Ve Ducati motoru yarattı!(İstermiydiniz?)
Reklamlar
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Niye laf sokma eğilimindesin ki yazık,buraya girince girişte ne yazıyor? http://www.korlas.com.tr/
Panigale bölgesinde tıkladığında ise gene 32.000 Euro diyor yaklaşık gene benim dediğim fiyata tekabül ediyor.Ben buna bakıp söyledim böyle konuşman çok ayıp,insanın yüz yüze korkarak edeceği lakırtıları direk söylemesi yakışmıyor kişiye,iyi akşamlar konuma bir daha yazmazsan sevinirim.Ben sana farklı fiyatlar olabilir ama genelde ortalama böyle dedim,kesin bu mu dedim?Lütfen üslubumuza dikkat edelim.Kalp kırmak istemiyorum ama "nick" ime bak,sonra bir şeyleri araştırıp sorguluyan bir tipmidir bu adam sorusunu kendine sor.Hadi iyi akşamlar sağlıcakla kal.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
Reklamlar
-
Bence, Ducati yeni bir şeyler tasarladığında o şey ya çok kötü görünür ya da emsalsiz güzelliktedir. Bu motosiklet ile yine bir sanat eseri çıkarmışlar ortaya.
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
Ses gücü temsil eder.Umarım bu yeterli bir açıklamadır ben ducatinin ne zx10 u nede GSX-R 1000 i geçtğini gördüm sınıfının en yavas ivmelemesine sahip olan 1000rr la bile kafa kafaya zor giden bir motordan bahsediyoruz.Youtubede rsky / briank03 kullanıcılarına bak bu adamlar bu işi çözmüs adamlar
O senin bakış açın sana göre öyle,ama Avrupa,Batı Doğu ne dersen de yemek kültürü bile aynı değil motor kültürü mü aynı olacak?Herkesin beklentisi farklı,3 Silindir motora tonlarca para veren veya senin tipsiz diyebileceğin bir motora çok para veren kişiler mevcut piyasada.Ayrıca ben Ducati satış uzmanımıyım da bana eleştiriyorsunuz teoride krankda en fazla beygiri üreten motor kendisi ben motor deneyimi olan biri değilim bizzat denemedim sadece söyleneni aktarıyorum.İsteyen ben sevmiyorum der isteyen başka bir şey ama sadece sese bahane bulmak abesle iştigal o zaman ben de bundaki tip kimde var derim,Ducati markasının yanına yaklaşabilirler mi derim vs bu tartışma uzar gider.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Ayrıca verdiğin linklerin ilan tarihlerine bak komik duruma düşme,2012 olanlar gene benim verdiğim fiyat aralığında 32-40.000 euro.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
vay arkadaş insanlar çift silindiri bi eksi olarak görüyor yüksek derecede tork kazandırmasına rağmen kendine has bi sesi olamsına rağmen beğenmiyolar eyvallah da bari şu motora hiç binmeden görmeden internette izleidğimiz iki video ile başka motorlarla karşılaştırmasak daha da iyi olucak gibi
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
-
İtalyan çeliğinin estetik ve güzellikle birleşmesi bu olsa gerek,İtalyan'lar bu işi yapıyor arkadaş...
-
bir sürü motor baktım z1000 den tutta vmax e cbr 1000 rr e kadar ; bakıyorum tamam teknoloji ve hızın geldiği son nokta uçan makinalar; ama bana gene de birşeyleri eksik geliyor. sanki teknoloji hızı vermiş ama bazı şeylerini alıp götürmüş. çok donuk, soğuk, robotumsu makinalar bir sıcaklık bir hissiyat vermiyorlar. kim ne derse desin ducatinin motorlarında hani motosikletin geleneksel ruhu dediğimiz ruh var. demir bir at gibi canlı sanki, he birde herkesin motora bakış açısı farklı kimi hız için, kimi gezmek, kimi eğlence için biner. herkesin hayranı oldugu markalar var saygı duymak lazım. ama bence hiçbiri bir ducati değil maalesef
-
ayrıca şunu belirteyim, birçok marka bir kenara...
Ducati markası, motosikletlerinde karbonfiber, magnezyum veya diğer materyalleri standart olarak sunar ve gelenek haline getirmiştir.
brembo, marchessini, öhlins, magneti marelli, mikuni ve birçok profesyönel markalarla çalışır.
D.Panigale'ye özel olarak yapılan 200mm'lik arka lastik (200/55ZR17) Pirelli Diablo SuperCorsa SP'ler olsun çok ciddi bir proje olduğunu gösteriyor!
Bunların yanında ise, tft renkli dijital tablosu, abs modları, sürüş ve traction control modları, elektronik süspansiyon gibi teknolojileri sunmasıda cabası.
