Dünyanın en yavaş hayabusa kullanıcı olduğum tescillendi...
Reklamlar
-
Şimdi ne yazsam sanki biri sanane veya banane diye alıntı ile cevap yazacakmış hissine kapıldım. Aslında '' hız yapmıyacaktın neden gidip HayabusA aldın '' diyen arkadaşa katılmamak elde değil herkes kendi fikrini yazmakta serbestir zaten sormuş olduğu soruda gayet normal. Misal HayabusA denildi zaman aklıma ilk gelen hayvan gibi bir motosiklet ve 300 - 350 km hız. Böyle bir motosikletin geçtği başlıkta yavaş kelimesini garipsemek ve bunla ilgili soru sormak bence çok normal.
Sanane banane kelimeleri ilkokul sıralarında kalmalı. Ben kimseye akıl vermiyorum sadece kendi düşüncelerim. Herkese saygım sonsuz.
Reklamlar
-
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Hadi yaw.Demek sorunlu olan benim.Asıl kafadan kontak olan sensin.Litrelik yarış motoruna binip de , en yavaş motor kullanan kişi benim diye başlık açarsan bazı şeylere de katlanacaksın.Altınızdaki motor yavaş gitmek için dizayn edilmemiş , adı üstünde yarış motoru.Çıkacaksın asfalta basacaksın gaza.Yavaş gidersen hararet yapar zaten.Biz de bişeyler biliyoruz.O kadar cahil değiliz.Siz litrelik racingle yavaş gidiyorum , az yakıyo diye anca çoluk çocuğu kandırırsınız.Ben geçen gün dağ yoluna çıktım.Yavaş yavaş bakına bakına gezdim.Arkasından otobana çıkıp 140'a sabitledim.Ama sen bunu asla yapamazsın.Gazlayıp motora rüzgarı yedirmekten başka çaren yok.Otobana çıkıp tonlarca ağırlığındaki metal yığınları arasında slalom yapmaya mecbursun.%90 ihtimalle de o metal yığınlarından birine çarpıp kendini öldüreceksin.
Beni ilgilendirir mi tabiki de ilgilendirmez.Ne halin varsa gör.Ama yazdığım bi yazıya tahammül edemeyip saldıran sensin.O zaman şimdi benim yazdıklarıma da katlanacaksın.Sen motorculuğun yüz karasısın.Altındaki litrelik yarış motoruyla hem kendini hem de trafiği tehlikeye atarsın.Sizin gibiler yüzünden insanlar motorculuğa sıcak bakamıyo.Tehlikeli bişey olduğuna inanıyo.Motorcu serseridir imajının sebebi sizlersiniz.Aslında seni bir psikoloğun yardımına ihtiyacın var.Asabi litrelik spor motor kullanan birisin.En ufak eleştiriye de tahammülün yok.Senin gidişat hiç iyi değil.Hayatta sevenin olsa hiç litrelik yarış motoruna binmene izin verirler mi?Belli ki çevrenle bağlantın kopuk.Belli ki seni sallayan yok.Bir an önce hayata bağlanmak için psikolojik destek al.
Nerede oturuyosun bilmiyorum ama eğer yakınsan veya istanbuldaysan bir akşam buluşup bir çay içelim beraber dostum. Hatta sen yer söyle ben geleyim yanına tanışmaya ona da razıyım. Burada saldırıp hakkında salladığın adamın nasıl biri olduğunu, motorunu nasıl sürdüğünü, nasıl bir muhabbeti olduğunu yüzyüze iki kelam ettikten sonra anlayacaksın ve burada yazdıklarından ötürü de utanacaksın, bunu da buraya yazıyorum...
Hadi var mısın?
