Bumoto Calibre 250RR İnceleme
Reklamlar
-
Arkadaşlar öncelikle merhaba.
Bumoto Calibre 250 hakkında sizlere incelememi aktarmak istiyorum. Önümüz de ki sene büyük bir motosiklete geçmeyi düşünüyordum ve düşüncem hala değişmedi. Fakat, genellikle şehir içinde benim ihtiyaçları mı karşılayacak, performanslı, su soğutmalı bir motosiklete ihtiyacım olmaya başlamıştı. 250'lik sınıfta, daha önce cbr 250r sahibi olmuş ve memnun kalmış olsam da, daha farklı alternatiflere yönelmek istedim.
Honda Cbr 250r'ın tadına baktığım için, bir daha almak istemedim. Kawasaki 250r, genel olarak bana hitap etmiyordu. Yeni Ninja 300 ise benim vereceğim rakamlar da ülkemize giriş yapmadı. Geriye kalıyor S&T GT250R ve Dealim roadwin. Dealim alabilirdim. Fakat gördüm ki İzmir'de hiç bir bayi ve servisliği bulunmamakta. GT250R'ı ise, farklılık adına tercih etmek istemedim. En sonun da kaldık Calibre'ye .
Özgül motora Calibre'yi incelemek için gittiğim de, motosikletin hiçte kötülendiği gibi bir işçiliğe sahip olmadığını gördüm. Aksine sağlam bir duruşu vardı! Bu motosikletin grenaj kalitesinin gerçekten kötü olduğu savunan arkadaşların, Cbr 250R'ın da grenajlarını incelemelerini rica ediyorum. Bu arada, ne kadar doğrudur bilemem fakat, Calibre ile Cbr 250R'ın, aynı fabrikadan çıktığını iddaa ettiler! Bu iddayı desteleyecek olmasam da, malzeme kalitesinin gerçekten de Cbr 250R'a çok yakın olduğunu söyleyebilirim. Ben eski bir Cbr sahibi olarak, kıyaslamalarım da takdir edersiniz ki genel de Cbr'la olacaktır. Aklıma gelmişken, sohbetimiz sırasın da Kuba motor hakkında konu açıldı ve kubanın kağıt gibi olduğunu, calibrenin o model ile alakası olmadığını da kendileri vurguladılar!
Motosikletimle böyle karşılaştık.
Yakıt deposu, cbr 250r da olduğu gibi el de kalmıyor.
Motor kısmından geçecek olursak, 29 beygir bir çoğunuzun da belirttiği/tahmin ettiği gibi şişirme bir değer! Motosikletimizin gerçek gücü 25 beygir. Maksimum ise 160 km'lik bir hıza çıktığı söylendi bana. Tork değerini şu anlık bilemiyorum fakat 25 olabilir. Su soğutmalı, 4 subablı ve karbüratörlü bir motora sahip motosikletimiz.
Motosiklette ki detaylar çok güzel. Ayarlanabilir ön amortisörler çok çok iyi. Kesinlikle görüntüden ibaret değil. Bizzat deneyerek sertlik ayarı yaptım. Ayarlaması kolay ve sürücüyü şımartacak bir özellik. Gösterge de, asgari ihtiyaç duyacağımız her şey düşünülmüş. Buna vites göstergesi dahil.
Papatya tasarımlı çift ön diske sahip frenler, çelik fren hortumları ile desteklenmiş ve inceleyeni etkiliyor. Arka tekerimiz de tek disk fren ile desteklenmiş. Frenler şu anda bile çok çok iyi. Zamanla daha da iyi hale gelecektir.
Grenajlar motosikleti, cbr'a göre daha iyi bir sarmalamış. Yani bu modelin rüzgar direnci bana daha iyi gibi geldi. Tabi ki bunu uzun yol yaparsam daha iyi anlayacağım.
Motosikletimizin oturuş pozisyonunun, GT 250r'a göre daha eğik olduğunu söyleyebilirim. 1.000'lik ss gibi oturuş pozisyonumuz. Motosikletin boyutları 600rr, GT 250r gibi. Hatta yükseklik Calibre de daha fazla. Anlayacağınız üzere, kalıp olarak 600cc klasmanların da. Gidon, GT 250r'a göre çok az daha fazla hareket alanına sahip.
