ah dazzleri getirseler
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
adam gibi motor getirsinlerde alalım. Cbf, cb yi beyenmedim. Cbr 125 i bile beyenmedim. Zaten benim tarzım değil. Cbf tam benlik ama kronik sorunları adama cinnet geçirtecek şekilde. Kaldırılması iyi olmuş bence. Kadro zaten çok grenajlı ve geniş. Ufak çapta yan yatmada dünya kadar masraf çıkartabilir. Beyenmediğimi her zaman söyledim.
Adem emmi bunları söylerken hiç ufak çapta yan yatan birine sordun mu. hatta koruma demirsiz birine ne kadar masraf çıkar diye sordun mu. ? Kronik sorunlar o kadar da kronik değil ki 4-5 senedir her fırsatta kullanıyorum..
Bence de aynı kasa ya da yakın kasa ile cbf200 getirsinler, bana göre tek eksiği sınıfından kaynaklanan hızlanma ve son hız ( her ne kadar sakin kullansam da arada 120 üstüne çıkmak güzel olur)
ben beğenmediğimi yazdım. Beğenseydim alırdım bi cbf 150. Sıfır motor alıp yağ yakacağına benim taka yaksın o yağı. Hiç olmazsa benimki eski model, eski motor derim. Daha sağlam motor isterim ben. Her türlü zorlamaya gelecek.arıza yapmıyacak sorunsuz model isterim. Oda hondada yok şu an.
Adem abi ben smdye kadar 100lerce cbf gördüm birininde yağ yakıyor diye yolda kaldgnı görmedim geciceksin yağ yakma olayını.sende biliyosun eski motorsikletlerin gelmedgni sadece honda dgl cogu marka artık gtrmyo bizde isteriz üstnde made in japan yazan bi motorsiklet fakat çinlilerin piyasaya girmesi ile honda yamaha vs bunların satışları düştü adamlar mecbur kaliteden çalmaya basladı para kazanmak için.bunun bi suclusuda çinli motorlar biliyosun.sat artık şu titanıda sanada japan firmalarının çinde üretilen motorlarından birini alalım .)
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Olabilir beğeni insanın kişisel tercihi, ama beğenmediğinizi dile getirirken kronik problemli derseniz alanlar-kullananlar sanki çok çekiyor pişman oluyor gibi bir sonuç çıkıyor. Efendi efendi binilince ki kasmaya gerek yok, 9000 devirlerde vites değiştirmeyin yeter.( diğer motosikletlere göre maksimum güç ve torkunu daha erken veriyor) Benim 2007 model cbf im 28000de bir ara hiç yağ eksiltmedi daha sonra en fazla 100-150gr eksiltti ki bazen 3000de bir yağ değişimi yaptığım oldu. Yağla ilgili de bir sıkıntı yaşamadım, hatta motosikletin motor kısmı ile ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım ve benim gibi onlarca yüzlerce kişi var. Niyet tu kaka olmadıkça herkes kullanıyor. Honda bunu bilerek yapıyor zaten, bazı eksiklikleri olacak ki satıp üst modelini alasın, yoksa yıllarca aynı modeli kullanman satışçıları aç bırakır.
Yakın segmentte VTR250 var CBR250 var honda da istediğin kadar bas zor canı çıkar motosikletlerin. Ama sen para verirmisin bilinmez.
CBF150 yan yatırırsan ve koruma demirin olmazsa
Ön kafa grenajı 145tl orjinali.45tl yan sanayii
Gidon topuzu 7tl orjinali
Gidon yamuldu, 35tl orjinal gidon
çantan yoktu yan kuyruk grenajı 75tl orjinali 45tl yan sanayii
Yani illa orjinal honda servisi değiştirecek dersen 247tl gibi, 132tl de yan sanayii masrafı çıkar ki bu maksimum ödeyeceğin, çantan ve koruma demirin olmayacak. Koruma demirin var ise zaten en çok koruma demiri ve gidon topuzu çizilir.
