o saydığın chopperların hepsi titreşim makinası. sürekli masraf çıkartırlar çok para harcarsın. aldığına bin pişman olursun. eğer ufak cc li chopper düşünüyosan regal raptor dd150-e19 bakabilirsin. bütçemi arttırırım diyosan gv250 yada venox al. regalin de onlardan pek bi farkı yok sonuçta çinli ama onlara kıyasla çok daha kaliteli chopperlar üretiyor.
regalde iyi değil onunda digerlerinde bi farkı yok
bu işin uzmanı gv250 dir chopper
bi kere alırsın rahat edersin
boşu boşuna cinliye kaptırma paranı
# motosikletle.blogspot
Bakalım durum neyi gösterecek. Şu anda sıfır Çinliden caydım sayılır
Raptor Riders
http://www.raptorriders.com.tr/
Sons Of Anarchy
peder:sen 2000 lira veriyon onu istemiyom bunu istemiyom diyosun.bence sen dayak istiyorsun ayriyeten bence ybr filan da alma ybr çok iyi motor fakat 2003-2004 model alıp ne yapacaksın 10 yıllık motor.arkadaşlara katılıyorum bence wolf al yamaha ile aynı fabrikada üretiliyor.süper motor sorun çıkarmaz sana.kanuni seyhan filan boş iş acayip titriyor öyle böyle değil.hergün vidalarını sıkmak zorunda kalırsın.chopper tarzı motor alacaksan para kıyacaksın,kıymıyorsan almayacaksın.2000 tl ye sıfır mondial prince olur.9hp den fazla vergi yok gücü süper,titreşim yok.sen 2100 lirayı tutar diyosun sen şimdi 100-150 liranın hesabını yapıyorsun ama ilerde o dediğin motorları alınca servise verdiğin paranın yanında hiç bişey.2.el salcano wolf yada mondial prince al.
not:dayak istiyosunu şaka amaçlı yazdım sert tepki almıyım senden
kendine iyi bak
bugun yeni model apache gördüm sarı çok süperdi yaw bidahakine apache alıcan
Raptor Riders
http://www.raptorriders.com.tr/
Sons Of Anarchy
şimdi hayal etmek başka gerçekçi olmak başka. bütçen 2000 tl ise senin max alabileceğin motor ya çinli 100luk cup veya 1-2 yaşında çinli commuter. ölmüş,bitmiş,bezmiş ybr,cbf bile alamazsın bulsan bile alınmaz. yani düşün taşın ve o iki seçenek arasında kararını ver.
Peder dostum seninle ayni durumdayiz, konuyuda yakindan takip ediyorum, arkadaslarinda dedigi gibi chooperlardan uzak dur bnce bnde cok arastirdim onlar tam cuzdan dusmani eski model bir kere cinli ve vibrator gibi asiri titriyorlar.. Velhasil bnmde durumum seninle esit sayilir gel biz birel tane wolf alalim yannis bilmiyorsam uzererinde ybr motoru var ee daha ne olsun mekanik aksam japon ise kim ne yapsin gerisini degil mi :-)
Aynen birader aynen. Düşünmeden etmeden olmuyor bu işler.
Wolf'da ybr motoru var doğrudur ve ybr ile aynı fabrikada üretiliyor.
İkisinin de çoğu aksamı Jianshe yani ybr ile aynı.
Şimdi sıfır yada ikinci el Wolf
Yahut ikinci el ybr büyük ihtimal
ama Ybr'de vites göstergesi yok o düşündürüyo beni
Raptor Riders
http://www.raptorriders.com.tr/
Sons Of Anarchy
kardeşim benim kafam karıştı ben wolf düşünürken sen soktun aklıma 150 mr yi şimdi sen wolf düşünüyosun :D
E artık sıkıldık ama canım ona cık buna cık bütcen 2.000 lira +devir masrafı sıfır alırsan plaka ruhsat bütce otomatik 1700 e düşüyor hadi ucuzundan koruma ekipmanda alsan 1500 tl ye düşüyor o fiyata Hayabusa alamassın ki sana bu sağlamdır diyelim dimi Al bi tane 100 lük cupda kurtulak yahu
He bide o söylediğin chooperlar neden o kadar düşük fiyat bunu hiç düşündünmü peki _?
Sado
vites göstergesini fazla kafaya takma. boşa düşünce ışık yanıyor.bir de hangi viteste olduğunu bilmek zorunda da değilsin.gazladığında motor gidiyorsa doğru vitestesin gitmiyorsa bir vites ufaltırsın. birkaç km den sonra alışıyor insan.
2. elden ybr alırken km olayına hiç bakma çoğu oynanmış. koltuğun aşınmasından, kontrol düğmelerinin üzerinin silinmesinden ya da 15bindeki motorun sahibinin "daha yeni zincir değiştim lastik değiştim" demesinden anlaşılabilir. ya da "3 senedir bende her gün işe gidiyorum esenyurt m.köy arası, bunun dışında şuraya gittim buraya gitim diyen bir satıcınınsözlerinden km hesabı yapılabilir.
ha bir de gücünün yettiği en yeni modeli al.
bişi olmaz boşu bulmayı ögren giderken sonra gözün devir saatinde olsun
bir süre sonra motorun sesinden anlıyor hızdan anlıyor alışıyor
tek eksik kusur o olsun
# motosikletle.blogspot
sıralı şanzıman tipi olsaydı vites göstergesi gerekebilirdi. yani 1-2-3-4-5-boş 1-2 ... diye devam eden vites sisteminde sıkıntı olabiliyor ama ybr ve genelde birçok motosiklette bir aşağı boş 2 3 4 5 yukarı doğru olur. frenlemelerde birden fazla vites düşürmezsen ve motor 2 de hızlı giderken bire takmazsan ki düşük bir ihtimal arada boş kademesi var hiçbirşey olmaz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)