-
tartışma var dediler geldim
boşu boşuna birbirinizi kırıyorsunuz canlar
Vallahi de Billahi de deymiyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Hadi yaw.Demek sorunlu olan benim.Asıl kafadan kontak olan sensin.Litrelik yarış motoruna binip de , en yavaş motor kullanan kişi benim diye başlık açarsan bazı şeylere de katlanacaksın.Altınızdaki motor yavaş gitmek için dizayn edilmemiş , adı üstünde yarış motoru.Çıkacaksın asfalta basacaksın gaza.Yavaş gidersen hararet yapar zaten.Biz de bişeyler biliyoruz.O kadar cahil değiliz.Siz litrelik racingle yavaş gidiyorum , az yakıyo diye anca çoluk çocuğu kandırırsınız.Ben geçen gün dağ yoluna çıktım.Yavaş yavaş bakına bakına gezdim.Arkasından otobana çıkıp 140'a sabitledim.Ama sen bunu asla yapamazsın.Gazlayıp motora rüzgarı yedirmekten başka çaren yok.Otobana çıkıp tonlarca ağırlığındaki metal yığınları arasında slalom yapmaya mecbursun.%90 ihtimalle de o metal yığınlarından birine çarpıp kendini öldüreceksin.
Beni ilgilendirir mi tabiki de ilgilendirmez.Ne halin varsa gör.Ama yazdığım bi yazıya tahammül edemeyip saldıran sensin.O zaman şimdi benim yazdıklarıma da katlanacaksın.Sen motorculuğun yüz karasısın.Altındaki litrelik yarış motoruyla hem kendini hem de trafiği tehlikeye atarsın.Sizin gibiler yüzünden insanlar motorculuğa sıcak bakamıyo.Tehlikeli bişey olduğuna inanıyo.Motorcu serseridir imajının sebebi sizlersiniz.Aslında seni bir psikoloğun yardımına ihtiyacın var.Asabi litrelik spor motor kullanan birisin.En ufak eleştiriye de tahammülün yok.Senin gidişat hiç iyi değil.Hayatta sevenin olsa hiç litrelik yarış motoruna binmene izin verirler mi?Belli ki çevrenle bağlantın kopuk.Belli ki seni sallayan yok.Bir an önce hayata bağlanmak için psikolojik destek al.
Ağır bir eleştiri yapmışsınız. Bence olmamış. Üstelik tanımadığımız insanlar hakkında kesin bir yargı ile konuşmak hiç birimize yakışık kalmaz. Herkesin tercihi farklıdır. Bir ss kullanıcısı illa ölecek diye bir kaide mi var? Çevrem de yaz-kış ss kullanan tanıdıklarım var. Ne zaman ne olacağını hiç birimiz bilemeyiz. Bir tartışma ortamın da, üste çıkmak uğruna tanımadığınız bir kişiye şöylesin böylesin demek, sizlerin saygınlığını azaltır. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
28 Haziran 2013, 00:46
#45
başlık çok ilgimi çekti dayanamadım konuyu hortlatma gereği duydum benimde hayabumsam var be yaptığım mx sürhat 160-200 arasıdır genelde hep 70-80 le giderim. ve yavaş kullanmayı çok seviyorum hız hiç bir keyif vermiyor. bana madem basmıcaksın neden hayabusa aldın diyenlere ayar oluyorum, buna kardeşimde dahil motor keyif işi dıp gaz gitmenin ne anlamı var bir sürü arkadaşımız hayatını kaybetti hep yüksek sürat.... herkese kazasız belası sürüşler diliyorum ;)))
-
28 Haziran 2013, 01:17
#46
ÜmitDURA adlı üyeden alıntı
Her buluşmada ve toplantılarda belirtmişliğim vardır.Değil Türkiyenin ,dünyanın en yavaş hayabusa kullanıcısı benımdır diye.
Herkez tabee tbaee derdi.Grup sürüşü yaptığım arkadaşlarda bilir.Gerekmedikçe +200'leri görmem motörümü yıpratmam,tekere kaldırmam,stopy yapmam.
