Modenas GT 135 detaylı inceleme
Reklamlar
-
29 Haziran 2014, 20:35
#201
ahmetunuver adlı üyeden alıntı
Topiği biraz canlandırayım yazılmayınca Modenas kötü sanılmasın,
Benim GT 135 13000 km oldu..Her 2500 km de yağını (Castrol racıng 10-50 tam sentetik) değiştiriyorum.
Her 5000 km de yani 2 yağ değişiminde bir yağ filitresini değiştiriyorum ve hava filitresinin süngerini gazyağı ile yıkayıp yağlayıp takıyorum..Orijinal lastkleri IRC NR21 hala onlarıı kullanıyorum çok mükemmel değil ama benim gibi emekli kullanımı için iyi sayılır, bir kere arka lastik patladı yama yaptıkdan sonra içine lastik zırhı denilen süt gibi bir sıvı var ondan sıktım ikisinede 7-8 bin kilometre oldu birdaha patlamadı..Zinciri (RK 420-122L) ve dişlileri (ön 15T arka 42T) her 500 km de gazyağı ile temizleyip gres yağı ile yağlıyorum, şimdiye kadar 2-3 kere gerginliğini ayarladım hala payı var ama artık eskisi kadar bollaşmıyor..Yakıt tüketimi aylar evvel yazdığım gibi 1,6 litre ile 1.9 litre arasında değişiyor..Devamlı ölçüyorum hiç 2 litre olmadı..Hızına gelince ben uzun yolda stabil 80-90 la çok rahat gidebiliyorum..Sollamalarda gerektiği zaman 120 yi buluyor, vibrasyon 50 km ye kadar biraz var fakat 50 km/h geçince devir yükselince kalmıyor hele 80-90 km/h aralığında yağ gibi akıyor..Alalı bir sene oldu ben çok memnunum tam bana göre, iyiki almışım..
hocam maşallah allah kaza bela vermesin
Reklamlar
-
29 Haziran 2014, 21:11
#202
Kaç zaman sonra bir şeylerde ben yazayım. Benim motorda 13800 km civarında. Kışı çıkarsak yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Memlekette bir kaç tane daha olsa iyi olacak. En azından pazar ve bilinilirlik oluşurdu. Allah nasip ederse uzun süre kullanmayı ümit ediyorum. Neredeyse her ihtiyacımı karşılıyor. 70-80 gidince çok ekonomik. Motorun sesini duyan anlıyor ne kalite olduğunu. Çok anlatınca abartı kaçar. Yaşamak lazım. Zaman zaman yeni çıkan motorlara aklım kayıyor. Şu ana kadar yerini doldurabilecek bir babayiğit göremedim. Yerine göre katır yerine göre at maşallah. Hani mustanglar varya onlar gibi. Kalıbına göre süper iş çıkarıyor. İftar yaklaşıyor. Görüşmek üzere...
-
29 Haziran 2014, 21:21
#203
Modenas japon kalitesınde motordur , hayırlı olsun .
-
11 Temmuz 2014, 17:16
#204
Modenas GT 135 Kullanıcı arkadaşlarım hangi hızlarla hangi yakıt tüketim verileri hesapladınız. Kışın soğukta çalıştırmada problem yaşıyormusunuz. Bu motor enjeksiyonlumudur. Enjeksiyonlu değilse nasıl oluyorda honda Wave 110i nin yakıt tüketim değerlerini alt üst ediyor. Tecrübelerinizi paylaşırsanız biz motor alıcılarına yardım etmiş olursunuz.
-
01 Ağustos 2014, 11:17
#205
Öncelikle tüm kardeşlerime kazasız belasız sürüşler dilerim. Modenas sahibi arkadaşlar burada yazdıkça bu motora olan hevesim gittikçe artıyor. Şu r80 rt mi bi satsam hemen gidip alacağım
-
01 Ağustos 2014, 14:27
#206
erayerden adlı üyeden alıntı
Modenas GT 135 Kullanıcı arkadaşlarım hangi hızlarla hangi yakıt tüketim verileri hesapladınız. Kışın soğukta çalıştırmada problem yaşıyormusunuz. Bu motor enjeksiyonlumudur. Enjeksiyonlu değilse nasıl oluyorda honda Wave 110i nin yakıt tüketim değerlerini alt üst ediyor. Tecrübelerinizi paylaşırsanız biz motor alıcılarına yardım etmiş olursunuz.
