Motor Seçimine Yardımcı Olur musunuz?
Reklamlar
-
Herkese merhabalar
Uzun araştırmalarım ve karar alma aşamalarım sonucu bir karara vardım. seçeneklerm 2 ye düştü. 20 yaşımda memurum.Elimde şu an 5500 tl nakit var. Kıyafet ve korumayı aşağı yukarı tamamladım. Ancak motor seçimi hakkında ikileme düştüm. Daha önceden scooter tecrübem var. Boyum 1.87 kilom 80. Ben 2007-08 hyosung gt250r mi yoksa 2011 honda cbr 125r arasında kaldım. iki motoru da yaklaşık 1 senedir araştırıorum. olumlu olumsuz her yönlerine bakmaya çalıştım. sizden bu konuda yardımcı olmanızı bekliyorum. aklınızda fikir oluşması açısından ikisininde birer ilanını koyuyorum herkese teşekkürler
hyosung gt 250 r 2007 model: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99811120/detay
honda cbr 125r 2011 model: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...98312279/detay
Reklamlar
-
Hocam iki motorun birbiri ile pek alakası yok birisi çift silindir 250 cc bı makine digeri 125 cc tek silindir bir makina bütçeniz 7-8 bin tl olsaydı kesinlikle hyosung derdim temiz bı tane ama o bütçe ile Honda almanız sizin faydanıza olacaktır
-
hem motora alışma açısından da cbr daha iyi olur diye düşünüyorum ama hyosung da cc ve kalıp açısından aklımı çeldi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
evet honda mantıklı..
-
eftall adlı üyeden alıntı
hem motora alışma açısından da cbr daha iyi olur diye düşünüyorum ama hyosung da cc ve kalıp açısından aklımı çeldi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
evet honda mantıklı..
Sanırım tecrübeniz az.
Bu ikisi arasında Honda derim
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
yani evet tecrübem az..scooter tecrübem var uzun süre..
-
eftall adlı üyeden alıntı
yani evet tecrübem az..scooter tecrübem var uzun süre..
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Hayırlı uğurlu olsun. Hangi marka modeli seçerseniz seçin Allah kaza bela göstermesin lakin ülkemizin bazı gerçekleri var;
Madem ki vitesli motosiklet tecrübeniz az neden grenajlı racing tarzı, pahalı parçalı motosiklet düşünüyorsunuz ki hem o boy ile cbr ufacık kalır altınızda.
Onu da geçtim hangi marka/model olursa olsun milli servet bunlar hepimizin malı yok yere lauğun biri atlayacak önünüze düşüp kalkacak sağı solu kırılacak tamir vs vs gerektirecek, pahalıya mal olur size. Tamam para sizin paranız ama o paraları neden elin çinlisine, japonuna, vs vs kaptıralım ki yok yere. Ama öbür türlü grenajsız bir motosiklet yan yatsa çamura batsa bile size çok fazla masraf çıkartmaz. Ufak meblalara yaptırırsınız motosikletinizi.
Alın 2. el temiz bir commuter tarzı motosiklet (bu boya cbf150 daha uygun olur) YBR, CBF, TVS üçlüsünden biri ya da başka markalar (bunlar en tutulan, parçası bol ve ucuz olanları diye söyledim arkadaşlar bana kızmasın marka fanatikliğim yok kanımın ısındığı her motora binerim ) 10000, 15000 km ler kullanın, iyice alışın, bisiklet gibi sürmeye başlayın, temel şeyleri öğrenin uygulayın. Sonra isterseniz daha büyük cc makineler alın. Zaten bir zaman sonra küçük cc den sıkılacaksınız, daha büyük motor isteyeceksiniz. Bu zaman içinde de paranız cebinizde kalır, üzerine de eklersiniz zaman sonra büyük motosikletler alır uzun yıllar keyifle binersiniz.
Saygılar.
