Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Başlangıç Moturu Olarak ve Kalite için Neden CBR250R - İşte cevabı sizlerle..

    REKLAM ALANI
  1. #1
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Merhabalar,

    Ben çok araştırdım başlangıçta sıkıntı çekmeyelim iyi bir kalite parça servis vs. olarak hangi motorsiklet diye .. Bir çok kez kararsızlık içinde kaldım ve son karırımı herkesce bilinen cıbırlara yönelttim.. Aslına bakarsanız ben değilde bu konuyu bırakalım asıl bilenler anlatsın.. kısa bir video paylaşıyorum bu konu hakkında bilgi edinmek ve kararı sonuca bağlamak için yararı olucağını düşünerek tartışması eleştirmesi yine sizlere kalmış seve seve yazdıklarınızı okurum . Asıl kullanıcısı olan abilerim arkadaşlarım var ise özenli ve net bir paylaşım istiyorum benim ve benim gibi olanlar için.. Gelelim asıl bombaya şimdi ne dersiniz...


    http://www.youtube.com/watch?v=o2RNBkYkTN8


    okuduğunuz için teşekkür ederim..
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    250 cc bir motor kesinlikle başlangıç motoru olamaz kalite vs hic onemli degil 250 cc başlangıç icin yuksek bence ama HAYABUSA ile motora başlayan birini tanıdım gittim konuştum hersey olabiliyormuş demekki ama 250 cc fazla hele racing tarzı asla başlanmaz güzel
    Bı commuter alınır 125 cc motor öğrenilip cc yukseltilir
    yasin.33 ve Acil112 bunu beğendiler.

  3. #3
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Alıntı Phoenixs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc bir motor kesinlikle başlangıç motoru olamaz kalite vs hic onemli degil 250 cc başlangıç icin yuksek bence ama HAYABUSA ile motora başlayan birini tanıdım gittim konuştum hersey olabiliyormuş demekki ama 250 cc fazla hele racing tarzı asla başlanmaz güzel
    Bı commuter alınır 125 cc motor öğrenilip cc yukseltilir
    tamam madem öyle marka ve model olarak sağlam bir şey söyleye bilirmisiniz ? Kesinlikle demişsiniz pardon ama ben bunu 4-5 aydır araştırıyorum girip çıkmadığım forum sitesi daha doğrusu şöyle desem daha mantıklı olur kaynak kalmadı.. Racing motor ile başlıcam ben ya da hiç bir kaç ayı kaldı bakalım hayırlısı ama şöyle bir durumda var Cbr125 ile aralarında bir kaç fark olmasına rağmen Cbr125 tam bir başlangıç motoru olarak geçiyor belirli özelliklerinden anladığım kadarıyla 20-40 km. oynuyor ( Kulanıcıları daha iyi bilir ) Cbr250 , 165 kilo ve aralarında 28 kg. oynuyor. Teknik özellikleri ise üç yukarı beş aşağı aynı. Bir problem çıkaracağı hiç bir şey yok benim için ..

    - Unutmuşum bu arada az bir vites bilgisi ve kendine güvenen herkesin gayet olumlu bir sonuç alıcağını düşünüyorumm...
    oguzhancık ve tr100a bunu beğendiler.
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA

  4. #4

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Başlangıç motoru olarak Honda cbr250r almış ve kullanan birisi olarak cbr125r'la başlamanı tavsiye ederim. Honda'nın eğitimlerine de katılmanı şiddetle tavsiye ediyorum. Şöyle ki, hızlanma olarak lüks spor araba kullanmadıysan bu kadar süratli hızlanan bir cihaza ilk defa biniyor oluyorsun. 250 cc deyip küçümsememek lazım . Ayrıca İstanbul trafiğini arabayla tecrübe etmek ayrı, motorla tecrübe etmek apayrı. O yüzden ilk 10-15 bin km kadar uçup kaçmayan bir motor almak, trafikte tecrübe edinmek için en ideali.
    GP500-1st bunu beğendi.

