Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Modenas GT 135 detaylı inceleme

    REKLAM ALANI
  1. #221
    ahmetunuver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2007
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Modenas GT135
    Konuyu canlandırayım biraz, benim motor 20 bin km yi geçti, gayet memnunum..2500 km de bir yağ ve filitre değişiyorum başka bir değişim veya arıza yok çok şükür..Hala üstündeki ırc lastikleri kullanıyorum ama arka lastik biraz kabaklaştı artık..80/90 17 iyi bir lastik kullanan, tavsiye eden olursa iyi olur..Zaten üstündeki lastik 2.75 17 o da olur..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Eveeeet. Modenascilar tekrar merhaba. Uzun zaman oldu. Konu Modenasin Turkiye kaderi gibi sıkıntılı. Neyse ki motor kaliteli de oyle gidiyor. Benim motor 25000 e dayandi. Zincir degisti. On zincir disliyi tekrardan 14 e dusurdum. Disliler daha gider. Lastikler bitmek uzere. Benzin deposunu buyuttum. 8 ltye yakin aliyor artik. Ha bire benzinlikte durmak hosuma gitmiyordu. 1 depoyla 250-300 km gidebiliyorum artik. Akuyu de buyuttum. Uzerindeki ucuncu aku oldu. Insaallah kazasiz belasiz arizasiz devam. Gorusmek uzere.

  3. #223
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Alıntı yampiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeeet. Modenascilar tekrar merhaba. Uzun zaman oldu. Konu Modenasin Turkiye kaderi gibi sıkıntılı. Neyse ki motor kaliteli de oyle gidiyor. Benim motor 25000 e dayandi. Zincir degisti. On zincir disliyi tekrardan 14 e dusurdum. Disliler daha gider. Lastikler bitmek uzere. Benzin deposunu buyuttum. 8 ltye yakin aliyor artik. Ha bire benzinlikte durmak hosuma gitmiyordu. 1 depoyla 250-300 km gidebiliyorum artik. Akuyu de buyuttum. Uzerindeki ucuncu aku oldu. Insaallah kazasiz belasiz arizasiz devam. Gorusmek uzere.
    hangi depoyu taktınız ? sığdımı

  4. #224
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Kendi deposunu kestim bictim ekledim lehimlettim. Baska bir deponun uyma şansi yok maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

    Arkadaslar hangi yag kullaniyorsunuz. Kullandiginiz yagi kac km de degistiriyorsunuz. Forumlarda bayagi inceledim. Marka cok, net bir bilgi yok. Goreceli tabii. Onceleri Repsol bile koymustu ustam. Farkini pek anlamadim. Simdi 10 40 fiyati cok abarti olmayan yaglar kullaniyorum. Yeni yag degisimine az kaldigindanmidir nedir sanki motorun cekisi azaldi gibi. 3 le ciktigim yokuslarda 2 ye dusuyorum. Bugun tam sentetik ipone aldim. Bakalim ne olacak. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

  5. #225

    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    Arkadaşlar merhaba. Ben de bu motordan almayı düşünüyorum. Fakat tek derdim 135lik olduğu için vergi verilmesi. Bu nedenle RKS Jaguar 100 modelini düşünüyorum. Güncel olrak en son ne zaman ve ne kadar vergi ücreti verdiniz. Teşekkürler.

  6. #226
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    2012 model MTV 2017 2.taksidi 44.50 tl. Eger ki tek derdin buysa yillik 100 tl bu motor icin hic dusunulmez. Bence 2.el satisi zor olabilir. Turkiye ithalati durursa parca bulunabilirligini falan dusun. Motor tek kelimeyle harika. Tr de su an muadili yok bence.

  7. #227
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    Bu motor kaç hp,son hız nedir acaba.

  8. #228
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?

  9. #229

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yampiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?

    1. İki motosiklette ayni model olsa idi , bir tespit ve haklı serzeniş olurdu , olmadığından afaki cikarimlar aşagidadir.

    2 motorda aynı varsayarsak.

    Tork ve tork değerleri , tork'a hangisinin daha kısa sürede ulaştığı , lastik basıncından ,lastik ebadlarina karburator sihhatine , benzin oktan/kontamine oluşuna , ön/arka dişlilerin ve zincirin sihhati/ddğerleri ne bir çok etken olabilir.

    Yukarıda forumdaş sormuş motorun hp kaç diye ? , bunuda sahibi olarak cevablayin .

