Motor seçimimde siz değerli abilerimden tavsiyeler istiyorum.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
şimdi yazmışsın ya sesinden performansından tatmin olmam demişsin. eğer bu senin ilk motorun olacaksa istediğin herşeyi verir sana merak etme sonuçta 10 senelik motor kullanıcısı değilsinki, merak etme sıkılmazsın ben öyle düşünüyorum
-
Butceni belirtmemissin
-
-
Yamaha Yzf R 125 yetersiz gelmez bence nerden baksan 140 km hıza rahat çıkar daha ne istiyorsunki ?
-
Mehmet şöyle söyleyeyim bende senin gibi ilk motorumda çok heyecanlıydım fakat heyacanın bilincine engel olmasın ne demek istiyorsun dersen şu anda 250 cc bi motosiklete biniyorum ve oldukça güçlü ben bu motosiklete 150 cc deneyiminden sonra geçmeme rağmen bana güçlü geldi o yüzden en iyisi cbr 125 neden yzf 125 değil dersen oturuşu çok race öne çok eğik o yüzden cbr 125 racing tarzında en iyi seçim olur bence hem eğer hemen sıkılacağım muhabbeti bana saçma geliyor hadi sıkıldın diyelim satar yeni bi motosiklet alırsın bu kadar basit ama ben yeni başlayan birini o kadar çabuk sıkacağına inanmıyorum...
-
DUKE 125 diyorum, bundan sonra yorum gelmesin...
-
Şöyle söylüyeyim ben de forumda yeniyim,motorum yok,hatta hayatımda ilk motora da geçen hafta bindim,bugün de 2.kez bindim.Öncelikle Yzf'den bahsedeyim gidip 1-2 ay önce bu motora Yamaha'da üzerine bindim,bence kesinlikle motor tecrüben yoksa bu motoru ele,selesi çok yüksek,ama benim boyum 180+ diyorsan düşünebilirsin fakat 125'lik bir motora o parayı vermek mantıklı değil.Cbr 125 e gelirsek o daha mantıklı fakat tip(kalıp) ve ses açısından seni tatmin etmeyecektir her iki model de,Yzf bile yandan bakınca 600'lük ama arkadan bakınca bisiklet gibi duruyor.Sana tavsiyem ki ben de aynı haritaya uyacağım:Öncelikle tipi güzel,düştü mü cebini yakmayacak bir motor al.İster 0,ister 2.el al.Seçenekler Ybr 125 ve Rtr 150.Ybr altın gibidir kullanır hemen satarsın,zarar etmezsin kısa zamanda kullanıp satacağım diyorsan bunu al ama ben 1-2 yıl binerim tipi de daha iyi olsun dersen,torklu ve daha güçlü olsun diyorsan benim gibi yap rtr 150 al,koruma demiri yaptır,git direk tekerleri değiştir,istersen performans egzozu tak.(Kısmen ses verir,sesten ziyade diğer araçlar farketsin diye takacağım ben)1 yıl kullan,vitesi motoru öğren,hem tip olarak da 125'lik SS'lerden çok farklı yok.Devamında sat,hem bu aşamaya kadar tarzına da kesin karar verirsin,hemen ss deme,ss zordur,rahatsızdır tehlikelidir,1 yıl commutere binince fikrin değişebilir,sonrasında sat tarzın gene ss ise,2014 model hala piyasada olursa cbr 250'ni al güle güle bin.Şahsen ben aynısını yapacağım 6 ay sonra rtr'yi alıp,motor hayatıma başlayacağım.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Mehmet şöyle söyleyeyim bende senin gibi ilk motorumda çok heyecanlıydım fakat heyacanın bilincine engel olmasın ne demek istiyorsun dersen şu anda 250 cc bi motosiklete biniyorum ve oldukça güçlü ben bu motosiklete 150 cc deneyiminden sonra geçmeme rağmen bana güçlü geldi o yüzden en iyisi cbr 125 neden yzf 125 değil dersen oturuşu çok race öne çok eğik o yüzden cbr 125 racing tarzında en iyi seçim olur bence hem eğer hemen sıkılacağım muhabbeti bana saçma geliyor hadi sıkıldın diyelim satar yeni bi motosiklet alırsın bu kadar basit ama ben yeni başlayan birini o kadar çabuk sıkacağına inanmıyorum...
