Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

En usta şöförü arıyoruz.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    4 tekerde 16 yıl : herhalde 500.000 km olmuştur (Bana yandan araba çarptı. Suçlu olan o, sokak arasında aşırı hız yaptı geldi beni buldu)
    2 Tekerde 14 yıl : 150.000 km olmuştur. (Babamın kullandığı jawa ile Tem de yere dökülen yağ yüzünden kaymıştık hemde sağlam )
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    1977 yılında Traktör kullanmaya başladım.
    1982 yılında Biçerdöver kullanma sertifikası aldım(o zamanlar öyleydi) 3 sezon tek başıma çeltik,buğday,arpa,yulaf,ayçiçeği biçtim.
    sadece otomobilde toplam kilometrem 1.700.000 km yi gecti,bir kısmı benim kusurumdan 4-5 ufak kaza da yaptım,hiç bir kazamdan pert araç çıkmadı.
    bu kadar yol yapınca iki at,bir eşek,bir martı,bir kartal,10 a yakın köpek,sayısız serçeye çarpmak zorunda kaldım.
    Çok şükür yaralamalı kazam olmadı,Rabbim hepimizi korusun.
    Ufak tefek kazalar yapınca seviniyorum bile .Çünkü ikarus sendromuna engel oluyor uzun süre,gözüm açılıyor.rehaveti bırakıyorum.
    Usta şöför müyüm?
    bana göre hayır.Bazen dar yerlere park ederken kendimi kusurlu buluyorum
    En kötüsü direksiyonda olmayı hiç sevmiyorum artık.Nefret edecek kadar bıktım.

  3. #23
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Trafikte ustalık diye bi kavram olduğuna inanmıyorum.. Karşıdakinin ne yapacağını bilemezsiniz.. Onun yaptığı hata size pahalıya patlayabilir..
    Yapılan kilometre ise çok abartılacak bişey değil.. İyi bir ustalık kurallara uymak ve durabileceğin hızda seyretmektir. Aracın bakımlarını aksatmamak
    sakin olmak, tölaraslı olmatır. Düşmek, kalkmak , kaza yapmak ustalığın dışında anlamları olan kelimelerdir. Adı üstünde kaza.....
    Ana sayfada motosiklet camiasında devleşmiş bu işe hayatını adamış tabiri caizse motosikleti çocuk oyuncağı gibi oynayan insanlar hayatını kaybetmiş... Hepsi birer
    profesyonel usta.. Allah kimseye kaza bela vermesin..

  4. #24
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Geldim geldim hayırdır beni arıyormuşsunuz...?
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1977 yılında Traktör kullanmaya başladım.
    1982 yılında Biçerdöver kullanma sertifikası aldım(o zamanlar öyleydi) 3 sezon tek başıma çeltik,buğday,arpa,yulaf,ayçiçeği biçtim.
    sadece otomobilde toplam kilometrem 1.700.000 km yi gecti,bir kısmı benim kusurumdan 4-5 ufak kaza da yaptım,hiç bir kazamdan pert araç çıkmadı.
    bu kadar yol yapınca iki at,bir eşek,bir martı,bir kartal,10 a yakın köpek,sayısız serçeye çarpmak zorunda kaldım.
    Çok şükür yaralamalı kazam olmadı,Rabbim hepimizi korusun.
    Ufak tefek kazalar yapınca seviniyorum bile .Çünkü ikarus sendromuna engel oluyor uzun süre,gözüm açılıyor.rehaveti bırakıyorum.
    Usta şöför müyüm?
    bana göre hayır.Bazen dar yerlere park ederken kendimi kusurlu buluyorum
    En kötüsü direksiyonda olmayı hiç sevmiyorum artık.Nefret edecek kadar bıktım.
    Maşallah Allah nazar değdirmesin.O kadar kilometreye rağmen en ufak bir ciddi kaza yapmamış olmanız işte usta şoförlüğün göstergesi.Şu park olayına ben de gıcık oluyorum.Millet park ederken arkasındaki araca dokundurmadan 3 cm kadar yaklaşabiliyo.Ben de böylelerini hayranlıkla izliyorum.Ama galiba biz fazla tedbirliyiz.Her zaman mesafe bırakıyoruz.Hız yaparken de aynı şekilde.Yol 150 basmaya müsaitse biz 120'yi geçmiyoruz.

