2003 Model Yamaha R6 Almak
Reklamlar
-
30 Ağustos 2012, 00:55
#1
evet arkadaşlar bir arkadaşım sordu bu gibi forumlardan pek alakalı değil. 2003 model 40-50bin km de(motoru almadan önce her türlü testi yaptıracak) yamaha r6 almak akıl karı mıdır? yani verilen paraya değer mi yoksa ölü müdür motor? ortalama parayla alınabilecek daha sağlam 600cc sınıfından marka var mıdır? yaşına göre çok yakışıklı 2003 yamaha. piyasası nasıldır onun hakkında bilgi almak istiyorum.(özellikle yamaha kullanıcılarından)
Reklamlar
-
30 Ağustos 2012, 01:03
#2
Son sahibi olursun diye bi laf vardır
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
30 Ağustos 2012, 01:15
#3
viper17 adlı üyeden alıntı
Son sahibi olursun diye bi laf vardır
iyi demiş kim dediyse. özetledi herşeyi paranın gözü kör olsun.
-
30 Ağustos 2012, 01:18
#4
2003 40-50 bin km de r6 ölüyse biz hiç binmeyelim motorlarımıza....
Boşuna 90 model 70 binlerde motorlara biniyoruz...
Ya da bindiğimizi sanıyormuşuz....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Ağustos 2012, 01:42
#5
kararsız kaldım şimdi? son sahibi mi oluruz yoksa bir kaç sene temizce kullanıp temizce satabilir miyiz anlamadım. bu başlıkta bir çözüme kavuşturalım konuyu. ne çok temiz bakılmış ne de çok hor kullanılmış bir 40-50binlik yamahadan bahsediyorum?
-
30 Ağustos 2012, 01:53
#6
arkadaşlar piyasada 98 modeller dahi gayet diri ve toplu gezıyor ve sorunsuz bınılıyor,
Dostum düzgün bakıldığı taktirde sorunsuz bınebılırsın,
Fakat aldıgın motoru ıyıce kontrol ettırmelısın,
gerekırse servıse 50,,100 lıra ver komple söysunlar her türlü testleri denemeleri ölçümleri yapsınlar,
sorunsuz ise yıllarca bınersin,
ve sende temiz bakıp toparlarsan kar eder en kötü ihtimal aldığın fiyata satarsın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
30 Ağustos 2012, 01:56
#7
Bizim burda bi çocukta 2001 r6 var.Ne zaman görsem motor çocuğu değil çocuk motoru taşıyo
-
30 Ağustos 2012, 02:00
#8
atid adlı üyeden alıntı
kararsız kaldım şimdi? son sahibi mi oluruz yoksa bir kaç sene temizce kullanıp temizce satabilir miyiz anlamadım. bu başlıkta bir çözüme kavuşturalım konuyu. ne çok temiz bakılmış ne de çok hor kullanılmış bir 40-50binlik yamahadan bahsediyorum?
Konu herhangibir motosiklet değil. Supersport bir motosikletten bahsediyoruz. İş burda kaçıncı el ve kim tarafından ve nasıl kullanıldığına bağlı tamamen. Ne motorlar var sıfır gibi gözüküyor dışı ama içi geçmiş. Samanlıkta iğne gibi bişey yani. Ya motor tarzını değiştirin yada çıkacak masraflara hazırlıklı olun. Km ye kesinlikle güvenmeyin geri almak çok çok çok kolay. Unsurunuz km olmasın. Şasi sağlam mı(yan yatması olabilir sonuçta 10 yıllık motor), zor kısım var ki motoru sağlam mı ? Bunların cevaplarını biliyorsanız fazla masraf açmaz unutmayın 1 takım kaliteli lastik neredeyse bin tl
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
30 Ağustos 2012, 02:10
#9
Arkadaş gece buralarda fototo fototo gezen bazı andavallar var. 1. viteste kesicide gidiyor tüm caddeyi. Yada durduğu yerde bağırttırıp duruyor.
Bu vb bir öküzün elinden geçmişse 10 bin km olsa yine alınmaz.
İnsan gibi kullanılmışsa 500 bin olsa sorun değil.
Bu nedenle iyice incelet öyle karar ver.
Buradan sadece rakamlara bakarak yorum yapmak pek sağlıklı olmaz.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
30 Ağustos 2012, 02:10
#10
atid adlı üyeden alıntı
kararsız kaldım şimdi? son sahibi mi oluruz yoksa bir kaç sene temizce kullanıp temizce satabilir miyiz anlamadım. bu başlıkta bir çözüme kavuşturalım konuyu. ne çok temiz bakılmış ne de çok hor kullanılmış bir 40-50binlik yamahadan bahsediyorum?
