Altın Elbiseli Adam Kafamı Karıştırdı
Reklamlar
-
25 Ağustos 2012, 06:55
#1
Öncelikle tüm abilerime iyi günler dilerim. Gt250r almayı planlanlıyorum ve çok yakın zaman da alıcam inşallah. Ama bu altın elbiseli adam benim kafamı çok karıştırdı. Resmen görüntüden başka birşey yok motorda dedi. Frenler yok demesi motor yatmıyo virajlarda dönmüyo demesi gidon açısı çok dar şehir içinde rahat kullanılamıyo demesi çok yakıyo demesi kafamı çok karıştırdı. Bu programda anlatıldığı kadar kötü olduğunu düşünmüyorum. Eğer öyle olsaydı bu kadar kullanılmazdı heralde. Sizce söylediklerinin ne kadarı doğru ne kadarı abartı. Yardım edin abiler çıkamıyorum işin içinden ben :(
Reklamlar
-
25 Ağustos 2012, 06:56
#2
Dost açı söylermiş
-
25 Ağustos 2012, 07:06
#3
üstad söylemiş ise, doğru söylemiştir.
-
25 Ağustos 2012, 07:08
#4
O kadar kötü yani abartılı hiç birşey yok öyle mi turan abi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------
adem80 adlı üyeden alıntı
üstad söylemiş ise, doğru söylemiştir.
bunu duymak bozdu moralimi şimdi hangi motorla başlamalıyım onun arayışına düşücem :D boy 1.89 o yüzden cbr gibi ufak motor düşünmüyorum. kasa olarak baya fark ediyor gördüğüm kadarıyla. ayrıca onun tek silindir olması titreşim olayını getiriyor aklıma. buda kafamı inanılmaz derece de karıştırıyor :/
-
25 Ağustos 2012, 07:51
#5
test ederek başla. Boyu uyacakmı, titreşim varmı vs. 250 cc de kral 3 tane motor var. Honda cbr 250 r, kawa ninja 250, suzuki inzuma. İnzuma eylül ayı gibi gelecek deniyor. Bu 3 taneden birini seçersen pişman olmazsın. Altın elbiseli adam ın cbr 250 r tanıtımını izlemediysen bi izle.
-
25 Ağustos 2012, 09:47
#6
Köprüden kendini at dese atacakmısın ben o adamı izlerim ama öylesine daha ayrıntılı bilgi lazım sana Gt250r kullanıcı ları başlığına anlat kullanıcıları daha ayrıntılı bilgi verir
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
25 Ağustos 2012, 10:35
#7
Hocam bı gt250r kullanıcısı olarak sorunu ben yanitlayim barkın abi Japon hastası acın bakın Honda motorlarını nasıl övüyor cbr125r cbr250r bunlar kaliteli ama commuter gibi görünen tek silindirli motorlar dost acı söyler den cok barkın abi sevmiyor Japon dışındakileri
Gelelim hyosung a klasmanindaki en karizma motor 2013 ninja yi saymazsak eğer bu benim fikri görüşüm
On taraf çift disk fren yok demek gercekten saçmalık olur kankamda 2012 ninja 250 r var bunun la aynı fazlası var diyemem
Gidiş olarak ninja ile aynı ninja biraz daha profesyonel ama 2. Elde ki fiyat farklılığı hyosung U almamız a en büyük etken
Hyosung racing bir moto sehir ici kullanılmaya motor isteniyorsa chopper alıp keyif sürülmeli ben gecen hafta 5 saat yola gittim tek mola ile hic şikayet etmedim bı motor dan ne bekleyim daha ?
İsin asli profesyonel lik anlamında bı ninja kadar iyi degil kesinlikle ama insanlar hyosung ismine bakıp geciyorlar icinde ne kadar sağlam bı motor olduğunun alanlar farkında biraz eliniz alıştıktan sonra yan layarak kalkın bı hyo ile o koca lastikler bı sıkı sıkı tutunsun ondan sonra iyi ki aldım diyeceksiniz
:-) hatam yanlışım olduysa affola
-
25 Ağustos 2012, 10:41
#8
nakedini sürdüm kmde 13 kuruş yaktığına şahit oldum frenajlarıda hoşuma gitti viraja girişide çıkışıda biraz değil bayağı bir abarttı barkın
bu kawasaki bir başka dostummm
-
25 Ağustos 2012, 11:10
#9
Altın Elbiseli Adam programında kendi tecrübelerine göre motosikletlere yorum yapıyor. Dediklerini dikkate alabilirsiniz ama teknik detaylar haricinde aynı şeyler sizin için geçerli olmayabilir. En güzeli kendiniz denemeniz.
Bilge değil sadece ahmaklar her şeyi bilir.
