Vakit ve nakit olsun aya çıkarım, dünya turu nedirki?
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-akdeniz.html
Vakit ve nakit olsun aya çıkarım, dünya turu nedirki?
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-akdeniz.html
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
Tamircilerle kanki olmak istiyorsan çinli al
Ybr çinliymiş O zaman toyotada Türk malı
Bir şeyin Çin'de üretiliyor olması Çinli olduğu anlamına gelmez
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
# motosikletle.blogspot
fakirlik panpa,
cagiva 125
cbr 125
yzfr 125
ktm duke 125
mgegelli 125
aprilia 125
derbi 125
yamaha supermoto 125
kawasaki supermoto125
al sana birsürü başlangıç motoru istediğinle başla
Birde o konu var tabiki Fiyat=Performans=Ülkemiz Şartlarında her konuda ulaşılabilirlik
Yoksa bende şu birkaçının hastasıyımdır
Ktm Duke 125
Megelli Streetbike 125 S
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94437761/detay
Mulhacen 125
Terra Adventure 125
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96718615/detay
Hadi acemiyiz ama denizde kum bizde para desek bile, oldu da yatırdık diyelim ee ne olacak o yaz motosikletsiz mi geçecek
Bütün servislere stok bulundurma ve her marka ile ilgilenme zorunluluğu getirilse hastahaneler gibi işte ozaman tasarım konuşur
Ama Honda, Yamaha ve bikaç marka ülkeyi parsellemişler resmen Farkında değiliz ama bağımlısıyız, mecburen seviyoruz
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Bu motorlar başlangıç motoru olamaz. Başlangız motoru olarak tabir edilen motorların cc hacmi uygun olması gerektiği gibi, kesinlikle parça sıkıntısı, haftalarca aylarca parça beklemek, tr de grenaj vb parçalarının stoklarda bulunmaması gibi sorunlar olmaması gerekli. Sayılan motorların neredeyse hepsi, yeni başlıyan bi kullanıcının deneyim oluşturmaya çalışırken ilk motoru ile bi yan yatma veya ufak hazarlı bi kaza sonrasında belki serviste, aylarca haftalarca parçab eklemesi gereken motorlardır. Tr de bu motorlara parça varsada zor bulunur ve pahalıdır. Başlangıç motoru olarak tabir edilen motorun aynı zamanda parçasıda bol ve ucuz olmalı. Ki o motorların bırak Tr deki grenaj stoğunu geç, bahsedilen marka motorların bi motor arızası devamında parça ihtiyacı söz konusu olduğunda bile forumda haftalarca, hatta aylarca serviste yatıp parça bekleyen bi çok kullanıcı isyan mesajı okudum. Parçası olmayan motoru satın alıp piyasaya girmesine imkan vermemek lazım. Bu motorlarıda başlangıç motoru olarak seçerek motosiklet sevdamızın ve ilk heyecanlarımızın kursağımızda kalabileceği üzücü zemini bilerek oluşturmayalım.
Ybr bile bence başlancıç motoru sınıfının bi gömlek üstünde, vitesli motorla başmak istiyorsan alıcan bi çinli vurcan kırbacı, otomatik olsan diyorsanda piyasa zaten çinli scooter dolu, seçenek çok.
Arkadaşlar ben Kanuni windy S 125 kullandım, üstelik 1yılda 42000 km gibi bir mesafe yaptım. Sonrasında 2011 YBR aldım, 4 günde 980km (son24saatte 860) yaptım ve ailevi sebebplerden motosiklet kullanımına ara verdim.
Bu kadarlık kullanımdan sonra benim de bu konuda söyleyeceğim şeyler var...
-Windy S taş gibi motordu, her 2000 km'de(2hafta) yağını değiştirirdim lastik, zincir vs gibi sarfları da en kalitelisinden kullanırdım. Günde 500 km yol yapardı, hararet, şişme, kilitlenme, çalışmama gibi sorun kesinlikle yaşamadım ve gece-gündüz beni hiç yolda bırakmadı. O paralara alınacak en düzgün motosikletlerden biri diyebilirim.
-YBR ile uzun yol deneyimim de oldu, 24 saat süren bir yolculuktu ve gece-gündüz dolu dolu yol aldım. Motor yeni olduğu için İlk 500 km boyunca 50-80km'de mola verdim ve sonrasında biraz sıkıştırmaya başlayınca aradaki farkı anladım.