    Ben şoförlüğe başlarken kulağıma iki tane küpe takıp başladım bu işe.Birincisi 17 yaşımdayken babamın arabanın yedek anahtarı bana teslim ederken bi nasihatıydı."Unutma , usta şoför en az frene basan şofördür." demişti.Gerçekten de çok işe yarıyo.Gereksiz yere gazlamamayı tembihleyen bir öğüt.Önünde viraj varken gazlamanın gereği yok.Nasıl olsa viraja girerken fren yapacaksın.Önemli olan o viraja mümkün olduğu kadar az frenle, önceden hızını ayarlayarak girmek.

    İkinci kulağımdaki küpe tanıdığım en usta şoför , 30 yıllık oto tamircisi halaoğlu , hayatında kullanmadığı otomobil markası kalmamış bir insan.Bi keresinde bana şöyle demişti."Hız yapmak ahmaklıktır.Hızlı gidersen gideceğin yer 5 saat mesafedeyse en fazla yarım saat erken gidersin.Ama normal hızlarda gidersen hem kendini yormamış olursun.Etrafına bakına bakına gidersin." demişti.

  6. #26
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Rahmetli dedem araba kullanmayı öğretirken bir söz söylemişti.Karşındakini deli olarak say ne yapacağı belli olmaz de ve ona göre git.

  7. #27
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    yaşım 57 10 yaşından beri her türlü 4 teker ve 2 teker kullandım km deseniz nasıl hesap edeceğiz çoook km devirdik 2 ci el araba işi yaptık devamlı motorsiklet hayatımda oldu ama şu gerçek istanbulda arabaya binmek istemiyorum uzun yoldada arabaya binmek istemiyorum kaza sayısı na gelince kendi kusurumdan ve digeleri aşağıda otomobil kaqzaları
    1 kere traktör fren boşaltma yaş 8 hasar yok korku var
    1 kere jkaymakam jepp ini kaçırma hasar fren patladı yaş 10 suç bende
    1 kere arkadan çarpma acemilik döneminde kusur bende
    1 kere köpek sürüsüne dalma zaiyat 1 köpek araba orta hasarlı köpek kusurlu
    2 kere yolda dönme buzlu ve ıslak zemin hatası yol kusuru
    2 kere kavşak ta hafifi hasarlı kaza şuç karşıda
    1 kere araba yanarak pert oldu tamirci hatası
    1 kere arkadan çarpma şuç karşıda şerit ihlali
    1 kere araba freni patlayıp duvarı yıkmaca hata şirkette eski arba yı kullanıma zorlaması
    motorsiklet kazaları
    sepetli motorun sepetinin başıma geçmesi suç yolda motorda ve hıyar necmide ormanda motor söküp kaçması ile motorun başıma kalması sonuç hasar yok
    4 kere yan yatma ıslak zemin ve arabaların tacizi çakıl vs hafif hasar çizik vs,
    1 kere kavşakta kırmızı ışık ihlali neticesinde yandan volvo çarpması ile agır hasar bacakta 2.5 santim kısalık ve kalıcı topallık suç karşıda ama hasar bende
    1 kere sag emniyet şeridinde giderken ani kafa çıkaran bir arabanın kapısını göçertme hafifi hasar
    1 kere şerit ihlali yapan bir arabanın şıkıştırması ile bariyerlerle araba arasında kalma motorda ve bende hafif hasar arabada 3000 tl lik hasar şuç arabada

    BU KAZALARIN 10 KATI KADARDA KAZALARI ÖNLEYECEK MANEVRALAR YAPTIM KARŞI HATALARI KURTARDIM


    allah koruyor korumasa ölmüştüm mevlam sen büyüksün beni kendimden koru

    usta şöfer dersen tercübeli şöfer ustadır ben hala usta olamadım en usta şöfer seçmek istiyorsan taksi ve kuryeler arasında seçmek mantıklı km ve kaza oranı en yüksek olan ustadır.ÇÜNKİ YAŞAMIŞTIR BİLİR .


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)