Sele yüksekliği şu an da net söyleyemiyorum fakat, cbr 600rr daha önce denemiştim. Çok yakın buldum. Çok az yatık vaziyette ayaklarım yere tam basıyor. Boyum 1.72. Motosikletin ağırlığı denildiği gibi 150 kg. civarların da.
Ön taraftan motosikleti incelediğimiz de, led ön sinyaller, şık ön far takımı ve gündüz sürüş ledleri oldukça şık görünüyor.
Arka tarafa geçtiğimiz de devam eden led aydınlatmalara sahip stop farı ve sinyal lambaları, yine şık düşünülmüş ayrıntılar arasında.
Motosikletimizin üstünde ki lastikler hakkın da yorum yapabilmem için çok erken. Fakat ben yine de lastiklerimi Pirelli Diablo Rosso II ile değiştireceğim. Motosikletimiz ön de; 110/70-17, arka da ise; 150/60-17 lastik ebatlarına sahip.
Görüntüyü destekleyen egzoz, gerçekten sınıfın da tok bir sese sahip.
Aynalarımız katlanıyor ve görüş açısı yeterli seviye de.
Test&Sonuç:
Motosiklete genel olarak baktığımız da, gerçekten 2012 model diyebiliyoruz. Calibrenin duruşunu, stilini ve diğer ayarlanabilir ön amortisör gibi ayrıntıları beğenmeyen kişi sayısı sanırım çok az olacaktır. İşin Çin kısmına fazla takılmamak lazım. Zira şu anda yazı yazdığım bilgisayarım bile Çin'de üretilmektedir. Ben bir mala yeterli değer verildiğin de, sizi yarı yol da bırakmayacağını düşünüyorum ve bu dediğim ''genel'' de böyledir. Bu tip motosikletlere, servislerin de ilgi göstermesi bir hayli önemli bir konu. Kullanıcı ve servisler, üşenmeyip gerekli kontrolleri zamanın da yaparlarsa, hangi marka olursa olsun, sıkıntı yaşamayız. Yukarı da, resimleri ile belirttiğim açıklamalar ışığın da Calibre'yi çok beğendim ve bumoto'ya fırsat vermek adına bu motosikleti aldım. Bunu bir çoğunuz mantıklı, bir çoğunuz kumar olarak göreceksinizdir. Fakat biz de bir şekil de desteğimizi verelim ki, firmalar daha iddalı modeller ile piyasaya girsinler. Her durum da her zaman kazanan taraf tüketici olsun! Genel incelemelerden yola çıkarak tekrar belirtmem gerekirse, plastik kalitesi Cbr 250r'a çok yakın. Ön yargılarımızı bir kenara bırakmalı ve incelemenizi o şekilde yapmanızı tavsiye ederim.
Diğer yandan motosikletin ivmelenmesi gerçekten beni şaşırttı. Sınıfın da en hızlı model değil belki ama bir cbr'dan da yavaş değil! Teknik değerleri zaten çok yakın. Calibre burada ağırlık avantajını kullanarak öne geçebilir. Ama kesinlikle en hızlısı diyemeyiz.
Motosikletin performansından oldukça memnunum. Daha 5. vitese atamadım motosikleti. 4. viteste 8.000dd/sn 124 km. gibi bir rakama denk geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Zaten ileri zamanlar da çekeceğim kayıtlardan daha net görebileceksiniz..
Vibrasyon kısmına gelecek olursak Motosiklette üst devirler de vibrasyon oluşuyor fakat, parçalar bir birine alıştıkça daha iyi duruma gelecektir. Bir de ben ipone yağları ile motosikleti destekleyeceğim .