Aşağıda verdiğim linklerde benzer motorların çeşitli karşılaştırmaları var , detaylı olarak inceleyebilirsiniz..
http://motomalaya.net/blog/page/14/?s=modenas
http://motomalaya.net/blog/2011/03/0...ata/#more-3269
Bu motor karbüratörlü, hava sıcak bile olsa jiklesiz çalışmıyor ısınana kadar jikleyi çekmeniz gerekiyor bu bana göre + bir özellik yani hiç zengin karışım yakmıyor !! Eğer 80 km/h geçmeden sakin kullanırsanız 100 km de 1,8 litre civarı yakıyor..
-
02 Ağustos 2014, 22:51
#207
Yakıt konusunda bence en büyük etken Vakumlu Karbüratör. Ankara da üst motorlara bakan Hızır Adem Usta bu karbüratörün eskiden üst sınıf motorlarda kullanıldığını söylemişti. Malum şimdiki üst motorların çoğu enjeksiyonlu. ahmetunuver arkadaşımın dediği gibi karbüratör benim içinde artı. Honda İnnovalara bir ara enjeksiyon koydu. Tutmadı. Küçük motorlarda enjeksiyon niye sorun oluyor acaba? Enjeksiyon sistemi arızası durumunda hem tamiri zor çünkü her yerde anlayanı yok, hem de pahalı. Vakumlu karbüratör anlayabildiğim kadarıyla gazı köklesende yedikçe benzin veriyor. Şunu da belirteyim benim motor 80 km sakin kullanımla 100 km de 2.0 litrenin altına düşmüyor. Bunu hala anlayabilmiş değilim. Rodajla alakalı olabilirmi acaba?
-
23 Eylül 2014, 23:25
#208
Selam ben de 2012 model (sifir km) bir modenas gt135 aldim. Suan 2000 km.de Bergama ve Akhisardaki servislere goturdum. Severek kullaniyorum. Ilk cub motorum daha once kle500 um vardi, Ayvalikda buyuk ve gereksiz gelince sattim. Bugun kis icin 2 yeni lastik aldim henuz takdirmadim (sawa mc51)
-
24 Eylül 2014, 00:24
#209
devrim1972 adlı üyeden alıntı
Selam ben de 2012 model (sifir km) bir modenas gt135 aldim. Suan 2000 km.de Bergama ve Akhisardaki servislere goturdum. Severek kullaniyorum. Ilk cub motorum daha once kle500 um vardi, Ayvalikda buyuk ve gereksiz gelince sattim. Bugun kis icin 2 yeni lastik aldim henuz takdirmadim (sawa mc51)
Hayırlı olsun, ben de geçen yaz almıştım 14500 km oldu çok memnunum burada servis falan yok fakat ihtiyacım da yok.. Yağını yağ ve hava filitresini 2000-2500 km de bir değiştiriyorum okadar. Lastikleri hala üstünde pek bir şikayetim yok ama daha yumuşak bir lastik almak isterim..MC 51 e baktım 2 çeşit var sizinki hangisi ve üstündekilere nazaran daha yumuşaksa, takıp denedikten sonra tavsiye ederseniz bende alayım..Kazasız belasız güle güle kullanın..
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay...diterra&UID=37
http://www.lastikdeposu.com.tr/sava-...BtYzUxLg%3D%3D
-
26 Eylül 2014, 16:23
#210
Selam,
ben lastigi 2 gun once takdirdim sawa mc51 mediterra modelini
simdilik birsey soylemek icin erken 100 km oldu cunku.
Bu arada motorumda bir sorun var soyle ki
1.viteste devir redline a geliyor 8-9 bin araliginda
2.viteste devir redline a geliyor 8-9 bin araliginda
3.viteste devir bu sefer maksimum 7-8 bin araliginda hiz 100km
4.viteste devir maksimum 6-7 bin araliginda hiz 90 km.
yani 3. ve 4.viteslerde devir ile hiz dusuyor.
Buradaki (ayvalik-bergama) ustalar isi cozemedi
anirim izmire goturecegim
Sizin gorusunuz nedir?
Sizce nedir problem?
Bilen arkadaslar varsa yardim rica edecegim
Tesekkurler.