-
ya tabi ki haklısınız ama işin gerçeğini konuşmak gerekirse hem boy olarak hem de tip olarak supersport tarzı modeller daha yakın diyebilirim şimdi herkesin gönlünde bi aslan yatar bende cbr 125i çok sevdim açıkcası..tamam hyosung hem fiyet hemde cc olarak bana ağır kaçabilir. ben motorun üstünde mutlu olmayıp zevk almadıktan sonra almanın da anlamı yok haksız mıyım? dediğiniz modellerin inanın hepsini inceledim yakından gördüm ama sevemedim yani..tabi şimdi bana al racing de tecrübesiz olarak sür de gör gününü diyebilirsiniz fakat bi yerden başlamak lazım cbr nin de çok uç bi seçenek olduğunu düşünmüyorum.
saygı bizden.
-
öncelikle tarzınıza karar verin iki motor arasında fark var
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
-
hangi iki motor arasında fark var tarz olarak?
-
eftall adlı üyeden alıntı
ya tabi ki haklısınız ama işin gerçeğini konuşmak gerekirse hem boy olarak hem de tip olarak supersport tarzı modeller daha yakın diyebilirim
şimdi herkesin gönlünde bi aslan yatar bende cbr 125i çok sevdim açıkcası..tamam hyosung hem fiyet hemde cc olarak bana ağır kaçabilir. ben motorun üstünde mutlu olmayıp zevk almadıktan sonra almanın da anlamı yok haksız mıyım? dediğiniz modellerin inanın hepsini inceledim yakından gördüm ama sevemedim yani..tabi şimdi bana al racing de tecrübesiz olarak sür de gör gününü diyebilirsiniz fakat bi yerden başlamak lazım cbr nin de çok uç bi seçenek olduğunu düşünmüyorum.
saygı bizden.
Bilal beye kesinlikle katılıyorum bende senin geçtiğin yoldan geçtim,şöyle anlatayım insana ilk başta o duruşu falan racingin çok güzel geliyor ama dendiği gibi parça pahalı ve grenaj çok ben cbf ile başladım 2 kere düştüm 1 kere kaza yaptım ve hiç masrafım olmadı motosiklete tek yaptığım masraf yağ değişimi ve bakım ki bunlarıda kendim yaptığım için daha ucuza geldi bi heves ile hata yapmayın cbr125 başlangıç için uygunmudur güç olarak evet fakat parça olarak bence hayır.Ben cbf ile 10.000 km ye yakın yaptım uzun km li yolculuklar,şehir içi yolculuklar e bakımı kolay olduğu için bana teknik olarak ta çok şey öğretti ve alıcısı çıkınca sattım şimdi 250 cc sınıfına atladım bence hiç heves uğruna paranı harcama ybr,cbf gibi motosiklet ala paranı cebine koy bu motosikletler zarar etmez kolay kolay bi zaman sonra satar yenilersin cbr250 alırsın mesela ama tabiki karar sesin yine...
-
eftall adlı üyeden alıntı
ya tabi ki haklısınız ama işin gerçeğini konuşmak gerekirse hem boy olarak hem de tip olarak supersport tarzı modeller daha yakın diyebilirim
şimdi herkesin gönlünde bi aslan yatar bende cbr 125i çok sevdim açıkcası..tamam hyosung hem fiyet hemde cc olarak bana ağır kaçabilir. ben motorun üstünde mutlu olmayıp zevk almadıktan sonra almanın da anlamı yok haksız mıyım? dediğiniz modellerin inanın hepsini inceledim yakından gördüm ama sevemedim yani..tabi şimdi bana al racing de tecrübesiz olarak sür de gör gününü diyebilirsiniz fakat bi yerden başlamak lazım cbr nin de çok uç bi seçenek olduğunu düşünmüyorum.
saygı bizden.
Tabi ki yani ilk önce kullanacağın şeyi sevmen gerekli sevmeden bu iş olmaz.
Yok öyle al da gör gününü demeyiz. Kimse maddi manevi zarar görsün istemeyiz. Yaratılanı severiz yaratandan ötürü lakin bizde bu aşamalardan geçip, benzer şeyleri yaşadığımız için sadece tecrübelerimizle yol göstermeye, yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Can senin, mal sesin. Ülke senin, karar senin...
