Ybr ybr ybr nedir bu ybr?
Reklamlar
-
07 Eylül 2012, 18:10
#141
bir ybr sahibi olarak ybr kral motordur kardeşim, taş gibidir çok sağlamdır, sorunsuzdur ve de yakıtı çok az, misal ben işe gelip gidiyorum 20tl benzin alıyorum 2 hafta rahat kullanıyorum, ayrıca çok sağlam, kullanmayan bilemez, japonlar 1 numara, adamlar motor gibi motor yapmış kardeşim, çinli ile kıyaslanamaz bile, önceden çin motorum vardı her gün sorun her gün arıza bıkmıştım, 1 yıldır ybr 125 kullanıyorum 1 kere sanayiye gitmedim, yağını kendim değiştiriyorum, hava filtresini de kendim temizliyorum...
Reklamlar
-
07 Eylül 2012, 18:35
#142
SİMSON adlı üyeden alıntı
TVS yuzunden kasa degıstırmesı falan yok.Rekabet var.Ki kaldı ki madem TVS'ye cok cok ozenıyor YAMAHA neden motorlarında TVS gıbı tıtresım yok!.Kasa olarak yakınlık gosterebılır ama yaygın parca, sağlamlık ve bilinirlik acısından YAMAHA tartışmasız LİDER.
ömrü hayatında binmemişler hondaya yamahaya
tip yok diyolar :D
asya motor yapmış tip var 250 cc 16 beygir :D 6 bin tl onu alın
sonra rahmetli azer bülbül gibi halaya baglarsınız vibrasyondan
adam bilmiyor işte :D bilse para baglarmı teneke parcalarına
anlatmaya calışıyosun anlamıyolar
adamlar kodlanmış resmen mondial kanuni asya dye ))
-
07 Eylül 2012, 19:04
#143
ToxiCx adlı üyeden alıntı
bir ybr sahibi olarak ybr kral motordur kardeşim, taş gibidir çok sağlamdır, sorunsuzdur ve de yakıtı çok az, misal ben işe gelip gidiyorum 20tl benzin alıyorum 2 hafta rahat kullanıyorum, ayrıca çok sağlam, kullanmayan bilemez, japonlar 1 numara, adamlar motor gibi motor yapmış kardeşim, çinli ile kıyaslanamaz bile, önceden çin motorum vardı her gün sorun her gün arıza bıkmıştım, 1 yıldır ybr 125 kullanıyorum 1 kere sanayiye gitmedim, yağını kendim değiştiriyorum, hava filtresini de kendim temizliyorum...
Evet fiyatı neydi 4,300 tl gibi bişeydi sanırım
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
07 Eylül 2012, 20:30
#144
kanmix_x adlı üyeden alıntı
Evet fiyatı neydi 4,300 tl gibi bişeydi sanırım
Ramazan kardesım ılla ki sıfır almak zorunda degılsın.Herşey imkanlar doğrultusunda ilkesini kullanarak sıfır ayarında veya 2.el az yıpranmış bır ybr alabılırsın.hi. değilse diğer commuter sınıfındakı motosikletlerden kat kat iyidir.
-
07 Eylül 2012, 20:48
#145
arora yebere ile yamaha ybr modelleri arasındaki deneyim :
http://turbotuning.gen.tr/konugoster...lastirma-.html
4600 tl verdim ybrye kafam rahat ;) apache rtr ve kuba rks titanic alan arkadaşlar hep sattı ybr 2. el motor arıyolar... ;)
-
08 Eylül 2012, 00:46
#146
iyi geceler millet :D kimse yok mu topic'de ;)
-
08 Eylül 2012, 00:58
#147
-
08 Eylül 2012, 01:06
#148
Ybr'ye motor koruma demırlerının ustune takılacak sis farı varsa önerir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
uğursakarya adlı üyeden alıntı
Satarken kafanda rahat olur piyasası belli 100 lira aşağı koydun mu kısa zamanda satılıverir.