Belirtmem gereken bir konu da fan. Ben Özgül motor'dan bu motoru alan 5 kişiyim. Daha önce sattıkları 4 kişiden sadece birisin de fan problemi olmuş. Onun da fan müşrünü değiştirerek çözmüşler. Yani fan daha erken devreye giriyormuş böylelikle. Eğer haralet problemim olursa, bana da bu şekil de bir çözümle yaklaşacaklar. Fakat şu anlık haraletim normal seviye de ve vidyo'yu çekime almadan önce de sıkışık trafikte getirdim motorumu eve. Aşağıda vidyo paylaşamım olacak...
İleri zamanlar da paylaşımlarım devam edecektir. Egzoz sesini canlı dinlemenizi tavsiye ederim. Çok özel bir sese sahip calibre. Ducati termignoni'ye çok yakın bir sesi var. Tek silindiri geçtim, piyasa da ki çoğu çift silindiri utandıracak bir sese sahip .
ARTILAR:
1. Fiyat. Malzeme kalitesi ve sunulan özellikler ele alındığın da rakipsiz.
2. Tasarım. Kesinlikle tasarım ödülü verilecek kadar güzel.
3. Rakipleri ile benzer teknik özellikler. Performans olarak tatmin edici.
4. Rakiplerin de olmayan detaylar ile cezbedici. Ayarlanabilir amortisörler, çelik fren hortumları, ön de ve arka da bize eşlik eden led aydınlatlamalar ve optik far gibi detaylar ile çok şık.
5. Çift diske sahip papatya frenler. Frenlerin şu anda bile mükemmel olduğunu söyleyebilirim.
6. Hani kalıplı motorları severiz ya, bu da öyle. 600cc klasmanın da boyutlara sahip.
EKSİLER:
1. Karbüratörlü olması.
2. Devir kesici bulunmaması.
3. Selektör gibi ufak fakat gerekli bir butonun eklenmemiş olması.
*Motorum henüz yeni olduğu için, bir takım sorular hava da kalabilir. Fren performansı, motosikletin genel performansı, yol tutuşu vs. tüm paylaşımlarım http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1 linki altında devam edecektir.
Yarın vidyoyu eklemeye çalışacağım. İlerleyen zamanlar da ise çekimlerin devam edecektir.
Saygı ve sevgilerimle.
Önce emniyet, sonra hareket...
Reklamlar
-
Oturuş pozisyonu GT250R'den eğikse nasıl bir sürüşü var merak ettim
Güzel motor, sürdükçe incelemenize eklemeler yaparsanız daha güzel olur.
Hayırlı olsun...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
-
hocam ilk baş bu motoru sadece test ettiğiniz almadığınızı sanmıştım okudum sonra baktımki siz bu motoru almıssınız ve başladınız övmeye bende bu motoru yakından gördüm bi gt250r kadar yatık veya büyük değil bilmiyorum zaten gt250r dan yatıksa o motoru gerçek manada yatarak sürmeniz gerekir gt250r ı ne kadar denediniz parça kalitesi olarak bana hyodan bile üstün değil gibi geldi yakından bakınca siz tutmuşsunuz cbr250r ile nerdeyse aynı demişsiniz iyi tamam amortisör olayı güzelmiş ama karbüratörlü bi alet Ne diyim siz beyenmşsiniz almıssınız Hayırlı olsun fakat yorumlarınız bende objektiflikten uzak benim motorum modunda bi hava yarattı lütfen yanlış anlamayın benim görüşüm böle sizin görüşünüz farklıdır fakat sıralama gerekirse parça kalitesi bakımından piyasa ninja ve cbr zirvede arkasından hyo sonrasında daelim ondan sonra bu moto gelir performansa gelirsek 1- ninja 2-hyo 3-cbr ilk 3ü alır. inşallah bi sorun yaşamadan uzun süre kullanırsınız .AMA YİNEDE CBR250R KULLANMIŞ BİRİ OLARAK YİNEDE BU MOTORU BEĞENDİYSENİZ BELKİDE BENİM GÖREMEYİP İNCELİYEMEDİKLERİMİ SİZ GÖRMÜŞSÜNÜZDÜR SÜRME ŞANSIM OLMADI
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
metci adlı üyeden alıntı
Oturuş pozisyonu GT250R'den eğikse nasıl bir sürüşü var merak ettim
Güzel motor, sürdükçe incelemenize eklemeler yaparsanız daha güzel olur.