-
Devrim arkadasim problem oldugunu zannetmiyorum. Malum motor 130 cc. 1. ve 2. Viteslerde haliyle motor güclü. Hizin arttikca ruzgar direnci artiyor, tork azaliyor. Zaten max torka 4500-5000 dda ulaşiyorsun. Bilmem anlatabildim mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
Arkadaslar gt 135 i soguk havalarda en guzel calistirma sekli nasildir? En son calismadan 3-5 gun gecmisse sinir oluyorum. Jikle ve el gazi kombinesinde ayak marsi ile birinci basista sanki bogduruyorum. Sonra bayagi ugrastiriyor. Onerisi izahati olan?
-
Soylediklerinde haklisin.
Fakat devir gostergesinin kendi kafasina gore asagilara dusmesi benim canimisıkıyor.
Bayram sonrası aksılık olmaz ise ıstanbula gıdecegim orda bı gösterme niyetindeyim.
-
Devrim kardes motorun km si kac. Teknik olarak cok anlamasamda sanki debriyaj balatasi sorunu olabilir gibi. Duz mantikla dusununce gaza bastikca kavrama artiyor. Guc az olunca balata kaciriyor olabilir. Anlayan biri olursa bize de bildir.
Lastik alan arkadaslar dubleksmi aliyorsunuz? Orjinali niye dubleks degildir bilen varmi?
Bu arada bayraminiz mubarek olsun...
-
Herkese ıyı bayramlar.
Motorum 2000.km de yanı debrıyajdan oldugunu sanmıyorum ama gostercez artık anlayan bır ustaya
ben yenı degıstırdım latıklerı
sawa mc51 medıterra
aldım sımdılık memnunum
-
05 Kasım 2014, 14:27
#215
Yahu arkadaşlar şu soğuk günlerde çalıştırma konusunda önerisi olan yok mu? Bir tek ben mi sorun yaşıyorum?
Bi el atın şu garibana...
-
21 Mayıs 2015, 15:54
#216
Selam, motosiklet 5.000-km ye geldi.
4 girişli benzim otomatiği (benzin musluğu) bozuldu.
Distribütör firmaya sordum; 90-TL dedi.
Çok pahalı.
Bu parçanın muadili yok mudur?
Bir şansızlık yapıştı yakama bırakmıyor bir türlü ağız tadıyla binemedim şu motosiklete.
Motor iyi olabilir ama arkasında duran ne düzgün servis ne de distribütör var.
-
01 Temmuz 2015, 09:34
#217
selam arkadaşlar bende gt135 imi 2. el yeni aldım.hemen bakıma soktum yağını ve yağ filtresini değiştirdim(bende daha önce bajaj 125 vardı yağ filtresi aynı aramanıza gerek yok bajajın sitesinde var)hava filtresini söktüğümüzde filtrenin yağla doluolduğunu gördük ve bir anlam veremedik.sabunlu suyla yıkayıp,kurutup filtreyi yerine taktık ama yağlamadık.acaba yampiri arkadaşımızın yaptığı gibi 30 numara yağla yağlayıpmı takmamız gerekti.şimdi hava filtresinden daha önce helmediği kadar çok ses geliyor.Filtre konusunda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.birde keşandan edirneye gelirken dip gaz bayır aşağı ama biraz rüzgarda vardı 100 ü geçemedim.kilom 98 bu normalmidir.motorum 4700 kmde,daha açılmamış olabilirmi?yardımlarınızı bekliyorum.gt 135i biraz canlandıralım lütfen.
-
01 Temmuz 2015, 11:25
#218
Hayırlı olsun. Aktif bir modenas gt135 kullanıcısı olarak aklımın erdiğince bilgi paylaşımında bulunmak isterim.
Biraz rüzgar bile motorun hızını etkiliyor. Bu yüzden 100 ü geçememen çok normal.
Açılmıştır açılacağı kadar bu saatten sonra ekstra birşey bekleme bence.
Benim motosiklet sanırım 6.binde ve 2 kere ayvalık-istanbul yaptım.
Bu arada en yüksek devirde uzun yolda ortalama 2,9 lt yakıyor.
-
03 Temmuz 2015, 11:02
#219
Güzel dileklerin için sağol devrim1972.Hava filtresi konusunda bir bilgin varsa paylaşırmısın zira bir cevap bulamadım.
-
08 Temmuz 2015, 12:16
#220
gt135 e ön arka dişli değiştiren yokmu?VARSA SONUÇLARI YAZABİLİRMİ LÜTFEN.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)