Valla buna o parayi veremiyeceginiz icin tartisinca komik oluyor...
Sanki,
Dun aksam bogaza yatimla acildim, daha sonra x bankasini aradim Euro'ya koydugum parami Google hisselerine yatirdim...
Bilir misin Deniz tam tamina 50.000 Euro kazandim... Sonra para cok geldi bende iste 10.000 Euroluk bi sarap actirdim, birde nakit Ducati'nin yeni motorundan siparis ettim.
Hoppppppp gercek dunya,
Huseyin la bak bak, daha gecen gun yine zam geldi .... .... Benzine vericek para bulamiyorum la motoru satsak mi napsak. Depo ikidebir yedege iniyo ...
Hadi benzini buldunuz en kotu su olay
Arkadas 250 kullaniyodum iste kredi falan halledersem temiz 2. el 600 yada 1000 istiyorum...
E arkadas kedi uzanamagi cigere mundar dermis.
Konuyu açmamdaki amaç şu:
Artıları:Ducati,195 beygir,müthiş tasarım vs
Eksileri:Rakiplerinin 3 katı fiyatı var,çift silindir
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
Bu konuyu bu siteye açmaktaki Felsefen yanlış birkere
Ayrıca yanlış bilgilendirme olmasın, "şasi yok" diyemeyiz. Şasi var. Ancak motor kısmı şasenin bir parçası. "On this bike, engine is a stress element(component)" olarak tanımlıyor yabancılar bu durumu. Yani anladığım, motor bloğuna bildiğin yük geliyor ve şasenin bir parçası daha doğrusu orta kısmı olarak görev yapıyor. Amaç, daha küçük, kompak ve hafif bir motosiklet tasarımı. Hasta bu adamlar yemin ederim !
Bir de fiyat olarak tek bir fiyatı yok bilidiğim kadarıyla. Önceki modeller gibi standart, S, ve R gibi modelleri olması gerek, yada çıkartmak üzeredirler(çünkü motor piyasaya çıkalı neredeyse 1 yıl olacak). Ve bu modellere göre ciddi farklar ile çeşitli fiyatlara satılıyor saygıdeğer Panigale abimiz...
#sürenadam
O para bu motosiklete verilmez.Döverler lan adamı
ANGARAJ
valla zevk işi bende ducati monster hastasıyım ha diycen ki neresini beğeniyon . işte abi aşk burada anket yap dünyadaki top 5 motoru getir.genede monster derim. motoru görünce kalbim depreşiyor abi bende bilmiyorum ama aşığım işte elimde değil. ama ah ettim birgün 796 alıcam inşallahhhhh!
Şasi yok tanımı bana ait değil,altın elbiseli adama ait bir tanımdır.
Fiyat konusuna gelince yakşalık 40.000 Euro civarlarında dolaşıyor evet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
Belki de Avrupalı motor diyince:"Uçak gibi ses çıkaran aletler" istemiyordur,onların bir motordan öncelikli beklentisi belki de ses değildir.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
Üzerine alınmana gerek yok o zaman. (Birde benim yazdığım "element" "member" olacaktı, yanlış olmuş )
Fiyat nerelerde dolaşıyor bu arada? TR de mi avrupada mı dolaşıyor ??
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...64964228/detay 1199 Panigale............................. - 25.900€
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...64965660/detay 1199 Panigale ABS...................... - 26.900€
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...64743489/detay 1199 Panigale S.......................... - 32.900€
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77981421/detay 1199 Panigale S ABS................... - 33.990€
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94385169/detay 1199 Panigale S TRICOLORE(ABS) - 39.990€
Bunlar ne fiyatları? Bişey yazıyorsan 2 dakka araştırabilrisin mesela... Gerçi fiyatı da AEA söylemiştir kesin.