2003 model ikinciel bir otomobil alması bile düşündürücüyken, konu ss bir motor olduğun da derinlemesine araştırmak ve düşünmek lazım. Mesela ben size eski model R6 yerine, o paralara 2009-2010 model, temiz bir hyosung gt 650r önerebilirim. Seçim tabiki size ait. Hayırlısı olsun hakkınızda.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
30 Ağustos 2012, 02:10
#11
viper17 adlı üyeden alıntı
Konu herhangibir motosiklet değil. Supersport bir motosikletten bahsediyoruz. İş burda kaçıncı el ve kim tarafından ve nasıl kullanıldığına bağlı tamamen. Ne motorlar var sıfır gibi gözüküyor dışı ama içi geçmiş. Samanlıkta iğne gibi bişey yani. Ya motor tarzını değiştirin yada çıkacak masraflara hazırlıklı olun. Km ye kesinlikle güvenmeyin geri almak çok çok çok kolay. Unsurunuz km olmasın. Şasi sağlam mı(yan yatması olabilir sonuçta 10 yıllık motor), zor kısım var ki motoru sağlam mı ? Bunların cevaplarını biliyorsanız fazla masraf açmaz unutmayın 1 takım kaliteli lastik neredeyse bin tl
yok sadece km ye tabi güven olmaz. en kalite ustaya götürüp kontrol ettirsem a dan z ye kadar herşeyini anlayamaz mı? yani çok yıpratılmamışsa 3-5 yıl binilebilir mi? kontrol ettirmek zor değil. alacağım satıcıların da buna itirazı olacağını sanmam. en ufak pürüz çıkarsa almayız zaten. motor önemli dediğiniz gibi. 10 yıllık motor ama ne kadar güven olur bilinmez. test ettirip anlarız anca.
-
30 Ağustos 2012, 02:16
#12
atid adlı üyeden alıntı
yok sadece km ye tabi güven olmaz. en kalite ustaya götürüp kontrol ettirsem a dan z ye kadar herşeyini anlayamaz mı? yani çok yıpratılmamışsa 3-5 yıl binilebilir mi? kontrol ettirmek zor değil. alacağım satıcıların da buna itirazı olacağını sanmam. en ufak pürüz çıkarsa almayız zaten. motor önemli dediğiniz gibi. 10 yıllık motor ama ne kadar güven olur bilinmez. test ettirip anlarız anca.
10 yıllık motorda illa ki pürüz çıkar. Adam motorun içine gircek hali yok ya istediğin kadar test yap motorun geçmişini bilmek daha mantıklı
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
30 Ağustos 2012, 02:19
#13
Sorun aslında modelin eski olması değil. Sorun ikinciel motor alıken kaç kişinin elinden geçtiği ve o geçen yıllar da nasıl bir muamele gördüğüdür. Siz o yıllar da sıfır alsanız ve motora sadece kendiniz baksanız, kesinlikle o motor size sorun çıkartmaz. Çünkü siz ilk sahibisinizdir ve huyunu, suyunu biliyorsunuzdur. Ama iş ikinciele gelince değişiyor . İkinciel tercih ederken çok sağlam bir referansınızın olması lazım. Bu referans arkadaşınız olur, ustanız olur vs. Bu yüzden tekrar belirtmem gerekirse motor alımların da çok dikkatli olun.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
30 Ağustos 2012, 02:23
#14
viper17 adlı üyeden alıntı
10 yıllık motorda illa ki pürüz çıkar. Adam motorun içine gircek hali yok ya istediğin kadar test yap motorun geçmişini bilmek daha mantıklı
güvenemedim arkadaş. vazgeçelim bu sevdadan en iyisi. paramız olursa 2012 sini alırız napalım. 2007 kawasaki z750 ler uygun baya onları inceleyeyim ben en iyisi.