-
25 Ağustos 2012, 11:31
#10
Sorunuzu ben de yanıtlayım yaklasık 1.5 senedir hyo kullanıcısı olarak;
- Öncelikle başlığımıza uğrayıp eğer kesin almaya kararlıysanız soyle 100 lerce sayfa geriden gelip okuyun tek tek. Göreceksiniz ki AEA nın hyosung videosu da tartısıldı bizim başlıkta.Yorumlara tek tek bakın inceleyin derim
- 2.olarak ta AEA biraz abartır zaten çoğu şeyi frenleri hakkındaki yorumdan da belli motor durmuyor vs. bir sürü şey söylüyor abartıyor da abartıyor bana göre çift disk gayet iyi sorun yok.Parçalar hakkında orta kalite çok iyi değil filan dedi katılıyorum çok ta iyi değil kötü de demiyorum ona göre..
- Onun haricinde hocam motor hakkında ki şahsi düşüncemi de söyleyim;
Başlıgı görüp okursan biraz zaten öğrenirsin Allah korusun motora bişey oldugunda krank vs. yedek parça sıkıntısı az da olsa cekilebiliyormus birisi yasamısta forumdan ben sadece onu örnek alarak bunu yazdım kafama göre atmadım yani ( Sıkıntı derken parça bekleme gibisinden, Bi dee küçük şehirdeysen hyo memlekitinde yaygın değilse yine aynı sıkıntıyı çekersin)
Yakıtı performans egsozuyla 4 üstüne cıkar 5 ı bulur benim motorum.
Kalıbıyla 250 cc ler arasında kraldır. İdeal bir motordur düzgün kullanırsan sorun cıkartmaz sana.
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
25 Ağustos 2012, 13:18
#11
barkın abi harbi motorcu adam söylediklerinin hepsi doğru frenleri neye göre zayıf yakıtı neye göre fazla bunu bilmek lazım 29 bg twinturbo motor diğer 250 cc lerden fazla yakması normal bence
-
25 Ağustos 2012, 13:19
#12
ben gt250r yi aldıktan bi ay sonra altın elbiseli adamın videolarını yeni keşfettim ve bir markanın bu kadar çok gereksiz yerden yere vurulduğuna ilk kez şahit oldum.şimdi o adam sürekli hondayı övüyor ya param olsada bu saatten sonra honda almam.adam kesin işbirlikçi bazı markalarla.frenleme konusuna gelince nedense otoyollarda 140tan aşağı,caddelerdede 60tan aşağı sürmediğim halde niye kaza yapmadım acaba?
üstelik daha şurda 6 aylık tecrübem varken..
kısacası başkalarının her dediğine inanma fırsatın varsa git kendin sür test et.boşuna otomobil firmaları test sürüşü yapanlara indirim yapmıyolar
Asfaltı öpmeyen motorcu,motorcu değildir...
Onlara göre şeytan icadı, bize göre fizik kanunları..
-
25 Ağustos 2012, 13:37
#13
Motorda çift disk olması, o motorun iyi duracağı anlamına gelmez. Fazer'da önde iki tane 298mm'lik dört piston kaliperli disk, arkada 245mm'lik çift piston kaliperli disk var; Fazer da durmuyor. Ama mesela KTM 125 Duke'ta önde 280mm çift piston, arkada 240mm tek piston disk var, Fazer'dan çok daha iyi duruyor. F650GS'te de aynı durum geçerli, ABS kapalıyken bile Fazer'dan daha iyi frenliyor.
GT250R modern bir motor, güzel bir motor ama eksilerini bilmek iyidir.
-
25 Ağustos 2012, 13:37
#14
kanmix_x adlı üyeden alıntı
Köprüden kendini at dese atacakmısın ben o adamı izlerim ama öylesine daha ayrıntılı bilgi lazım sana Gt250r kullanıcı ları başlığına anlat kullanıcıları daha ayrıntılı bilgi verir
600 lük kasa yapmış
250 cc koymuş
motor dönmüyor gidon agır
sadece gidiyor
ve hakikaten durmuyor motor..
-
25 Ağustos 2012, 13:39
#15
serkan1987 adlı üyeden alıntı
ben gt250r yi aldıktan bi ay sonra altın elbiseli adamın videolarını yeni keşfettim ve bir markanın bu kadar çok gereksiz yerden yere vurulduğuna ilk kez şahit oldum.şimdi o adam sürekli hondayı övüyor ya param olsada bu saatten sonra honda almam.adam kesin işbirlikçi bazı markalarla.frenleme konusuna gelince nedense otoyollarda 140tan aşağı,caddelerdede 60tan aşağı sürmediğim halde niye kaza yapmadım acaba?
üstelik daha şurda 6 aylık tecrübem varken..
kısacası başkalarının her dediğine inanma fırsatın varsa git kendin sür test et.boşuna otomobil firmaları test sürüşü yapanlara indirim yapmıyolar
Dikkat et de kaza yapma. Şu ana dek kaza yapmaman, kaza yapmayacağın anlamına gelmez; bu düşünce yapısıyla kaza yapman olası.
-
25 Ağustos 2012, 13:39
#16
Boy 1.89 ve spor motor kullanmak istiyosun.Bence bu konuyu iyice düşünmen lazım.Spor motor kullanmak için jokey gibi olmak lazım.Bence enduro tarzını düşünmelisin.
