50.000 km yi geçtim tecrübeliler buraya
Reklamlar
-
26 Ağustos 2012, 08:28
#21
ne 100 000 ler devirdi bu gönül o motosiklet üstünde anlatamam... ne kadar kaza yaptığımın sayısını bile unuttum... kuryelik zor bir cambazlıktı istanbulda.. akşam aldığım motorun ertesi gün 1000 km bakımına götürdüğüm çok olmuştur..6 sene kuryelik az değil.. keyfe keder bindiğim yılları hesaba bile katma... halen ben kendimden korkarım... halen bir viraja girerken acaba sorusu ile girerim.. virajda yatmak kalmak ta her ne kadar lastik önemli bir faktör olsada inan at sahibinin altında kişner... 3 tane ybr hurdaya ayırmışlığım var... 130 000, 117 000, 110000 .. ben bu motorların üzerinde bulunan lastikleri son demine kadar kullandım... şakura markaydılar sanırım.. bir metzelerr yada başka marka kadar kaliteli değil ama onunda kayacağı yeri ve zamanı bilerek ona göre yol almalısın ... hayat her daim öğrenmeye müsait... devamlı öğrenecek ve ne 50 000 km devireceksin.. tekerin her daim düz bassın...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
-
26 Ağustos 2012, 09:01
#22
Valla ben..150 Km falan yaptım..Baskada yok amma.. Bu hafta içinde bende Nice 50.000 lere dicem..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
26 Ağustos 2012, 11:13
#23
RunemagicK adlı üyeden alıntı
ben zatımı aldığımda 2900kmdeydi, şimdi 38500civarında, yaklaşık 35bin km yapmışım yani. zatla en uzun mesafe giden benimdir heral
bir kere motoru rektefe etmiştin yanlış hatırlamıyorsam. ama zatlar güzel motor gerçekten. heybetliler fakat kasasına göre motoru bence yetersiz. o yüzden çabuk ölüyorlar.
-
26 Ağustos 2012, 13:13
#24
Onur Y. adlı üyeden alıntı
maşallah enez de iyi yapmışsın bu km yi
bende ilk okul 3 ü enezde okumuştum çok güzel bir yer belki eylülde olmadı seneye yazın mutlaka bir daha gideceğim oraya gelmeyeli yaklaşık 20 sene oluyor
eneze 2010 ve bu sene motorla geldim. 320x4=1280kmsi bu yolda oldu zaten
gelirsen beklerim
ertanos adlı üyeden alıntı
bir kere motoru rektefe etmiştin yanlış hatırlamıyorsam. ama zatlar güzel motor gerçekten. heybetliler fakat kasasına göre motoru bence yetersiz. o yüzden çabuk ölüyorlar.
27binde iken krank rulmanından ses geliyor diye krankı komple değiştirmiştim, açmışken segmanlarda değişti o kadar
-
26 Ağustos 2012, 17:18
#25
Regal Raptor 'unuzun tam modeli nedir? dd250e9 gibi ama bilemedim özellikle bu motor ile yaşadığınız deneyimler hakkında bilgi almak istiyorum, ben de Regal Raptor DD250e-9 almayı düşünüyorum da
-
26 Ağustos 2012, 17:44
#26
oocan adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Alper,
Virajların ne lastikle nede hacim ile alakası yok haberin olsun Michelin takıp viraja girdiğinde hüsrana uğrama diye yazıyorum .
Sevgilerimle
ben de racer200 deki 4 yıllık lastikleri çıkartıp metzeler lastik taktıgımda hüsrana uğramıştım abi...
abi biz motosiklet kullanmıyoruz sanırım :D :D
-
27 Ağustos 2012, 06:18
#27
Super Moderator
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
ne 100 000 ler devirdi bu gönül o motosiklet üstünde anlatamam... ne kadar kaza yaptığımın sayısını bile unuttum... kuryelik zor bir cambazlıktı istanbulda.. akşam aldığım motorun ertesi gün 1000 km bakımına götürdüğüm çok olmuştur..6 sene kuryelik az değil.. keyfe keder bindiğim yılları hesaba bile katma... halen ben kendimden korkarım... halen bir viraja girerken acaba sorusu ile girerim.. virajda yatmak kalmak ta her ne kadar lastik önemli bir faktör olsada inan at sahibinin altında kişner... 3 tane ybr hurdaya ayırmışlığım var... 130 000, 117 000, 110000 .. ben bu motorların üzerinde bulunan lastikleri son demine kadar kullandım... şakura markaydılar sanırım.. bir metzelerr yada başka marka kadar kaliteli değil ama onunda kayacağı yeri ve zamanı bilerek ona göre yol almalısın ... hayat her daim öğrenmeye müsait... devamlı öğrenecek ve ne 50 000 km devireceksin.. tekerin her daim düz bassın...
teşekkürler kardeş saol
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Valla ben..150 Km falan yaptım..Baskada yok amma.. Bu hafta içinde bende Nice 50.000 lere dicem..
hadi hayırlısı
kaanklky adlı üyeden alıntı
Regal Raptor 'unuzun tam modeli nedir? dd250e9 gibi ama bilemedim
özellikle bu motor ile yaşadığınız deneyimler hakkında bilgi almak istiyorum, ben de Regal Raptor DD250e-9 almayı düşünüyorum da
evet motorum dd250 e9
ben 5 sene kullandım 43000 km yaptım gayette memnun kaldım
ama titreşimi çok fazlaydı benimkinin uzun yolda malum yerlerin uyuşurdu ama şehir içinde gayet güzeldi
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
-
27 Ağustos 2012, 10:30
#28
Alper abi hayirli uğurlu olsun.
Kazalar muhakkak olacaktir ama, allah canina zeval vermesin.
Konuyla ilgili olarak ;
Viraj yatışlari biraz motorun karakteristik özelliğiye alakali aslinda.
Biz eğitimlerin son aşamasinda 1150 GS kullanmiştik.
Viraja girince motor ''yatır abi yatır yatır'' diyordu resmen.
Daha sonra fark ettim ki Varadero ayni virajlarda biraz daha temkinli davraniyor.
Hafif yatirdiğin zaman ''Hoooppp... Abi ne yapiyorsun!'' diyor sanki
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
27 Ağustos 2012, 14:03
#29
-
27 Ağustos 2012, 14:44
#30
Super Moderator
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Alper abi hayirli uğurlu olsun.
Kazalar muhakkak olacaktir ama, allah canina zeval vermesin.
Konuyla ilgili olarak ;
Viraj yatışlari biraz motorun karakteristik özelliğiye alakali aslinda.
Biz eğitimlerin son aşamasinda 1150 GS kullanmiştik.
Viraja girince motor ''yatır abi yatır yatır'' diyordu resmen.
Daha sonra fark ettim ki Varadero ayni virajlarda biraz daha temkinli davraniyor.
Hafif yatirdiğin zaman ''Hoooppp... Abi ne yapiyorsun!'' diyor sanki
teşekkürler sinancım zaten regali virajda çok yatıramazdım ama kymco regale göre daha çok yatıyo sanki viraja
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)