Motor seçimimde siz değerli abilerimden tavsiyeler istiyorum.
Reklamlar
-
Bende senin gibi yzfr125 ve gt250r arasında kararsız kalmıştım, bu martta gt250r almaya karar verdim.Baya araştırdım ve 2011 den sonraki modellerde büyük ölçüde iyileştirme olduğunu farkettim kronik arızalar vs hepsi 2011 den önceki modellerdeymiş sıfır alıcaksan tavsiye ederim race istiyosan cbr ye yada ninjaya bulaşma hiç oturuş pozisyonları sport touring
Reklamlar
-
ben oldum dersin tamamım motosiklet kullanıcısıyım dersin ama kaza bu bi anlık dalgınlık en ustasını bile sıkıntıya sokabilir arkadaşın da dediği gibi güvenli sürüş eğitimini al bu çok önerilen bi şey gerçekten bilinçlendirici ve öğretici oldugunu duyuyoruz herkesten ben şu an bi 600lük motordan bile çekinmiyo değilim özellikle racinglerde ama 250 çok korkutucu değil bana kalırsa başlanılabilir bi hedef ama ne alcan cbr250r mı cbr125in abisi hızından başka her şeyi aynı hyo mu insan güvenemiyo açıkcası ninja o konuda bi fikrim yok bilmiyorum yani racingte az paraya oluru olan çok seçenek yok gibi
-
gt 250 r kullanıcısıyım herkes race'e baslangıc motoru olarak görür ama bence hıcde oyle degıl. Gt250 R kullanmak gercekten zor bir iş bu tecrubesızlıkle gt 250 r almaktan wazgectıgın ıcın tebrık ederım senı oncelıkle senın gıbı heycanlı arkadaslarımız hıc bır tecrubesı yokken Gt 250 R ı gorunce tamam alıyorum dıo sonra haberlere cıkıyor Yine motor kazası diye (!) İlk motor alcak biri olarak bütçen gayet iyi ben senin yerinde olsam madem race istiyosun 5-6 bin'e güzel bir cbr 125 alırım üstüne kaskımı montumu ve ekipmanlarımı alırım (mutlaka al çok önemli) ve bir de gidip güzel bi sürüş eğitimi alırım cbr 125'e alıstıktan sonrada istediğin race motora bınebılırsın. cbr 125 sana ses ve görüntü olarak yetmeyebılır ama sen bu motoru baslangıc motoru olarak goruceksın asıl bıncegın motor bundAn sonra alıcagın motor olucak senın...
-
Mehmet kardeşim bak bizim toplantılara geliyorsun gezilere geliyorsun. Boş arazilerde sınıfları deneyebilirsin bence alana kadar. Sonuıçta ss te var nakedda var cross ta enduroda. Hemen hemen her ccde motorda var. Kendini direk olarak ss e kitleme. Hele ki benim hızla işim yok ses görüntü olsun diyorken. Çünkü yavaş gideceksen trafikte gezeceksen ssler zaten kendini yer bitirir. Harareti var şişmesi var ne bilim kullananlar öle diyor. Cc ye gelirsekte. Ben 8 aydır 125 cc kullanıyorum hala virajlarda yada dönüşe kalkışlarda arka lastiği kaydırabiliyorum . YAni anlatmak istediğim bunlar kaza sebebi olabiliyor. Hem 125 deyip küçümseme. Onlarlada 120-140 a çıkabiliyorsun sadece biraz daha vakit alıyor ve hiç tecrüben yokken sana 60 km bile çok ürkütücü gelecektir bunu unutma. Artçıyken hızı anlamıyorsun ama gidona geçince o hızlar bile seni ürkütmeye yetiyor.
Sıkılacaksın o kesin. Aslında 250 cc ilede başlayabilirsin ama bu ssle olmaz bence.Çünkü sslerin gaz debriyaj hassasiyeti diğer motortlar gibi değil benim bildiğim. Bütçende gayet yeterliyken önce sınıfını tekrar düşün sonra ccyi düşün sonra modele gel :D Ayrıca her cc nin zevkindende mahrum kalma.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
Süper açıklamalar yapmıslar vallaha herkese bende teşekkür ederim.125 cc Honda Cbr ile baslamanı tavsiye ederim bende. Hız ise 130-140 çıkıyor. CBR125R bence rahat güzel bi motosiklet. senı tatmın edeceğine inanıyorum görünüş olarakta çok tatlı duruyor.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)