Hayırlı olsun...
Yani en güzel örneği bu akşam ki foto ile gösterebilirim. Önden baktığınız da, sürüş pozisyonu hakkın da az çok bilgi sahibi oluyorsunuz . İncelemelerim belirttiğim bumoto calibre formu altında devam edecektir.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hocam ilk baş bu motoru sadece test ettiğiniz almadığınızı sanmıştım okudum sonra baktımki siz bu motoru almıssınız ve başladınız övmeye bende bu motoru yakından gördüm bi gt250r kadar yatık veya büyük değil bilmiyorum zaten gt250r dan yatıksa o motoru gerçek manada yatarak sürmeniz gerekir gt250r ı ne kadar denediniz parça kalitesi olarak bana hyodan bile üstün değil gibi geldi yakından bakınca siz tutmuşsunuz cbr250r ile nerdeyse aynı demişsiniz iyi tamam amortisör olayı güzelmiş ama karbüratörlü bi alet Ne diyim siz beyenmşsiniz almıssınız Hayırlı olsun fakat yorumlarınız bende objektiflikten uzak benim motorum modunda bi hava yarattı lütfen yanlış anlamayın benim görüşüm böle sizin görüşünüz farklıdır fakat sıralama gerekirse parça kalitesi bakımından piyasa ninja ve cbr zirvede arkasından hyo sonrasında daelim ondan sonra bu moto gelir performansa gelirsek 1- ninja 2-hyo 3-cbr ilk 3ü alır. inşallah bi sorun yaşamadan uzun süre kullanırsınız .
Büyük değil fakat gidonu daha alçak
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hocam ilk baş bu motoru sadece test ettiğiniz almadığınızı sanmıştım okudum sonra baktımki siz bu motoru almıssınız ve başladınız övmeye bende bu motoru yakından gördüm bi gt250r kadar yatık veya büyük değil bilmiyorum zaten gt250r dan yatıksa o motoru gerçek manada yatarak sürmeniz gerekir gt250r ı ne kadar denediniz parça kalitesi olarak bana hyodan bile üstün değil gibi geldi yakından bakınca siz tutmuşsunuz cbr250r ile nerdeyse aynı demişsiniz iyi tamam amortisör olayı güzelmiş ama karbüratörlü bi alet Ne diyim siz beyenmşsiniz almıssınız Hayırlı olsun fakat yorumlarınız bende objektiflikten uzak benim motorum modunda bi hava yarattı lütfen yanlış anlamayın benim görüşüm böle sizin görüşünüz farklıdır fakat sıralama gerekirse parça kalitesi bakımından piyasa ninja ve cbr zirvede arkasından hyo sonrasında daelim ondan sonra bu moto gelir performansa gelirsek 1- ninja 2-hyo 3-cbr ilk 3ü alır. inşallah bi sorun yaşamadan uzun süre kullanırsınız .AMA YİNEDE CBR250R KULLANMIŞ BİRİ OLARAK YİNEDE BU MOTORU BEĞENDİYSENİZ BELKİDE BENİM GÖREMEYİP İNCELİYEMEDİKLERİMİ SİZ GÖRMÜŞSÜNÜZDÜR SÜRME ŞANSIM OLMADI
Estağfurullah. Elbette ki istediğiniz düşünceyi paylaşabilirsiniz. Benim de düşüncelerim yukarı da belirttiğim gibidir. Bugün bayi de R6'da (2003-2004 model olabilir) vardı. Ve plastik kalitesinde bir üstünlük göremedim. İleride detaylı bir inceleme sonrası fikriniz değişebilir. Benim görüşlerimi bu akşam bir araya geldiğim arkadaşlarım da destekleyeceklerdir. Bu arada kesinlikle objektif yaklaşıyorum. Sahibi olduğum bir şeyi övmem. Kötüyse, kötü olduğunu söylerim. Benim yapım bu şekildedir. O yüzden aklınız da lütfen soru işareti kalmasın .
