Belki adamın Kawasaki 300 e ihtiyacı vardır. Eleştirenleri anlamıyorum.
Reklamlar
-
Anlamıyorum arkadaşlar gerçekten anlamıyorum niye olaya hep kazık yemek, enayilik vs vs olarak bakıyoruz ki, neden hep birbirimize üstü kapalı veya açıktan hakaret ediyoruz, neden hiç farklı açılardan bakmıyoruz, neden hep maddi olarak bakıyoruz ki olaylara. İlla ki maddi olarak bakacaksak;
ABD satış fiyatı 4800-5000 dolar olan ürüne biz niye güzelim ülkemizde 7000 euro gibi korkunç rakamlar veriyoruz diye bakmalıyız ve bunu eleştirmeliyiz. Eleştireceğimiz konu asla birbirimizin bakış açısı, dünya görüşü, ihtiyaçları, fikirleri vs vs olmamalı.
Ninja 300 ün özelliklerine bir bakalım;
296cc sıvı soğutmalı paralel çift silindirli, çift ekzantrikli motor bloğu 39 hp güç üretiyor.
Dijital Yakıt Enjeksiyonu,
hani o, her motorda olmalı dediğimiz A.B.S. fren sistemi (Önde 290mm çift piston kaliperli disk, arkada 220mm disk frenler)
Arka tork sınırlama fonksiyonu olan yarış tipi debriyaj (bana göre abs den ve çekiş kontrol den sonra en büyük nimetlerden biri, kullananlar bilir.)
Dijital göstergeler ve ekonomik sürüş aralığını gösteren gösterge. ECO.
Kawasaki Air Management System: Sıcak havayı radyatörün arkasından motosikletin alt bölümüne ileten bir sistem bu sistemle sürücüye daha az ısı ulaşıyormuş, (hep şikayet ettiğimiz yüksek ısının çözümünü bulmuş sanırım kawasaki)
78,5 cm sele yüksekliği,
Euro 3 normlarına uygun eksoz (Hani motorcular çevreye duyarlıdır yaaa...)
37mm teleskopik ön çatallar ve 5 kademe ayarlanabilir uni-trak arka amortisör
172kg/174kg ABS ağırlık
Ve Kawasaki nin çok güvendiği, çok iddialı olduğu şasi. (Ninja 250 den %150 daha sağlam bir şasiden bahsediliyor...)
Şimdi bu özellikleri görüp, okuduğum ve en önemlisi ANLADIĞIM zaman ben sınıfında rakibi olmadığını ve Kawasaki nin bu motora çok emek harcadığını görüyorum.
Herkesin kişisel tercihleri farklıdır elbette ve aramızdan bazıları motosiklet kullanmayı ve hayatta kalmayı, yaşamayı, çok sevip;
ihtiyacımı görsün, işimden evime, evimden işime arada sırada sahilde dolaşmaya...,
yakıtı iyi olsun,
sollamalarda ve yokuşlarda bayılmasın,
yakışıklı olsun,
güven versin, abs si olsun,
uzun ömürlü olsun hem ben zaten uzun süre bi motora binerim öyle hemen al sat yapmam, sıkılmam,
zaten öyle deli gibi hızlanmayan,
0-100 ü 3 saniyeler, 0-200 ü 7 saniyeler civarı olmayan,
200 küsür kilo aleti zapt etmek için body salonlarına gitmeden,
Memleketin tümsekli yollarında seleden zıplarken gazı kaçırdım diye altıma kaçırtacak,
7, 8 litre benzin yakacak,
diye korkmadan uzun yıllar motosiklet sürmek isteyebilir.
Değil mi arkadaşlar?
Saygılar. İyi forumlar...
Reklamlar
-
o kareneajlarla sol şeritte arkadan bir renault megane sellektör yaparsa ayıp olur
-
300 cc motora yarış tipi debriyaj koyan kawayı, bu kadar damarlı fiyat geçiren z-moto yu tebrik ediyorum.
Nereye bakarsan, oraya gidersin. ![Smile14](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_bounce.gif)
-
satoyama adlı üyeden alıntı
o kareneajlarla sol şeritte arkadan bir renault megane sellektör yaparsa ayıp olur
![Smile1](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_razz.gif)
Yapsın, sende yol verirsin geçer gider... Ne var yani çok mu önemli? 180 den sonra Megane geçse ne olur yani. 180 e kadar çıksın bakalım Ninja 300 ile aynı zamanda çıkabiliyor mu?
-
Bilalancer adlı üyeden alıntı
Yapsın, sende yol verirsin geçer gider... Ne var yani çok mu önemli? 180 den sonra Megane geçse ne olur yani. 180 e kadar çıksın bakalım Ninja 300 ile aynı zamanda çıkabiliyor mu?
