Modenas GT 135 detaylı inceleme
Reklamlar
-
Konuyu canlandırayım biraz, benim motor 20 bin km yi geçti, gayet memnunum..2500 km de bir yağ ve filitre değişiyorum başka bir değişim veya arıza yok çok şükür..Hala üstündeki ırc lastikleri kullanıyorum ama arka lastik biraz kabaklaştı artık..80/90 17 iyi bir lastik kullanan, tavsiye eden olursa iyi olur..Zaten üstündeki lastik 2.75 17 o da olur..
Reklamlar
-
13 Ağustos 2016, 18:30
#222
Eveeeet. Modenascilar tekrar merhaba. Uzun zaman oldu. Konu Modenasin Turkiye kaderi gibi sıkıntılı. Neyse ki motor kaliteli de oyle gidiyor. Benim motor 25000 e dayandi. Zincir degisti. On zincir disliyi tekrardan 14 e dusurdum. Disliler daha gider. Lastikler bitmek uzere. Benzin deposunu buyuttum. 8 ltye yakin aliyor artik. Ha bire benzinlikte durmak hosuma gitmiyordu. 1 depoyla 250-300 km gidebiliyorum artik. Akuyu de buyuttum. Uzerindeki ucuncu aku oldu. Insaallah kazasiz belasiz arizasiz devam. Gorusmek uzere.
-
13 Ağustos 2016, 18:56
#223
yampiri adlı üyeden alıntı
Eveeeet. Modenascilar tekrar merhaba. Uzun zaman oldu. Konu Modenasin Turkiye kaderi gibi sıkıntılı. Neyse ki motor kaliteli de oyle gidiyor. Benim motor 25000 e dayandi. Zincir degisti. On zincir disliyi tekrardan 14 e dusurdum. Disliler daha gider. Lastikler bitmek uzere. Benzin deposunu buyuttum. 8 ltye yakin aliyor artik. Ha bire benzinlikte durmak hosuma gitmiyordu. 1 depoyla 250-300 km gidebiliyorum artik. Akuyu de buyuttum. Uzerindeki ucuncu aku oldu. Insaallah kazasiz belasiz arizasiz devam. Gorusmek uzere.
hangi depoyu taktınız ? sığdımı
-
23 Ağustos 2016, 21:41
#224
Kendi deposunu kestim bictim ekledim lehimlettim. Baska bir deponun uyma şansi yok maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
Arkadaslar hangi yag kullaniyorsunuz. Kullandiginiz yagi kac km de degistiriyorsunuz. Forumlarda bayagi inceledim. Marka cok, net bir bilgi yok. Goreceli tabii. Onceleri Repsol bile koymustu ustam. Farkini pek anlamadim. Simdi 10 40 fiyati cok abarti olmayan yaglar kullaniyorum. Yeni yag degisimine az kaldigindanmidir nedir sanki motorun cekisi azaldi gibi. 3 le ciktigim yokuslarda 2 ye dusuyorum. Bugun tam sentetik ipone aldim. Bakalim ne olacak. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
-
30 Ağustos 2016, 12:53
#225
Arkadaşlar merhaba. Ben de bu motordan almayı düşünüyorum. Fakat tek derdim 135lik olduğu için vergi verilmesi. Bu nedenle RKS Jaguar 100 modelini düşünüyorum. Güncel olrak en son ne zaman ve ne kadar vergi ücreti verdiniz. Teşekkürler.
-
01 Eylül 2016, 18:35
#226
2012 model MTV 2017 2.taksidi 44.50 tl. Eger ki tek derdin buysa yillik 100 tl bu motor icin hic dusunulmez. Bence 2.el satisi zor olabilir. Turkiye ithalati durursa parca bulunabilirligini falan dusun. Motor tek kelimeyle harika. Tr de su an muadili yok bence.
-
Bu motor kaç hp,son hız nedir acaba.
-
05 Haziran 2017, 19:52
#228
Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
-
05 Haziran 2017, 20:21
#229
yampiri adlı üyeden alıntı
Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
1. İki motosiklette ayni model olsa idi , bir tespit ve haklı serzeniş olurdu , olmadığından afaki cikarimlar aşagidadir.
2 motorda aynı varsayarsak.
