Motora Hyosung GT250r ile Başlamak
Reklamlar
-
ne kadar mantıklıdır sizce? (5-6 aylık 125cc tecrübem oldu sadece. pek trafiğe çıktığım bile söylenemez şehir içi sadece) çok konu okudum ama ikna olmadım. sınıfına göre kalıplı oluşu ile insanı cezbediyor ama bu büyük yapısını kontrol edebilir miyim bilmiyorum. fazla eğimli bir duruşu var sanki boyum yeter mi bilmiyorum. cbr düşündüm önce ama uzun süre kullanacağım için hoşuma gitmedi görüntüsü. hyonun krank kırma sorunları filan varmış ama apaçi değilim ben 250lik motorun egsozunu açıp yüksek devirlerde gezmem. hyosung sahiplerinden detaylı açıklama bekliyorum.
yaş 21
kilo 70
boy 1.76
Reklamlar
-
Kalipli olusu onemliyse yzf125 r da bi secenek olabilir ama 125lik iste
-
gt250r direk başlamak için pek uygun değil. emsallerinden daha ağır olduğu için rampada durman gerektiğinde yada keskin virajlarda seni zorlar. gidon açısı küçük olduğu için de pek fazla tur mesafesi olduğu söylenemez. bu sebepten dolayı ss motor kullanmak istiyorsan kullanımı daha rahat ve daha hafif bi motorla o oturuş ve sürüş pozisyonuna alışman daha mantıklı olur. ama karar senin tabi. şimdiden hayırlı olsun kazasız sürüşler
-
gsxr600 adlı üyeden alıntı
Kalipli olusu onemliyse yzf125 r da bi secenek olabilir ama 125lik iste
uzun boy lazım onun için. ayrıca hyodan daha eğik bi oturuş pozisyonu var diye biliyorum yamaha yzf125 in. çok güzel gözüküyor orası ayrı ama yeni başlayanlar için zor.
-
Kırank kırma sorunlarını takma 2008 ve sonrakilerde devir kesici var yani o sorunu yaşamazsın, 2008 bazılarında yok, yani st kanuni olarak gelenlerde devir kesici vardı. Kullanımı ise diğer yarış tipi motorlar gibi alışmak gerek, biraz ağrılara katlanacaksın
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
Mengü kopardın beni
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Oturuş pozisyonu ile ilk defa motora binen birisi için uygun değildir. Sürücü bi yandan motorun üstünde o rahatsız pozisyonda debriyaj vitesle uğraşırken bir yandan trafiği okumak biraz zor olacaktır. Yine de altından kalkılamayacak birşey değil
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
gt 250 r motor sahibi olarak çok memnun kaldım ilk racinğ motorum 172 boyum var rahatlıkla ayaklarım yere basıyor.vede çok az yakıyor.135-145 tl arası.3.5 litre en fazla.
o kadar sorunuda yok ama fazlada sıkıştırmadan kullanmak lazım 6 bin km bindik sonrada kaza yaptık yapmasaydık uzun yıllar binerdik.
-
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Oturuş pozisyonu ile ilk defa motora binen birisi için uygun değildir. Sürücü bi yandan motorun üstünde o rahatsız pozisyonda debriyaj vitesle uğraşırken bir yandan trafiği okumak biraz zor olacaktır. Yine de altından kalkılamayacak birşey değil
eğer alırsam boş mekanlarda bol bol pratik yaparak o rahatsızlığı minimuma çekebilirim belki. hemen bugün alıp yarın trafiğe atlamam dediğiniz gibi heyacan yaparımve kazalara davetiye çıkar. boş alanda bol bol egzersiz yapayım düşmeden
-
Ehliyet kursundaki kral125 hariç hayatımda hiç motora binmemişken GT250r aldım. Motoru eve arkadaşım getirdi. Debriyajın, vitesin, frenlerin yerlerini öğretti. 7000km'dir kullanıyorum. Pek bir tehlike atlatmadım. Eğer biraz sürüş yeteneğin varsa, biraz da aklı başındaysan sorun olmayacaktır. Boyun da ideal motor için. En fazla 1-2 defa sağa sola yatırırsın park ederken ya da düşük hızda stop edince.
-
Abi 1000'lik mi bu ?
-
-
karahisar003 adlı üyeden alıntı
gt 250 r motor sahibi olarak çok memnun kaldım ilk racinğ motorum 172 boyum var rahatlıkla ayaklarım yere basıyor.vede çok az yakıyor.135-145 tl arası.3.5 litre en fazla.
o kadar sorunuda yok ama fazlada sıkıştırmadan kullanmak lazım 6 bin km bindik sonrada kaza yaptık yapmasaydık uzun yıllar binerdik.
geçmiş olsun ciddi bir kaza mıydı? sürücü hatasından mı kaynaklandı yoksa başka bir şey mi?
-
niye Ninja 250r düşünmüyorsun?cbrden daha kaslı motor.sürüş pozisyonu rahat.pek domaltmaz insani :D bide 250lik yzf gibi 125likte deil
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
ninja nin acayip bı dönüş rahatlığı var hyo ya göre bence racing motora alışan biri icin bu dezavantaj al hocam hyo yü az eline sahip çık yoksa g.t atar hyo
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
-
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
niye Ninja 250r düşünmüyorsun?cbrden daha kaslı motor.sürüş pozisyonu rahat.pek domaltmaz insani :D bide 250lik yzf gibi 125likte deil
bütçe kısıtlı kararsızım ninjalara göz atayım tekrar.
-
ninja çok pahalı ya zaten ekipmandan kısma gibi bi şansım yok. önce güvenlik. konu güncel. hyosung kullanıcılarından detaylı yorum bekliyorum.
-
atid adlı üyeden alıntı
ninja çok pahalı ya zaten ekipmandan kısma gibi bi şansım yok. önce güvenlik. konu güncel. hyosung kullanıcılarından detaylı yorum bekliyorum.
Kendinize güveniyorsanız başlayabilirsiniz
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Ninja ile Hyosung arasındaki fiyat farkına bakıldığında, hyosung alman çok daha makul. Ayrıca yukarıda bahsedildiği gibi artık Hyolarda var olan bazı kronik problemlerde çözülmüş. Kısacaalacağın motorun kalitesinde şüphe yok. Ancak sürüşüne alışman gerekiyor. Eee o kadar da olsun. Gülü sevince dikenlerini biraz göz ardı etmek lazım. (Gülü seven dikenine katlanır.)
-
dostum hayırlısı olsun gt250 r için korkma tarzın ss ise ve limitlerinde kullanırsan uzun süre seni tatmin eder..125 lik motoru birkaç ay sonra satmak isteyeceksin ancak 250 cc iyi bir başlangıç hacmidir.tavsiye ederim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)