-
30 Ağustos 2012, 02:26
#15
Ss motorlar paralı apaçilerin ana hedefidir. Bu yüzden zorlanmış ve hor kullanılmışı boldur.İkinci el ss alırken;
-İlk elden veya 2. elden alınmasına,
-Motorun sahibinin tavırlarına, motoru konusundaki konuşmalarına bilgilerine ilgisine,
-Mümkünse motorun servis bakımlı ve kayıtlı olmasına,
-İyi bir ustaya en ince ayrıntısına kadar gösterilmesine
dikkat edilmelidir. Bunların her biri alınacak motor için + sağlayacaktır.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
30 Ağustos 2012, 02:28
#16
atid adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar bir arkadaşım sordu bu gibi forumlardan pek alakalı değil. 2003 model 40-50bin km de(motoru almadan önce her türlü testi yaptıracak) yamaha r6 almak akıl karı mıdır? yani verilen paraya değer mi yoksa ölü müdür motor? ortalama parayla alınabilecek daha sağlam 600cc sınıfından marka var mıdır? yaşına göre çok yakışıklı 2003 yamaha. piyasası nasıldır onun hakkında bilgi almak istiyorum.(özellikle yamaha kullanıcılarından)
onda kilometre düşmüştür en az 5-6 kullanıcı değiştirmiştir :D
ben cbf 150 sattım
ben sattıgımda motorun 2. sahibiydim
40 yaşında bir banka memurundan aldım 7 bindeydi
2 sene sonra ben 28 binde sattım motoru :D
2senedir o biniyor
geçen gördüm motor 26 binde :D
2-3 yaşında olsa bulaşıp alırım ben
ama 9 yaşında
bunlar kolay bozulmaz
ama bozulursa da incir agacı diker adama :D
cok iyi bişiyse al derim
yoksa sanayi köşelerinde geçiyor zaman kafa agrıyor baş agrıyor para gidiyor stress oluyor bozuldu bozulacak diye
o parayla 250 lik ninja filan
hatta bekle 2013 gelsin onu al
ilk sahibi sen ol gez dolaş rahat et
benim motosikletten bekletim bu gez dolaş rahat et
-
30 Ağustos 2012, 02:35
#17
Tsubasa adlı üyeden alıntı
onda kilometre düşmüştür en az 5-6 kullanıcı değiştirmiştir :D
ben cbf 150 sattım
ben sattıgımda motorun 2. sahibiydim
40 yaşında bir banka memurundan aldım 7 bindeydi
2 sene sonra ben 28 binde sattım motoru :D
2senedir o biniyor
geçen gördüm motor 26 binde :D
2-3 yaşında olsa bulaşıp alırım ben
ama 9 yaşında
bunlar kolay bozulmaz
ama bozulursa da incir agacı diker adama :D
cok iyi bişiyse al derim
yoksa sanayi köşelerinde geçiyor zaman kafa agrıyor baş agrıyor para gidiyor stress oluyor bozuldu bozulacak diye
o parayla 250 lik ninja filan
hatta bekle 2013 gelsin onu al
ilk sahibi sen ol gez dolaş rahat et
benim motosikletten bekletim bu gez dolaş rahat et
haklısın sende. türkiye'de durum böyle sadece. apaçiler anasını ağlatıyor bu motosikletlerin. daha ufak sıfır model almak daha mantıklı geliyor banada. hem ilerde temiz satıp üstüne para eklenip sıfır model büyük motor alınabilir.
-
30 Ağustos 2012, 02:43
#18
km si sıfırlanmış 10 senelik 10.000km deki motorlardan değil en azından sahibinin dürüstlüğü yeter git baktır herhangibi sorun yoksa al her ne kadar racing olsa da sanıldığının aksine bunların ömürleri o kadar kısa değil
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
-
30 Ağustos 2012, 03:02
#19
avciceyhan adlı üyeden alıntı
km si sıfırlanmış 10 senelik 10.000km deki motorlardan değil en azından sahibinin dürüstlüğü yeter git baktır herhangibi sorun yoksa al her ne kadar racing olsa da sanıldığının aksine bunların ömürleri o kadar kısa değil
içine sinmeden sorup soruşturmadan alma
genelde hevesle başlıyor bu işler
sonra sahibinden.coma bakıyorum adam 7-8 aydır satamamış motor duruyor ilanda ..
niye ? fiyat yüzünden mi
alıcı gidiyor götürüyor ustayı bakıyor ediyor begenmeyip geri dönüyorlar..
o yuzden son sahibi olurum diyosan alma
gelsin şu 2013 ninja , inazuma filan bi cıksın bakalım fiyatlar da oynama olacak yamaha da 250 cc de iyi bişi cıkaracakmış diye haber aldık
tvs de pazara girmeye başladı ..
fuara yeni motosikletlerini getireceklerini bana mail attılar .. (ben 180 rtr niye gelmiyor yada başka model niye yok demiştim ona cevap)
bu sene cok hareketli gececek kanımca..
bekle yada al bi ybr bin şimdilik
zamanı gelince satarsın alırsın sıfır 250 cc
hem sen üzülmezsin hem cebin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)