Uzun gezilerde bile (+400km 160'ı pek geçmem) gazı fazla açmam
Arada sırada Edirne otoyolu yaparsak biraz yağ çalkalattırırım.
İşte ispati 83 km ile radara girip ceza yedim.Pois memuru utanmıyormusun bu motorla bu hızda radara girmeye dedi.Utanıyorum dedim..Senden 283 beklerdik dediler
..
83 le mi ? ee bunu diyen polis ceza yazarken utanmadımı deseydın valla sen görüosun 83 le gidiyom ceza yazmaya utanmıyon mu diemedin mi abi..
-
28 Haziran 2013, 03:03
#47
Hortlamış başlık :D İsteyen istediği gibi kullanır 150-160 km az değildir trafikte.Heryer otoban değil.Ki gezilerde herkesin altındaki motor 70hp üstü değil...Arkanda birilerine nal toplatmak gezi değil ego tatmini olur.İsteyen istediği gibi kullanır."Motorun hakkını veremiyorsun be agaaa" kafası da çok yanlıştır.
Bu arada 10dan fazla motosiklet değiştirdim uzunca bir süre zarfında.Geneli SS'du.Hayabusa harici hiç bir motosiklet güven-korku çelişkisini yaşatmadı bana.Ne zaman uzun gezi adamı olacağım o zaman 1 adet bende damardan son SS serumu hayabusa alacağım...
-
28 Haziran 2013, 13:27
#48
Hahahaha o cezaları Ümitle beraber yemiştik, ikimiz de 83 km süratle izmir sahil yolunda girdik radara. Onun altında Hayabusa, bende Zx10r. Gelen geçen herkes bize bakıyordu... Heralde 200+ giderken yakalandığımızı zannettiler.
-
28 Haziran 2013, 13:41
#49
benim yüzlük motor şuan rodajda 190km oldu toplam 2 kişi 85 yaptım 70-80 arası yapıyorum 110luk yapim dedim motoru değişen bişe olmayacak yakıt artacak dediler 2 haftadır kafamı kurcalıyordu konuyu hortlatmanız iyi olmuş bundan sonra 60km/h geçmem abi motorda rahat rahat açılsın .. 500kmden sonra bi deneme yaparım artık hayabusada ile 80 yapan adamın şahsen en fazla yanına kadar gelirim oda laflamak için :D abi km ne kadar yakıyor :D kendini tuta bildiği içinde tebrik ederim .. sonrada rölantide devam ederim insanın kendi ile mücadele etmesi en zor şeydir
-
28 Haziran 2013, 13:59
#50
Bu naftalin kokusu buradan geliyormuş meğerse...Arkadaşlar herkeze merhaba, hala yanı jayabusayı kullanıyorum...O posttan bu yana (Şükürler olsun ki) başıma talihsiz hiç olay,kaza bela gelmedi...Bu süre içerisinde yine bir İstanbul-İzmir -Marmaris-İstanbul gezisi soktuk...
Her arkadaş kendi bakış açısından bi takım kelamlarda bulunmuş, kendilerine göre haklıdırlar ama dediğim gibi kendilerine...Bu benım tarzım, bende böyle seviyorum...Hız hala şehir içinde devletin belirlediği sınırlar dahilinde kullanıyorum...(Aslında yalnız başıma kullanırken neler yapıyorumda, dostlarla sürerken birbirmizi gaza getirmemek adına sakin sürüyorum).
-
28 Haziran 2013, 14:05
#51
Bir hayabusa kullanıcısının yavaş gitmesi bana 150cc lik motorunun limitini zorlayan apaçiden daha sempatik geliyor.