  5. #5
    oguzhancık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW1200 GT
    Bakın 250 aldın diye diye direk trafiğe çıkma boş bir oto pazarı,yol vs. yerlerde sürerek öğrenebilir 125 çok küçük olur
    rapcib bunu beğendi.
    1.) CBF-150 2.)HYOSUNG 250-GT
    3.)CBR250 4.)HYOSUNG 650-NAKED
    5.)KAWASAKİ Z-750 6.)HONDA 600F 7.)BMW1200 GT...

  6. #6
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç motoru olarak Honda cbr250r almış ve kullanan birisi olarak cbr125r'la başlamanı tavsiye ederim. Honda'nın eğitimlerine de katılmanı şiddetle tavsiye ediyorum. Şöyle ki, hızlanma olarak lüks spor araba kullanmadıysan bu kadar süratli hızlanan bir cihaza ilk defa biniyor oluyorsun. 250 cc deyip küçümsememek lazım . Ayrıca İstanbul trafiğini arabayla tecrübe etmek ayrı, motorla tecrübe etmek apayrı. O yüzden ilk 10-15 bin km kadar uçup kaçmayan bir motor almak, trafikte tecrübe edinmek için en ideali.
    Değerli yorumun için tşk. ederim..

    peki bir kaç soru sormamın sanırım sakıncası yoktur


    1- Neden 125cc'yi başlangıçta tavsiye ediyorsun ?
    2- Sıkıntılarını yaşadın mı ?
    3- Alıcağımdan soruyorum ..


    - Unutmadan bu arada 1.85 boy 75 kiloya sahibim 250 biraz daha kaslı bir motor ikisinde de sürüş bilgim yok ama duyumlarıma göre 250 tavsiye ediliyor . Bu arada 125te hiç kendimi görmedim ama gördüğüm 3. şahıslarda ise kelebek modellemesi ön plana çıkıyor ve altında ki motoru her şekilde basitleştirip hoş bir görüntü sunmuyor. Bu arada ben 250cc'yi asla ve asla küçümsemem , hayır bırak 250'yi hiç bir cc'yi küçümsemem ! Hızlanan ve spor arabayla karşılaştırma yapmanız bence çok yanlış bir motorsikleti 4 tekeler 2 tekeri bir tutamazsınız imkanı olmayan saçma ve bol stresli bir tartışmaya dönüşebilir topic . Kontrolsüz ve korumasız çıkanların sonu belli zaten hızlanmasından yana bir problemimde yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

    Alıntı oguzhancık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın 250 aldın diye diye direk trafiğe çıkma boş bir oto pazarı,yol vs. yerlerde sürerek öğrenebilir 125 çok küçük olur
    Her şekilde katılıyorum sana bende öyle düşünüyorum ve kim olsa da öyle düşünür..
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA

  7. #7
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    Alıntı rapcib adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumun için tşk. ederim..

    peki bir kaç soru sormamın sanırım sakıncası yoktur


    1- Neden 125cc'yi başlangıçta tavsiye ediyorsun ?
    2- Sıkıntılarını yaşadın mı ?
    3- Alıcağımdan soruyorum ..


    - Unutmadan bu arada 1.85 boy 75 kiloya sahibim 250 biraz daha kaslı bir motor ikisinde de sürüş bilgim yok ama duyumlarıma göre 250 tavsiye ediliyor . Bu arada 125te hiç kendimi görmedim ama gördüğüm 3. şahıslarda ise kelebek modellemesi ön plana çıkıyor ve altında ki motoru her şekilde basitleştirip hoş bir görüntü sunmuyor. Bu arada ben 250cc'yi asla ve asla küçümsemem , hayır bırak 250'yi hiç bir cc'yi küçümsemem ! Kontrolsüz ve korumasız çıkanların sonu belli zaten hızlanmasından yana bir problemimde yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------