Benim bir arkadasın çin malı motoru var 100'luk commuter 2011 çinlilerden 6-7 ay oldu hala satamadı.motorunda da öyle problem falan yok sahibindene koymus daha 1 kere arayan olmamış.
sonuc su ybr al fıyatı az aşağı tut hemen satılıverir.piyasası toyota gibi
-
08 Eylül 2012, 01:44
#149
ybr 125 ile drift, mcx kıyaslanamaz. neden mi? çünkü
hiç bir ybr takla atacak kadar derin bir çukura girmedikçe jant yamultmaz (evet, iddia ediyorum),
amortisör patlatmaz(eğer kurallar dahilinde kullanılıyorsa ve bakımlıysa),
motor kilitlemez (devrinde ve bakımlı binildiği sürece en fazla yağ yakmaya başlar 50.000-60.000 civarında, o zaman da rektefiye edilir),
virajlarda ve yük altında iyi yol tutar, iyi durur çünkü amotisörleri iyidir ve iyi ayarlıdır, şasesi yatak demirinden bükme değildir ve esnemez,
hiç bir vidası kendiliğinden gevşemez,
gerçek bir fren sistemi vardır(çinliler gibi aaa fren koymayı unuttuk diyip sonradan eklenmemiştir),
aydınlatması çok iyidir (yuvarlak kafa hariç, 2009 ve 2012 modele sahip oldum ona itafen konuşuyorum),
yolda bırakmaz (lastiğin patlamadığı, benzinin bitmediği sürece),
yakıtı belli bir süre sonra coşmaz, 10.000kmye geldiğinde ne yakıyorsa 100.000e gelince de aynı yakar. yeter ki karb. bakımlarını yap.
hava filtresi ve eksozu kalitelidir, doğayı kirletmez ve sessiz çalışır,
üstten ekzantirikli ve balansörlüdür titreşim yapmaz ve üst devirlerde çalışırken problem çıkarmaz (şimdi drift te öyle diyeceksin biliyorum ancak cg tipi motorlarla kıyaslayarak yazdım),
ön arka tubeless lasitği vardır (2009 ve sonrası modeller),
4000 km de bir yağ değiştirirsin ve çinlinin 1000 km de çamura dönüştürdüğü yağın aynısını ybrden çıkartamazsın(eğer hava fitresi yerinde duruyorsa, antalyalı değilsen )
.
.
.
yazsam sabaha kadar yazarım. çünkü 30000 km kullandım, bir kere yolda kaldım onda da arka tekerlek kabaktı ve cam girip patlatmıştı. yani motorun suçu yoktu.
hiç durmadan şehirler arası 800-900 km gittiğimi bilirim bir günde.
defalarca 300 kg.a yakın yükle kazdağlarını geçtiğimi bilirim, ne debriyaj sıyırdı ne zincir koparttı (d.i.d. o-ringli zincire sahiptir ve iyi bakarsan 40.000 km zincir almazsın) ne de gitmem dedi. katır gibi...
bir tane çatlak karenaj, soluk boya, içi dökülmüş eksoz, ya da solmuş farlı ybr gördün mü?? (orjinal parçaları olmak şartı ile)
ybr, kim ne derse desin chrome-vanadium el aleti gibi sağlamdır. ancak kusurları yok mu? var elbet.
ağır yükte frenleri yetmez(lastik ebatlarından dolayı, yoksa frenle bir alakası yok),
yüklü de olsa yüksüz de olsa konforlu olduğundan ve güven verdiğinden hızı bir süre sonra yetmez basasın gelir, ama pek gitmez.
modifiyecileri hiç sevmez,
yıl 2012 olmuş hala arka fren kampana, hala karbüratör (bu arada mikuni bs25, eski ybrlerdeki 22lik mikuniyi 5e katlar. ancak gönül ister ki enjeksiyonlu olsun),
esdlerde yeterli rüzgar koruması yok (daha önceden kare farlı ybr'm vardı onunla kıyaslıyorum),
elektrik tesisatı fazla yüke gelmez, ilave çıkış yok, 5A akü var (hemen-her 125likte olduğu gibi),
mono-shock amortisör olabilirdi,
ön amortisör azıcık daha sert olabilirdi,
bir de aynalar biraz daha dışarıda olabilirdi.
