buradaki bumoto nun bütün ledleri patlamış .1000 km yi yeni geçti sanırım.
buradaki bumoto nun bütün ledleri patlamış .1000 km yi yeni geçti sanırım.
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Bugün bir güzel sehpaya alarak, hem zincir&balata, hem de genel bir temizlik yaptım motoruma. Sehpaya rahatça alabilmemiz için, ön de ve arka da sehpa takozlarını bağlayabileceğimiz yerler mevcut.
Motosikletimizin artçı selesinin altın da bagaj bulunmuyor. Bagajımız sürücü koltuğunun altında. Koltuğu kaldırdığımız da, sınıfın da gayet geniş bir bagaja sahip olduğunu söyleyebilirim. Motorumuz için gerekli alet, edevat, motosikletimizin yanın da orjinal olarak geliyor.
*Motosikletimizin üstün de bulunan lasiktiklerin, kuru zemin performansı yeterli seviye de. Fakat su gördüğü vakit salma yapıyor motorumuz. Ben daha güvenli bir sürüş için Pirelli Diablo Rosso 2 lastiklerimi sipariş geçtim. 1.000 TL'ye geldi. Stok problemi olduğu için maalesef elime 1 ay süre sonra ulaşacak. Onun dışın da keiti jant şerit siparişimi de geçmiş bulunuyorum. Tank pad'i görerek alacağım için, internetten sipariş geçmedim. Bu arada, lastiklerimi de bayiden sipariş geçtim. Bu değişimler den sonra extra olarak motoruma yapacağım bir şey yok. Her şey yerli yerinde .
*Motosikletlerimizin şanzımanı gayet kararlı çalışıyor. Vites değiştirirken geçmeme veya boşa düşme sorunu ile henüz karşılaşmadım. Bu dediğim sorunlarımı, cbr 250 de yaşıyordum maalesef. Vites geçişlerimiz ne kemikli, ne yumuşak. Gayet kıvamın da.
*Motor kısmında da henüz bir hayal kırıklığı yaşamadım. Karbüratörlü olmasına rağmen gayet sağlıklı bir şekil de istenilen performansı bana sunabiliyor. Devir de dalgalanmalar olmuyor. Parçalar alıştıkça, motosiklet daha iyi kıvama gelecektir. Gün geçtikçe motorum da genel olarak fren performansı, titreşim, ivmelenme gibi değerlen de iyileşmeler olduğunu gözlemliyorum. Şu an ki halinin bile, tatmin edici olduğunu söyleyebilirim.
Daha sonra son bir vidyo paylaşımı yaparak, motorla ilgili yazılarımı bu başlık altında paylaşmayacağım. Konuyu takip etmek isteyen arkadaşlar http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1 linki ile sunumlarıma ulaşabilirler.
Saygılarımla.
Önce emniyet, sonra hareket...
hyosung gt250r dada çift egzantirik var egzantirik değişiminde çok güzel giriyor :D honda az girsin die koymamıştır tek veya çift tek silindir olmasına rahmen baya iyi gidiyor cbr250r bumoto 160 km hızı geçemiyorsa çift egzantirikli bumoto'yuda tek egzantirkle geçiyor demektir cbr250r :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Arkadaşlar hız konusuna fazla takılmamak lazım. Sonuçta aşağı, yukarı hepsinin limitleri belli. 150 km. hız, bu sınıfta ki bir motor için gayet yeterli.
@Asterix
Paylaşımını bekliyoruz kardeşim. Asıl bumoto forumuna da paylaşımlar yaparsanız, hareketlilik adına iyi olur . Yanlız bırakmayın beni .
Saygılar herkese...
Önce emniyet, sonra hareket...
detaylı incelemen için teşekkurler arkadasım.
Yaşasın çekik gözlüler
video uzun ve güzel hocam. bi dahakne göstergeyide görebilirsek daha iyi olur aslında
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
güle güle kullan sonpol....kazasız belasız ve sorunsuz inş....
Objektif 1 inceleme olmus tesekkurler yalniz motorun sase`sini cok merak ettim yok mu ciplak resmi falan bakalim ?
Maalesef yok. Akü bağlantısı yapılırken yan kapaklar açık vaziyette gördüm fakat resimlemedim maalesef. Benim gözüme olumsuz görülecek bir görüntü gelmedi. Tabi iyicene soyup bakmak lazım fakat yakından detaylı olarak incelediğiniz de motosikletin üzerinde ki şase'nin iyi olduğunu gözlemliye biliyorsunuz.
Önce emniyet, sonra hareket...
Ustam ben ve benim gibi almaya niyeti olupta hızını merak eden kardeşlerine max hızını ve hangi hızda stabil olarak gidebildiği konusunu aydınlatırsan çok makbule geçer
Benzin deposunun dizaynı sakat: kafadan bir yere girse kullanıcının çocuğu olmaz bir daha.
@SonPol motorunuzu güle güle kazasız belasız kullanırsınız inşallah...
Videonuzun bir kısmını izledim sahilde çok güzel gazlamışsınız.İzmirde denk gelirsem durdurur motoru incelerim ona göre
Hele hele makas atarken verilen sinyaller harika
Benimde merak ettiğim başka konudaydı sanırım bumotonun 100 km'de 2,5 lt tükettiği söylenmiş...
Bu cidden doğrumu benim 125 cc lik cb o kadar yakıyor.
Ayrıca bumotonun sesini çok beğendim tok güzel rahatsız etmeyecek bir sesi var.Max sürat sanırım 160 civarı.Birde enjeksiyonlu ve devir kesici olsa hakkaten tadından yenmeyecek bir motor olucakmış.
Hani motor fazlasıyla yakışıklı fiyatıda uygun ancak ülkemizde rağbet görürmü görmezmi orası tartışılır.
Tekeriniz düz bassın...
Şeytan İcadı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...00228228/detay
resimdeki motor benim motorumdur.
ilan sahtedir.
şikayet etmenizi rica edicem
teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)