on/off road ama daha çok yol makinası önerisi
Reklamlar
-
merhaba arkadaşlar,
motosiklet önerisine ihtiyacım var aradığım özellikleri aşağıdaki gibi toplayayım dedim, kullanıcıları sevenleri motosiklet önerisinde bulunursa sevinirim.
geçiş aşaması için alacağım, bir kaç sene kullanmayı düşünüyorum.
ilk motorumla 1.5 senede 8bin km yol yaptım bu ikinci olacak, dolayısıyla yapı olarak hafif daha ufak olursa tadından yenmez
2 kişi orta mesafe yormayacak/gerkirse çanta da taşıyacak
fazla yakmasa iyi olur, canavara ihtiyacım yok
gerektiğinde toz ve topraka girecek (yüzde 30)
2. el 8000-12000 TL civarlarında
yukardaki tüm şartlara her biri de uymasada aşağıdakileri inceliyorum. önerilerinizi bekleriz.
nx4 falcon
transalp
fazer
xt660r
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
eklemek istedim transalp hem yakıt hem büyüklük hem de fiyat olarak aslında düşünmediğim bir marka ancak yine de listeye koydum. listenin haricinde ihtiyaçlarıma daha uygun model varsa tavsiyenizi isterim.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
Reklamlar
-
allah aşkına fazeri kim aklına soktu... sana uyan motor xt660 olur zaten 1.5 senede 8,000 gibi az kilometre yapmışsın bu motor olur. ama boy önemli bu motorlar yüksektir birde f650 düşün ama eski kasa...
İki şeyin değirini elden gitmeden takdir etmek zordur; sağlık ve gençlik.
-
Fazer toz toprak olmaz bu dediklrine en yakin falcon duruyor
-
motoru değişmiş ya da yüksek km li eski bir bmw f650gs nin dezavantajları nedir peki?
ara sıra da olsa gittiğim yolları düşününce fazerı da eleyelim
peki xt660r nin koltuğu o kadar eğimliyken 2 kişi ne kadar rahat oturulabilir açıkçası düşünüyorum.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
senin olayın transalp hacı..fazer da iyi ama dediğin bazı yollar için iyi değil...bi de çok güçlü..
f650 gs de olur ama tek silindir oluşu ve titreşim olayından bahsedenler var..ben f650gs mi translap mi tartışmalarının hepsini okudum mantıklı olan transalp..onun da yakıt dezavantajı var ama 1,5 yılda 8000 km biniyosan sorun teşkil etmez...bmw ninde parça ve bakım maliyetleri yüksek...
-
Yamaha XT 660 R diyorum.
Marketden kaydırmaz bez alıp artçı koltuğuna bağlayabilirsin.
Artçı koltuğunu traşlatıp ön tarafına tampon bölgede oluşturabilirsin.
Sen yeterki artçı ile samimi olmak isteme
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Transalp kullanıcısı olarak tavsiye edebileceğim bir motor.Arıza çıkarmayan , yedek parçası bol , rahat ve konforlu bir motor.Hiç kasmadan kullandığımda ortalama yakıt tüketimin 6.4 litre.Uzun yolda 140-150 sabitledim , en ufak bir titreşim yok.Zorlu arazi şartlarında bile kullanımı kolay.1.75 boyumla orman yollarına bile girdim.Bi kaç kez engebeli arazide ayağım yere değmediği oldu ve motoru devirdim.Koruma demirleri ve yan çantalar sayesinde en ufak bi hasar olmadı.Motoru kaldırmakta da çok fazla zorlanmadım.Transalp'i kesinlikle tavsiye ederim.Çocuklarına bırakabileceğin sağlamlıkta bir motor.
-
transalp fikrine bende katılıyorum eger bulabiliyorsan temiz 2000 model africa twin endurunun hasıdır,yakıtta biraz transalp i gecer ama nepal i asar gidersin o derece rahattır kullanımı.
