2. motoru almak aptallıkmıdır ?
Reklamlar
-
şuan da cbf 150 var. evin önünde açıkta duruyor. Bunun yanına bir de önümüzdeki yıl imkanım olursa bir kardeş almayı planlıyorum (cbr 250r yada nc700x). Muhtemelen alacağım bu ikinci motor bir kapalı garajda kalacak (kıyamam çünkü cbf gibi yağmur altında ve mahallenin çocuklarının zulmü altında olmasına). cbf 150 şehir içinde, trafikte müthiş bir motor. az yakıyor, bakımı kolay vs vs. uzun yola da gidecem dersen gidiyor ama en son İstanbul-Edirne yaptığımda (günü birlik) beni zorladı açıkçası. Biraz daha iyisi lazım gibi gelmeye başladı. Bu yüzden haftasonu sağa sola kaçan, haftaiçide şehir içi trafikte takılan biri için bence 2 motor çok mantıklı bir seçim.
Olgun YAZICI
Beylikdüzü/İSTANBUL
Reklamlar
-
Şu benim makinenin yanında bide bmw yada ktm olsa hiç fena olmazdı valla =))
-
gayet normal bir durum.ama maddi olarak sıkıntı.bende çift motor sahibiyim.çinli cross um var fakat ayda 1 kere kullanmama rağmen senelik 100 lira vergisi,150 lira trafik sigortası ödüyorum.motoru zaten 1000 liraya almıştım,bu ücretleri ödemek koyuyor sadece.ama gerçekten zevk alarak hoplayarak zıplayarak kullandığım bir motor,cbr la ihtiyaçlarımı karşılıyorum.kısaca 2. motor zevkim için var.
-
bende yazayım gerçekleri 100 cc cub vardı bende ısıtmalı elcik alarm motor güçlendirme şanzıman dişli oranları modifiye arka kampanayı diske cevirdim motora parası kadar para harcadım hızı 85 km den 110 km ye cıktı uzun yola da gitmeye başladım ama yan rüzgarlardan fazlaca etkileniyorum güvenli değildim bir kere eşimide etkinliğe götürdüm tehlikenin farkına o da vardı para yok borç çok birde kredi patlattım xciting 500 aldım şimdi güvenli olarak geziyorum ama ilk motorumu nasıl satayım o kadar masraf ettim 1000 tl ye yakarım yine vermem 1500 verseler yinede zarar iyisimi dursun zaten şehiriçinde cub u kullanıyorum daha hesaplı oluyor
herkezin mantıklı bir sebebi vardır
-
Aman aptallık mı diye sorma hocam Bende ikinci motorumu, var olanı satmadan alacağım için kabul etmiyorum söylediğini.. "Algilama" isimli arkadasin düsündügü iki modeli bende düşünüyorum. Niyetim uzun yol yapmak ve 120 km/h ile rahat gidebilmek. İkinci motorun (şu anki motorum ikinci motor olacak) 100 lira yıllık sigortası, 100 lira mtv ile 150 lira muayene ücreti (yıllık 75 lira) açıkçası korkutmuyor. Şehir içi sağa sola 125 likle gider, hafta sonları uzun yolları daha yüksek cc ile yaparım.. Ki 125'likle dünya turu yapan adamlar olsada, ben rahatına biraz düşkün bir adamım.. Ama daha yüksek cc alana kadar, bununla uzun yol denemelerim olacak elbette.
Bu arada bugün bir tabiat parkına gitmek için oldukça bozuk toprak yoldan bir süre ilerledim. Evet, motorun bozuk yolda arabaya göre kabiliyetleri var ama o yolu bir enduro gibi alamıyorsun. Mucurda rotasını şaşabildigi gibi, çok düşük süratlerle ilerlemek zorunda kalıyorsun. Çamurdan geçtim, bozuk toprak yoldan gittim diye bir commuter, enduro olmaz.. Bir defa derin sudan geçemezsin, enduronun egsoz'u nerde, commuter'in egsozu nerde.. Öyle bir tutkum olsa, enduro alır, salt o amaca uygun yerlere yol alırdım..