üzerindeki öhlins ön-arka amortisör takımı ve gidon amortisörünün toplam fiyatı yaklaşık: 8-10 bin euro... (avrupa fiyatı)
yakında Ducati Panigale SP versiyonu çıkacak deniliyor, S'ten ne farkı olur bilemem, termignoni egzos sisteminin standart olacağı ve karbonfiber parçaların artacağı tahmin ediyorum.
-
Teknik açıdan önde/geride beni pek ilgilendirmiyor, ama görüntüsü muhteşem. Tablo niyetine duvara asılacak makine.
Sayamayacak kadar param olsa 1000RR vb yerine bunu alırdım, tın tın kullanırdım. Nasılsa 1000RR/R6/ZX10 da alsam limitinde kullanacak yeteneğim yok, bunu alsam da limitinde kullanacak yeteneğim yok. Hiç değilse "dünyanın en güzel motorunu kullanıyorum" derdim
-
kalkışı zayıfmış,sesi kötüymüş .Görüntü olarak herkes beğenmeyebilir yanlız test sürücüsü gibi bu motoru eleştirmek niye?
hadi dyno testlerine bakmadınız bari profesyonel testlere ,rakamlara ve yorumlara bakın
Kaldı ki hep ezberimizde bir ss tipi vardır.Japonlar bunu belleklerimize iyi kazımışlardır.Rakip motor egzotik bir tasarıma ve teknolojiye sahipse japonlar gibi davranırız.
http://www.motorcyclistonline.com/co...r/viewall.html
http://www.motorcycle.com/shoot-outs...ideo-91295.htm
http://hellforleathermagazine.com/20...he-hill-again/
-
glock adlı üyeden alıntı
ayrıca şunu belirteyim, birçok marka bir kenara...
Ducati markası, motosikletlerinde karbonfiber, magnezyum veya diğer materyalleri standart olarak sunar ve gelenek haline getirmiştir.
brembo, marchessini, öhlins, magneti marelli, mikuni ve birçok profesyönel markalarla çalışır.
D.Panigale'ye özel olarak yapılan 200mm'lik arka lastik (200/55ZR17) Pirelli Diablo SuperCorsa SP'ler olsun çok ciddi bir proje olduğunu gösteriyor!
Bunların yanında ise, tft renkli dijital tablosu, abs modları, sürüş ve traction control modları, elektronik süspansiyon gibi teknolojileri sunmasıda cabası.
üzerindeki öhlins ön-arka amortisör takımı ve gidon amortisörünün toplam fiyatı yaklaşık: 8-10 bin euro... (avrupa fiyatı)
yakında Ducati Panigale SP versiyonu çıkacak deniliyor, S'ten ne farkı olur bilemem, termignoni egzos sisteminin standart olacağı ve karbonfiber parçaların artacağı tahmin ediyorum.
Ducatiyi ducati yapan ayrıntıları zaten. Bu ayrıntılarıda ancak hitap ettiği kesim anlayabilir, 1199 alacak parası olan herkes değil. Forum olarak bu motoru kolay edinemeyecek kişiler olsak dahi içimizde gerçekten 1199 un hitap ettiği bir kısım olduğunu görüyorum. Bu ayrıntılarını bilmeyerek veya önemsemeyerek bu motoru alan kişileri mutlu etmez zaten. Hep bir masraf olarak görürler. servis ve bakım ücretlerini diğer markalarla kıyaslayıp yüksekliğinden yakınacaklardır.
Mesela 7 birim kalitede bir motor olsun fiyatıda 35tl dir. 8 birim kalite bir motor olsun fiyatı 40tl dir. Fakat optimum noktayı aşıp, yapıldığı döneme öncelik edecek, ilerde sunduğu artıları standartlaştıracak, yani arge içeren bir kaliteye çıkardığınızda 9 birim kalitede bir motor 65tl dir. Fakat ducati 1199 şuan bunlardanda öte bir motor 10 birim kalitede ve fiyatı 100tl.
Fiyat/performans oranı çok kötü fakat döneminin en iyisi.
-
-
-
Aynısı Olmasada Benimde bir Klasik Ferrari SAATİM VAR HEMİDE ORJİNAL
http://static.store.ferrari.com/uplo.../500_12935.jpg
-
-
-
Hem tasarım hem mühensilik olarak en yakın firma mv agusta dır fakat bu markanın ducati kadar prestiji yoktur. 998cc lik F4 rr modelinde 198 hp elde edip 13,4:1 sıkıştırma oranına sahip bir motor tasarlamıştır.Fakat 1199 dan 20kg daha ağır ve daha az tork üretiyor.
-
-
-
Kırmızı renk motor alırsam ben de ayakkabıları kırmızı düşünüyorum
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)