    Her şekilde katılıyorum sana bende öyle düşünüyorum ve kim olsa da öyle düşünür..
    CBR 125 ile CBR 250 nin motor hacim ve güçleri hariç herşeyleri aynı. işte bu yüzden boy olarak hiç bi değişiklik olmayacak. o yüzden CBR 125 iyidir...
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  8. #8
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Alıntı eray_uluyazı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR 125 ile CBR 250 nin motor hacim ve güçleri hariç herşeyleri aynı. işte bu yüzden boy olarak hiç bi değişiklik olmayacak. o yüzden CBR 125 iyidir...
    Arasında ki farklara buyur buradan bak derim iki motoru veya yan yana koy birde öyle bak

    CBR125R - http://www.honda.com.tr/teknik_detay...port-cbr-125-r

    CBR250R - http://www.honda.com.tr/teknik_detay...rsport-cbr250r
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA

  9. #9
    Cgty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Kocaeli-Uşak-Edirne
    Motosikleti
    Kırmızı-Mavi-Beyaz
    Bence bütün olay bunu tecrube edecek kişinin istek ve beklentilerinde düşüyor . Burada herkesin fikirlerinin birbirinden farklı olması da bu sebep yüzünden .
    Ben bir cbr125 11' kullanıcısı olarak sana biraz örnekleyerek yardımcı olabilirim , ama her halûkarda seçim yine ve yine sana kalmış olacak .

    İlk olarak boyum 1.84 ve 71 kiloyum , motorsikletin altımda çok çok küçük göründüğünü düşünmüyorum , ki - zaten yan yana geldiklerinde cbr 250 ile aralarında çok büyük farklılıklar yok .
    İkincisi bütçen ve yakıt sarfiyatı olarak ne beklediğin önemli .
    Benim bütçem buna yetti , belirli bir tecrubem de vardı tabiki param olsa cbr250 alırdım diyordum başlarda , ancak hergün motosikletle +30 km yol yapınca , öğrenci olarak beni zorlayacak bir durum ortaya çıkmaya başladı , eğer 250 cc kullanıyor olsaydım bu biraz daha beni yoracaktı , çok ekonomik motorlar olmalarına lafım yok , ancak çalışmayan bir öğrencinin gelir kaynakları kısıtlı

    Son olarak ben motorumla +400 km'lik uzun yollara gidiyorum . 125 cc seni sıkar diyecek herkes , doğrudur , ancak belki senin beklentilerin bu kadardır , 100-110 km hız ile gideceğin yere varmak istiyorsundur . Buna senin karar vereceğini düşünüyorum , aklında neler var bilmiyorum . Ancak ben şu an elimde bu motosiklet olduğu için bununla ilgili yorumlar yapabiliyorum .
    Senin de beklentilerin benim gibi ise ve çok çok yüksek performans vs. beklemiyor isen ben sonuna kadar tavsiye edebilirim cbr 125 ' i .
    Umarım en doğru seçimi yapabilirsin , bilirim , ben de almadan önce bütün bilgileri , forumları didik didik ettim , zordur .
    Ömer.Halil ve rapcib bunu beğendiler.
    "Sağlığında nice ehli hünerin,bir tutam tuz bile katmaz iken aşına,öldürüp evvel onu açlıktan, sonra bir türbe dikerler başına."

  10. #10
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Alıntı Cgty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bütün olay bunu tecrube edecek kişinin istek ve beklentilerinde düşüyor . Burada herkesin fikirlerinin birbirinden farklı olması da bu sebep yüzünden .
    Ben bir cbr125 11' kullanıcısı olarak sana biraz örnekleyerek yardımcı olabilirim , ama her halûkarda seçim yine ve yine sana kalmış olacak .

    İlk olarak boyum 1.84 ve 71 kiloyum , motorsikletin altımda çok çok küçük göründüğünü düşünmüyorum , ki - zaten yan yana geldiklerinde cbr 250 ile aralarında çok büyük farklılıklar yok .
    İkincisi bütçen ve yakıt sarfiyatı olarak ne beklediğin önemli .
    Benim bütçem buna yetti , belirli bir tecrubem de vardı tabiki param olsa cbr250 alırdım diyordum başlarda , ancak hergün motosikletle +30 km yol yapınca , öğrenci olarak beni zorlayacak bir durum ortaya çıkmaya başladı , eğer 250 cc kullanıyor olsaydım bu biraz daha beni yoracaktı , çok ekonomik motorlar olmalarına lafım yok , ancak çalışmayan bir öğrencinin gelir kaynakları kısıtlı