-
en yaygın örnek şehir içi ulaşım amaçlı ufaklık ve yol için bir canavar almaktır
2. motor konusunda
"Özgürlük ve Bağımsızlık Benim Karakterimdir"
-
koyacak yerim olsada 2. hatta 3. motorumu alsam ister aptal desinler ister hasta desinler
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
ikinci motosiklet aptallık degildir. önemli olan eye ihtiyaç duydugunu bilmek ve ona göre motosiklet seçmeli.
örnegin iki kişi uzun yola çıkacak birisi için küçük cc zor olur. küçük cc ile 1 saatlik yolculuk bile insana işkence gibi gelebilir.
geçen hafta eşimle beraber gidiş geliş 150 km yol yaptım. cbr125 ile gidip geldik. yolculuk bizi yordu. çünkü gittigim yol yok yokuşlu bir yoldu ve küçük cc ile adeta eziyet çektik. bu hafta aynı yolu tekrar gidecegim ama bu sefer zx6 ile gidecegiz. evet oda iki kişilik yolculuklarda rahat degidir fakat rampalarda asla zorlanmaz bu nedenle yolculuk daha kısa sürede biter.
maddi imkanlar elveriyorsa ikinci hatta ücüncü motosiklet almak akıllıcadır.
türkiye yolları için en ideal silindir hacmi 250 cc dir. hem şehir içi rahattır hemde uzun yolda daha düşük cc ye göre avantajlıdır. maddi durumu el vermeyen arkadaşlar tek motosiklet kullanacaksa ihtiyaçlar dogrultusunda kendine uygun bir model seçmelidir.
-
Ne demiş adam, ayağını yorganına göre uzat.
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
-
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
bir motordan daha iyisi 2 motordur....
Abi o ne öyle;çirkin kadın yoktur az vodka vardır gibi:D
Bence aptallık filan değil.Motosiklet aynı zamanda bir hobi bir zevktir.İhtiyacın için(2 kişisindir) maxi scooter ya da naked alırsın,dağ taş için yanında kross ya da enduro alırsın.SS te artçı taşımak berbattır,gazlamak için alırsın yine ihtiyacın için maxi scooter alırsın.Tatlı su motorcususundur güzel havalarda motor kullanırsın,normalde arabanı kullanırsın.2 arabası olan pek çok aile var,o zaman külliyen aptallık size göre.Futbolu hepimiz severiz halı saha ayakkabımızın ayrı kramponumuzun ayrı olması aptallık mı.Herkesin zevk ve maddiyatına göre.Eleştirmek bize düşmez.
-
Zaten arkadaşlar da yazmışlar özellikle 600cc ve üstü büyük motor kullananlarda 2.motor çok yaygındır.600 cc ve üstü motorlar şehir trafiğinde hem aşırı yakıt tüketiyorlar hem hantal ve büyükler o yüzden genelde 125 cc civarı 2.bir motor alınıyor şehir içinde kullanmak için bu genelde de bir scooter yada YBR 125 tarzında bir şey oluyor.Bence maddi durumunuz iyi ise gayet mantıklı.Ama 3 ve fazlasını almak için maddi durumunuzun çok çok iyi olması lazım ve yeriniz olması lazım.
-
bence gereksız ona verecegin parayı baska bir işte kullan daha iyi ayrıca ben benim cub ile her türlü yola girdim
-
Karlıyollar adlı üyeden alıntı
bence gereksız ona verecegin parayı baska bir işte kullan daha iyi ayrıca ben benim cub ile her türlü yola girdim
Bende benim motorla teme giriyorum ama 600 rr la girmek tamamen farklı şeyler.
