Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Lastik boyutlari arasindaki fark

    REKLAM ALANI
  1. #1
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Daha oncede bu konuya benzer konu acmistim ama telefondan girdigim icin onu bulamadim.konuya gelelim driftin orjinal lastigi 90-90-18 ama musteri hizmetleriyle arayip yaptigim konusmada ordaki usta 100-60-18 takilabilcegini soyledi.peki motoru zorlarmi bu lastik?bide 100-60-18 seklinde kaliteli lastik linki atarsaniz cok sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    bu konunun aynısını bende açmıştım ilgilenen olmadı.
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  3. #3
    DALGIC_800 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Motosikleti
    Yamaha
    bende çok merak ediyorum daha karar veremedim.
    Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı I.Love.Drift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha oncede bu konuya benzer konu acmistim ama telefondan girdigim icin onu bulamadim.konuya gelelim driftin orjinal lastigi 90-90-18 ama musteri hizmetleriyle arayip yaptigim konusmada ordaki usta 100-60-18 takilabilcegini soyledi.peki motoru zorlarmi bu lastik?bide 100-60-18 seklinde kaliteli lastik linki atarsaniz cok sevinirim
    100/60-18 diye bi lastik yok ki bir de kalitelisi olsun. O adam hesap makinesiyle hesaplayıp lastik çevresi aynı olan bir ölçü söylemeye çalışmış olabilir. 100/90-18 lastik takabilirsin, pek gerekli bir şey olmamasına rağmen daha kalın lastikle kendini güvende hissedeceksen 100/90-18 lastik takman sorun olmaz.

  5. #5

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    bende yorumlayayım ;

    aracın yol tutuşu artar bu yüzden kendini güvenli hissedersin,
    sürtünme yüzeyide artmış olur bu nedenle hızlanma dan feragat eder yakıt sarfiyatını arttırırsın.

  6. #6
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    var ya da yok bilmiyorum ancak sırt kalınlığının aynı olması sorun değil ama 60 yanak çok ince gelip jantı bir kaç çukurda mahveder.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  7. #7
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    sıkıntı yaratmayacaktır fakat, orjinal halini neden değiştirmek istiyorsunki sana avantajı ne olacak merak ettim ? daha kalın lastik daha güven verir yolda fakat o motorun cüssesine 90-90-18 boyutları uygun ve yeterli görülmüş.
    değiştirirsen yakıtında artış olabilme ihtimali var
    turkish39 bunu beğendi.
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  8. #8
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Etrafimdaki butun drift kullananlar kaza yapti ama driftten vazgecemiyorum kalin lastik bana daha cok guven vericekmis gibi geliyor

  9. #9
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Kalınlık önemli değil,önemli olan işlevi
    Ben michelin 90/90-18 taktırcam iki lastiğide.

  10. #10
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Mühendisler araç tasarımın da araca en uygun olan lastik ebatlarını koyarlar. Orjinal ebatların dışına çıkıldığın da yakıt tüketimi, yol tutuş, son hız ve ivmelenme de değişiklikler olabilir. Bu sebeple motosikletimizin orjinal ebatları dışın da farklı bir lastik takılmaması taraftırıyım açıkçası. Motosikletimize orjinal ebatların dışına çıkmadan kaliteli lastik takmak daha doğru olacaktır...
    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #11
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Bu lastikler senin driftte güzel durur.

    http://www.lastikcim.com.tr/Lassa-TR...PR,PR-739.html

    :D
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  12. #12
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    100/90 18 çok hantal oluyor. yalnız piyasada 100/ 70 17 var, 100/17 18 varsa alabilirsin.
    112ciyiz

  13. #13
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    90 90 18 demek 90mm taban kalınlığı, 90 yanak demekte bu ölçüde taban kalınlığının %90ı demektir, yani 90 yanak demek 90 mm yanak demek değildir, alırken de genelde eğer orjinal ölçüyü bulamazsanız bir büyük ya da bir küçük alabilirsiniz denir. Yani sizin duruma göre ya 80 100 18 ki böyle bir lastik var mı bilmiyorum, ya da 100 80 18 olacaktır, daha fazla yanak ölçüsü lastiğin çapını büyüteceğinden arka çamurluğa sürtme ihtimalini doğurur, tabii hız göstergesinde de sapma yapacaktır eğer ön lastikte de fark olursa. Daha geniş taban da sürtünmeden dolayi daha fazla benzin sarfiyatı ve motorun daha fazla zorlanması demektir bence, tabii bunlar ne kadar fark eder kimse denemeden bilemez. Biz işkembeden söylüyoruz biraz.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)