    Son olarak ben motorumla +400 km'lik uzun yollara gidiyorum . 125 cc seni sıkar diyecek herkes , doğrudur , ancak belki senin beklentilerin bu kadardır , 100-110 km hız ile gideceğin yere varmak istiyorsundur . Buna senin karar vereceğini düşünüyorum , aklında neler var bilmiyorum . Ancak ben şu an elimde bu motosiklet olduğu için bununla ilgili yorumlar yapabiliyorum .
    Senin de beklentilerin benim gibi ise ve çok çok yüksek performans vs. beklemiyor isen ben sonuna kadar tavsiye edebilirim cbr 125 ' i .
    Umarım en doğru seçimi yapabilirsin , bilirim , ben de almadan önce bütün bilgileri , forumları didik didik ettim , zordur .
    Dediklerinde haklısın ee insanoğlu bilirsin hep bir fazlası ama ben fazla kullanmıcam şuan ki düşünceme göre 1 seneye arabam altımda olucak , hep bir hevesim vardı küçüklükten beri ee bekle bekle yaşımız geldi artıkk ve her şeyini verip almak istiyor nede olsa çocukluk hayali ve eminim ki bir çok kişide böyle başlamıştır Bu arada 125 ve 250 'yi kıyaslamasına gelecek olursak aralarında pek bir fark olmadıgını bende biliyorum ikiside geçiş motoru bana göre ama ben hızı seviyorum 125 alsam ahh keşke dicem , ben demiyeyim diye 250 istiyorum 600 de alırım 1000 de alırım ondan yana sıkıntı yok ama canımı da düşünmüyor değilim . Benim için bana hitap edeni almak isterim he tabii böyle kullanıcalarından konuyla ilgili bilgi almak güzel bir şey ama püf noktalarını bilmek şart
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA

  11. #11
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Mart ayında 600'lük motor ile başladım diyebilirim. O zamanlarda nerdeyse herkes öyle yorumlar yaptılar ki bir yerlerde patlasam "biz sana demiştik" şeklinde yeni yorumlar yapacak şekilde yaklaştılar. Allaha şükür kendimi her geçen gün geliştirerek devam ediyorum. Altında ne olursa olsun hiç bir zaman gaza gelmeyecek, durabileceğin hızda seyredecek, hava, yol, trafik şartlarına dikkat edeceksin. Altındaki canavara iyi bakacaksınki teknik olarak su koyvermesin.. Her ne alırsan al kazasız belasız kullanmanı dilerim. Bu arada yanlış anlaşılmasın, herkese büyük makineyle başlamalarını tavsiye etmiyorum, başedebilecekleri,kontrolsüz kullanmayacakları makineleri almalarını tavsiye ediyorum. Kimse unutmasın ki, biz motorumuzu çalıştırdığımız zaman evde bıraktıklarımızın yürekleri de pır pır çarpmaya başlıyor. Kimsenin onları ağlatmaya, yaslı bırakmaya hakkı yok.
    beyazit60, Ömer.Halil, skyytr ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Gayet iyi bir seçim. Başlangıç olarak altından kaçıp gitmeyecek ve uzun yollarda hızı seni tatmin edecek bir motor. Kullanımı çok rahat ekonomik bir makine. 600lük ile başlamaktan iyidir. aquarist4 seni tebrik ediyorum iki tekere 600 cc bir motorla başlamak çok iyi refleks isteyen bir iş. Hiç motosikleti kontrolde sorun yaşadın mı?
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  13. #13
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    cc önemli ama bence motora başlanıcaksa grenajsız düşük cc olmasında fayda var. Al bi tane ybr yada cbf kullan biraz sat isteğin motoru al çok zor bişey değil benimde boyum 184 kimse kelebek melebek demedi zaten boy-kiloya göre motor beğenmeyenlere hastayım motoru yakışsın diyemi kullnıcaksın yoksa zevk aldığın tutkun olduğu içinmi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  14. #14
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    1000 cc başlanmaz 600 lükle başlanır diye ortalıga söylenti cıkaran adamı yakalarsam cok fena yapacam
    250 cc de fazla hocam kusura bakmayın..
    güzel bir başlangıc istiyorsanız dandik bi scooter 2-3 ay yada 2000 3000 km filan yapılmalı
    sonra ybr 125 le 10000 km (en az)
    sonra cc yükseltimeli
    44 bin kilometre yol yaptım hala kendimi 1000 lik bir motosiklete hazır hisetmiyorum
    ama param olsa 600 rr alabilirim
    aslında en ideali 250 cc
    çünkü türkiyede yol otoban yok adam gibi ve gerizekalı araba kamyon otobüs sürücüleri aşırı derecede fazla
    rapcib bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  15. #15
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Alıntı beyazit60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet iyi bir seçim. Başlangıç olarak altından kaçıp gitmeyecek ve uzun yollarda hızı seni tatmin edecek bir motor. Kullanımı çok rahat ekonomik bir makine. 600lük ile başlamaktan iyidir. aquarist4 seni tebrik ediyorum iki tekere 600 cc bir motorla başlamak çok iyi refleks isteyen bir iş. Hiç motosikleti kontrolde sorun yaşadın mı?
    Yakaşık 15 yaşlarındayken Vespa Px 200 kullanmaya başladım. Dayımın motoruydu. 90'lara kadar zaman zaman kullandım, elden vitesli ve çok seri bir makinadır fakat motor bir yanda, yedek lastik diğer yanda olduğu için çok dengesizdir. 95 yılında A2 ehliyetimi aldım, o sıralar Antalya'da öğrenciydim ve motorumda yoktu fakat içimdeki motor sevgisi hiç ölmemişti. Geçen yıl "Kurban Bayramı"nda arkadaşım yurt dışı turuna gidince zaten ruhsatı benim üzerime olan motorunu İzmir'in kalabalık bir semtinde cadde kenarında bıraktı. Önceki tatili sırasında çocuklar motoru rezil etmişlerdi ve benim bile canım sıkılmıştı, nasıl sıkılmasın ki 2011 model Fazer 8 ABS. Arkaşımın bilgisi altında motorsikleti aldım(3.anahtarı zaten bendeydi). Yalan değil ilk yarım saat ayaklarımın titremesi hiç geçmedi, kolay değil 106 beygir bu.. 10 gün bu motoru kullandım, sonrasında şu an kullanmakta olduğum 2011 model XJ6 Diversion S'i aldım Çanakkale'den Mart ayında ve kullanarak geldim İzmir'e. Pişmanlığım sadece zamanlama yönünden oldu. Çanakkale bölgesinin çok kuvvetli rüzgarlı olduğu bir döneme denk geldi. Motoru asfalt üzerinde tutabilmek için sürekli gaz açmak zorunda kaldım. 211 kgr.motor, 80 kgr.ben rüzgarla bayağı boğuştuk. Hiç mola vermeden bir sefer yağmurluk giymek için, bir sefer de benzin almak için durdum yolda. Karşılaştığım şartları şimdi düşünüyorumda, aynı durumda olanlara otobüsle getirmelerini öneriyorum. Kullanarak gelmek çok risk almak ve aptallık gibi geliyor..

  16. #16
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    öçş;p*ş1000 cc başlanmaz 600 lükle başlanır diye ortalıga söylenti cıkaran adamı yakalarsam cok fena yapacam
    250 cc de fazla hocam kusura bakmayın..
    güzel bir başlangıc istiyorsanız dandik bi scooter 2-3 ay yada 2000 3000 km filan yapılmalı
    sonra ybr 125 le 10000 km (en az)
    sonra cc yükseltimeli
    44 bin kilometre yol yaptım hala kendimi 1000 lik bir motosiklete hazır hisetmiyorum
    ama param olsa 600 rr alabilirim
    aslında en ideali 250 cc
    çünkü türkiyede yol otoban yok adam gibi ve gerizekalı araba kamyon otobüs sürücüleri aşırı derecede fazla
    # motosikletle.blogspot

