Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

canımdan degerlı mı?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neye dayanarak söylüyorsun bunu? Ben de ölenlerin hemen hepsinin ufak cc'li motor kullandığını söylüyorum. Uzun yola giden bir iki tane büyük cc'li motor kaza yapar istisnalar kaideyi bozmaz. Hadi bakalım.

    CC'yle alakası yok olayın, 100lük cub'la giderken bacağı kopan tanıdığım var benim şimdi takma bacakla dolaşıyor. Kafası da kopabilirdi, yine şanslıymış.
    Hepiniz motorcusunuz ama bi kere forumun taziye ve tebrikler bölümünü açıp saatlerce araştırma yaptınız mı?Bu forumun o kısmı biraz karışık.Bayram tebrikleri , kaza haberleri karışık ama başka forumları da araştırabilirsiniz.Ben araştırdım ve gördüm ki ölümlü motosiklet kazalarının %90'ı yüksek cc ve spor motorlar(naked'lar dahil).

    Lütfen kendimizi kandırmaktan vazgeçelim.Ben cbf150'yi iki sene kullandım.Tamam kamyonları sollarken biraz zorlanıyosun ama ben düz yolda her zaman 100'le gidebiliyodum.Hiç bir kamyonun da üzerime çıkmaya teşebbüs ettiğini görmedim.Tamam belki 50 cc maximum 70-80 km yapan bir motor büyük tehlike ama 100 km hızla gidebilen bir motor o kadar da küçümsenmemeli.Kamyon senden hızlı bile olsa tepene çıkacak hali yok.Verir sinyali sollar seni.Ama abartmakta üstünüze yok.Sanki diğer araçlar tepemize çıkacak gibi izlenim oluşturuyosunuz.Olaya istatiksel açıdan bakın.Birazcık zamanınızı ayırıp motosiklet forumlarının ölümlü kaza haberlerinin olduğu bölümleri araştırın.Kafadan sallamasyonlarla hem kendinizi hem de etrafınızdakileri kandırmayın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz motorcusunuz ama bi kere forumun taziye ve tebrikler bölümünü açıp saatlerce araştırma yaptınız mı?Bu forumun o kısmı biraz karışık.Bayram tebrikleri , kaza haberleri karışık ama başka forumları da araştırabilirsiniz.Ben araştırdım ve gördüm ki ölümlü motosiklet kazalarının %90'ı yüksek cc ve spor motorlar(naked'lar dahil).

    Lütfen kendimizi kandırmaktan vazgeçelim.Ben cbf150'yi iki sene kullandım.Tamam kamyonları sollarken biraz zorlanıyosun ama ben düz yolda her zaman 100'le gidebiliyodum.Hiç bir kamyonun da üzerime çıkmaya teşebbüs ettiğini görmedim.Tamam belki 50 cc maximum 70-80 km yapan bir motor büyük tehlike ama 100 km hızla gidebilen bir motor o kadar da küçümsenmemeli.Kamyon senden hızlı bile olsa tepene çıkacak hali yok.Verir sinyali sollar seni.Ama abartmakta üstünüze yok.Sanki diğer araçlar tepemize çıkacak gibi izlenim oluşturuyosunuz.Olaya istatiksel açıdan bakın.Birazcık zamanınızı ayırıp motosiklet forumlarının ölümlü kaza haberlerinin olduğu bölümleri araştırın.Kafadan sallamasyonlarla hem kendinizi hem de etrafınızdakileri kandırmayın.
    Aman ne güzel istatistik vermişsin, bütün kazalar da foruma dahil olanlar tarafından yapılıyor sanki. Pizza dağıtanlar, kuryeler gibi büyük çoğunluğu bu foruma dahil olmayanlar ne olacak? Motor kullanan herkes foruma üye sanki. Burası motosikleti genelde hobi olarak görenlerin kullandığı bir forum, büyük cc'ler de çoğunlukta durum böyle olunca. Gidip de sen burada okuduğun konuları genelleyemezsin. İki gazete açsan haberlere baksan görürsün de burdan başka yere bakmıyorsun heralde. Foruma bakmak da araştırmak değildir. İstatistik vereceksen de gidip şu kadar ölümlü kaza 250 cc'nin altındaki motorlarla olmuştur şu kadarı fazla cc'de motorlarla olmuştur diye rakam ve kaynak gösterirsin tamam, şimdi yaptığın tamamen sallamasyon bol keseden atmak.
    Tolga Can bunu beğendi.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  3. #23
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    çok değil bir kaç ay önce bi istatistik görmüştüm .. scooter ve commeter tarzı motorların çok daha fazla kaza riski taşıdığını okumuştum..
    onubulursam şimdi yayımlarım.. kazaların cc ile alakası yok kullanıcı ile alakası vardır.. bir motosiklet kullanıcısı bunun aksini iddaa ederse
    motorculuğundan, sürücülüğünden, ehliyetinden ve tecrübesinden şüphe ederim.. boşuna yazı yazıp mesaj kirliliği yapmasın

    ---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:08 ----------




    Şehir içinde bu şekilde sürüp allah göstermesin kaza yaparsan nasıl denir bilmiyorum ama inan üzülmem..
    Bu ve buna benzer onlarca örnek verebilirim. cc nin kaza ile ilgisi yoktur.. Kazayı sürücü yapar.

  4. #24
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    bende aynı fikirdeyim,herşey sürücüde biter ama cc yükseldikçe riskte bununla beraber oda yükselir ama şunu unutmayalım 1300 cc'lik bir motorada bisikletede binsek olacağı varsada olur ecelin yeri, zamanı ve mazereti yoktur unutmayalım herşey Allah'tandır unutmayalım.Allah bütün sürücü ve şöför arkadaşlarımızı ve bizleri korusun...

