Cbr'nin eski kasasına park halindeyken üstünde bulunma fırsatım buldum ama bi racing için komik bir görüntü oluştu.Yeni kasasını görmedim ama oda bütçeyi aşıyor.Cbfyi sevmedim nedense.YBR-RTR arasındaydım.Tavsiyeler üzerine RTR'ye yöneldim.Sıfır yerine 2011-12 3bin'i aşmamış bi tane düşünüyorum.ruhsat,plaka masrafı ve +parasından dolayı. GV250'de güzel öneri hocam onada baktım ama.O bütçemi aşıyor.bütçemde olanlarda yaş ve km'ce büyüyor.2. motorum olabilecek şekilde aklımda
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
CBF150 ye ısınamadım.CB125e'dende yorumundan sonra uzak duracağım ki gelecek diğer yorumlarda bu yönde olur sanırım.Sıfır düşünmüyorum.Piyasada bir yığın sıfıra yakın motor varken
teşekkürler yorumun için eray
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
RTR'de karar vereceğim çok ekstrem bir öneri gelipte değişmesse kararım.
RTR Şuana kadarki söylediklerime uygun bi öneri.Boy kilo,Mümkünse 1-2 yaşında,1-2bin km'yi geçmemiş kriterine,görüntü fena değil,Samet Ağır'ında(tecrübesine güverek
)arıza çıkartarak üzmeyeceğine inanıyorum.Yakıt zaten önemli değildi ki fazla yakacagını sanmıyorum.
30-40 km gidiş dönüş 60-80 km yolculuklarıda kaldırabilir mi onu bilmiyorum ? Birde 2011-2012 Arasında fark varmı ?Atıyorum 2011 rtr'lerin herhangi bir kronik sorunu olupta 2012'de düzeltildimi acaba ?