  17. #17
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    250 cc yeni başlayana fazla olabilir nasıl fazla olabilir dersen önce araba falan kullanmamıştır.trafik bilgisi yoktur o adama 125 cbrde fazla o adam bence scooterle olayı bi çözmeli bi süre.adam adam araba kullanıodur vites olayına fransız değildir.trafiği bilirse.125 ile 250 cc arasında çok fark yoktur.2 siylede başlayabilir.125 lik ile 250lik arasında çok atla deve bi farkta yok yani.125 lik 120 yaparken 250lik 240 yapmıyor yani.250likte olsa olsa en iyi 170 yapıor.ona gore gazla tepkimeside biraz daha fazla.gaza basınca kacıp gitmior.matametik mantıgını birakmak gerek 125-250 cc arasında 2 kat değer yok arada.trafikten anlayan adam bence 250lik alması.125lik alsa öğrenince sıkılır satmak ister.ama 250lilik ona göre daha fazla kullanır sıkılmadan.öyle yok 125likle öğren sat 250lik al kolay şey değil bunlar.alım satım para bunlar hep.
    pislikk, eflani ve aquarist4 bunu beğendiler.
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  18. #18
    rapcib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Motosikleti
    GT-250R
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cc önemli ama bence motora başlanıcaksa grenajsız düşük cc olmasında fayda var. Al bi tane ybr yada cbf kullan biraz sat isteğin motoru al çok zor bişey değil benimde boyum 184 kimse kelebek melebek demedi zaten boy-kiloya göre motor beğenmeyenlere hastayım motoru yakışsın diyemi kullnıcaksın yoksa zevk aldığın tutkun olduğu içinmi.
    çok iyi güzel söylemişsin de ben 1 sene motor kullancam diye tahmin ediyorum sonra GTI altımda olucak ama motor sevdasında bir türlü vazgeçemiyorum ybr ile cbr arasında dünya fark var. o yüzden almak istiyorum ee görünüşü de biz gençler için önemli bilirisiniz işte ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    Bu arada bütün yazanlara teşekkür ederim dikkatr alıyorum bütü yazdıklarınızı .. Eee bu arada trafik bilgisidir cart curt allaha şükür bir şeyler biliyorum bir kaç pratikten sonra hiç bir problem kalmıcağını düşünüyorum al-satlık ta işim olmaz o kadar vaktim yok herhelde takıntılık haline getirmezsem eger kii daha fazla bir tanesi olsun güzel olsun derdim , daha sonra yükseltebilirim tabikii )
    Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..

    B.RAGA

  19. #19
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    ilk motorum...ve iyiki 125 lik bi motor almamışım diyorum..eğitim aldım ve gayet de rahat ve güzel başladım..eğitim alırsan 600 lük enduro ve cruiserla bile başlanabilir...(racing demiyorum dikkat), eğitim veren hocalar bile öğrencinin durumuna göre dediğim motorları önerebiliyor...

    cbr 250 de yeni başlayanlar için gaz tepkimesi çok iyi olan bi motordur...

  20. #20
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı rapcib adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok iyi güzel söylemişsin de ben 1 sene motor kullancam diye tahmin ediyorum sonra GTI altımda olucak ama motor sevdasında bir türlü vazgeçemiyorum ybr ile cbr arasında dünya fark var. o yüzden almak istiyorum ee görünüşü de biz gençler için önemli bilirisiniz işte ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    Bu arada bütün yazanlara teşekkür ederim dikkatr alıyorum bütü yazdıklarınızı .. Eee bu arada trafik bilgisidir cart curt allaha şükür bir şeyler biliyorum bir kaç pratikten sonra hiç bir problem kalmıcağını düşünüyorum al-satlık ta işim olmaz o kadar vaktim yok herhelde takıntılık haline getirmezsem eger kii daha fazla bir tanesi olsun güzel olsun derdim , daha sonra yükseltebilirim tabikii )
    trafik bilginde sıkıntı yoksa 125likle zaman kaybetme patlak bi cıbır 250 ;)
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)