@Thracian Ek olarak mesela r1 200km nin altında ısınıyor:D.Girsene köprü trafiğine:D
-
cbfle hoplayıp zıplayamazsın dostum hiç bi zaman crossun yerini tutmaz... offroaddan kastın toprak yolda gitmekse gidersin ama ama cross tamamen ayrı bi olay
-
-
şu anda bahçemde ve garajımda şahsıma ait 3 aileme ait benımkıler ile birlikte 6 motor var
cbr 600F 600cc 2006 model,
aprilia cross 125 125 cc 1992 model,
Mondıal cub 110 107 cc 2006 model,
yuki atv 107 cc 2007 model
yuki 125-9 125 cc 2006 model,
kuba 125 125 cc 2012 model
Kanuni Sultan SüLüMaN gibi oldum yahuu
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
Pain adlı üyeden alıntı
Bende benim motorla teme giriyorum ama 600 rr la girmek tamamen farklı şeyler.
Belkide Emre, cub'ın üstüne yatıp 160 km hız yapıyodur
Geçen izlediğim youtube videosunda cub'ların üstüne yatıp 160 km hız yapıyorlardı, videoyu çeken doblo yetişemiyordu.. Şok şok şok :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
şu anda bahçemde ve garajımda şahsıma ait 3 aileme ait benımkıler ile birlikte 6 motor var
cbr 600F 600cc 2006 model,
aprilia cross 125 125 cc 1992 model,
Mondıal cub 110 107 cc 2006 model,
yuki atv 107 cc 2007 model
yuki 125-9 125 cc 2006 model,
kuba 125 125 cc 2012 model
Kanuni Sultan SüLüMaN gibi oldum yahuu
toplayınca 1200 cc etti
-
Sakarya'da iş adamı bi eleman var 30-40 tane motosiklet almış tutuyor saray yavrusu evinde. Para olduktan sonra istediğin kadar alırsın ne olacak? GV 250 bile giriyor araziye CBF 150 filan olsa hiç bakmam gözünün yaşına komütur bu komütsun da görelim nasıl oluyormuş diye.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
algilama adlı üyeden alıntı
şuan da cbf 150 var. evin önünde açıkta duruyor. Bunun yanına bir de önümüzdeki yıl imkanım olursa bir kardeş almayı planlıyorum (cbr 250r yada nc700x). Muhtemelen alacağım bu ikinci motor bir kapalı garajda kalacak (kıyamam çünkü cbf gibi yağmur altında ve mahallenin çocuklarının zulmü altında olmasına). cbf 150 şehir içinde, trafikte müthiş bir motor. az yakıyor, bakımı kolay vs vs. uzun yola da gidecem dersen gidiyor ama en son İstanbul-Edirne yaptığımda (günü birlik) beni zorladı açıkçası. Biraz daha iyisi lazım gibi gelmeye başladı. Bu yüzden haftasonu sağa sola kaçan, haftaiçide şehir içi trafikte takılan biri için bence 2 motor çok mantıklı bir seçim.
NC700X alacaksan 2. motora ihtiyacınız yok.
hea racing tarzı alacaksanız o ayrı ama özellikle NC700 serisinden bir motosiklet alacaksanız cbf150 gereksiz olur.
ben cbf150 satıp aldım nc yi, hiç eksiklik çekmiyorum yakıt deseniz cbf ten yaksa yaksa maksimum 1lt fazla yakıyor ama cbf in max hızına anında ulaşıp aynı şekilde güvenli şekilde yavaşlayabiliyorsunuz ve tüm bunları cbften sadece 0-5-1lt/100km arası fazla yakarak yapıyorsunuz.
-
atiTheSun adlı üyeden alıntı
Belkide Emre, cub'ın üstüne yatıp 160 km hız yapıyodur
Geçen izlediğim youtube videosunda cub'ların üstüne yatıp 160 km hız yapıyorlardı, videoyu çeken doblo yetişemiyordu.. Şok şok şok :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
toplayınca 1200 cc etti
ben cub ile gazı kökleyince tekerlekler yere değmiyor .d
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)