  10. #230

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı yampiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
    Kardeşim öncelikle,cc orantisina girme ybr üstten egzantrikli(ohc)modenas yatık(öne eğimli)motor yapısı var,sıkıştırma oranlar,seninde bahsettiğin

    silindir kapak tasarımı vs.vs. ben kymco straight 150cc 5vites 11ps cub'da kullandım düz yolda ivmelenmesi gayet iyiydi ama yokuş tırmanma durumunda

    aynı şeylerden bahsedemem,şuan crypton 2014 110cc kullanmaktayım,bir defasında ışıklarda yanıma ybr yanaştı üstündeki arkadaşla kilolarımız yakın

    gibiydi ama motor kiloları farklı benim motor 100kg ybr 127kg neyse arkadaş motorları uzatalım istersen dedi neyse ışık yandı başladım sündürmeye

    ilk 100mt iki motor boyu açtım sonra hafif yokuşa denk geldik arkadaş beni geçti,diyeceğim o ki dişli,aktarma,motor yapısı bunlar önemli faktör,ornek

    çin malı 97cc cg'ler 8-9ps veriyor aynı markanın 97cc cubu 6ps oluyor..örnekleri çoğaltabilirsin..

  11. #231
    ahmetunuver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2007
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Modenas GT135
    Alıntı yampiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum cansiz. Modenasla 4.sene olmus. Hala gidiyoruz yola. Masaallah o kadar eziyetime tik demiyor. Yagini zamaninda degistir benzini koy devam et. Bilen olursa bi sorum var. Bazan bacanakla yola gidiyoruz kilolarimiz yakin. Onda 10.000 km civarinda 2015 Yamaha YBR 125 var. Benimki 2012 ve 30.000 km olmak uzere. Ozellikle yokuslarda beni geciyor. Sebepleri neler olabilir? Aklima; motorlarin acilma farklari, kullanim aliskanligi, Motorlarin dizaynindan kaynakli sogutma farki ve performans kaybi, son olarakta YBR nin 5 vites olmasindan dolayi vites dususlerinde daha az guc kaybi yasamasi. Gt 128 cc YBR 125 cc. Nedendir?
    Siz geçen yaz ön dişliyi 14 takmıştınız, orijinali 15 diş. Bu yüzden YBR sizi geçiyor olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

    İncelemek isteyenler için;
    https://modenas.my/all_model/gt128_13/

    http://www.11street.my/productdetail...n130h-13264862

  12. #232
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    Ahmet abıcım selamlar Çanakkale'den.
    ahmetunuver bunu beğendi.

  13. #233
    ahmetunuver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2007
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Modenas GT135
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet abıcım selamlar Çanakkale'den.
    Aleykümselam Tolga, benden de herkeze selam, Huri,Hakan,Murat...

  14. #234
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Cevaplarınız icin hepinize tesekkür ediyorum. Soruyu sordum yazılanlara bakmaya yoğunluktan anca vakit bulabildim.

    Ahmetunuver kardesim disliyi tekrar 14 e dusurmustum. Yazılanlardan anladıgım kadarıyla motor şanzıman dizaynı gibi. Genelde devirli kullanırım. Yani çoğu zaman sıkıştırıyorum. Bunlardan dolayi yorulmuş olabilir. Motorun şekli itibariyle hava kanalları daha fazla. YBR 125 in blok sogutmasi daha iyi oldugundan performans kaybı daha az. Bir de zinciri O ring li. Cok etkilermi bilmiyorum. Birde rodaj faktörü.

  15. #235
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Benim motorun cekis sorunu kesin var. 120 yi goremez oldum. Yokuslarda cabuk bayiliyor. Yukarida bahsettigim YBR 125 in ardinda kalmamda bu yuzden olsa gerek. En kisa zamanda yetkin bi servise atmam lazim motoru. Hem cok yakiyor hem gitmiyor. Cokmu sıkıstırdım, yagınımı cok koydum, benzinmi bozdu bilemedim. Sonuclar netlesince yazarim. 33000 de bu motor ölmez. Olmemesi lazim.

  16. #236
    yampiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2012
    Şehir
    Çankırı Merkez
    Motosikleti
    Modenas GT135 Mavi
    Motoruma hararet yaptirmisim. Tam hatirlamiyorum ama motor yaginin eskiyip azaldigi, yag filtresini gec degistirmek zorunda kaldigim bir gun olmus olabilir. Hava sogutmali motorlar hararet yapinca sibop sıkarmis. Sibop ayari yapilinca motor rahatladi. Yine de cekis cok iyi degil. Motor %70-80 randimanla calisiyor, rektefe zamani yaklasiyor dedi ustam. Elime parca listesini verdi. Onumuzdeki yil icin Akhisara soracagiz bakalim, cezamiz kac para olacak?


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)