Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Vespa LX150 Touring

    REKLAM ALANI
  1. #21
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    kesinlikle çok şeker.. Koruma demirlerini bende başta yadırgadım ama motorun genel kromajlı aksamları ile uyumunu görünce fikrim değişti...

    GTS 250/300'lerin touring özelliği yadsınamaz ama LX serisi daha bir orjinal sanki
    glock bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    eğer şimdi ki aklım olsa kesinlikle GTS300 Touring alırdım, çünkü çok daha fazla verim alırdım! (egzos ve diğer parçalar ile)
    fakat LX Touring'ide ayrıca çok seviyorum, kopamam gibi geliyor. Ben krom demirleri seviyorum, çünkü bütünlük oluşturuyor, Touring'de zaten krom port bagajlar olduğu için dolgun gözüküyor, üzerine koruma demirleride eklenince bence çok hoş! pizzacı scooterlarına benzetilsede, Krom Koruma Demirleri Vespaya özgü, bir vespa klasiği, olmazsa olmazı gibi birşey... aslında diğerleri Vespa'dan alıntı
    bu arada, malossi ön amortisör sıparişi verdim RS24 ve Multivar2000 denilen bir parça var bunlarda gelirse tamamdır!
    egzos işi malesef olmayacak, yalnız Malossinin 600euro'luk bir kiti var yaklaşık 190cc oluyor motor ama şimdilik kalsın diyorum, çünkü motoru açtırmak istemiyorum henüz.

  3. #23
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Geçtiğimiz günlerde bahsettiğim gibi, bazı eksiklerimi dün akşam itibariyle bir kısmını tamamladım ve Bitubo marka Vespa LX modeline uygun üretilmiş olan amortisör kitimi satın aldım. merak edenler için fiyat: (300euro) Fakat aklımda Malossi marka amortisör almak vardı, ama biraz araştırınca Bitubo gibi tüplü ve sertliği ayarlama seçeneği olmadığından ve sadece ön tarafa ürettiğinden dolayı, Bitubo daha uygun geldi.
    temsili fotoğrafta göründüğü gibi kutusuyla birlikte.
    bittikten sonraki hali.
    ön amortisör tüplü ve sertlik ayar vanası.
    arka amortisör yine sertlik ayarı yapmak mümkün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:56 ----------

    Vespa Scooter'ımın birkaç resmini daha eklemek istedim, buyrun...
    ön tekerlek çamurluğu krom koruması yeni takıldı...
    Vespamın arkadan görünümü...
    Not: Amortisörler takıldıktan sonra tekrar resimleri çekerim, hep birlikte görmüş oluruz.
    (Ümit ediyorum ki, Bitubo amortisörlerden sonra oldukça farkedilecek bir konfora ve yol tutuşa sahip olacak.)
    tomass bunu beğendi.

  4. #24
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Kıyamam kullanmaya dedirtecek haldeydi zaten, sehpadan indirilemez hale getiriyorsun

    Bizede yazık değilmi, yolda yağmura yakalandım desen içimiz gider

    Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor, ayrıca scooter sınıfı için lüks değil ihtiyaç diyebileceğim bi parça
    glock bunu beğendi.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  5. #25
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Vespa LX150 Touring, ilk gün ve ilk hali...
    En son hali,


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:15 ----------

    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyamam kullanmaya dedirtecek haldeydi zaten, sehpadan indirilemez hale getiriyorsun

    Bizede yazık değilmi, yolda yağmura yakalandım desen içimiz gider

    Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor, ayrıca scooter sınıfı için lüks değil ihtiyaç diyebileceğim bi parça
    Valla açıkcası diğer motosikletimden sonra, Vespa alma amacım, arada bir eşimle gezip dolaşmak veya markete-bakkala gitmek, site içinde dolaşmaktı...
    tabi işler değişebiliyor, motosiklet hobisinin sonu yok... Büyük motosikletimi elimden çıkarttım, ailevi ve sağlık nedenlerimden ötürü. Herşeye rağmen Vespa benim için vazgeçilmez bir hal aldı, en azından motosiklet zevkini bununlada yaşabilirim.

  6. #26
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    Ben bu eşekarılarının çıplaklarının daha güzel durduğunun kanısındayım. Krom aksesuarlar gerçekten güzel ancak egzos gibi performansa yönelik modifikasyonlara hiç sıcak bakamıyorum. Onlar daha cok gilera gibi scooterlara uyuyor sanki. Bu kesinlikle benim kişisel görüşüm motorunuz çok güzel allah kaza bela göstermesin ancak bu motorun stok hali bana daha güzel görünüyor.