Oldukça tezcanlı olduğum için böyle bi kanıya vardım. Hatam varsa affola ama ben neredeyse eminim mutlaka sıkılırım. 7-8 ayda satmak istemiyorum açıkçası alıp satma işini pek basit görmüyorum. Hatam olduysa affola.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
D-Rat adlı üyeden alıntı
DUKE 125 diyorum, bundan sonra yorum gelmesin...
Alacağım motor kesinlikle supersport olucak belirtmediğim için üzgünüm. Yardımınız içinde çok teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
O da çok zayıf olduğundan pek istemiyorum. Oldukça iriyim, boyum uzun kilomda oldukça var. Yani ben sanmıyorum ki üstünde 60 kiloluk adamla 80 kiloluk adamlar olduğunda motor performansının aynı olacağını
-
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Oldukça tezcanlı olduğum için böyle bi kanıya vardım. Hatam varsa affola ama ben neredeyse eminim mutlaka sıkılırım. 7-8 ayda satmak istemiyorum açıkçası alıp satma işini pek basit görmüyorum. Hatam olduysa affola.
Yok ne hatası olurmu öyle şey yardımcı olmaya çalışıyorum inan ilk motosikletin olduğu için sana yetecek hatta bazen artacak 120-130 km hızları küçümseme 125 cc de 10.000 km yap sonra al bi 250 yada daha yüksek cc 10.000 tl bütçen var 6000 tl civarı olsa cbr 125 geri kalan parayla ekipmanlarını alırsın sonra 10.000-15000 km binersin satarsın hem zarar etmessin hem yeni motosiklete yeni aşklara yelken açarsın bu kadar basit
-
-
D-Rat adlı üyeden alıntı
DUKE 125 diyorum, bundan sonra yorum gelmesin...
Sende benim gibi dük hastasısın demek
Ama geçen gün malatyalı bi arkadaş duke 125 başlığında motorun bayaği bi sıkıntılarından bahsetmiş. Şimdiye kadar hiç memnun olmayan duymamıştım
-
turbocharge adlı üyeden alıntı
Sende benim gibi dük hastasısın demek
Ama geçen gün malatyalı bi arkadaş duke 125 başlığında motorun bayaği bi sıkıntılarından bahsetmiş. Şimdiye kadar hiç memnun olmayan duymamıştım
Çok iyi motor ama bildiğime araştırdığıma abilerimin söylediklerine dayanarak konuşuyorum. KTM'in motor önrü diğer markalara göre daha düşük. Çünkü motor istenilen torku yaratabilmek için kendini hırpalıyor resmen. sayıyorum 150 bin kilometre de değişmesi gerekiyor
-
125 lik sana sürekli olarak kullanırsan 2-3 ay sonra çok yetersiz gelmeye başlıycak. Ha tabi bu hemen 250 likten başla anlamına da gelmiyor.
O konuyu zaten anlatan anlatmış ben o konuya girmeyeceğim, sadece bilgi vermek istedim.
x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
-arcadiril.blogspot.com-
-
Zaten arkadas, 125 lik motoru 150.000 Km'den sonra ne yapacaksin... Ben 200 Duke almayi hedefliyorum. Daha sonra Triumph Street Triple, KTM Duke 690, BMW F 800 yada BMW serilerinden bir Enduro olabilir... Amacim zaten hiz degil. Stunt seven biriyim... Supersporttan nefret ederim, naked ve enduro hastasiyim
-
benim görüşüm bu katılmayanlar olabilir ama cbf150im vardı sattım yzfr125 aldım ekonomik olarak daha mantıklı bi alternatif olan cbr125 de vardı ama ben bu sefer mantığımla değilde kalbimde hareket ettim hiç de pişman değilim her şeyiyle kaliteli, duruşuyla tarz, oturuş pozisyonuyla bi racing aldığımı düşünüyorum bi kere o oturuş pozisyonu bile sana motora bindiğin hissini verecektir emin ol öyle gözünde büyütülecek bi zorluğu da yok sen üstündeyken kendi canını taşındığının farkında olman yeterli ses standart 125lik makine işte fazla beklentilere girmek saçma olur ama özellikle 1. ve 2. vitesler mikemmel keyifli görüntüsü zaten tartışılmaz gönlün racingden yanaysa cbr125 ı ıh bana oluru yok gibi geliyo
-
arca94 adlı üyeden alıntı
125 lik sana sürekli olarak kullanırsan 2-3 ay sonra çok yetersiz gelmeye başlıycak. Ha tabi bu hemen 250 likten başla anlamına da gelmiyor.