-
Bilalancer adlı üyeden alıntı
Tabi ki yani ilk önce kullanacağın şeyi sevmen gerekli sevmeden bu iş olmaz.
Yok öyle al da gör gününü demeyiz. Kimse maddi manevi zarar görsün istemeyiz. Yaratılanı severiz yaratandan ötürü lakin bizde bu aşamalardan geçip, benzer şeyleri yaşadığımız için sadece tecrübelerimizle yol göstermeye, yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Can senin, mal sesin. Ülke senin, karar senin...
tabi ki bende tecrübeli abilerimizin ve arkadaşlarımızın tavsiyelerini almak amacıyla bu konuda yardım istedim. yardımlarınız için teşekküür ederim. bende böyle tecrübeler sayesinde kendi kararımızı vermeye çalışacağız.
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Bilal beye kesinlikle katılıyorum bende senin geçtiğin yoldan geçtim,şöyle anlatayım insana ilk başta o duruşu falan racingin çok güzel geliyor ama dendiği gibi parça pahalı ve grenaj çok ben cbf ile başladım 2 kere düştüm 1 kere kaza yaptım ve hiç masrafım olmadı motosiklete tek yaptığım masraf yağ değişimi ve bakım ki bunlarıda kendim yaptığım için daha ucuza geldi bi heves ile hata yapmayın cbr125 başlangıç için uygunmudur güç olarak evet fakat parça olarak bence hayır.Ben cbf ile 10.000 km ye yakın yaptım uzun km li yolculuklar,şehir içi yolculuklar e bakımı kolay olduğu için bana teknik olarak ta çok şey öğretti ve alıcısı çıkınca sattım şimdi 250 cc sınıfına atladım bence hiç heves uğruna paranı harcama ybr,cbf gibi motosiklet ala paranı cebine koy bu motosikletler zarar etmez kolay kolay bi zaman sonra satar yenilersin cbr250 alırsın mesela ama tabiki karar sesin yine...
Hocam,cbr 125 yeni kasanın kafa grenajı 40 küsür çamurluk 40 küsür alt salak 22 egzost koruma sacı 25 büyük grenaj 62 kuyruk grenajı 50 sağ sol kafa grenajı parçaları 32 tl.bu mu pahalı ?
-
Zippo's adlı üyeden alıntı
Hocam,cbr 125 yeni kasanın kafa grenajı 40 küsür çamurluk 40 küsür alt salak 22 egzost koruma sacı 25 büyük grenaj 62 kuyruk grenajı 50 sağ sol kafa grenajı parçaları 32 tl.bu mu pahalı ?
zippos hocam seni forumdan takip ediyorum..sanırım beyaz cbr125r vardı ama sattın geçtiğimiz günlerde
-
Zippo's adlı üyeden alıntı
Hocam,cbr 125 yeni kasanın kafa grenajı 40 küsür çamurluk 40 küsür alt salak 22 egzost koruma sacı 25 büyük grenaj 62 kuyruk grenajı 50 sağ sol kafa grenajı parçaları 32 tl.bu mu pahalı ?
Allah korusun bi yan yattığını düşün 40+40+60+25+50=215 tl ama bunu yan koruması kafa koruması ve çanta demiri olan bi cbf le yapsan masraf=0 demekki pahalı
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Allah korusun bi yan yattığını düşün 40+40+60+25+50=215 tl ama bunu yan koruması kafa koruması ve çanta demiri olan bi cbf le yapsan masraf=0 demekki pahalı
Ortaya bilmeden iddaa atıyosun,parça fiyatlarını söyleyince olayı çarpıtıyosun Senin yzf 125,hyosung 250,ninja nın parçalarından haberi varmı ? bak farkındaysan büyük grenaja 62 tl diyorum.saydığım diğer markalarda bu fiyat 4-5 katından bile fazla olabiliyo.Sen gelmiş grenajlı motorla grenajsız motoru karşılaştırıyosun
Yan yattığında motorun kafa grenajı,çamurluğu neden değişsin ?