-
transalp sağlamlığına diyecek lafım yok amma velakin altımdaki motordan sonra anında transalpe geçmeye hafiften korkuyorum. üstesinden gelemeyceğim için değil ama ne bileyim en azından bu güçteki bir motora geçmek için biraz daha donanımlı olmak gerekiyor diye düşündüğümden olsa gerek.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
dostum %30 toprak yol derken nasıl toprak yol dağ bayır mı yoksa sadece stabilize mi
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
kendi boyuma bakarak söylüyorum stabilize yol (büyük enduroların girebildiği yollar/araziler vs) dağ bayır değil yani.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
phradrel adlı üyeden alıntı
kendi boyuma bakarak söylüyorum stabilize yol (büyük enduroların girebildiği yollar/araziler vs) dağ bayır değil yani.
suzuki v-strom dl 650 hem yakıtta cimri hemde istediğin güç ve uzun yol için ideal
bak tavsiye ederim
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
o paraya vstrom vermezler
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
Boy 165 altında,hızı severım,asvaltta bınerım dersen fazer Sele yüksekliği: 795 mm.
Falconu tavsiye etmiyiyorum (eksantirik ve statör kronik hastalıklı)
Transalp sağlam makina,sorunsuz, yeterki bakımlarını yap dünya turunu çık,ağırlık191 kılo
sehır ıçı 7 lt,sehır dışı 4.5 lıtre, sele yukselıgı 840 mm.
x660r vergi bir üst dilim,son hızı 170, agırlık 165 kılo, sele yukseklıği 860mm, tek sılındır olması, vıbrasyonu bıraz olacaktır
İşinize karışmak gibi olmasa,Dl 650 vstrom göz atın derim, bütçeyi arttırabiliyorsanız
-
2005 Model 60 bin km'deki vstrom'a 15 bin lira istiyolar.Gereksiz pahalı.Orta boy bi enduro yok malesef.Transalp gözünüze büyük gelebilir ancak ben bazen altımda cbf150 varmış gibi hissediyorum.Kullanımı çok rahat bir motor.Fazla engebeli araziye girmeyecekseniz sizi hiç yormaz.Toprak yolda bile yoldaki çukurları hissettirmez.Keşke 250 cc bir enduro olsa da binsek.Ama yok malesef.Enduro cross karışımı klx250 gibi motorlar var ama onlar da gereksiz pahalı.
-
Alternatiflerine bak... Fazer'ı bile saymışsın. Şimdi de transalp'e güçlü, korkuyorum diyorsun. Sen bir kafanı temizle bence
TA 2 silindir olmasından dolayı uzun yolda tek silindirlere göre seni çok sevindirir. Agresif değildir. Artçı için de yeterince rahattır. Arıza çıkartmamasıyla meşhur. Bunun 1 üstü Vstromdur ancak bütçeni ciddi aşıyor(aradaki farkı hak eder etmez orası ayrı). Bence aradığın cevap belli
-
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
2005 Model 60 bin km'deki vstrom'a 15 bin lira istiyolar.Gereksiz pahalı.Orta boy bi enduro yok malesef.Transalp gözünüze büyük gelebilir ancak ben bazen altımda cbf150 varmış gibi hissediyorum.Kullanımı çok rahat bir motor.Fazla engebeli araziye girmeyecekseniz sizi hiç yormaz.Toprak yolda bile yoldaki çukurları hissettirmez.Keşke 250 cc bir enduro olsa da binsek.Ama yok malesef.Enduro cross karışımı klx250 gibi motorlar var ama onlar da gereksiz pahalı.
aması var ama 60 binde vstrom sıfır diğer bütün motosikletlerden daha düzgündür emin olun
ben 250 bini geçmiş ve standart bakımları hariç hiçbir ekstra yapılmadan halen kullanılanlarını biliyorum
yedek parçası piyasadaki tüm motorlardan ucuz
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
-
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)