YBR, Üstten eksantrikli olması ve balansör sayesinde sıfıra yakın titreşime sahip. Gidon yüksekliği iyi ayarlanmış, oturuş pozisyonu yüksek. Asıl canalıcı noktaya gelince; YBR'nin ağırlık merkezi mükemmel!
Windy'de virajlarda özellikle ağırlığın, gidon yada sele hizası gibi bir yükseklikte olduğunu hissediyorsunuz, lastikleriniz ne kadar iyi olursa olsun(MT65, Metzeler M22, IRC denenmiştir) hep bir yola tutunamama hissi vardı.
YBR'de ise bu hissi hiç duymadım, virajlarda lastikler sanki bir mıknatısla yola çekiliyor, ayrılması mümkün değil hissi veriyordu. Farlar, çalışma ritmi, süspansiyon aradaki farkı hemen gösteriyor ve kontağı açınca gelen tiz, elektronik ses kullanıcıyı havaya sokuyor.
Bugün tekrar motosiklet kullanmaya başlasam ve cebimde 3000 Tl olsa ikinci el YBR alırım fakat, bugün ilk motorumu alıyor olsam ve 3000 TL bütçem olsa, sıfır olsun ilk ben kullanayım gibi düşüneceğimden sıfır km Windy alırım.
112ciyiz
Tamirci olmak istiyorsan çinli al şeklinde değilde, olaya şöyle yaklaşmak daha teşvik edici olur. Çinli al, ufak tefek bozulursa orasını burasını eller azcık ta deneyim kazanırsın, neresinde ne var falan. Ne olursa nereye bakcaz falan deneyim elde edersin. Sonra bi japon alırsın. Çok daha mutlu olursun. Bende böyle yapmıştım zamanında
ybr hayattır candır..............
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
yamahayı falan öneren olmuş başlangıç motoru olarak yedek parça fıyatlarından haberınız yok galıba baslangıç motoru olarak cınlı motor almanı öneririm mesela mondıal 125 mh drift
Emin ol aradaki 2 milyarı hak ediyor zamanında bi çinli almıştım daha yeni çıkmıştı ozaman ne biliim aldık 2005 di bidaha asla dedim sattigimda 1500 km de idi aldığım gün deposu delindi ilk aldığım yakıt sabah komple garajin tabanına yayılmış haldeydi zaten 10 gün sonra anlaşmalı olarak bosandik
www.erkakurye.com
ybr iyidir .
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Ybr için Ybr Ybr nedır bu Ybr dıyen bı arkadaş, Ybr alıp binmesin.
Ybr yi süremeyeceğinden değil haketmediğindendir... (bence)
Mustafa ÇAKMAK A rh(-) Suzuki GSR 600
senin fiyatlardan ne kadar haberin var ?
kim diyor ybr nin parcası pahalı diye?
tavsiye ettiğin motosikleti arkadaşım birine vermiş yan yatırmış o da
o da devirmiş bildiğin tutamamış durarken
devir göstergesi catlamış haliyle calışmıyor 146 tl
ve far koruma muhafası kırıldı siyah 45 tl
bu fiyatları mondialin yedekparca sitesinden aldım
kargosu bilmem nesi tam 1 ayda geldi far koruma plastiği ikisi beraber 200 tl ye
30 tl de işcilik aldılar 230 tl oldu
Ybrye bakalım şimdi
Ybr de yedek parcada orjinal den A sınıf kaliteden yan sanayiye kadar birçok alternatif mevcut
göstergeler http://www.albaymotor.com/urunler/ya...ybr-km-kalite/ 83 tl
siperlik 36 tl http://www.albaymotor.com/urunler/ya...i-2004-ms4851/
83+36=119 tl bunu 1 günde bulabilirsin hemen takabilirsin
ybr saglamdır bir düşmede yan yatmada kırık cıkık vermez mondial gibi
bunları rastgele bulduklarım eski model içindi ugraşmak istemedim acıkcası yeni modelleri bulayım diye
neyse konu fiyat farkı zaten
parcası ucuz diyip mondial kanuni insanları kandırıyor
sonra bişi cıkınca bunun parcası bu kadar o da fabrikada var mı diye bekliyorsun
ybr nin parcası ucuzdur bakkal mehmet amcadan dahi hemen bulunabilir
manav osman abi tarafından takılabilir =)
bu yüzden yanlış bilgilendirme olmasın
# motosikletle.blogspot
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)