İlk sıfır aldığım cbf imde yağ yakıyordu, 2. aldığım sıfır cbf te yağ yakıyor, bu yağ yakma sorun olsaydı, hususi kullanım için bile bile 2. kez sıfır cbf 150 almazdım. Yağ yakma sorun değil, başka eksileri varsa tartışırız.
cbf ler kalkarsa yağcılar ne yapacak....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
vtr sıfırı yok. 2 ci eldede taa fizanda 1-2 tane var satılık. Aslında güzel motor.2 ci elleri hem az, hemde çok pahalı. Cbf yi öven arkadaşlar, bana göre cbf 150 nin övecek hiç bir tarafı yok.
Bu kuryelerin kullandığı mototr olayı şehirden şehire farklılık gösteriyor,burda yaygın olan ybr125..Ama bana soracak olursan kurye olarak cub kullanmak en mantıklı..Şimdi sorarım size cbf150 nin ybr 125 in gidipte crptonun,wave nin gidemeyeceği neresi var,artı daha az yakması ve taşıma kapasitesinin daha yüksek olması cabası...
Yaw bırakın şu cbf150'nin kronik problemleri varmış falan boş işler bunlar.Benim gibi 100 kilo adamı 2 sene taşıdı o motor.Dağ bayır , asfalt , otoban , Allah ne verdiyse gazladım.Acımadım , dinlendirmedim motoru.Ne bir yağ eksiltme ne de başka bi sorunla karşılaştım.Bi keresinde apartman içinde çocuklar devirmiş.Gidon yamuldu.25 TL'ye değiştirdim.Düşünce masraf açıyomuş.50 TL'ye bi motor koruma demiri alıyosun.Hem ayaklarını koruyo hem de grenajları ve motoru koruyo.İstediğin kadar devir motoru.Hiç bişey olmaz.Siz masraf görmemişsiniz.Geçen motorcuya uğradım.Bi tane swt 600 kaza yapmış.Sadece ön çamurluk 650 TL.Gerisini siz düşünün artık.CBF150'nin ön çamurluk 42 TL.
CBF150'yi al 4-5 sene bin.30-40 bin km'lere gelince belki motor aşınıp yağ eksiltmeye başlayabilir.500 TL'ye komple motoru yenile , 4-5 sene daha bin.Efsane motor CBF150.Türk milleti kıymetini iyi bilmeli.
Kilosu 8 tl ye açık yağ alıyorum yaz kış 10w-40, yağ değişim haricinde tamamlama amacıyla bu 1 litre yağ bana 8-10 bin km yetiyor. Açık yağ olmasının hiç bi olumsuzluğunu yaşamıyorum. Demem o ki, yağcıların işi cbf kullanıcılarına kaldıysa vay hallerine Bunu sorun edipte cbf almıyorlar ya. Gülüyorum desem ayıp olacak ama, buna karşılık ne yazılır bilemedim Geçenlerde İstanbul a gittim ve 10 kurye motorundan 9 unun cbf olduğunu gördüm, gerçekten çok şaşırdım. Yağ yakıyor makıyor ama demek ki var bi hikmeti. Cbf kullanmayı bilmek lazım, yağ bakımına özen gösterip, motoru tatlı hız ve devrinde sıkıştırmadan kullanırsanız, çok ekmeğini yersiniz, ama bunun tersini yaparsanız 15-20 binlerde, şanszlı iseniz belki bi 10 bin km daha sonra motor sıfırlamaya servise gidersiniz.
cbf yağ eksiltsede motora faydası oluyomuş honda bilerek böyle yapıyomuş
CBF in 250 yada 200 cc klasmanında bir modeli çıksa CBR 250R den daha iyi tutulacağı kanaatindeyim. CBR250R de oturuş pozisyonu daha çok gençlere hitap ettiği için tarz konusunda da cbf 150 nin tercih edildiğini söyleyebilirm. 100 km/h nin üzerine çıkamayınca CBF150 yeterli kalmıyor pek. Şehir içi için ideal tabi...
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
CBF150 Türkiye piyasası şartlarında kötü bir motor değil. Fakat eğer titiz bir kullanıcıysanız, motordan, vites dişlilerinden gelen sesleri önemsiyorsanız ve uzun yol gezilerini seviyorsanız CBF150 seçenekler listesine bile giremez. Hiç bir zaman güvenle binemedim. 1 yıl zor dayandım bu motora. 1 yıl içinde arıza nedeniyle İstanbul,Kuşadası,Fethiye servislerini arıza nedeniyle ziyaret etmek zorunda kaldım.Beni Honda markasından soğuttu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)