-
25 Ağustos 2012, 13:46
#17
Kafasina gore kisisel yorumlar yapan, yuzlerce satilmis motosikleti kotuleyen insanlarin anlatimlarini cokta kaale almayin. En dogru yorumu kullanicilari anlatir.
-
25 Ağustos 2012, 13:50
#18
serkan1987 adlı üyeden alıntı
ben gt250r yi aldıktan bi ay sonra altın elbiseli adamın videolarını yeni keşfettim ve bir markanın bu kadar çok gereksiz yerden yere vurulduğuna ilk kez şahit oldum.şimdi o adam sürekli hondayı övüyor ya param olsada bu saatten sonra honda almam.adam kesin işbirlikçi bazı markalarla.frenleme konusuna gelince nedense otoyollarda 140tan aşağı,caddelerdede 60tan aşağı sürmediğim halde niye kaza yapmadım acaba?
üstelik daha şurda 6 aylık tecrübem varken..
kısacası başkalarının her dediğine inanma fırsatın varsa git kendin sür test et.boşuna otomobil firmaları test sürüşü yapanlara indirim yapmıyolar
kaza yapmamışsın ama garanti verdiler herhalde sana ölmezsin bas şehir içinde 60 diye
hiç belli olmaz bu iş
bi anlık hata cok şeylere mal olabilir
bu yüzden o motorla bu kadar fazla basma ...
-
25 Ağustos 2012, 13:51
#19
Khutuck adlı üyeden alıntı
Motorda çift disk olması, o motorun iyi duracağı anlamına gelmez. Fazer'da önde iki tane 298mm'lik dört piston kaliperli disk, arkada 245mm'lik çift piston kaliperli disk var; Fazer da durmuyor. Ama mesela KTM 125 Duke'ta önde 280mm çift piston, arkada 240mm tek piston disk var, Fazer'dan çok daha iyi duruyor. F650GS'te de aynı durum geçerli, ABS kapalıyken bile Fazer'dan daha iyi frenliyor.
GT250R modern bir motor, güzel bir motor ama eksilerini bilmek iyidir.
Birden fazla motosiklet süren kişinin tecrübesini aktarması ne kadar etkili ve doğru oluyor. Barkın abi de bu şekilde yorum yapıyor. Hatta bende şimdi böyle yorum yapacağım.
Khutuck arkadaşımızın da dediği gibi çift disk fren olması hiç bir şey ifade etmiyor. Kullanılan kaliperilerin yapısı, balata kalitesi, diskin özellikleri, amortisörün kalitesi vs. fren performansını etkiler. Benim motor için(NC700) neden tek disk kullanmışlar diyorlar. Tutmaz falan diyorlar, yahu bindin mi kardeşim? O kadar güzel frenlemesi var ki beni ve benden başka süren kişileri de şaşırttı. Hatta test yaptık 100-0 38 metrede güvenli olarak durdum. Spor arabaların fren performansından daha iyi ya da aynı. GT 250 R ı bende kullandım. CBF 150 ile daha güvenli duruyordum
Sonuç olarak tecrübesi ile konuşanları dikkate alalım ve haksız yere kötü eleştirilerde bulunmayalım
-
25 Ağustos 2012, 13:52
#20
Süper Moderatör (BBRR)
2006 yılında ben comet kardeşim marka bağımlılığından cbf250 aldı.. biri honda diğeri hyosung
hiç altın elbisem olmadı ama en azından bu iki motoru kıyaslıyacak hatta ayrıntılı bilgi verecek tecrübem oldu.
her iki motorlada uzun yol yaptım.
valla fren kullandığın lastikle orantılı bir sistemdir. yumuşak hamur az desenli bir lastik hem daha iyi yol tutar hemde iyi frenaj sağlar ama çabuk tükenir.. sert hamur lastik uzun ömürlü ama frenejda hem daha kötü hemde yola tutunması azdır. Zaten bu yüzden pist yarışlarında çok yumuşak lastikler kullanılır .. antreman da ayrı yarışta ayrı lastik kullanılır. çünki lastik antreman ve yarış sonrası biter..
comet hiç bir yönden cbf in gerisinde değildi.. görünüş, yol tutuş, son hız, fren sistemi,....
tek eksi yanı cbf e oranla %10 daha fazla yakıt yakmasıydı.. yani cbf 200 liralık yakıtla gidiyorsa comet aynı km yi 220 tl ile gidiyordu.
Altın elbiseli adam keşke frenaj kötü derken .neyle kıyasladığını ve kıyasladığı motorun lastiğini de yazsaydı.. tak metzelleri bas frene duruyomu durmuyomu görürsün bu kadar basit..
pahalı markalar fabrika çıkışı daha kaliteli lastik kullanıyorlar. lastik farkı frenaja yansıyor olabilir..
ha şunuda hatırlatayim cbf 250 2006 da arkada hala kampana firen kullanıyordu.. comet ise disk frendi.. bu bile yeter ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)