Bu yazıyı küçümsediğin motoru tanıyasın diye usanmadan sıkılmadan yazdım. Boyum 1.85, kilom ise 83. yani ybr için biraz iriceyim.
yazıyı kişisel görüşlerim dahilinde yazdım. cbf 150, bilimum çinli model (cub, scooter, motosiklet) kullandıktan sonra ybr'nin motor olduğunu çinlilerin birer hurda olduğunu anladım... cbr'in ise selesi taş gibi ve direksiyon turu az. Ne var ki drift ya da mc-x sürmedim ama -bence- hiç güven verici bir tipi yok ikisinin de.
illa 0 km olacaksa gider cb125e alrıım yime onlara binmem. en azından garanti ve servis işinde karşımda muhattap bulurum, türkçeyi doğru konuşmayı bile bilmeyen insanlarla cebelleşmem.
balıkesirde oturuyorum, karabük'e, istanbul'a, izmir'e, edirne'ye, bursa'ya, çanakkale'ye, ayvalık'a ve bir kaç yere daha gerek yalnız gerek artçılı, kimine çok kimine tek tük te olsa gittim geldim ybr'mle. performansı bana yetse ömürlük motor ama bence biraz güçsüz... sen de drift'i inceleyen bir özel mesajı bana atarsan sevinirim
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
08 Eylül 2012, 01:53
#150
Ybr yazan başlıklarda 100 altında cevap olmuyo. Demek ki iyi bişey ybr
-
08 Eylül 2012, 03:15
#151
Ybr den anlaşılan herkes memnun..
aklıma bir fikir geldi... genelde motora yeni başlayanlar ybr nasıl diye sorarlar ya, işte onlara geniiiiş bir cevap hazırlayalım..
bunun içinde bir liste hazırlayalım.. listenin adı Yamaha Brilliant Riding olsun (yani ybr nin anlamının uzun hali.. türkçesi ekonomik eğlenceli sürüş ,keyifli sürüş gibi bişey)
evet başlayalım bakalım liste ne kadar uzun olacak.. daha sonra liste oluşturulduktan sonra sorana kopyala yapıştır yaparız
Yamaha Brilliant Riding
1-Kaliteli
2-
3-
-
08 Eylül 2012, 03:23
#152
ben kendi kullanma tecrübeme göre anlatayım
1 kaliteli
2 saglam
3 cok ekonomik (yakıt olarak)
4 parcası ucuz
5 titreşimsiz
6 konforlu
7 seri
8 yolda bırakmaz
9 sorun cıkarmaz
10 bütçeye uygun
-
08 Eylül 2012, 12:59
#153
ÖTV indi bu sefer bayi bindirimi oldu geçen sene 3750 olan motoru fuardan sonra 4600 e çıkarıyolar o yüzden protesto ediyorum
-
08 Eylül 2012, 13:57
#154
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Ybr den anlaşılan herkes memnun..
aklıma bir fikir geldi... genelde motora yeni başlayanlar ybr nasıl diye sorarlar ya, işte onlara geniiiiş bir cevap hazırlayalım..
bunun içinde bir liste hazırlayalım.. listenin adı Yamaha Brilliant Riding olsun (yani ybr nin anlamının uzun hali.. türkçesi ekonomik eğlenceli sürüş ,keyifli sürüş gibi bişey)
evet başlayalım bakalım liste ne kadar uzun olacak.. daha sonra liste oluşturulduktan sonra sorana kopyala yapıştır yaparız
Yamaha Brilliant Riding
1-Kaliteli
2-
3-
Yamaha Brilliant Riding
1-Kaliteli
2-Uzun Ömürlü Motor
3-Kronik Sorunu Yok
4-Yedek parçası Bol (hemen hemen her ülkede bulunur)
5-Uzun Yolda Rahat Kullanım Sağlar
6-Sıfır VİBRASYON
7-Sahibini Asla Yormaz ve üzmez
8-Sınıfının lideri
9-Herkesi tatmin edecek derece iyi motor (Güc haricinde)
10-Piyasası sağlam
11-Dünyaca tanınan bir firmanın ürünü (YAMAHA)
12-Cefakar
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
mankind1976 adlı üyeden alıntı
ÖTV indi bu sefer bayi bindirimi oldu geçen sene 3750 olan motoru fuardan sonra 4600 e çıkarıyolar o yüzden protesto ediyorum
Plaka masrafları hariç 4.350tl liste fiyatı (Ne zaman düşer bir bilgim yok)
-
08 Eylül 2012, 14:34
#155
Tamam ybr cok kaliteli yolda birakmaz ama tvs apache aklimdan cikmiyo oda kronik sorunu olmayan motor digil mi?tamam titresimi var ama 150lik motor bana 125likle arasinda asiri cok fark var gibi geliyo.