#sürenadam
Ses gücü temsil eder.Umarım bu yeterli bir açıklamadır ben ducatinin ne zx10 u nede GSX-R 1000 i geçtğini gördüm sınıfının en yavas ivmelemesine sahip olan 1000rr la bile kafa kafaya zor giden bir motordan bahsediyoruz.Youtubede rsky / briank03 kullanıcılarına bak bu adamlar bu işi çözmüs adamlar
Chopper-cruiser seven biri olarak bile Ducatinin her modelinin ayrı ayrı hastasıyım.Siz hesap edin Ducati'nin nasıl bir motorsiklet olduğunu.Arabada Ferrari,Lamborghini neyse motorsiklette Ducati odur.Tamam Yamaha R1,Honda CBR 1000RR,Suzuki GSXR 1000 R .... bunları hepsi çok iyi motorlar ama Ducati teknolojisi,tasarımı ve ruhu çok çok farklı.Sanırım 1991 yılından beri SBK da (Superbike World Championship) kazandığı 16 marka 13 pilotlar şampiyonluğu bunun en güzel kanıtı.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Normalde forumlarda karşılıklı tartışmaları sevmem ama mantık biraz yanlış.Diyelimki 18 araba var,bunlardan 13'ü Renault Megane 5'i Ferrari 599 olsun.Yarış sonunda herhangi bir kaza olmazsa ilk 5 e haliyle Ferrari ler geçer.Yani Megane ların sayısı çok olsa da Ferrari leri geçemezler.Yani yarıştaki araç sayısı pek bir şeyi etkilemez.Diğer 5 motor (ki burda pist motorları için konuşuyoruz) teknik açıdan Ducati'den iyi olsalardı onlar yarışları kazanırdı.Zaten bazı seneler diğer markalar kazanmış.Bunun yanında gerçek hayata dönersek.Diyelim ki bir gün cruiserlardan sıkıldım 1000 lik bir SS almaya karar verdim bu durumda ya Suzuki GSX 1000 R alırdım yada Yamaha R1.Fiyat,servis,performans konularının hepsi bir araya geldi mi Ducati'den çok üstünler.Ama dediğim gibi Ducati'nin yeri ayrı.Ducati az üretilen az bulunan sokaklarda az rastlanan,tasarım ve teknoloji olarak çok kendine özgün bir motosiklet.Belki bunlar bu markayı bu kadar çekici kılıyor.Ama gerçek hayatta Monster serisi dışında para verip satın almam herhalde.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
1.) CBF-150 2.)HYOSUNG 250-GT
3.)CBR250 4.)HYOSUNG 650-NAKED
5.)KAWASAKİ Z-750 6.)HONDA 600F 7.)BMW1200 GT...
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Çok performans yada teknik,teknolojik olarak japonlardan geri kalacağını sanmıyorum ki pist değil caddede kullanılacak dynodaki fark çok da hissedilmez.
Yalnız Ducati tasarım olarak gerçekten muadillerine açık ara fark atıyor,İtalyanın havasından mı suyundan mı bilinmez artık.Şöyle 3-4 japonu bir de ducatiyi yan yana koyup karşısına geçince mübalağsız 5 kişiden 4 ü Ducatiye yönelirdi eminim,işi bilen yada bilmeyen.
Olmuş.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Metale ruh veren adamlar bunlar. Herkes daha iyisini yapabilir ama sadece italyanlar ruh katar.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Lütfen D.Panigale S'i başka hiçbir motosikletle kıyaslamayın, çünkü inanılmaz bir teknoloji ve güç-ağırlık-denge oranları muazzam ölçülerde ve en kaliteli malzemeler kullanılmıştır.
Ben bunu MV Agusta kullanıcısı olarak ve birçok italyan motosikletlerine sahip olmuş, kullanmış ve test etmiş birisi olarak söylüyorum!
Bugüne kadar yapılmış en iyi Supersport diyebiliriz! gerçekten Şah ve Mat...
Motosikleti görüp, yakından inceleyip, dokunursanız ve birde kullanma şansınız varsa! Emin olun ki aklınızı alacaktır
Motosikletin boyutları çok küçük, kısa kuyruklu ve oldukça hafif! Geliştirilmiş Testastretta motor ile birlikte 195hp/132nm inanılmaz güç! Dolu ağırlık ise 188kg.
yazılacak birçok şey olmasına rağmen, gerisini siz düşünün...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)