin fazla vericeme 250 r alırım daha mantıklı. vergiyi bilmiyorum ama.

    ninja 300 r 5 bin $ bizde 16.5 bin tl dediler. ee cbr 500 r 6 bin $ siz düşünün artık 18 bin tl den aşa olur mu olmaz mı bilinmez çünkü .

    ninja 250 r 4.500 $ bizde 11.5 bin tl cbr 250 r 4.200 $ bizde 10 bin tl. inş. 500 r abartlı fiyatlarla gelmez diyoruz konuyu kapatıp beklioruz ;)

  18. #118
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ya şu aletin bi youtubede filan videosu paylaşılmazmı alanlarda önünü arkasını egsozunu çekiyor biride depoya kamerayı koyup 40-50km hızlada olsa bi sürüş yapmıyor ya arkadaş 1 sene oldu cıkalı ayrıca bu motor 16 yı geçmicek die düşünüyorum honda 500 serisi ile kalite ve uygun fiyatı bir arada tutup piyasayı ele geçermek niyetinde die yabancı forumlarda doldurmuşlar :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  19. #119
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    paylaşıldıysa affola:

    http://www.youtube.com/watch?v=GmJloJfw7iA
    http://www.youtube.com/watch?v=3qtGKyeNJxA
    http://www.youtube.com/watch?v=uZR2kXLELFc
    http://www.youtube.com/watch?v=HK1hs01axHs

    tahmin edildiği gibi fıtıfıtı, egsoz değiştirildiğinde de er6 ayarında klasik 2 silindir sesi
    TurkishPower bunu beğendi.
    Ninja

  20. #120
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Ben de en çok, hayatında hiç sahip olmadığı, sürmediği motosikletler hakkında bu kadar engin tecrübe sahibi arkadaşlara hastayım.

    Slmlr
    Brkn
    viper17, tr_select, erays ve 5 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)