  7. #27
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Egzos konusunu araştırdım, performans alamayacağımıda söylediler bu yüzden vazgeçtim. stok hali çok çıplak, LX özellikle GTS'ler gibi kaslı durmadığı için LX Touring modelini tercih ettim.

  8. #28
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    Harcadığınız her kuruşa değmiş doğrusu vespa denildiğinde akan sular duruyor, hem 250 liğini hemde 150'liğini kullandım doyamadım bir türlü, bakımlarını özel servis ustalarına yaptırdım 60 tl den fazla vermedim ( geçen sene itibariyle 6000 km de bakım yaptırmıştım yağ ve filtre değişimi) (250 lik yan yatmıştı servis 3000 tl masraf çıkarmıştı:( dışarda 150 tl ye yaptırmıştım bende) çok şükür hiç bir başka sorun yaşamadım... Zaten arıza vs gibi bir durum da kolay kolay olmuyor varsa da ben hiç yaşamadım, 150 lik deyip geçmeyin dünya turuna çıkanlar var Bence koruma demirleri yakışmış ayrıca gereklide kazasız belasız sürüşler....
    glock bunu beğendi.
    Bmw F650cs scarver / Scarabeo 200

  9. #29
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı murat_71 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harcadığınız her kuruşa değmiş doğrusu vespa denildiğinde akan sular duruyor, hem 250 liğini hemde 150'liğini kullandım doyamadım bir türlü, bakımlarını özel servis ustalarına yaptırdım 60 tl den fazla vermedim ( geçen sene itibariyle 6000 km de bakım yaptırmıştım yağ ve filtre değişimi) (250 lik yan yatmıştı servis 3000 tl masraf çıkarmıştı:( dışarda 150 tl ye yaptırmıştım bende) çok şükür hiç bir başka sorun yaşamadım... Zaten arıza vs gibi bir durum da kolay kolay olmuyor varsa da ben hiç yaşamadım, 150 lik deyip geçmeyin dünya turuna çıkanlar var Bence koruma demirleri yakışmış ayrıca gereklide kazasız belasız sürüşler....
    Söylediklerinize aynen katılıyorum! Ayrıca beğenmenize sevindim, gerçekten çok sevdiğim ve vazgeçemeyeceğim bir motosiklet scooter Vespa...
    Bu arada bugün itibariyle Bitubo marka ön-arka amortisörlerimi taktırdım, en kısa zamanda fotoğraflarını ekleyeceğim, kullanım olarak çok fark ettirdi
    konfor ve yol tutuş performansı ciddi şekilde artmış durumda! Artık taktırabileceğim hiçbirşey kalmadı diyebilirim, bütün aksesuar ve donanımlar mevcut!
    Kusursuz bir Vespa LX Touring oldu!
    3000km'de bakım yaptırmıştım (zaman aşımına uğradığı için) fakat prosedür gereği 4000km'de tekrar yaptırmak zorundayım, bu sefer Motul 300V 5W40 marka yağ kullanmak istiyorum! ve şanzıman yağınıda değiştirsem mi acaba? Bilen arkadaşların fikrini almak istiyorum?

  10. #30

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Hiç güzel olmamış.Satmayı düşünürmüsünüz acaba Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
    glock bunu beğendi.

  11. #31
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Dostum, allah nazardan saklasın ama sen böyle fotoğraflarını ekledikçe nazar değecek diye üzülüyorum. Güle güle kullan..
    glock bunu beğendi.

  12. #32
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    teşekkür ederim arkadaşlar

  13. #33
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Evet arkadaşlar gelelim en son resimlere, Bitubo amortisörler ile birlikte...





  14. #34
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Maşallah çok güzel, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
    Yalnız nacizane bir yorum; stickerlar motorun klasik havasıyla tezat oluşturmuş bence. Hani, olmasa daha iyi gibi.
    glock bunu beğendi.

  15. #35
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    reverse, Haklısınız! aslında fotoğraflara bakınca bende aynı şekilde düşündüm.
    Hakikaten biraz tezat olmuş, yakında sökerim banada çirkin geldi, belki bir sticker seti alırım Vespa'dan ama onlarda çok çiçekli böcekli,
    neyse artık bakalım ilerleyen zamanlarda birşeyler yaparım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    bu arada, yine dikkat ederseniz Bitubo stickerlarını aralara yapıştırdım iri olmalarına rağmen pek gözükmüyor aslında, fakat yinede göze batıyor...
    reverse bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)