-
08 Eylül 2012, 14:56
#156
Ybr nin çalışırken yaz kış jikle isteme gibi kronik bir sorunu var..Bu problemi çözseler iyi olacak..
-
08 Eylül 2012, 15:08
#157
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Tamam ybr cok kaliteli yolda birakmaz ama tvs apache aklimdan cikmiyo oda kronik sorunu olmayan motor digil mi?tamam titresimi var ama 150lik motor bana 125likle arasinda asiri cok fark var gibi geliyo.
Apache'nin ybr kadar aktif piyasası yok. Titreşim sadece sürücüyü değil artcıyıda etkiliyor.Artcıda vibrasyondan nasibini alıyor.Bunun acıklamasını youtube'dan altın elbiseli adam 2011 tvs apache adlı videosunda izleyebilir ve etkin bir bilgiye sahip olabılırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
250-MaCiT adlı üyeden alıntı
Ybr nin çalışırken yaz kış jikle isteme gibi kronik bir sorunu var..Bu problemi çözseler iyi olacak..
Yaz kış değil o jickle acma denılen unsur.genellikle kışın kullanılır. Ki bu bir kronik sorun falan degıldır.Hava soğuk olduğu için ilk çalıştırma jikle yardımı ile olabilir.
Her motosikletde olabılecek bir durumdur kı bu da vardır.Bildiğim kadarıyla jikle her motosiklette bulunuyor.Senin acından bakarsak 250-MaCiT her motorda kronik sorun vardır o zaman.
-
08 Eylül 2012, 15:39
#158
yamaha ybrnin eski modelleri güzel gelmiyor bana ama 125 esd güzel ama apache daha yakışıklı bu arada ne japon düşmanıyım nede çinli dostu...
-
09 Eylül 2012, 00:55
#159
Yaklaşık 2 yıl kadar kanuni scotter bindim inanılmaz keyfliydi 2 ay kadar önce bi ybr aldım 2500 km yol yaptım bu daha keyfli bundan sonra ne alacagım bilmiyorum ama ekleyeceğim bikaç nokta var. ilk vitesli motorum oyüzden şunu söyleyebilirim
DÜŞÜK DEVİR TÖLERANSI YÜKSEK Bİ MOTOR
yanlış vitesteysen motor stop etmeden önce sana vitesi ayarlamana müsade edecek kadar zaman tanıyor düzeltemiyorsan her mekanik makine gibi stop ediyor..
yazmamışsınız eksik bi yanıda sele biraz daha geniş olabilirdi artçı için çok rahat olmadığı (bizzat eşim tarafından) söyleniyor.
ben memnunum.
-
09 Eylül 2012, 01:10
#160
1-Kaliteli
2-Uzun Ömürlü Motor
3-Kronik Sorunu Yok
4-Yedek parçası Bol (hemen hemen her ülkede bulunur)
5-Uzun Yolda Rahat Kullanım Sağlar
6-Sıfır VİBRASYON
7-Sahibini Asla Yormaz ve üzmez
8-Sınıfının lideri
9-Herkesi tatmin edecek derece iyi motor (Güc haricinde)
10-Piyasası sağlam
11-Dünyaca tanınan bir firmanın ürünü (YAMAHA)
12-Cefakar
13-Görünüşü çok iyi bence.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)