-
28 Haziran 2013, 14:47
#52
Hayabusa nın üzerine oturmayanlar ne güzel atıp tutuyor ya.Hayabusa yarış motoru mu ?????? ahahha.Ne gazlarsın pistte değil mi ? Hayabusa sport touring amaçlı kullanılan bi motor çok kuvvetli 300 ü deviriyor o ayrı ama busa nın güzelliği uzun yolda ağır ve oturaklı olması, oturuş pozisyonunun nispeten daha rahat olması ve şehir içinde bile çok dengeli ve kolay kullanıma sahip olması.Hız yapmak istiyorsan ve performans amacı ile kullanıcaksan gsxr 600 cevaptır veya 1000.Hayabusa nın amacı deli şaapmış gibi basmak değildir gayet güzel gezilir sol şeride geçer yağ gibi gidersin, şehir içinde hiç zorlanmadan kullanırsın budur.Hayabusa diyince yarış gazlama 350 - 400 den başka bişey anlamayanlar cahildir hayabusa üstüne oturmamıştır.Youtube dan görüp bişeyler sallıyodur.Sevgiler...
-
28 Haziran 2013, 17:38
#53
94CanRR adlı üyeden alıntı
Hayabusa nın üzerine oturmayanlar ne güzel atıp tutuyor ya.Hayabusa yarış motoru mu ?????? ahahha.Ne gazlarsın pistte değil mi ? Hayabusa sport touring amaçlı kullanılan bi motor çok kuvvetli 300 ü deviriyor o ayrı ama busa nın güzelliği uzun yolda ağır ve oturaklı olması, oturuş pozisyonunun nispeten daha rahat olması ve şehir içinde bile çok dengeli ve kolay kullanıma sahip olması.Hız yapmak istiyorsan ve performans amacı ile kullanıcaksan gsxr 600 cevaptır veya 1000.Hayabusa nın amacı deli şaapmış gibi basmak değildir gayet güzel gezilir sol şeride geçer yağ gibi gidersin, şehir içinde hiç zorlanmadan kullanırsın budur.Hayabusa diyince yarış gazlama 350 - 400 den başka bişey anlamayanlar cahildir hayabusa üstüne oturmamıştır.Youtube dan görüp bişeyler sallıyodur.Sevgiler...
Daha güzel anlatılamazdı...
-
28 Haziran 2013, 18:06
#54
ÜmitDURA adlı üyeden alıntı
Maddeler halinde sıralayayım;
1-Hayabusa alan +300 kilit gidecek diye bir kaide yok.
2-Güç her zaman lazım olur.Velev ki bir çok makas ve şerit değiştirmede bu güce ihtiyacın oluyor.Uzun yol seviyor ve yapıyorum.gazı birkaç mm açmamla 15 araç geçiyor ve normal seyrime devam ediyorum.Acaba bu sollamaya ciksam ortada kalırmıyım gibi bi endişe yaşamıyorum.
3-Düşük hızda litrelikler gibi hemen bi hareret mevzuju konu olmuyor.
4-Uzun gezilerde 120-130 km sabit hızda 5lt ve altına iniyor tüketim (tork çok buyuk bir etken)2 hafta önce 2800km yo yaptım forumdan seçkinle(ZX10R) tüketim 4,8lt/100km indi.
5-Şeklini seviyorum.
6-Benım son noktamdı.Bundan sonra BMW GS ailesine katılacağım.
7-SS'lere gore çok rahat ve konforlu.
8-Rüzgar tünelinde tasarlanmış gövdesi ile kışın bile vucuduna (ayaklar dahil) rüzgar gelmiyor ve üşümüyorsun.(sadece eller üşüyor)
9-Vucut yapımı tolere eden buyuklugu
10- dünyada kabul görmüş hayran kitlesi
yeterlidir sanırım.
Hayabusa demek sadece hız demek değil ;). hız yapmak istesem GSXR1000 alırdım.
Çok güzel yazmışsın , bir de "topcase takılıyor " desen benim de hedef motorum haline getireceksin Hayabusayı
-
29 Haziran 2013, 00:08
#55
Motor 300 basıyor diye 300 basılır mı akıl işi değil
Geçen elemanın birini vermişler araba elemanda araba gidiyor diye basmışta basmış ve sonuç takla atmış Allah tan kendine bişi olmamış
arabada da kasko varmış.