Saygılar.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
hayırlı olsun motorunuz 20-30 bin verip ss alan inceleme diyede sağdece fotoraf ekliyenlere inat bilgilendirici yazınız da çok güzel olmuş.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
Şu an 31 kullanıcı var. (10 üye ve 21 konuk)
viper17
cyberdanger
QdR
baysamin
ufuk-*-
SonpoL+
adem80
Emreerol
teknoali
apranax77
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Şu an 31 kullanıcı var. (10 üye ve 21 konuk)
viper17
cyberdanger
QdR
baysamin
ufuk-*-
SonpoL+
adem80
Emreerol
teknoali
apranax77
Hösssttt. Ne kızı lan ))).......
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
teknoali adlı üyeden alıntı
hocam bu moto benimde çok merak ettiğim bir modeldi. alma niyetinde değildim ama 29 hp yi gerçekten merak ediyordum.
bi arkadaş almış . tanıştık sohbet ettik. motoru test etme şansım oldu. inanın ciddi bir titreşim var. hele 1.viteste 38 - 40 a gelince ninja kullanıcısı olarak bu titreşim gerçekten beni rahatsız etti.
son hız konsunda motor sahibi arkadaş benım 175 gördüğüm dalışta 152 yaptığını söyledi. ki benım gördüğüm kullandığım motorun gideri o kadar normaldir. düzde henüz o hızı görebilmiş değil arkadaş.
ayrıca ben şimdiye kadar ön amörtisorü düşürmeden çamurluk vurması ezilmesi duymadım. bugüne kadar bi çok motor kullandım. mesela cup ve ybr de ön amartisorü kesip düşürdüğünüz zaman ön frene yükelince ön çamurluk yukarıya vurar ve temas eder .
bu moto orjinal haliyle amasör e hiç düşürmeden vurmuş.
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos...00912957_a.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...19445609_n.jpg
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...05390157_n.jpg
benim düşüncem nedir , güzel motor hoş motor ama uzun vadede ve kullanımda sıkıntı olabilir . ve ben 7 liramı çöpe atmam , atmak istemem.
siz motoru çok güzel çok detaylı anlatmışsınız ama benim motorum olarak biraz objektiften uzak gibi geldi.
hayırlısı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...
Ali kardeşim açıklamalarınız için teşekkür ederim. Lütfen objektif olmadığımı söylemeyin. Bu da benim 7. motorum. Hani birazcıkta maldan anlıyoruz haliyle. Tamam uzun vadede nasıl elbette ki bilemem fakat ilk izlenimlerim gayet olumlu. Titreşim dediğiniz gibi var (üst devirlere doğru). Fakat bana rahatsız edecek boyutta gelmedi. Örneğin eski motorum olan cbr 250r'da da titreşim üst devirler de kendini gösteriyordu. Lütfen işin f/p yönünü alarak değerlendirme yapınız.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
hayırlı olsun sonpol güzel motosiklet geçenlerde burda bayide vardı bende gittim inceledim lakin parça kalitesinde bilmiyorum ama baya bi kalitesiz geldi hatta şeye benzettim ben plastik sandelyeler varya güneşte kala kala artık tırnağınızı sürdüğünüzde çizilir ya aynı onun gibi ön göstergelerde ki plastik aynı öyle koltukların derileride bi kaç oturup kalkmada dikiş yerlerinden yırtılacakmış gibime geldi şekil olarak güzel ama plastik malzeme baya zayıf çalıştırmak istedim ama bayi çalıştırmadı bende pek üstelemedim benim gözümde pek de 7 lira edecek motor değil sana yinede hayırlı olsun diliyorum kardeşim.
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
aksoyy adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun sonpol güzel motosiklet geçenlerde burda bayide vardı bende gittim inceledim lakin parça kalitesinde bilmiyorum ama baya bi kalitesiz geldi hatta şeye benzettim ben plastik sandelyeler varya güneşte kala kala artık tırnağınızı sürdüğünüzde çizilir ya aynı onun gibi ön göstergelerde ki plastik aynı öyle koltukların derileride bi kaç oturup kalkmada dikiş yerlerinden yırtılacakmış gibime geldi şekil olarak güzel ama plastik malzeme baya zayıf çalıştırmak istedim ama bayi çalıştırmadı bende pek üstelemedim benim gözümde pek de 7 lira edecek motor değil sana yinede hayırlı olsun diliyorum kardeşim.