O konuyu zaten anlatan anlatmış ben o konuya girmeyeceğim, sadece bilgi vermek istedim.
bende sürekli kullanacağım için çabuk sıkılırım diyorum. 250 R aldıktan sonra tamam güzel sürersin ama kendini tutamazsın basarsın dedikleri için alma diyolar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
aykutcalis adlı üyeden alıntı
benim görüşüm bu katılmayanlar olabilir ama cbf150im vardı sattım yzfr125 aldım ekonomik olarak daha mantıklı bi alternatif olan cbr125 de vardı ama ben bu sefer mantığımla değilde kalbimde hareket ettim hiç de pişman değilim her şeyiyle kaliteli, duruşuyla tarz, oturuş pozisyonuyla bi racing aldığımı düşünüyorum bi kere o oturuş pozisyonu bile sana motora bindiğin hissini verecektir emin ol öyle gözünde büyütülecek bi zorluğu da yok sen üstündeyken kendi canını taşındığının farkında olman yeterli ses standart 125lik makine işte fazla beklentilere girmek saçma olur ama özellikle 1. ve 2. vitesler mikemmel keyifli görüntüsü zaten tartışılmaz gönlün racingden yanaysa cbr125 ı ıh bana oluru yok gibi geliyo
bende kendimi cbf kullanırken düşünemiyorum bile kesinlikle racing ten başka motor hayatta kullanmam hayal bile edemiyorum. oturuş pozisyonu olarakta racing herşeyiyle racing istiyorum ama yzfr çok zayıf yani yandan güzel ama arkadan bakınca bisiklet gibi geliyor. Yani ben hem kendi cüsseme dayanarak hemde sıkılmamı düşünerek Hyosung gt250 r ı düşünmüşitüm hem ses hem preformans açısından en verim alabileceğim motor olarak gördüm ama şiddetle karşı çıkınca abilerim alma bence diyince oldukça tereddüte düştüm. Çok kararsızım şu ara 250 başlangıç için sizce nasıl fazla mı yüksek?
-
Valla ben Duke 200 ile başladım ne fazla geliyor ne az. Hemen sıkılacağın bir 125cc'liktense 250 al bir 20000km kullan derim.
Tabii ben eğitim üzerine ileri sürüş teknikleri dersimi aldım ondan da sonra hepsi sinince başladım kullanmaya.
Eğitim olunca 250cc çok kontol edilemez bir güç değil. Tabii hız algısı başka bir konu birinin çantada keklik olarak düşündüğü bir güç senin için dudak uçuklatıcı da olabilir .
Sonuç olarak önce eğitimini al ondan sonra ne istersen onu al
Heil Spellcheck
-
umurcan adlı üyeden alıntı
Valla ben Duke 200 ile başladım ne fazla geliyor ne az. Hemen sıkılacağın bir 125cc'liktense 250 al bir 20000km kullan derim.
Tabii ben eğitim üzerine ileri sürüş teknikleri dersimi aldım ondan da sonra hepsi sinince başladım kullanmaya.
Eğitim olunca 250cc çok kontol edilemez bir güç değil. Tabii hız algısı başka bir konu birinin çantada keklik olarak düşündüğü bir güç senin için dudak uçuklatıcı da olabilir .
Sonuç olarak önce eğitimini al ondan sonra ne istersen onu al
Zaten benim düşündüğümde o. Her zaman söylüyorum ehliyetimi aldım diye hemen ben gidiyorum trafikte gazlarım değil boş alanlarda öğrenmeye çalışırım sonra tekrar ileri sürüş eğitimi mi her ne gerekirse alırım. HEPİNİZE TAVSİYELERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
-
Amannnnn, sen o bos alanda kullanirim ayagini bosver, Su Antep'te yatipta moped kullanan bebelerde annesine ben bos alanda kullanirim diyorlardi. KTM ayricalikli markadir dostum, 125lik olmasi onemli degil sana verdigi his farklidir... Ben 3 video izledim internette ozellikle Youngrider125cc'nin videolari delirirsin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)