Kardeşim sen en iyisini yapıyorsun keşke herkes senin gibi olabilse nerdee
-
29 Haziran 2013, 02:06
#56
94CanRR adlı üyeden alıntı
Hayabusa nın üzerine oturmayanlar ne güzel atıp tutuyor ya.Hayabusa yarış motoru mu ?????? ahahha.Ne gazlarsın pistte değil mi ? Hayabusa sport touring amaçlı kullanılan bi motor çok kuvvetli 300 ü deviriyor o ayrı ama busa nın güzelliği uzun yolda ağır ve oturaklı olması, oturuş pozisyonunun nispeten daha rahat olması ve şehir içinde bile çok dengeli ve kolay kullanıma sahip olması.Hız yapmak istiyorsan ve performans amacı ile kullanıcaksan gsxr 600 cevaptır veya 1000.Hayabusa nın amacı deli şaapmış gibi basmak değildir gayet güzel gezilir sol şeride geçer yağ gibi gidersin, şehir içinde hiç zorlanmadan kullanırsın budur.Hayabusa diyince yarış gazlama 350 - 400 den başka bişey anlamayanlar cahildir hayabusa üstüne oturmamıştır.Youtube dan görüp bişeyler sallıyodur.Sevgiler...
Hayabusa kendine has tarzı olan bir motosiklet bence Sport touring de değil.Ben hep güvenli sürat aracı olarak görürüm...Ha herkes basıcak diye birşey yok zaten sürekli basılmaz.Nereye kadar gazlanır ki...O iri cüssesi,korkutucu ağırlığına rağmen şehir içinde gayet kıvrak.Uzun yolda yormuyor ve sürat için en güvenli motosiklet.Hele izmir gibi olur olmadık anlardaki çılgın "esintiler" ile süper başa çıkılır...Çok heveslendim ya alsam mı ki bende
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
29 Haziran 2013, 02:19
#57
flame adlı üyeden alıntı
Hayabusa kendine has tarzı olan bir motosiklet bence
Sport touring de değil.Ben hep güvenli sürat aracı olarak görürüm...Ha herkes basıcak diye birşey yok zaten sürekli basılmaz.Nereye kadar gazlanır ki...O iri cüssesi,korkutucu ağırlığına rağmen şehir içinde gayet kıvrak.Uzun yolda yormuyor ve sürat için en güvenli motosiklet.Hele izmir gibi olur olmadık anlardaki çılgın "esintiler" ile süper başa çıkılır...Çok heveslendim ya alsam mı ki bende
Ben alıcam...
-
29 Haziran 2013, 02:33
#58
Benim oğlanada kıyılmaz ki şimdi :D Kawasaki olsun yeşil olsun çamurdan olsun değilmi slogan :D
-
29 Haziran 2013, 12:11
#59
ÜmitDURA adlı üyeden alıntı
customda kullandım,sport touringe...butun modellerden hevesını alınca ve ıcınde canavarı tatmın edınce artık saf sürüş kalıyor.
Bunu en iyi yola ve sana yansıtan BMW'nin GS ailesi.Bir muddet GS1150ADV deneyımım oldu.Gayet zevk aldım.Sanırım seneye yada bir sonraki sene GS1150ADV yada butcemı ayarlarsam 1200ADV ile son noktayı koyacagım.
peki ya sonrasi ktm x-bow felanmi tarz degisikligi bakimindan soyluyorum.
-
29 Haziran 2013, 13:24
#60
flame adlı üyeden alıntı
Benim oğlanada kıyılmaz ki şimdi :D Kawasaki olsun yeşil olsun çamurdan olsun değilmi slogan :D
Yok ben siyah seviyorum, benim aygır kapkara...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)