Otobanda ışık olduğunu pek sanmıyorum
Nereye bakarsan, oraya gidersin. ![Smile14](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_bounce.gif)
-
hocam güzel yazmışsınız. haklı olduğunuzu düşünüyorum da.
bir motosikletin ihtiyaçları fazlasıyla karşıladığından bahsetmişsiniz, karşılıyorda.
benim düşüncelerimde o yönde; yeterince gücü hissettiriyor, az yakıyor, yakışıklıda. önemli olanda bunlar değilmi.
ses ve ekstrem güç fantazisi olmayanlar yeterli ve hoş makina. bu makinayıda edebine göre kullanmak gerekir diye düşünüyorum; racing görüntüsü var diye de 600< lük gibiler gibi de basmamak sıkıştırmamak gerekir.
ama türkiye distribütörün fiyat politikası ne kadar doğrudur, alternatiflerine göre f/p karşılaştırması nedir bilemeyeceğim.
-
Yeni ninja`yi cok begendim ama vergi sistemi o motorun olu dogmasina neden olacak gibi ayrica 174 kilo agirlik o hacimde bir s.s icin cok fazla
-
Diğer konuya yazdığım mesajı buraya kopyalıyorum ![Smile1](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_razz.gif)
NİNJA 300 USA fiyatı 4799$
Ninja 250 USA fiyatı 4449$
Aradaki fark 350$
Türkiye'de Ninja 250 nin vergiler dahil fiyatı 5000 avro.
Vergisiz fiyatını hesaplarsak 5000 / 1.18 / 1.08 = 3923 avro
Şimdi de Ninja 300 ün Türkiye'de olması gereken fiyatı hesaplarsak. (Tr için aradaki farkı 350 dolar değil avro olarak hesaplıyorum yani fazla bile hesaplıyorum )
3923 + 350 = 4273 avro
4273 * 1.18 * 1.37 = 6907 avro
Aradaki 200 avro Z-Moto'nun kazığı
Bence Z-Moto motoru satabilmek adına ,vergi diliminden dolayı kar marjı gütmek yerine kar marjını minimuma indirmeliydi. Beklenildiği gibi öyle birşey yapmamış
Ben bu hesaplamayı yaptıktan sonra Z-Moto'ya fazla kızmıyorum.
Bu ÖTV'leri bize dayatan devlete-hükumete kızıyorum.
Bir motorlu taşıttan %130 ötv + %18 kdv yani %171,5 vergi alan hükumete ve hala buna oy veren zihniyetlere kızıyorum.
-
Boşuna kızmayın mercedes bile 1.6 motor getirdi peynir ekmek gibi sattı. Z-moto bile bile 300 cc getiriyorsa hükümetin suçu yok. Nasıl olsa %50 si akıllı bu ülkenin
Nereye bakarsan, oraya gidersin. ![Smile14](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_bounce.gif)
-
Amma konu oldu ha sunun dikkatini cekerim genelde konu olan motosikletler cok satılıyor
-
Vergisiz hali 19 tl olan motorun vergili fiyati 27-28 tl ye cikiyorsa adamlar ne yapsin. Adamin isi motor yapmak Ki gayette basarili olmuslar. Gerisi size ve cebinizdeki paraya kalmis.
Neden 300 cc konusunuda tartismaya bile gerek yok. Fakat keyiflerinden degil.
-
Kawasakiyede Ninjayada kimsenin lafı yok zaten lafımız kdv'ye ötv'ye
-
Onunda yeri burasi degil iste . Ancak kahvehane edebiyati olur. Burdan eksozunu yirtsan kimse duymaz sesini
-
tabiki bircok insanin ihtiyacini karsilicaktir fakat 600 cc 4 silindir ss ile kac kilo farki var bunun? yada 600cc 4 silindir ss ile kawanin seyahat hizinda ilerlesen cok abarti fazlami yakiyorsun benzini? hic zannetmiyorum.
-
herkes para veriyor para kazanmak için türkiyede ne işler yapılıyor
para kazanmak cok zor
kimse gazoz kapagı vermiyor para yerine
ninja 300 ün fiyatı cok fazla
hem ötvye kızıyorm hemde z motoya
bu adamlardan motor alınmaz
eger o ninja 250 gelseydi
yok satardı herkes alırdı
ama bence bu 300 cc tutmaz bu paraya..
400cc yi getirseydi ve aynı fiyat verseydi o zaman mantıklıydı
şuan mantıksız
2 tane gider cbr 250 r alırsın
en azından z moto gibi yedek parcada geçirmiyor
-
300 cc motora 16 17 milyar para verecek adam benzini dert etmez zaten.o yüzden ekonomik az yakar olayını geçicen :D
-
Nereye bakarsan, oraya gidersin. ![Smile14](http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_bounce.gif)
-
acayüp adlı üyeden alıntı
Onunda yeri burasi degil iste . Ancak kahvehane edebiyati olur. Burdan eksozunu yirtsan kimse duymaz sesini
Pardon anlayamadım?
-
400 cc ninja gelse o para verilirdi
300 cc ninja alıncaya kadar o paraya ne 600cc ler var ikinci el
alırsın bakarsın dalgana..
kawasaki 300cc işi yatar
yamaha bari bi 250 cc ss cıkartsa da alsak =)
ama yzf 125 r 9 10 bin tl fiyat biçtiler :D
250 cc cıkarsa yamaha ona da 17-18 bin tl ceker gibime geliyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)