Birde x versiyonu çıkıyormuş buyrun
X versiyonunun cikmasi ciddi guzel bisey yahu!
cbr 125 kullaniyorum ve sport motorun surus pozisyonu ve dinamikleri hosuma gider.Ama x versiyonun gidon pozisyonu canta ile sagladigi uyum,rahatligi, artcili kontrolu derken cbr500 conseptinden cok daha iyi bir motor yapiyor onu. hadi hayirlisi...
Hocam gelsede yeni baslıyanların bir kaçı alacak.Çok pahalı oluyorlar ÖTV / KDV derken bitiyor zaten iş o yüzden yeni arkadaşlarıda düşünün
Bu arada NC TR de kaç tane var ki ? Yada vtr 250 / Ülkemizin gelire göre koydugu gider arasında öyle bir uçurum var ki ne sen sor ne ben söyleyeyim
Sen 5 yıl gelmez dedin ben geleceğini söyledim ne alakası var satış vergi fiyat bunlarla Çok pahalı gelirse gelmemiş mi sayılıyo türkiyeye
Bu arada sadece sahibindende satışta olan 50 küsür nc serisi var. satmayıp kullananları da hesaplarsan ilk defa piyasaya sürülen ve daha 1 yılını doldurmayan bi motosiklet için güzel satış rakamları bunlar.
700 x alanlar üzülecek şimdi...eğer gelirse ve dijital gösterge olmazsa düşünürüm...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
uşağum 600rr ın yerini tutmaz fiyatına yaklaşır bence
Hocam çok yanlış bi karşılaştırma yaptınız aslında Ninja 300 %37 ÖTV ye tabi tutulduğu için bu fiyatta
İşin aslı cbr 250 nin Ninja 250 aştığı değil İşin aslı bu ürünlerin çoğu avrupa pazarında yer almakda oradada Başlangıç CC si var ve güçü Bu gücü biraz yükseltmişler Kawasakide bunu görerek hemen 50cc bir artış gösterdi Şimdi Cbr 500 çıkınca sen sanıyomusun ki Ninja 300e rakip hayır değil
Zaten avrupada ve diğer ülkelerde Ninja 400 var ama O daha bir sport havasında SS değil
Ninja 250 de öyle Ama bizim TR de SS diyorlar garip
Sado
Bazı arkadaşlar "500cc 46 beygir az değil mi, neden böyle" diye sormuşlar. İnternette okuduğum kadarıyla Honda bu motorla 27 km/litre gibi bir tüketim hedefliyor. Benim tek silindir 125'lik düldül bile karışık kullanımda 1 litreyle ~30 kilometre gidiyor. Eh, hesap ortada.
Bunun aynısını CBR 250'de de yaptılar. Normalde arka tekerlekte ~23-24 beygir veren bir motor, ancak bazzaz, dynojet vs. ünitelerle yakıt karışımını değiştirerek +2~2.5 beygir alınabiliyor. Tabii ki yakıt tüketimini arttırıyor bu durum. Honda yeni motorlarında yakıt ekonomisini çok önemsiyor, bu açık.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Beyler Honda bu motoru avrupa da yeni motor kullanmaya başlayanların sınırının 35 beygirden 47 beygire yükseltilmesi sonucunda pazardaki boslugu doldurmak icin üretti Bazı arkadaslar Ninja 300 R a atıfta bulunmuslar kawaya kapak olsun falan demişler birincisi kawa bence bu motordan daha SS, üstelik 200 cc lik hacim küçüklüğüne rağmen 39 BG güç üretiyor ve bu makinadan sadece 6 beygir daha güçsüz.. Bence burda bir teknoloji farkı var ha ne dersiniz?
Ayrıca yukarıda bir arkadaşımız demişki vergi sistemi düzenlenmeli tekrar.. Bende katılıyorum.. S1000RR ile Ninja 300 aynı vergi diliminde olmamalı.. Hatta bence vergi sistemi motor güçlerine göre düzenlenmeli.. Hatta suyunu çıkartıp doğaya saldığı sera gazına, egzoz emisyonuna, yaktığı yakıta göre hesaplanmalı.. Kısacası artık motora ekstra vergi alınmamalı.. %37 ne yahu?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Ooo yeterli derecede cekici.. Daha guzel olabilirdi evet ama bu da gayet guzel..
Ninja
Kursattekin fotoğraflar için sagol.Bütün fikrim değişti bu fotolardan sonra.SS demeye bin şahit ister.Kafa grenajı,far tasarımına biraz alışmak gerek.Kuyruk greanjı,sağ ve sol büyük grenajlar yine yarım cbr 125 ve 250 gibi.Egzost olmamış.Alt sakalı insan grenajla birleştirir tek yapar ya.Jant ve lastik ebatı iyi sadece.Bence hayal kırıklığı görüntü olarak.
Zippoya katılırım aynen 125 250 karışımı birşey olmuş.
+ bizim millet bu kadar çok ara motor sevmez
Bizim cc gidişatımız
125 / 250 / 600 / 1000
125 / 600 / 1000
Öyle araya 300 500 sıkıştırmazlar yani niye sıkıştırmazlar bir ton parayı 300'lüğe 500'lüğe vericeğime 600'lük alırım der yani
Valla on numara motor olmuş, en baştan yazdık supersport değil, boşuna beklentiye girmiş SS'ciler. Bir sonraki motorum için önemli bir aday olarak çıktı. EICMA'da tanıtılsın, piyasaya çıksın da görelim artık sabırsızlanıyorum.
yalnız honda nasıl yapmışsa yapmış, cbr 250 den şekil olarak daha agresif, cbr 600 lerden ise sakin bir şekil kullanmış yahu. Nasıl beceriyorlar tam böyle arada yapmayı şaşıyorum.
cbr 125, 250, 500, 600 rr ve 600 f, 1000 firablade i yanyana koyup, bir çocuğa büyükten küçüğe diz deseler, yemin ediyorum dizer yahu.
Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)