[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Evet arkadaşlar bugün saat 18 gibi lastikler takıldı şu ana kadar sıkıntısız herhangi bir hava kaçırma problemi yok gibi. Buradaki tüm arkadaşlara teşekkür ederim yardımlarından dolayı. Bugün gerçekten korkusuz motor sürmenin her an düşcekmişim gibi korkarak virajlara girmenin ne kadar kötü bir durum olduğunu anladım. 3-4 saatlik michelin tecrübesi bile yetti bana gerçekten yol tutuşu çok sağlam bir lastik. Arka jantım kalın olmasına rağmen uydu sıkıntı yaşamadık. Ayrıca geçen günlerde motorun çekişiyle ilgili konu açmıştım motorun çekişinden rahatsızdım. 130 ve 100 taban lastikleri inceltip 90 taban ve 2,75 ebatındaki lastiklere geçince motor kendine geldi. Net olarak 1 vites fark yarattığını söyleyebilirim. Şu an için her şey yolunda çok şükür. 3-4 saatte bu kadar fark oluşturduysa bir lastik 1 senedir almadığıma pişman oldum. Keşke motoru ilk aldığımda lstikleride değiştirseymişim. Maddi durumu el veren ve motorunda duro gibi kalitesiz ve bayatlamış( hatta kaskatı kesilmiş) lastikleri olan arkadaşlar 1 dk bile beklemesinler. Herkese Teşekkürler.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Michelin de olsa bi 300-400km dikkatli kullan lastikler pürüzlenene kadar.
Aynen Dediğiniz zaten aklımdaydı resimlerden de bellidir izler. Zaten daha alışmadan motoru yatırmam sadece bi kaç frenleme denemesi ufaktan viraj denedik arkadaşla bi kaçta sağa sola ani manevralar denedim. Lastiğin rodaj km si ne kadar? Ustaya sordum ama çok gerek yok sen sür istediğin gibi dedi
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Tamamdır 300-400 km dikkatli bi şekilde devam ederim. Teşekkürler İnşallah bu konuda lastik taktırmak isteyen arkadaşlara yardımcı olur. Zamanla farklı koşullarda daha iyi anlıcam lastiğin yol tutuşunu. Ama şimdilik şunu söyleyebilirim bi kaç dikkat ettiğim nokta.
- Eski lastiğim duro asfalt çizgilerinde sağa sola yalpalama yapıyodu şimdilik michelinde yapmadı. ( Denizlide çevre yolundan çıkarken özellikle denedim)
- Eski lastiğim duroda çakılda ön ve arka sağa sola yalpalıyodu. Michelinde yalpalama çok az hissettim. ( Her gün eve girerken geçtiğim yoldur. asfaltın üzerine mıcır döküldü ama üst kısım tamamen mıcır bunada özellikle dikkat ettim)
- Eski lastikte arka 130 ve ön 100 tabandı. Şu anda arka 90 ön 2.75 ebatlarında. Net olarak söyleyebilirim benim motorumda 1 vites farketti inanıyorum ki yakıtta düşecek ( Her zaman eve gelirken çıktığım çevre yolu yokuşunda denedim )
- Eski lastikte virajlarda daha yeni yeni motoru yatırmaya başlarken bile özellikle arka lastik yalpalamaya başlıyodu yol tutuşu 0 dı. Michelinde kesinlikle öyle birşey yok.
Bu gibi ufak farkları belirtmek istedim. Duro ile michelin zaten bir tutulmaz ama motorunda kötü lastiği olan arkadaşlara bu bilgiler fikir verebilir.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Süper olmuş kazasız belasız kullanın , lastik havalarınızı 5 günde bir en geç kontrol edinde bu güzel lastiklere iyi bakmış olursunuz. Artçı ile biniyorsanız genelde tavsiye edilen bar basincindan 2 yada 3 bar fazla basın.
Michelin Lastiğiiz hep düz bassın.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)