Lastik boyutlari arasindaki fark
Reklamlar
-
Daha oncede bu konuya benzer konu acmistim ama telefondan girdigim icin onu bulamadim.konuya gelelim driftin orjinal lastigi 90-90-18 ama musteri hizmetleriyle arayip yaptigim konusmada ordaki usta 100-60-18 takilabilcegini soyledi.peki motoru zorlarmi bu lastik?bide 100-60-18 seklinde kaliteli lastik linki atarsaniz cok sevinirim
Reklamlar
-
bu konunun aynısını bende açmıştım ilgilenen olmadı.
2M is my life
Music & Motorcycle
-
bende çok merak ediyorum daha karar veremedim.
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
-
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Daha oncede bu konuya benzer konu acmistim ama telefondan girdigim icin onu bulamadim.konuya gelelim driftin orjinal lastigi 90-90-18 ama musteri hizmetleriyle arayip yaptigim konusmada ordaki usta 100-60-18 takilabilcegini soyledi.peki motoru zorlarmi bu lastik?bide 100-60-18 seklinde kaliteli lastik linki atarsaniz cok sevinirim
100/60-18 diye bi lastik yok ki bir de kalitelisi olsun. O adam hesap makinesiyle hesaplayıp lastik çevresi aynı olan bir ölçü söylemeye çalışmış olabilir. 100/90-18 lastik takabilirsin, pek gerekli bir şey olmamasına rağmen daha kalın lastikle kendini güvende hissedeceksen 100/90-18 lastik takman sorun olmaz.
-
bende yorumlayayım ;
aracın yol tutuşu artar bu yüzden kendini güvenli hissedersin,
sürtünme yüzeyide artmış olur bu nedenle hızlanma dan feragat eder yakıt sarfiyatını arttırırsın.
-
var ya da yok bilmiyorum ancak sırt kalınlığının aynı olması sorun değil ama 60 yanak çok ince gelip jantı bir kaç çukurda mahveder.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
sıkıntı yaratmayacaktır fakat, orjinal halini neden değiştirmek istiyorsunki sana avantajı ne olacak merak ettim ? daha kalın lastik daha güven verir yolda fakat o motorun cüssesine 90-90-18 boyutları uygun ve yeterli görülmüş.
değiştirirsen yakıtında artış olabilme ihtimali var
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
Etrafimdaki butun drift kullananlar kaza yapti ama driftten vazgecemiyorum kalin lastik bana daha cok guven vericekmis gibi geliyor
-
Kalınlık önemli değil,önemli olan işlevi
Ben michelin 90/90-18 taktırcam iki lastiğide.
-
Mühendisler araç tasarımın da araca en uygun olan lastik ebatlarını koyarlar. Orjinal ebatların dışına çıkıldığın da yakıt tüketimi, yol tutuş, son hız ve ivmelenme de değişiklikler olabilir. Bu sebeple motosikletimizin orjinal ebatları dışın da farklı bir lastik takılmaması taraftırıyım açıkçası. Motosikletimize orjinal ebatların dışına çıkmadan kaliteli lastik takmak daha doğru olacaktır...
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
100/90 18 çok hantal oluyor. yalnız piyasada 100/ 70 17 var, 100/17 18 varsa alabilirsin.
-
90 90 18 demek 90mm taban kalınlığı, 90 yanak demekte bu ölçüde taban kalınlığının %90ı demektir, yani 90 yanak demek 90 mm yanak demek değildir, alırken de genelde eğer orjinal ölçüyü bulamazsanız bir büyük ya da bir küçük alabilirsiniz denir. Yani sizin duruma göre ya 80 100 18 ki böyle bir lastik var mı bilmiyorum, ya da 100 80 18 olacaktır, daha fazla yanak ölçüsü lastiğin çapını büyüteceğinden arka çamurluğa sürtme ihtimalini doğurur, tabii hız göstergesinde de sapma yapacaktır eğer ön lastikte de fark olursa. Daha geniş taban da sürtünmeden dolayi daha fazla benzin sarfiyatı ve motorun daha fazla zorlanması demektir bence, tabii bunlar ne kadar fark eder kimse denemeden bilemez. Biz işkembeden söylüyoruz biraz.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)