motor hayatım 2 sene önce ev arkadasımın aldığı 250 mct ile başladı.. Toplasanız 2-3 saat anca sürmüşümdür vitesli motor.. Daha sonra bunun böyle olmayacağına karar verip bi scooter aldım fakat tatmin etmedi.. Motor sürmeyi öğrenmiştim illa ki.. Zaten trafik tecrübem arabalardan dolayı vardı. Bu ocak ayında bi hyosung da ben aldım.
Sen yine kalıplısın ben 182 boyunda ve 63 kiloyum. Kendi kendime ulan nası zaptedicem ben bunu diye düşünüyordum. Sonra bindim üzerine ve tek yaptığım şey kendimi motora bırakmak oldu.. O kadar tatmin edici bi güven veriyor ki o motor size anlatamam. Durduğunda ayağı yere basmayan arkadaşlarım bile şehir turu yaptılar o motorla. Tek sıkıntı dönüşler ve manevra. Bu motorda dönüş ve manevra yapabilmen için kesinlikle tecrübe kazanmalısın. Kurtulduğum bütün kazalardan manevralar sayesinde kurtuldum. Frene asılmaya çalışsam çoktan gümlemiştim şimdiye..
Evet kontrolü başta zor gelecek belki düşeceksin.. ama kalk tekrar düş önemli değil. Düşük bi bütçeyle sana hiçbi motor bu kadar haz yaşatamaz...
hyo güzeldir.... al kullan sıkıntı olmaz...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
hyolardaki manevra sorunu bilindik bir şey. incelemelerinde de gördüm. ön kafa dönücem diyor arka taraf devam edicem diyor. motoru aldıktan sonra sık sık boş alanlarda antreman yapacağım. trafiğe çıkmaya korkarım hemen. paniğimdir biraz. ne olur ne olmaz.. temkinli olmakta fayda var.
motor hayatına hyosung ile başlamak,rus ruleti yapmak gibidir
XJ6 ile başladım Z750r ile devam ediyorum. İstanbul'da başladım Yunanistan'da pekiştirdim Bulgaristan'da yarışlara katıldım. Hepsi 1 yıl içinde oldu.. Nokta. Daha öncesinde motora elimi sürmemiştim.
Konu başında belirtmişsiniz fakat ben yine de cbr 250'yi tavsiye etmek istedim. Ben de cbr 250 kullanıcısıydım. Büyütmek adına sattım. Sattığım kişi bir cub kullanıcısı arkadaştı .Motora adapte olması sadece 2 dakika sürdü. Demem o ki, kullanımı gayet kolay bir model. Tasarım kısmına gelirsek, tricolor bir cbr 250 kesinlikle güzel ve yol da ilgi çeken bir model. Tasarımı hoşuna gitmemişse, kendi zevkinizdir, saygı duyarım. Lafı fazla uzatmadan Honda cbr 250'yi tercih etmeniz de ki avantajları sıralayım size.
1. Ulaşılabilir bir fiyat etiketine sahip olması.
2. Yeterli bir performans sunması.
3. Tatmin edici işçilik kalitesi.
4. Rahat bir oturuş pozisyonu.
5. Gerçekten çok ekonomik.
6. İkinci el de elenizden çıkartmanız çok uzun sürmez. Ben yaklaşık 1 hafta da sattım.
7. Yedek parça fiyatlarının neredeyse bir Çin'li motosiklet kadar uygun olması.
8. Servisi sıkıntısı çekmemeniz.
Cbr 250r, kendi kategorisinde Türkiye şartların da tercih edilecek en mantıklı motosiklet. Yukarı da belirttiğim maddelere ek olarak, motoru almakla iş bitmiyor. İdame etmekte önemli. Eğer sizi sıkıntıya sokmayacak ve her ortam da tatmin edecek, aynı zaman da ekonomik bir model arıyorsanız tavsiye ederim.
Hangi modeli alırsanız alın, umarım gönlünüze göre olur.
Saygılar.
Önce emniyet, sonra hareket...
Bende gt250r ile başlama düşüncesindeyim önce eğitim ve ardından boş alanlarda antreman ile üstesinden geleceğimi düşünüyorum
Takip ettiğim kadarıyla hyosung harbi şans işi.Bi ara ciddi ciddi niyetlendim,içime sindiremedim almak nasip olmadı.
Şu kawasaki ile honda 250cc motorlarını biraz daha etli butlu kalıplı yapsaydı,bugün hiçbir forumda inanın hyosung adı geçmeyecekti ...
Risk almayı seviyorsan olabilir. Fakat diğer bir arkadaşında dediği gibi rus ruleti gibi. Patlayana kadar oyun dur , patlayınca işin rengi belli olur , o zamanda geç olur.
ayrıca ne cbr kalıpsız ne zxr , aslen hyosung gereğinden fazla şişirilmiş bir model.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Olay sende bitiyor tamamen özgüvenin varsa ve beğendiysen al
Raptor Riders
http://www.raptorriders.com.tr/
Sons Of Anarchy
honda ve kawasaki 250cc motorlarını biraz daha şişirip hyosung gibi 600cc görünümü verseydi satış patlaması yapar demek istemiştim.Hal böyle olunca da kimse,adı sanı belli olmayan,servisi nerde bilinmeyen,çinliden sadece 1 adım önde olan kore motoruna yönelmezdi.Doğrumudur ?
sen motoru görüntüsüne göre mi alıyorsun,fiyat önemli değilmi ? la millet 4-5 bin tl ye hyosung derdine düşmüş,zihniyetin şekli şudur 'ucuza yarış motoru'
cbr 125 aprilia rs 125 den çok daha ince olmasına ramen satış rakamları arasında uçurumlar var. ne demiş discovery channel ,think again!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)