Tork ve tork değerleri , tork'a hangisinin daha kısa sürede ulaştığı , lastik basıncından ,lastik ebadlarina karburator sihhatine , benzin oktan/kontamine oluşuna , ön/arka dişlilerin ve zincirin sihhati/ddğerleri ne bir çok etken olabilir.
Yukarıda forumdaş sormuş motorun hp kaç diye ? , bunuda sahibi olarak cevablayin .
-
05 Haziran 2017, 20:45
#230
yampiri adlı üyeden alıntı
Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
Kardeşim öncelikle,cc orantisina girme ybr üstten egzantrikli(ohc)modenas yatık(öne eğimli)motor yapısı var,sıkıştırma oranlar,seninde bahsettiğin
silindir kapak tasarımı vs.vs. ben kymco straight 150cc 5vites 11ps cub'da kullandım düz yolda ivmelenmesi gayet iyiydi ama yokuş tırmanma durumunda
aynı şeylerden bahsedemem,şuan crypton 2014 110cc kullanmaktayım,bir defasında ışıklarda yanıma ybr yanaştı üstündeki arkadaşla kilolarımız yakın
gibiydi ama motor kiloları farklı benim motor 100kg ybr 127kg neyse arkadaş motorları uzatalım istersen dedi neyse ışık yandı başladım sündürmeye
ilk 100mt iki motor boyu açtım sonra hafif yokuşa denk geldik arkadaş beni geçti,diyeceğim o ki dişli,aktarma,motor yapısı bunlar önemli faktör,ornek
çin malı 97cc cg'ler 8-9ps veriyor aynı markanın 97cc cubu 6ps oluyor..örnekleri çoğaltabilirsin..
-
06 Haziran 2017, 11:59
#231
yampiri adlı üyeden alıntı
Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
Siz geçen yaz ön dişliyi 14 takmıştınız, orijinali 15 diş. Bu yüzden YBR sizi geçiyor olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
İncelemek isteyenler için;
https://modenas.my/all_model/gt128_13/
http://www.11street.my/productdetail...n130h-13264862
-
06 Haziran 2017, 12:10
#232
Ahmet abıcım selamlar Çanakkale'den.
-
06 Haziran 2017, 12:29
#233
frosen adlı üyeden alıntı
Ahmet abıcım selamlar Çanakkale'den.
Aleykümselam Tolga, benden de herkeze selam, Huri,Hakan,Murat...
-
15 Temmuz 2017, 21:14
#234
Cevaplarınız icin hepinize tesekkür ediyorum. Soruyu sordum yazılanlara bakmaya yoğunluktan anca vakit bulabildim.
Ahmetunuver kardesim disliyi tekrar 14 e dusurmustum. Yazılanlardan anladıgım kadarıyla motor şanzıman dizaynı gibi. Genelde devirli kullanırım. Yani çoğu zaman sıkıştırıyorum. Bunlardan dolayi yorulmuş olabilir. Motorun şekli itibariyle hava kanalları daha fazla. YBR 125 in blok sogutmasi daha iyi oldugundan performans kaybı daha az. Bir de zinciri O ring li. Cok etkilermi bilmiyorum. Birde rodaj faktörü.
-
15 Ağustos 2017, 22:21
#235
Benim motorun cekis sorunu kesin var. 120 yi goremez oldum. Yokuslarda cabuk bayiliyor. Yukarida bahsettigim YBR 125 in ardinda kalmamda bu yuzden olsa gerek. En kisa zamanda yetkin bi servise atmam lazim motoru. Hem cok yakiyor hem gitmiyor. Cokmu sıkıstırdım, yagınımı cok koydum, benzinmi bozdu bilemedim. Sonuclar netlesince yazarim. 33000 de bu motor ölmez. Olmemesi lazim.
-
06 Eylül 2017, 08:54
#236
Motoruma hararet yaptirmisim. Tam hatirlamiyorum ama motor yaginin eskiyip azaldigi, yag filtresini gec degistirmek zorunda kaldigim bir gun olmus olabilir. Hava sogutmali motorlar hararet yapinca sibop sıkarmis. Sibop ayari yapilinca motor rahatladi. Yine de cekis cok iyi degil. Motor %70-80 randimanla calisiyor, rektefe zamani yaklasiyor dedi ustam. Elime parca listesini verdi. Onumuzdeki yil icin Akhisara soracagiz bakalim, cezamiz kac para olacak?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)