Sen yukarda ne yazmışsın ''parçası pahalı'',ama değil.gelmiş cbfle kafa koruması diyosun.cbr 125 e de koruma takozu takarsın hiçbişey olmaz o zaman.bu nasıl bi mantık
eftall adlı üyeden alıntı
zippos hocam seni forumdan takip ediyorum..sanırım beyaz cbr125r vardı ama sattın geçtiğimiz günlerde
Evet bugün sattım motoru hocam
-
hayırlısı olsun..bi de ben bulabilirsem iyi olacak yeni kasa..yedek parça yönüne gelince de maddiyat pek sıkıntı olmaz benm açımdan diye düşünüyorum
-
Ya kardeşim senin karşında tecrübesiz bi adam var herkez kullandığı motoru övmeye çalışmasın başlangıç olarak grenajsız motosikletler her zaman daha iyidir bunu sadece ben değil bir çok üstad söyler herkez gidip görüntüsü için bu motosikletlere para döküyor tamam bence de şekli çok güzel gidişi cbf,ybr ye göre daha güzel ama ne gerek var demi kullanmayı öğren ondan sonra büyüt hadi şuna da hayır de bu adam bu motosiklete 6000 tl para dökecek ama bi zaman sonra yetmeyecek bende diyorumki al 3000-4000 tl ye bi motosiklet 2000-3000 tl ni cebine at kullan iyice öğren sonra bi 250 cc veya üstü bi makine al o zaman a kadar bi 2000-3000 daha biriktirsen ne yaptı elinde ki para 8000 tl işte şimdi al güzel bi makine bin ben işte bu mantığı anlamıyorum
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
Ya kardeşim senin karşında tecrübesiz bi adam var herkez kullandığı motoru övmeye çalışmasın başlangıç olarak grenajsız motosikletler her zaman daha iyidir bunu sadece ben değil bir çok üstad söyler herkez gidip görüntüsü için bu motosikletlere para döküyor tamam bence de şekli çok güzel gidişi cbf,ybr ye göre daha güzel ama ne gerek var demi kullanmayı öğren ondan sonra büyüt hadi şuna da hayır de bu adam bu motosiklete 6000 tl para dökecek ama bi zaman sonra yetmeyecek bende diyorumki al 3000-4000 tl ye bi motosiklet 2000-3000 tl ni cebine at kullan iyice öğren sonra bi 250 cc veya üstü bi makine al o zaman a kadar bi 2000-3000 daha biriktirsen ne yaptı elinde ki para 8000 tl işte şimdi al güzel bi makine bin ben işte bu mantığı anlamıyorum
Ben cbr 125 alsın mı dedim ? parça fiyatı konuşurken konuyu nereye getirdin.
-
Hocam ben büyük cc motor kullanmadım tek tecrübem sizin gibi scooter ama forumdaki konuları okuyarak edindiğim tecrübelerle cbr125 seni kısa sürede sıkacaktır Hyosung gt 250r ise hem görüntü hem ses hem gidiş olarak daha iyi olacağını düşünüyorum sana çünkü cbr 125 evet racing motorudur ama oturuş tarzı v.s pekte racing gibi değil.Arkadaşların dediği gibi grenajlara gelecek olursak eğer motoru kavrayabilecek yan yatırmayacak kadar tecrübeniz varsa şayet kaza yapmadıkça hiçte bir zararınız olmayacaktır.Zaten hyosung gt 250r 650cc ile aynı kasaya sahib olduğundan görsel parçalarda sorun yaşanmayacaktır ve burdanda yakalanan avantajla gören 600cc sanar ve sizede o hissi veriri uzun süre biner gezersiniz.Benim tavsiyem etrafta bu motorlara sahip bir tanıdık varsa bir şehir içinde ve otobanda 1-2 turlayın hangisi kafanıza yatarsa onu alın.Forumda cebinde parası olup cbr125 alanların çoğu keşke hyosung 250r alsaydım diyor bir çoğu 3-5 aydan sonra sıkılıp satıyor ve zarar ediyor hee parası olmayanda param buna yetti bunu alabildim napalım diyor ama paranız cebinizdeyken bence temizinden bir Hyosung gt 250r alın birde koruma takozu tamamdır.
Seçim sizin...
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)