  5. #25
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz motorcusunuz ama bi kere forumun taziye ve tebrikler bölümünü açıp saatlerce araştırma yaptınız mı?Bu forumun o kısmı biraz karışık.Bayram tebrikleri , kaza haberleri karışık ama başka forumları da araştırabilirsiniz.Ben araştırdım ve gördüm ki ölümlü motosiklet kazalarının %90'ı yüksek cc ve spor motorlar(naked'lar dahil).

    Lütfen kendimizi kandırmaktan vazgeçelim.Ben cbf150'yi iki sene kullandım.Tamam kamyonları sollarken biraz zorlanıyosun ama ben düz yolda her zaman 100'le gidebiliyodum.Hiç bir kamyonun da üzerime çıkmaya teşebbüs ettiğini görmedim.Tamam belki 50 cc maximum 70-80 km yapan bir motor büyük tehlike ama 100 km hızla gidebilen bir motor o kadar da küçümsenmemeli.Kamyon senden hızlı bile olsa tepene çıkacak hali yok.Verir sinyali sollar seni.Ama abartmakta üstünüze yok.Sanki diğer araçlar tepemize çıkacak gibi izlenim oluşturuyosunuz.Olaya istatiksel açıdan bakın.Birazcık zamanınızı ayırıp motosiklet forumlarının ölümlü kaza haberlerinin olduğu bölümleri araştırın.Kafadan sallamasyonlarla hem kendinizi hem de etrafınızdakileri kandırmayın.
    Motosikletler büyüklüğü farketmeden, tek başına zararsızlardır.Motosikletleri tehlikeli kılan sürücüleridir, büyük, küçük farketmez.Küçük CC'li motosikletler bazı hatalarınızı telafi eder fakat yüksek CC'li motosikletler hatalarınızı pek affetmezler.Bu sebeple daha çok tecrübe ister.Doğru kazanılmış bir tecrübe, büyük CC'li motosiklerin tehlikesini ortadan kaldırır.İşte genelde bu yüzden bu forumda insanlar "Tecrübem yok ama ben 600rr alacağım" diyenlere sert bir şekilde karşı çıkıyor haklı olarak.
    SonpoL bunu beğendi.
    ANGARAJ

  6. #26
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    cc ile alakası yok diyen arkadaşlara aslında var. niye derseniz şehiriçi kullanımlarda 250 cc çok fazla yetecektir. ama siz 600 cc motor alıdığınızda 50 ile kullanmak size işkence gelecektir. önce acemiyim diye 2-3 ay normal sınırlarda kullanacaksınız sonra yavaş yavaş sınırları zorlayacaksınız. iki ay önce 50 ile geçtiğiniz yerden bu sefer 100 ile geçmeye başlayacaksınız. sonra kaza riskiniz artıyor. bu güç olayı eroin gibidir. çoğu insan bu gücü kontrol etmek isteyecektir. bazı tecrübeli arkadaşlar gücü zamanında kullanırken bazıları sürekli redline gitmektedir. işte bu redline psikoljisinde insan çok olduğu için ülkemizde kaza riski artmaktadır.
    aynı olay arabdada vardır. adam tofaş marka araba alır son sınıra kullanır yetmez tuning yapar daha güçlü gitmek için ama frenler ayndır. yani araba ile 200 yapar ama durmak aklına gelmez. böyle bir toplumda yuksek cc düşük cc ye göre kaza faktörüdür.

  7. #27
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Valla video ki arkadaş adrenalin alıyor ama riskli hareketler ve tasnif etmiyorum.
    Biri dalgınlıkla sinyalsiz sağa yada sola hafif kırsa araba altındasın. Bence gereksiz hareketler.
    Araba sürücülerini de kızdırıyorsun. Ondan sonra aynada daha düşük hızda ve geçmek isteyen motor sürücüsüne yol vermiyorlar. Adam gibi geçmek istese bile
    Bence motorun cc önemli değil. iş sürücüde biter. Sürücü profda olsa karşı yönden gelen araçta biter. Etkenler fazla. Cc büyük yada küçük olsun. fark etmez.
    Ölüm her yerde. bisiklet sürerkende ölürsün, yataktan düşüp de ölebilirsin. Ben hep bir nefes arkanızda olacağım. Korkmayın len şaka yaptım. Adam gibi sürün...
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  8. #28
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    kendimden örnek vereyim
    bazen cok sinir oluyorum araç kullanıcalarına
    yani hayabusa filan iyi ki yok altımda
    insan bi an geliyor şeytana uyuyor
    yollar malum türkiyede ben üstüne basa basa söyluyorum
    türkiyede 150 yapılabilecek fazla yol yok
    genelde şehir içi kullanıcaksan 250 cc en fazla
    gezip dolaşıcam diyorsan da vstorm 650 cc
    ss demiyorum yanlış anlaşılmasın
    sadece 600 cc üstüne sport touring le cıkabilir..
    youtube da bir yol gördüm adamlar yarış yapıyorlar kawa 1400 cc hayabusayla
    yol 6 şerit gidiş 6 şerit geliş..
    bizde hala tek şeritli yollar mevcut.
    bence gereksiz ..
    Tolga Can bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  9. #29
    Kaplanboğa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Motosikleti
    SYM Wolf 250ni
    dil kurumu olmuş site mübarek

  10. #30

    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    su an yok
    Tmm herkesın dogru tarafı var ama kardesım ınsan yılların tecrubesı olur kafası dalgın olur teker kayar kontrol dısı bırsey olur 250 km hızla dusmekle 90 km hızla dusmek fızıken farklıdır ölüm gelınce cc ye bakmıyor evet ama hız artınca ölüm riskin artıyo.350 kıloluk makınanın altınla kalmakla 100 kıloluk makınanın altında kalmak farklıdır.
    ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)