Tırnağınızı sürttüğümüz de çizilecek gibi gelmesi gayet normal. Çünkü motorumuzun üstün de kaplama mevcut. Kaplama günümüz de boya dan uygulaması hem daha kolay, hem daha ucuz olduğu için bu uygulamayı tercih etmişler .
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın
Ben yakından görüp incelemiştim, görünüş olarak ve saydığınız detaylar açısından gayet iyi biraz kullanın bakalım sağlamlık açısından nasıl olacak?
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
SonpoL adlı üyeden alıntı
Hösssttt. Ne kızı lan
))).......
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Ali kardeşim açıklamalarınız için teşekkür ederim. Lütfen objektif olmadığımı söylemeyin. Bu da benim 7. motorum. Hani birazcıkta maldan anlıyoruz haliyle. Tamam uzun vadede nasıl elbette ki bilemem fakat ilk izlenimlerim gayet olumlu. Titreşim dediğiniz gibi var (üst devirlere doğru). Fakat bana rahatsız edecek boyutta gelmedi. Örneğin eski motorum olan cbr 250r'da da titreşim üst devirler de kendini gösteriyordu. Lütfen işin f/p yönünü alarak değerlendirme yapınız.
inşallah yine aynı şekilde olur motorunuz ve memnun kalırsınız ama fiyat performans olarak sanırım tam olarak veremeyebilir ama motoru o kadar uzun süre kullanma şansım olmadı. önümüzdeki günlerde bi uzun yol düşünüyoruz . bu moto cu arkadaş da müsait olur katırlırsa uzun yolda haliyle belli olacaktır . bu arada motoru stop ettikten sonra bile fanın çalışıyor olması garip geldi bana. eski doğan vs arabalarda araç stop edilir ve bi süre sonra fan kapanır aynı geldi. tabi bu iyimidir kötü müdür bilemem ama . konunuzu ilerlyen zamanlarda da takip edeceğim ama şunu söyleyeyim insallah ben yanılıyor olurum. zira 250 cc piyasasında alternatif kaliteli motorlar gayet güzel olur hem yollar daha renkli olur
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
-
teknoali adlı üyeden alıntı
inşallah yine aynı şekilde olur motorunuz ve memnun kalırsınız ama fiyat performans olarak sanırım tam olarak veremeyebilir ama motoru o kadar uzun süre kullanma şansım olmadı. önümüzdeki günlerde bi uzun yol düşünüyoruz . bu moto cu arkadaş da müsait olur katırlırsa uzun yolda haliyle belli olacaktır . bu arada motoru stop ettikten sonra bile fanın çalışıyor olması garip geldi bana. eski doğan vs arabalarda araç stop edilir ve bi süre sonra fan kapanır aynı geldi. tabi bu iyimidir kötü müdür bilemem ama . konunuzu ilerlyen zamanlarda da takip edeceğim ama şunu söyleyeyim insallah ben yanılıyor olurum. zira 250 cc piyasasında alternatif kaliteli motorlar gayet güzel olur
hem yollar daha renkli olur
Fan açmak kötü bişey değil aksine motor ömrü için sağlıklı bir olay.
Ayrıca diğer 250cc sınıfı pek memnun kalmaz bu motor fazla yayılırsa çünkü egzoz sesi yanınızdan geçerken ürkütebilir
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Moderatör
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Güzel bir inceleme konusu olmuş ayrıca, ellerinize sağlık.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
hayırlı olsun öncelikle
aradıgımız özellikler genellikle aynı
1 vibrasyon
2 saglamlık
3 az da olsa konfor
gerisi zaten az cok digerleriyle aynıdır
-
Aynı Renk Aynı Model Bende de Mevcut.
Bende Hiç Bi Sıkıntısını Görmedim
-
Güle güle kullan.Benim çok hoşuma gitti.En azından fiyatı uçuk değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler